• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > OCHUTNÁVKA

  • OCHUTNÁVKA

    Publikováno: 3. 2. 2010

    Obvyklá modelová testovačka marketingu BMW nové pětky proti konkurenci je plánována na druhou polovinu února, jenže jak se objevují první postřehy novinářů k F10ce, začínám být nervózní a nemůžu se dočkat. Přece jen jde o auto, které mě osobně zajímá, a které by mělo také naznačit mnohé o tom, jestli ta spousta řečí nadělaná v poslední době kolem BMW ohledně ztráty charakteru dává smysl nebo jestli Bavoři dokáží přesvědčit, že přicházející pětka bude, jako zatím vždy, nejlepším autem pro řidiče své třídy. Z podobných úvah mě vytrhává telefon mého kontaktu u BMW, který dobře ví o mém zaujetí pětkovou řadou a se smíchem mi sděluje, že má od včerejška novou pětku na měsíční Testverfahren. No super, kdy můžu přijet? Trochu mi kalí radost, že jde o 530d, ale co, to hlavní v čem se má F10 oproti E60 zlepšit, je v podvozku, takže uvidíme.

     

    BMW 530d

     

    Dojmy

    Ty designové vynechám, fotek je všude spousta, svůj názor si každý udělal. Pokud jde o vnitřek musím přidat své spokojené pomlasknutí, jo, tohle je ono, bavorácky útulné s perfektní ergonomií a zpracováním, oproti E60 je lepší vše, volant nemá tlačítka tak nešikovně, aby je člověk nechtíc dlaní přepínal, spolujezdec už nebude řidiči vykopávat z držáku kelímek s kávou, obrovský displej má skvělou grafiku, i-drive vychytané mouchy, a hlavně, zlepšil se posaz, resp. rozsah nastavení ovládacích prvků. Sportovní sedadla jsou dokonalá a rozšířením auta došlo k získání kýženého centimetru či dvou, tak, aby pravá noha na plynu byla o chlup více vpravo v přirozenější poloze. Ano, aktuálně nikdo ve třídě nenabízí tak dokonalý řidičský posaz. Jedinou výtkou, kterou bych měl k ergonomii je umístění tempomatu, proč se BMW vrátilo od páčky k tlačítkům na volantu mi nikdo uspokojivě nevysvětlil, marketing tvrdí, že je to přání zákazníků, kteří naopak neskousli páčku u E60, nevím, každopádně já raději páčku.

     

    Motor

    Svou kritikou zvuku dýzlových šestiválců BMW jsem se nikdy netajil, upřímě řečeno, oblíbenost např. 35d nechápu, ten motor má tak hrozný zvuk, že je to nedůstojné jakéhokoliv modelu v němž je zamontován. Novou inkarnací 30d 180kW jsem měl možnost zkusit už v 5GT a musel jsem svůj názor pozměnit, resp. je znát, že BMW zapracovalo na zvukovém projevu. Tento agregát jde teď i do pětky a chová se v ní stejně vybraně. Pozor, vybraně myšleno v rámci kategorie dýzlových šestiválců, možná se budem moci někde dočíst obvyklé řeči o tom, jak z projevu motoru nelze poznat jaké palivo spaluje, ale tohle je zatím pořád věta lidí se sluchovou vadou. Nicméně, pokrok tu je, motor pod plynem tolik nebručí na volnoběh má měkčí zvuk a auto vůbec nevibruje do volantu nebo sedačky. Táhne od sedmnácti set, točí se v klidu do pěti, ano je to příjemný motor, který jistě bude tvořit většinu prodeje, ale přece jen, u BMW leží poklad zakopaný v benzínu.

     

    Převodovka

    Nový osmikvalt je jednoznačně tím, v čem BMW aktuálně nejvíce uniká konkurenci, stanovuje nový prvoligový standard, což znamená, že ve srovnání s ním je sedmikvalt MB nebo klasický šestikvalt Audi na úrovni tak třetí ligy resp. divize. Je to skok a jestli jsem si myslel, že budoucnost je v robotizovaných dvojspojkách, pak už si to nemyslím. Tenhle automat je natolik vyspělý, že pro komfort jízdy nechává v HDM mizet jen velmi malou část výkonu, rozjezdy jsou plynulé a přesto člověk nemá pocit, že zrychlení neodpovídá práci motoru. Zpřevodování prvních čtyř kvaltů je velmi krátké, přeřazení neznatelné a auto díky nepřerušované dodávce výkonu od motoru zrychluje velmi lineárně. Kickdown o tři kvalty není problém, reakce na plyn při nutnosti podřazení jsou právě díky rychlé práci převodovky skvělé a např. oproti 535d E60 je to nebe a dudy. Převodovka se opravdu povedla a těším se na její spolupráci s benzinovým motorem, tam její schopnosti vyniknou ještě lépe. Řekl bych, že díky podobně kvalitním automatům bude nadále manuál v konfekčních autech vyšších tříd už jen volbou sociál verzí nebo naprostých puristů.

     

    Podvozek

    To nejdůležitější na závěr, musím ale podotknout, že jsem najel s pětkou jen něco kolem tří set kilometrů v mixu Autobahnu i Landstrasse, okruh, bohužel, kvůli počasí nebyl přístupný a počasí také dovolovalo využít schopností podvozku na zakroucených cestách jen omezeně, úseků, kde se daly vyzkoušet hranice bylo málo, občas to bylo trochu na srdce. Přesto, hlavní výtkou podvozku E60 byl slabší komfort jízdy zejména v malých rychlostech, což bylo dáno dodatečným nasazením RFT pneumatik na podvozek původně konstruovaný na klasické gumy, a zde přináší F10 jednoznačné zlepšení, testované auto na osmnáctkách RFT bylo na hrbolaté silnici (zmrazky) při pomalé jízdě komfortnější než E60, nervozita podvozku na hrbolcích a hrubém asfaltu je výborně potlačena, pohlcování rázů za jedna.

    To mluvím o podvozku v modu Normal, vzhledem podmínkám jsem nastavení Sport ani nezapínal, v komfortním modu jsem zas, co do filtrace malých nerovností, o kterých je řeč, rozdíl proti Normalu nezaznamenal. Taky je cítit větší tuhost karoserie, vždy se usmívám nad marketingovými prospekty hlásajícími větší tuhost oproti předchozímu modelu třeba o 40% apod., faktem ale je, že rozdíl mezi E60 a F10 je skutečně cítit, i bez měření, a to byly všechny pětky vč. E60 v tomto ohledu špičkové, jinými slovy F10 je skutečný ingot a je radost dávat jeho podvozku zabrat, protože karoserie se hrne bez vertikálního pohybu jako žehlička, práci podvozku je cítit pouze zadkem a skrze volant, v kabině ticho a stálý pocit kontroly nad autem. Zatáčí s chutí, pozor, zde opět v rámci zadokolek a dané třídy, aby mě někdo nechytal za slovo, je tam klasicky vkomponována nedotáčivost při nájezdu, která jde ale velmi snadno, snadněji než u E60 zapudit prostým přidání plynu v oblouku, náklony jsou minimální, bohužel jsem neměl variantu s přiřizováním zadní nápravy, ale i bez ní a s obyč. řízením dávalo auto pocit perfektní ovladatelnosti. Mimochodem, řízení s elektrikou je lepší než předchozí klasika v E60, o které jsem xkrát četl, že má perfektní zpětnou vazbu, kterou jsem ovšem já za nějakých dvě stě tisíc kilometrů nenašel. Ani teď nejde o zpětné vazbě mluvit, ano řízení nepůsobí tak odtažitě jako např. v Audi, ale jeho kvality nejsou v lepší zpětné vazbě, ale spíše v celkovém sladění převodu s dokonalým vyvážením a přesností. Trakce na suchu je výborná, na sněhu se dá hrát i hra o neblikající trojúhelník v rámci malého vychylování zádě, jinými slovy ani pro opatrného řidiče, nebudou zimní podmínky žádné trápení, kdo si chce hrát, má možnost, i když klasická ručka je pryč, takže hrátky zůstávají jen na práci s plynem.  

    Mám-li shrnout kvality podvozku, pak jestliže jsem musel pro získání auta použitelného z hlediska komfortu u E60 zahodit RFT pneumatiky a použít jiné než tovární tlumiče, tak F10 tuto customizaci nepotřebuje a i na ráfcích o palec větších umí lepší komfort při zachování agility, a to znova podotýkám, jsem nejel zatím verzi s řiditelnou zadní nápravou.

     

    Závěrem

    Tedy z mého pohledu je mise F10 splněna, jako odpověď na dílčí nedostatky E60 dostáváme špičkový vnitřek, lepší posaz, stále agilní a přesto komfortnější podvozek a skvělý automat.

    Mé otazníky jsou pryč, teď si jen počkám na seznamovačku s některou z benzinových motorizací, které mě zajímají. Každopádně s novou pětkou to bude mít konkurence těžké, nemá slabé místo.

GeTerosexuál na pátou Benzin ve vyšší střední

662 reakcí na OCHUTNÁVKA

  • [1]

    3. 2. 2010 v 16:02kolmar

    foto kolmar

    Pekne zreferovane, pekne napisane… dal si o tom aute viac inf. ako hocikto iny… kazdopadne vyzera to na neohrozeneho krala segmentu…uz sa tesim kedy to casom porovnas s E (no len s AMG paketom…)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    3. 2. 2010 v 16:09loydl

    opisujes to auto tak labuznicky az mam chut si pre jedno skocit do cukrarni…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    3. 2. 2010 v 16:27GTI

    Velmi potřebné informace v dokonalé formě. Díky. Jak na tebe dýchla na voko? Já souhlasím s tím, že technicky (jízdně) to musí být parádní náčiní, kterému konkurenčně sekundovat nebude jednoduché. Avšak co design? Domníváš se, že je znát nové designové vyznění? Nějaký ten postup, či odstup od Bangleho éry. Je tam ten „bavorák“, tak jak má být? Já jedu dnes kolem nové sedmy, dokonce jsem ji i předjel (asi nějakej suchar) ale tak nějak na ni ne a ne zabrat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    3. 2. 2010 v 19:30Perun

    foto Perun

    Kdysi jsem se projel v E60.. to už je snad pět let.. Nebyl jsem to tehdy schopen jízdně docenit, prostě jsem tehdy nebyl na segment prémiových střel vůbec připravenej.. v hlavě mi zato utkvěla vzpomínka na ne právě prémiový vnitřek..
    Po FL všechno ok, ale F10 už je o něčem úplně jiném – ve všech ohledech prémie – do posledního písmenka 8-)

    A díky tobě jsem se dnes „projel“ – bezva text, bezva jízda, Dinare ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    4. 2. 2010 v 8:53element5

    foto element5

    Jak už bylo napsáno výše, mít něco v pokladničce, už ji vysypávám a běžím si pro jednu pětku, klidně i v tom dýzlu… Tak dobře je to napsané, Dinare :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    4. 2. 2010 v 9:16Emel

    Dinar: díky za postřehy, překvapení se nekoná… naštěstí, zkrátka se splnila vysoká očekávání. Mě osobně moc nechytl design E-klasse, takže to má BMW vcelku jednoduché.

    Nejvíc mě zaujala ta převodovka… máš pocit, že je osmistupeň racionální řešení? Říkáš, že 1-4 jsou velmi blízko u sebe, otáčkové spektrum i u 3.0d je dostatečně široké a zásoba výkonu v malých rychlostech jistě dostatečná… poznal bys vůbec, kdyby tam jeden stupeň nebyl? Neříkám že je to chyba – jelikož to převodovka bez zmatků zvládá, tak to určitě nevadí, možná to ale nic nepřináší?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    4. 2. 2010 v 13:05Beaumont.

    Díky za článek, potěšil.

    Nová 5er je po letech první větší BMW, které bych si dovedl představit ve své garáži. Ale počkal bych si zřejmě na kombi a pravděpodobně zvolil motorizaci 528i s manuálem a naprostým minimem elektroniky. Možná je 528i poslední atmosférický šestiválec ve větším BMW. A přestože jinak jsem velký fanda přeplňování, tak taky bych sáhl po posledním mohykánovi.

    Mimochodem bych si dal pozor abych si auto objednal se zimními RFT pneumatikami a na léto si pak koupil druhou sadu disků a non-RFT pneumatiky.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    4. 2. 2010 v 20:22Navtech

    No, ty si se zase rozkecal! Vždyť stačilo pouze říct… BMW! :) Jinak skvělý!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    4. 2. 2010 v 20:48GeekStar

    Pěkný čtení. Ad. GTI: na mě nová pětka dýchla velmi „bavorsky“ příjemně už z obrázků (narozdíl od sedmičky), takže věřím, že v tomto směru bude vše v pořádku .

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    4. 2. 2010 v 22:44Finance Info

    Why do some owe money and others get a refund for their taxes?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    5. 2. 2010 v 10:02webpaja

    (7) Ty jsi normálně purista :-) komfort RFT oceníš v situaci, kdy nemusíš měnit pneu v provozu a v klidu dojedeš do pneuservisu. Je to geniální věc a včera jsem po dlouhé době koupil Autotip, kde píší, že nová pětka je i s RFT komfortnější a zároveń agilnější než M-B E! A to už stojí za zvážení ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    5. 2. 2010 v 10:09Emel

    webpaja: ani nepamatuju, kdy jsem naposledy musel měnit pneumatiku… možná se dnes ty gumy dělají kvalitnější, nevím. Každopádně bych preferoval lepší chování v 99,999% času před tou jednou výměnou gumy za tři roky.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    5. 2. 2010 v 11:36Beaumont

    [11] webpaja: Díky za toho puristu, často se tak cítím :-)
    Proto bych si ty RFT pneu nechal na zimu – měnit kolo v mrazu a/nebo mlze by se mi fakt nechtělo. Ale na léto bych to milerád risknul.

    [12] Emel: Já za posledních deset let měnil kolo dvakrát, z toho jednou doma (přišel jsem k zaparkovanému autu a guma byla prázdná).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    5. 2. 2010 v 13:54webpaja

    (12) Já snad posledních 5 let nic a pak 2x za sebou a to pneu nedojíždím a kupuju spíš dražší. A upřímně, jedna věc je píchnout, druhá prorazit v dálniční rychlosti o cokoliv co spadne z náklaďáku, přívěsu atp.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    5. 2. 2010 v 13:55webpaja

    (13) Auto s kvedlačkou bych už dnes asi taky nekoupil, leda na vyblbnutí po Beskydských silničkách ve sporťáku ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    5. 2. 2010 v 14:54Beaumont

    [15] webpaja: Každý svoje, já zase zásadně nechci automat. Vím, že ty moderní už skoro nezhoršují dynamiku ani spotřebu, že jsou (až na výjimky) spolehlivé a nezpochybňuji pohodlí při jejich používání.

    Ale prostě nechci přesedat mezi manuálem (třeba ve veteránech) a automatem, protože pak u automatu pořád riskuješ, že omylem „vyšlápneš spojku“ a řidič za Tebou se Ti podívá do kufru. A kromě toho by mi spojka chyběla – její vyšlápnutí se občas může hodit při nějaké té krizovce (smyku…), byť s ESP už to není tak podstatné.

    Ideální je zvolit dostatečně silný a pružný motor, aby se v „líných chvilkách“ dalo řazení omezit na minimum – taková 528i musí jet na pětku od 50km/h a na šestku tak od 80km/h bez trápení motoru a v případě potřeby slušně zrychlovat bez podřazení (skoro jako ten příslovečný Golf 1.4 :-D ). A naopak když bude chuť, tak na dálnici ve 150 za tři a poslechnout si trochu pěkného zvuku (což už Golf 1.4 asi nedá, co?) :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    5. 2. 2010 v 15:03GTI

    [9] Donovan

    Také doufám…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    5. 2. 2010 v 15:17webpaja

    (16) Co člověk to názor, mě v této třídě manuál připadá stejně archaický jako přehrávač kazet :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    5. 2. 2010 v 16:13Beaumont

    [18] webpaja: Počkej, ty už v autě nemáš kazeťák?!? :-o
    Na čem si přehráváš Beatles, ABBu a Simona & Garfunkela?
    :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    5. 2. 2010 v 16:36webpaja

    (19) ABBA na cd, jinak radši frčím na filmové, takže Morricone, Vangelis, nebo Zimmer, případně Goldsmith ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    5. 2. 2010 v 17:08T613

    Webpaja: I ty Brute??

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    7. 2. 2010 v 22:43Navtech

    [16] Beaumont… vrať papíry, když máš problémy, jak řidička v menopauze

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    8. 2. 2010 v 22:23Emel

    foto Emel

    Navtech: proč by řidička v menopauze nemohla mít papíry?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    8. 2. 2010 v 22:59Navtech

    Mohla a asi má, ale předpokládám, že si při návalech plete pedály a je pro okolí nebezpečná.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Post
  • Červen 20201 Post
  • Říjen 20191 Post
  • Duben 20191 Post
  • Září 20181 Post
  • Červen 20181 Post
  • Květen 20181 Post
  • Duben 20181 Post
  • Březen 20171 Post
  • Leden 20171 Post
  • Říjen 20161 Post
  • Duben 20151 Post
  • Únor 20151 Post
  • Únor 20141 Post
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Post
  • Únor 20131 Post
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Post
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Post
  • Červenec 20101 Post
  • Březen 20101 Post
  • Únor 20101 Post
  • Červen 20091 Post
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Post
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Post
  • Září 20081 Post
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Post

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Seru na to, ať si to vezme Havlíček. Hamáčkovi ruply nervy a vzdal se ... Hamáček poletí do Moskvy kvůli Sputniku. Babiš: „Nejsem z toho nadšený... „Když budeme zlobit...“ Arenberger se omlouvá, hrozil Čechům létem v r...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
ONLINE + VIDEO: Sparta - Liberec 1:2. Řepík snižuje vedení Tygrů! Bratr hrdiny Holeše před odvetou s Arsenalem slibuje: Dneska se budu k... V Dukle končí trenér Skuhravý, po třech porážkách ho nahradí Pilný
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
MS v biatlonu 2021
Konečný seznam 30 vyvolených! Jen tito truchlící smí na pohřeb prince ... Pejskařka svého ztraceného mazlíčka nikdy nepřestala hledat. Po pěti l... Smutný den Veroniky Žilkové: Nemoc maminky (96) a nedožité narozeniny ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Hledá se Maminka roku 2021! Nejste to náhodou vy? Eva Gerová (†93) měla rozjetou filmovou kariéru - Zvítězila rodina! Recepty s alkoholem: Rizoto se sušenými rajčaty
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Rychle a zběsile 9 má druhý oficiální trailer. Bude to šílenější, než ... Pokud máme dobré auto, tak prohra v Bahrajnu nevadí, myslí si Verstapp... Nissan omladil GT-R Nismo. Drobné změny se skrývají především v motoru
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
PITVA: Rozkuchali jsme tenký překlápěcí notebook Acer Spin 5 Bezzrcadlovky Sony A7R III a A7R IV se dočkaly praktikckého hardwarové... Cetin v síti VDSL zrychlí upload na dvojnásobek
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Německý direkt pro Teslu? Vlajková loď Mercedesu má první plně elektri... Velcí těžaři v Chile chtějí skoncovat s naftou. Sázejí na vodík Tomáš Pfeiler: Jak teď nejlépe investovat milion korun
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Nakládaný hermelín III. Hráškový krém Recepty s alkoholem: Jablkové palačinky s ciderovou omáčkou
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Tak do toho šlápni! 5 tipů na pěší túry: Stezkou lesního muže i údolím... Aktivní dovolená v Děčíně: Užijte si cyklo-vodácký výlet do Německa ne... Místa na rozmezí světadílů a kultur, exotika i divoká příroda. Kypr, K...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
Mezinárodní Mírové Fórum - 26667835 Návrat zimy decimuje ptáky: Čápům trčí ze sněhu hlavy, drozdi a kosi p... Český svaz chovatelů Základní organizace Nové Strašecí - 70854297
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Rektální testování na koronavirus: V Česku omyl, v Číně běžná praxe Ztratili jste po covidu čich? Tento čichový trénink vám ho může vrátit... Nejlepší potraviny pro vaši psychiku: Co jíst proti stresu a úzkosti
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Days Gone dorazí na PC koncem května, nový trailer ukazuje vylepšení Brána světů 18: Kopie Podívejte se na lov a vylepšování vybavení v Resident Evil Village
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Sparta - Liberec: Domácí zpátky ve hře! Po Košťálkově střele zasunul p... Sparta - Liberec: Jelínkovu nabídku usměrnil mezi Machovkého betony Na... Bez urážky Zuzany Bubílkové: Zázračný Sputnik! Kdo ho dostane, poletí ...
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Zahradní bazén Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura