• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > GeTerosexuál na pátou

  • GeTerosexuál na pátou

    Publikováno: 24. 3. 2010

    Když jsme se na podzim poprvé s gétéčkem setkali tváří v tvář, těžko říct, kdo z nás byl víc na větvi, ale co se mě týká, raději jsem si ho moc neprohlížel a zaplul rychle dovnitř, totiž, zajímaly mě na této nové mnichovské kreaci dvě věci vztahující se k nové pětce, která se měla  představit až za několik měsíců. Jednak jsem byl zvědav na interier, a pak na to, jestli se zlepšila problematická kvalita jízdy předchozí pětky. Po krátkém svezení a poznání, že v obou aspektech se na tu novou můžu těšit, jsem gétéčko nechal svému osudu, hlavně proto, že vedle stála panamera nachystaná nandat to sedmičce. (Což se jí mimochodem povedlo velmi rychle a přesvědčivě.)

    Když jsem se na BMW 5GT díval před pár dny znova, viděl jsem jej už trochu jinak. Jednak byl čas tvarům „sedmičkového liftbacku“ přivyknout skrze spousty fotek a jednak jsme spolu měli strávit víkend, takže jsem ke zkoumání tvarů dal oku více času. To že gétéčko nastoupilo v mé oblíbené Spacegrau a na krásných, protože jednoduchých, devatenáctkách určitě k úpravě mého dojmu napomohlo.

    Design

    5GT je kontroverzním BMW, a design je nosným prvkem této kontroverze. Tedy v první řadě je to opravdu velké auto, což vynikne až ve chvíli, kdy stojí např. vedle touarega, který tak najednou dělá dojem celkem milého kompaktu. Přesto, jako solitér nepůsobí mastodontním dojmem, z většiny úhlů vypadá dokonce velmi dynamicky, a při použití správné velikosti kol a vhodné barvy zvládá se ctí i nejvíce problematický zadoboční pohled.

     

    Ovšem, musím říct, že důvodem, proč u mě gétéčko na pár dní zakotvilo, nebyl zájem o něj samotné, ale mělo posloužit pouze jako demonstrace schopností motoru 35i a nového osmikvaltu, které jsem chtěl předvést své drahé polovičce, aby pochopila, že v její právě konfiguroané X5ce nemusí bručohučet obligátní dýzl. Samo o sobě by to nebyl důvod k napsání recenze, kdyby nedošlo k tomu, že mi tohle auto během víkendu předvedlo tak širokou paletu schopností, až jsem nabyl dojmu, že jsem narazil na první skutečně rodinné BMW bez kompromisů, a to, myslím, za blog stojí.

    Prostor

    Je obecně pro BMW jakýmsi magickým a z principu zapovězeným slovem. Jak stoupají jednotlivé modely BMW třídami, roste s tím lineárně objem jejich zavazadlových prostorů, ovšem prostornost kabin jen jaksi velmi neznatelně. V gétéčku je ale všechno jinak, mírným zvýšením ukotvení sedaček se zvýšil posaz a tím i zvětšil prostor pro nohy. Zdvihla se i přístrojová deska, takže přestože se sedí výš, nemá člověk dojem, že by seděl na autě, pořád je bavorácky „obklopen“. Prostornost je ale příkladná, vpředu jak v příčném tak v podélném směru, vzadu je prostor královský, vyjma superbu a long verzí lux sedanů není nikde více místa.  (přední sedačka nastavena pro mých 193 cm)

    Také nad vnitřním uspořádáním zjevně někdo přemýšlel, dokonce došlo i na odkládací prostory „v základu“, velmi šikovná je i variabilita zadních sedaček dovolujících měnit sklon opěradla a hlavně posun vpřed umožňující zvětšit zavazadlový prostor, který sice papírovými litry v základu neohromí, ale naživo je jeho použitelnost bezproblémová. Ano, máme tu prostorné a v interieru promyšlené auto. Ale…

    …je to ještě BMW?

    No, mluvím tu o zvláštním designu, o prostoru, mluvím pořád ještě o BMW? Ale ano, netrpím totiž utkvělými představami dvacetiletých redaktorů a „skalních fandů BMW“, že BMW je z podstaty sportovní značka, každé její auto musí dát Ring aspoň za devět a pokud auta od BMW nemají standardně třista koní, dvanáct set kilo a manuál, tak je nad slunce jasné, že z Mnichova už vede cesta jenom do pekel. Jednak je to blbost, s prominutím, jednak touto optikou začala cesta do pekel někde s prvním kombíkem BMW (proboha, to teď bude z BMW něco jako Volvo???) s prvním osmdesátikoňovým dýzlem (na tohle je tu snad Opel Kadett, ne???) apod., jen ti dnešní mladí kritici prostě neplkali na netu v roce 1985. Svět se mění neustále a BMW musí sledovat vývoj tržních potřeb, protože jak známo, kdo chvíli stál… jména značek, které dnes stojí opodál, si může dosadit každý sám, a já jsem přesvědčen, že i díky autům jako je 5GT se budu moct projet také příštími generacemi aut jiných, s názvy jako M3 nebo M5. Přesto, něco jako společný charakter modelů jedné značky existovat musí, a ptáte-li se jestli jej má i 5GT, pak říkám ano, přestože je mi jasné, že diskusní odborníci a „skalní“ fandové nebudou souhlasit. Budiž, ale podle mého i 5GT disponuje vším, co ctí pravé BMW, má velmi schopný podvozek, výborné řízení, skvělé brzdy a famózní pohonné ústrojí. Mám říct, že to není BMW jen proto, že tohle všechno je baleno v prostorné krabici? Neřeknu, prostě to tak nevidím, 5GT se svým projevem tradicím BMW nijak nezpronevěřuje a jeho ostatní schopnosti dokáží, o tom jsem přesvědčen, přetáhnout zákazníky od jiných, na komfort a prostor více orientovaných značek.

    Jízda

    Takže jak jezdí? Velmi dobře a netřeba k tomu dodávat, že na pětimetrové auto schopné komfortně přepravit pět dospělých a bagáž. Samozřejmě, ochota ke změně směru je menší než u auta z třídy kompaktů, ale tak nějak doufám, že optiku pohledu přes volant patnáctiletého civika, se nám pro tentokrát podaří vynechat. Tedy, agilitou podvozek nevyniká, do nájezdů je třeba jej trochu nutit, ale jak je jednou v oblouku dá se krásně vést plynem za podpory lehčího, ale výborně vyváženého řízení. (Zde bych dodal, že nastavení posilovače je jiné než v nové pětce, řízení je lehčí, a řekl bych, že je to pro el. verzi snad i lepší, přirozenější) A to všechno funguje i na rozbitém povrchu českých okresek, navíc s tou, u BMW geneticky kódovanou vlastností, že tím líp, čím víc se na auto tlačí. Trakce je vynikající, a pokud o ni na horším povrchu gétéčko přijde, pak spíše na předních než zadních kolech. Tedy, pokud jde o dynamiku, tohle auto dokáže více, než na co vypadá, navíc kvalitou jízdy dostojí právě tomu, jak vypadá. DDC funguje na jedničku, naprostá většina se dá odjezdit v nastavení tlumičů Normal, Comfort se hodí na D1 a Sport je u tohohle auta tak trochu zbytečný. Jediná výtka patří rázům od zadních kol při přejezdu krátkých nerovností, např. typického kanálového deklu českých ulic, 5cm pod úrovní asfaltu, kdy se ozve pro BMW naopak netypická rána, což je dáno kombinací těžkých RFT pneumatik a vzduchového odpružení zadní nápravy, ostatně zná to každý, kdo měl nějaké auto „na vzduchu“.

    Motor, převodovka

    Když jsem v roce 2006 poprvé sednul do trojky s předchůdcem současné verze motoru 35i moc nadšený jsem nebyl, ale od té doby se docela dost změnilo, a aktuální inkarnace 35i je motor s přednostmi všech bavoráckých šestiválců, který navrch přihazuje sílu v nízkých otáčkách. Ne, pořád nejsou reakce na plynový pedál plně srovnatelné s atmosferickými bratry, ale určitě jsou na maximu toho, co lze z turbomotoru  v tomto směru dostat. V případě spojení s automatem je to stejně víceméně akademická debata, protože prodlevy mezi akcí a reakcí jdou zcela na vrub automatické převodovky. Ta je určitě nejlepším automatem, který se do konfekčních aut v současné době dává, a ve spojení s tímto motorem je výsledkem prakticky dokonalost. V jakékoliv rychlosti a situaci reagují motor s převodovkou v naprostém souladu, žádné zmatky, auto prostě jen okamžitě vyrazí vpřed. Řidič, má-li chuť, se nemusí starat o nic, nachytat převodovku na hruškách prakticky nejde, o nějakém cukání apod. nemůže být ani řeč. Po přesunutí do manuálního modu se dá, v rámci možností daného auta, využít i potenciál motoru ve vyšších otáčkách, podržet si kvalt před zatáčkou a řídit plynem, celkově výkon a jeho dostupnost je taková, že i s dvoutunovým rancem na zádech ukáže 35i záda většině toho, co můžete na silnicích potkat. Navíc, zvuk vytočené řadové šestky jako vždy odkazuje všechny dýzly do mezí čistě ekonomické argumentace, tedy pokud člověku funguje sluch. Dobrá zpráva je, že tohle vše se dá v kombinaci dlouhodobě krmit jedenácti až dvanácti litry, což mi vzhledem k velikosti auta a potenciálu motoru přijde jako velmi slušné. Sumasumárum, chtít si z nějakého důvodu přivodit křečové žíly od šlapání spojky při postávání v zácpách současného provozu, a tedy pořídit si do cestovního auta manuál, volil bych k němu v případě BMW stále atmosferický šestiválec (zbyde-li nějaký), v případě logické volby automatu je ale 35i současnou jedničkou, třista koní musí vyhovět každému a nový osmikvalt k ní pasuje jako pověstný hrnec na … zadnici.

     

    Závěr,

    patří mistrům, říká se, a v případě BMW 5GT s tímto prohlášením nemám problém. Hodnotit tohle auto prismatem např. 135i s performance paketem, dle mého aktuálně řidičsky nejlepšího konfekčního auta od BMW, musel bych na 5GT dštít síru a prach. Jenže, stačí se rozhlédnout kolem sebe, trochu se snažit porozumět vývoji autosvěta, a není možné nechápat, proč se BMW stává plnoformátovou automobilkou. Pak, po promítnutí kvalit gétéčka na plátno konkurence, dostaneme jiný obraz, obraz jízdně velmi schopného, rychlého, prostorného a premiového auta, které naprosto vyhoví jak v roli statutárního zástupce svého majitele, tak jako praktické rodinné auto bez kompromisů. Alespoň mě o smysluplnosti své existence přesvědčilo.

       😉

Bavorský dýchánek (M3 GTS) OCHUTNÁVKA

88 Responses to GeTerosexuál na pátou

  • [1]

    26. 3. 2010 v 18:38Perun

    foto Perun

    Neměl jsem v úmyslu tu nějak „zaplevelit“ Dinarův blog reakcemi na bohapusté bláboly a sedat na diskuzní lep laciných konspiračních teorií.. Takže se omezím jen na nezbytně nutnou reakci, aby bylo jasné, kdo tu rozdává falešné karty…

    Své uznání obsahu i formy Dinarova testu GT5 jsem uvedl výše, není tedy třeba jej opakovat. Je upřímné a prosté jakýchkoliv postranních úmyslů. Pochopili to všichni, až na jednoho. A věřím, že to správně pochopil zejména autor tohoto blogu.
    Mám za to, že každý člověk z času na čas promíjí oblíbeným věcem nebo milovaným lidem lecjaké chyby a chybičky a rád jim dá třeba i nějaký důvod či ospravedlnění, tedy jakési alibi.. I svému dítěti promíjím vychytralé škodolibosti se skořicovými lupínky při snídani.. z prostého důvodu, který chápe každý.. Je to sice trochu jiný příběh, přesto věřím, že je to jako ilustrace postačující.. Neznamená to vůbec nic špatného, spíš naopak, protože kde je srdce, není špatný úmysl.. Tady nechť si každý sáhne do vlastní… kapsy 😉

    A čtení časopisů? Nějaké myšlenkové konstrukce o vztahu ke konkrétním případům některých diskuzních kolegů jsou mi cizí, to není můj styl a uvedl jsem to právě a jen proto, aby bylo jasné, jak moc je z testu cítit opravdovost zkušeností a vlastního pohledu na věc.

    Výše uvedená až groteskní snůška teorií je pouze výplodem nemocného, smutného ducha plného zášti, pokrytectví a sprostoty.

    Je mi líto, že jsem přispěl svým dílem k zaneřádění diskuze pod Dinarův blog, na svém vlastním blogu bych sám něco takového viděl jen velmi nerad a už v tom posledním jsem musel (nerad) zasáhnout proti neslušnému chování gtiho.. Reaguji obvykle jen pod těmi blogy, které pro mě mají nějakou informační hodnotu, nebo jsou jinak myšlenkově a obsahově plné – jako tento…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    26. 3. 2010 v 18:45Emel

    foto Emel

    GTI: obhajování tam je… přesvědčivé a zřejmé, celá kapitola „Je to ještě BMW“ je svého způsobu obhajoba.

    Profesní deformaci vidím v hledání motivů a špatností za vším, co se týká protistrany.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    26. 3. 2010 v 18:55GTI

    [51] Perun: A kdes koupil ten nesmysl o podprahovém promíjení? Vždy právě ten jeden z podstatných myšlénkových vkladů Dinara je ryze odborný pohled na genezi směřující (i) ke GT.

    Za mladé blogery ti musím napsat, že jim spad určitě kámen ze srdce, neboť jedna z možných tvých motivací (pamatuj na soba, Perune) mohlo být mimo jiné i arogantní nakopnutí našich méně zkušených kolegů, a to se prostě na blogu nedělá.

    Popravdě musím napsat, že když jsem přečetl tvé objasnění „případu podprahového sdělení“ tak úplně to za přesvědčivé nepovažuji. Tvá (poměrně nedůvodná) nadřazenost, že jak sděluješ, údajně se neustále hlídáš – důsledně si vybíráš jen pro tebe blogy výhradně přínosné… Perune, sklop nosánek! či jako deus ex machina zasahuješ do nevhodných chování… nejsi ty učitel ve zvláštní škole? Tedy to všechno trochu tvojí výpověď znevěrohodňuje.

    Ale i tak jsem rád, že ses čestně postavil k vycucávačům časopisů a že tvé podprahové sdělení můžeme vnímat jako škobrtavý pokus o stylovou reakci, která se v komplexu ovšem obrací proti tobě.

    Takže já (po předchozích sobích tancích) těma pověstnejma vratama zatím třísknout nemohu. Nerad bych, aby sis přerazil prsty vstrčené dovnitř kolem pantů…

    P.S. Příště s větší rozvahou, Perune. Abys nakonec nemusel na svém blogu mazat i příspěvky vlastní… 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    26. 3. 2010 v 19:00GTI

    [52] Emele, není přece protistrana, jsme tu jen my, blogeři. A jen o tom v připadu „Podprahového faux pas blogového kanárka“ jde.

    A… popravdě, jen Perun ví co sám sobě tím horním příspěvkem chtěl vlastně říct.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    26. 3. 2010 v 19:10GTI

    NYNÍ OPĚT K AUTU

    Ještě je tu jeden rys Dinarova článku. Jsem přesvědčený, že nám mnohým Dinar i otevřel interpretační cestu k jednotlivým bavoráckým modelům. Obrazně si to můžem představit tak, že svým textem Dinar ostře nasvítil kompletní modelové portfolio a mnozí, kteří dosud vnímali třeba 5 GT v jisté neinspirační mlze, pojednou našli klíč k tomuto modelu. Klíč který nedá spát… A (i) za to náleží Dinarovi velká pochvala.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    26. 3. 2010 v 19:14T613

    foto T613

    Perun myslím, že jsi se zde „obhajoval“ zbytečně. Až na člověka, která tě napadá často, tě pochopili naprosto všichni.

    P.S.: nedivím se, že ti dítě dělá u snídaně naschvály. Na snídani se dává zásadně chléb se sádlem a cibulí! Jen tak z něj vyroste správný a rovný chachar!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    26. 3. 2010 v 19:15Emel

    foto Emel

    Dinar: je to vlastně takové MPV by BMW… co? Řekněme jako S-Max a Mondeo, pokud bych měl hledat mainstreamový příměr…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    27. 3. 2010 v 5:51webpaja

    (54) To, že nikoho jiného nenapadlo zpochybnit Perunův příspěvek až na tebe je trochu divné. Připadá mi to jako sedět dnes dopoledne v 8h venku, všichni budeme tvrdit, že slunce již vyšlo a jeden zase pravý opak…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    27. 3. 2010 v 11:43GTI

    [58] Nikde nic nezpochybňuji, jen kladu poměrně logické otázky a zaujímám poměrně vyhraněný postoj k hledání podprahových alibi. A to je obecně cesta k diskuzi. O tom, že vyšlo slunce však diskutují prosťáčkové (nemyslím to osobně).

    Pajo, skutečnost, že ostatním padprahové alibi nestálo za reakci pro mne není důvodem k mlčení.

    P.S. Dnes je venku zataženo… 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    27. 3. 2010 v 22:13Dinar

    No, popravdě, nevím jak reagovat, mrknu po pár dnech na blog a vidím, že se to tu zvrtlo směrem, který mě moc netěší, jednak proto, že se velmi málo vztahuje k tomu kusu bavorského vdolku, o kterém tento blog je, a měl být, jednak proto, že zrovna v diskusi na mém blogu se vzájemně osočují lidé, které považuju za diskusní elitu zdejšího webu. Chtěl bych říct, že si dokážu pro sebe přebrat reakce diskusních kolegů, ať jsou jakékoliv, a vzhledem k tomu, co zde bylo napsáno, bych rád zdůraznil, že přílišné zaujetí škodí, tady se už místy překračuje rámec diskuse o námi oblíbených věcech, našem koníčku, jakkoliv to nazvem, až někam k osobnostním rozborům, což je, při dané sestavě diskutérů (z mého pohledu kvalitní jádro) zbytečné, řekl bych. To nahoře je jen auto, já se jím projel, něco k tomu napsal, a rád si přečtu, co vy si o tomhle trochu zvláštním kousku na čtyřech kolech myslíte. Víc neřešme. Díky. 😉

    P.S. Všem kolegům, kteří pochválili můj text, děkuju, zvlášť to potěší od těch, co sami na blog píší.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    27. 3. 2010 v 22:35T613

    foto T613

    Ještě jedna věc.. tvé fotky jsou jediné kde se mi 5GT jakžtakž líbí. Dokonce bych se s ním smířil i jako se služebákem 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    27. 3. 2010 v 22:46Navtech

    [60] Tak to se omlouvám, pokud by tě moje sušenky nějak popudily.

    [61] Viď sušenko?! 🙂 Je OK, že si ti líbí ty fotky, místo toho, aby ses šel na to auto podívat, ale ty né, ty si ten rybář na tom Dněpru, co? 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    27. 3. 2010 v 23:12T613

    foto T613

    člověče u autosalonu BMW, který je u autobusového nádraží, mě v tomhle hezkém slunečném počasí vždy něco rozptýlí, že zapomenu na co jsem se chtěl podívat. To by se mi před Banglem nestalo! 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    27. 3. 2010 v 23:13Navtech

    Jasně… sbíráš tam vajgly po lidech, co jedou na šachtu, ne?! 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    27. 3. 2010 v 23:16T613

    foto T613

    si piš .. doma z těch zbytků kubánských doutníků udělám jeden celý a ty pak prodávám pepíkům v pepíkově. a jak jim šmakují 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    27. 3. 2010 v 23:24Navtech

    Hmmm a takový pako by chtělo GT5 za služebáka… kubánskej doutník možná u vás viděla Maruška Rottrová na zájezdě na Kubu, jinak tam žmouláte ještě detvy, co se už 20 let nedělaj 🙂

    Už jsem to tady psal, jak to auto pochopit. Najdi si holku, udělej jí tři děti, nauč je lyžovat, postav barák a budeš ho milovat a ty vajgly nech Pájovi 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    27. 3. 2010 v 23:28Navtech

    A ještě jsem zapoměl Dinarovi napsat, že ta barva je ta nejhnusnější, co se dá na BMW dát. Tyhle odstíny frčely tejden po revoluci, když se sem tahaly ojetý fiaty, fordy a pažouty.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    27. 3. 2010 v 23:45T613

    foto T613

    Až si najdu holku, udělám jí tři děti, naučím je lyžovat, postavím barák tak si koupím Fabii 2 combi, protože mi dodá stejnou prestiž jako tohle za cenu šestinovou! 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    27. 3. 2010 v 23:53GTI

    Popravdě musím napsat, že kdo spatří pětku (sedan) naživo a koule nemá na náušnicích nýbrž ve slipech, jde z toho auta do kolen. Náušnice nenosím, slipy jo, šel jsem taky do kolen. Tedy absolutně a bez diskuze představuje pětkovej sedan vrchol chlapský touhy – silný, tak akorát velký auto, s vizáží nasejřenýho žraloka. Tohle u BMW zvádli exklusivně.

    Ovšem u BMW pochopili, že holt na světě jsou i dravci s prošdivělejma skráněma, co maj sice v srdci pořád devadesátosmičku s pěnou jak z Plzně, jenže holt ty kolena… Takže když si takovej šedivouš, ne tedy, že bych měl s ním bejt nutně spojovanej, sedne do 5GT, rozvalí se a rozhlídne se, ve vteřině mu trkne, že v Mnichově jsou géniové.

    Tedy nemít břišní svaly, jako mám, beru zásadně pětku v sedanu či kombi, započítávám-li do toho i pokleslost těch svalů, tu neskutečnou lehkost pokročilého, vyžralého mládí, jdu na kompromis. A že je to kompromis pro mistry, o tom nahoře napsal Dinar (nealibistický!) článek.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    28. 3. 2010 v 0:14Navtech

    [68] Upřímě? Ty si holku nenajdeš… ta si najde tebe. Přijede v ruskym tanku, prošmejdí tvoje odpadky a ohromí tě její skulpturou a kalašnikovem vetnutým v rypáku. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    28. 3. 2010 v 0:18T613

    foto T613

    tož to je můj erotický sen 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    28. 3. 2010 v 0:21Navtech

    To věřím, proto je u tebe BMW daleko za saabem.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    28. 3. 2010 v 0:23Navtech

    [69] Každý BMW je exkluzivní, protože je to BMW a to samý platí i o MB. Tam nejsou kompromisy.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    28. 3. 2010 v 0:24T613

    foto T613

    za Saabem ne, ale za HVĚZDOU jasnou jenž se na nebi žhne, aby bídným automobilkám svítila na cestu k výšinám na které nikdy nedosáhnou 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    28. 3. 2010 v 0:37Navtech

    Takovej deadlift nalepí hvězdu i na fiestu. To je relevantní.

    Tohle je tvoje TV, tam je BMW nula.

    http://www.youtube.com/watch#!v=hi2LiPw-Aj8&feature=related

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    28. 3. 2010 v 0:44T613

    foto T613

    No to jsou auta pro chlapy… ale víc mě dostalo tohle http://www.youtube.com/watch?v=Uf5m2cKu0IU&feature=fvw akorát na ty ryby

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    28. 3. 2010 v 15:45Perun

    foto Perun

    Připojuji svou první statickou zkušenost – na Zličíně je vystavená stříbrná 528i, otevřená a „pod proudem“ 😉

    Předně, vypadá ze všech úhlů výborně a osmnáctipalcová kola jí akorát pasují.. Je celkem veliká, ale ne přerostlá a dlouhá přední kapota a vzad posunutá kabina na živo vypadají ještě lépe, než na fotografiích.

    Interiér je opravdu.. jak to jen nazvat.. zkrátka fantastický, volant je malý a dobře se drží, sedadla by sama zasluhovala blog, protože jsou nejen plně elektricky nastavitelná, ale hlavně neuveřitelně pohodlná.. Zapadl jsem do nich jako kdyby je někdo udělal přímo pro mě. Zvláštní pozornost zasluhuje elektrické nastavení prodloužení sedáku pod koleny a famozní hlavová opěrka, která doslova obepíná půlku hlavy (co bych za ní dal v C5… 🙂 ).

    Všechny ovladače (a to BMW opravdu neznám) jsem našel na těch místech, kde jsem je předpokládal.. vše logické, s jasně vymezeným chodem a dobře tvarované. Tady na jedničku s hvězdičkou – a s žádnou trojcípou, kokpit má BMW nyní lepší, než nové Éčko..

    Chyby jsem ale našel také. Musel jsem několikrát nedůstojně třísknout až podezřele lehkými dveřmi u řidiče (i za ním), abych je vůbec zavřel, kufr bych bez tlaku na jeho horný hranu také asi jen těřko dovíral švihem a nárty vzadu opravdu dáte pod sedadlo jen s naprosto minimální rezervou – spíše tedy bez ní.

    Jinak fantastickej kočár 😎

    P.S. tenhle třílitrový atmosférický šestiválec 28i je přesně ten motor, nad kterým bych asi přemýšlel nejvíc..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    28. 3. 2010 v 15:51Perun

    foto Perun

    P.S. Pardon, na úvod jsem zapomněl napsat, že se jedná o novou „pětku“, nikoliv GT, tedy je to trochu mimo téma 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    28. 3. 2010 v 18:03Dinar

    Navtech: tvoje sušenky a děti, co je od devíti do štyr honíme po svahu a utíráme nudle u nosu, abysme už mohli konečně ty Dolomity dělat v kompletní sestavě, tak ty mě určitě nevadí, protože to je přesně důvod ke koupi gétéčka.
    Akorát s tou barvou nesouhlasím, Spacegrau sedí banglovským bavorákům naprosto nejlíp, tak neser. 🙂 😉

    [77] Perun: mě se éčko ve světlých metlách s velkými koly líbí, ale pokud mi někdo bude tvrdit, že má lepší vnitřek než pětka, tak je něco špatně, s jeho vkusem. Co se těch dveří týká, podezřele lehké byly proto, že jsou z hliníku. Jinak jsi to vystihnul, je to kočár, mě vždycky trochu vadí ta očekávání, jak někdo sedne do pětimetrového auta a po projížďce vyleze zklamanej, že to nezatáčí jako Clio RS. Od BMW se čekají zázraky, třeba od MB v tomto směru nikdo nic podobného nečeká, a tak se pak dočteš lecos, ovšem s novou pětkou to bude jako s tou před ní, zkraje spousta kritických řečí, aby bylo o čem psát, postupem doby se to změní tak, že každé nové auto v segmentu bude z hlediska jízdních vlastností srovnáváno s etalonem, pětkou, o čemž už nikdo tak nějak diskutovat nebude. Motor 28i je poslední mohykán, dokonalost atmosféry, už jen proto by stálo za to, si jej pořídit, jenže jak jednou sklouzneš k lenosti automatu (a není cesty zpátky) dostane tě 35i. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    28. 3. 2010 v 19:45Navtech

    Ruby black/Nappa black

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    28. 3. 2010 v 22:11Emel

    foto Emel

    Dinar: jestli to nebude tím, že 5GT už není Banglovo auto… ale ne, ta šedá mu sluší, je to jako rozhodování o barvě obleku – pokud nutně nemusíš černou ale nechceš být za exota třeba v bílé, je šedá nebo tmavě modrá nejlepší volba.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    29. 3. 2010 v 6:37webpaja

    (77) Kombinace lehkého hliníku a dvojitého těsnění je prevít 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    1. 4. 2010 v 12:01Dinar

    [81] Já vím, že každý test nových bavorů začíná slovy o návratu před Bangla, jenže není většího omylu, který ovšem s klidným srdcem pisálkům promíjím 🙂 , Hooydonk je skvělá Bangleho cizelace, bez čistých bangle verzí (předchozí generace) by dnešní bavoráky vypadaly naprosto jinak. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    1. 4. 2010 v 15:25Emel

    foto Emel

    Dinar: nemluvím o návratu před Bangla, dvakrát do stejné řeky nevstoupíš. Banglovo dílo je i X5/X6 a samozřejmě její odrazy jsou v 5GT jasně patrné. Krom toho, Bangle od BMW odešel před rokem v únoru a 5GT přišlo v lednu, takže z velké části vznikalo ještě pod jeho vedením…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    1. 4. 2010 v 15:26Emel

    foto Emel

    ehm, 5GT přišlo v květnu, ne v lednu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    7. 4. 2010 v 17:54FRPE

    foto FRPE

    Hezky popsané …

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    11. 4. 2010 v 12:13R.A.D.E.K

    foto R.A.D.E.K

    O víkendu jsem v Renocaru vyzkoušel novou pětku, konkrétně 530d a musím říct, že to byl fantastický zážitek. Nová pětka se posunula zase někam dál. Výtky některých, že je pětka oproti mercedesu E tvrdá částečně vůbec nechápu. Ano je tvrdší, ale zato na silnici drží!
    Doporučuji vyzkoušet.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    17. 4. 2010 v 10:40Emel

    foto Emel

    RADEK: částečně vůbec nechápu spojení „částečně vůbec“.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Příspěvek
  • Červen 20201 Příspěvek
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Květen 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20171 Příspěvek
  • Leden 20171 Příspěvek
  • Říjen 20161 Příspěvek
  • Duben 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Únor 20141 Příspěvek
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20101 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Příspěvek
  • Září 20081 Příspěvek
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura