-
Leden u Cadillacu
10.1. – CTS II získal na Detroitské autoshow cenu Eyes on Design.
16.1. – Escalade oceněn serverem Automotive Rhythms jako Urban Elite SUV. Druhou trofej Urban Elite Car si odneslo Infiniti G35.
17.1. – GM investuje 300 milonů dolarů do linky Tonawanda, kde se bude vyrábět nástupce kultovního motoru V8 Northstar. Poprvé se svezeme s novým motorem prý v roce 2009.
Konec měsíce – prodejní čísla, jako vždy. Meziročně Cadillac oslabil o zhruba 10%. Přes všechny marketingové snahy prorazit v segmentech menších aut, horní příčky stále obsazují full-size DTS, o kterém na Edmunds v nejnovějším testu vtipně napsali, že je anti-cool cool limuzínou a full-size SUV Escalade. V závorce meziroční srovnání k lednu 2006.
DTS: 4 105 (5 425)
Escalade: 3 710 (2 247)
CTS: 2 843 (3 806)
SRX: 1 553 (1 404)
STS: 1 407 (1 669)
XLR: 122 (183)
Celkem: 13 740 (14 733)
Poslední léto Návštěva u GTIho
14 Responses to Leden u Cadillacu
[1]
4. 2. 2007 v 16:16Ricardo
Tak to vypadá že Escalade bude tuhle značku letos držet nad vodou.
[2]
4. 2. 2007 v 20:24GTI
Caddy byl, je a bude… čísla půjdou nahoru.
[3]
5. 2. 2007 v 17:08musta
Pokud občas vidíte americké filmy, nebo záběry z těch lepších míst, můžete si všimnout, že Escalade je jeden z velmi častých okupantů extravagantních večírků a bulvárů.
[4]
5. 2. 2007 v 18:31Lonestarstate
Ano, Escalade se stává stále nepostradatelnějším. Nová generace si vede ještě lépe než minulá, zatímco všechna konkurence hlásí meziroční poklesy a vymlouvá se na ceny benzínu. A jak říká Musta, Escalade nahradil mnoho evropských superaut v garážích yuppies a raperů. Tedy v kruzích, kde se většinou za „domácí“ výrobky stydí.
[5]
5. 2. 2007 v 18:58GTI
Lonesi, já na auto.cz napsal snad tisíce příspěvků. Meti těmi, které osobně považuji za nejpovedenější (dá-li se o povedení některých vůbec uvažovat) považuji tento:
KOPYTA NA BARU k článku: Cadillac Escalade: eskalace síly
Až půjdeš, brácho, do baru na pořádnej tah… vem si parádní kopyta. Rozhoď je tam solidně pod sebe, nikdy nedávej nohu přes nohu… (teplý noci máme už za sebou) a kvalitně nasávej. Nehleď na množství, ale vždycky sleduj kvalitu… Až tě budou vynášet po galonu Chivasu nohama napřed, věř, bude to důstojnech odchod… A to, kolik bere tvůj Escalade… na to se taky vykašli… buďto na to máš, nebo seď doma a zkoušej, jaký je to se podělat po láhvi kefíru v tetra packu…
:-)))) Prostě… Escalade, to je dokonalá kára 😉 Má můj velkej obdiv.
[6]
5. 2. 2007 v 19:18Lonestarstate
Na kefír se nedá zapomenout :-))))
[7]
5. 2. 2007 v 20:01GTI
:-)))
[8]
5. 2. 2007 v 20:35Ricardo
😀 kefír…. to asi není Jim Beam :-))))
[9]
5. 2. 2007 v 20:41GTI
Ne :-)))
[10]
7. 2. 2007 v 16:18musta
Dnes mi došla má pravidelná dávka automobilismu v podobě jednoho týdeníku a je tam Escalade po faceliftu.Lepší provedení interiéru, celkové zlepšení, ale pořád nevím, jestli byly svislé světlomety dobrý nápad.
[11]
7. 2. 2007 v 17:08Lonestarstate
Musta: Hlavně se zvenku docela dost zaoblil. Ale ve své třídě jasná špička. 😉
[12]
11. 3. 2007 v 13:35Donkervoort
Cadillac poslední dobou vážně boduje. Skvělý design CTSka si zaslouží pozornost i v Evropě. A verze CTS-V je dost vážný konkurent německých našláplých sedanů.
[13]
26. 10. 2009 v 20:24lastupdated1
[url=“http://www.arkhamgames.com/viagra.html“]viagra online[/url] generic viagra http://www.arkhamgames.com/viagra.html :-]]]
[14]
30. 1. 2010 v 3:35paginaindex
cheap phentermine [url=“http://www.phentermine-hcl.org/“]cheap phentermine[/url] http://www.phentermine-hcl.org/ cheap phentermine 720045
Komentáře nejsou povoleny.