• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Diskusní fórum
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Profi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • Formule 1
  • Motorky
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > lr-507.blog.auto.cz  > RENAULT MEGANE

  • RENAULT MEGANE

    Publikováno: 1. 9. 2008

    Tak a je to tu!

    http://www.worldcarfans.com/9080901.007/renault-megane-leaked-ahead-of-paris-debut

    Nový Renault Megane. Že vyzerá čudne? Že je trochu vystrašený? Myslite si čo chcete. Toto je konečne podarený dizajn po rokoch. Teda, pardon, áno, bolo tu už Clio. Ale Clio je malé, proste takú poriadnu iskru-má Megane. Aj súčasna generácia sa mi celkom páči. Zapozeral som sa do zadku-a videl, že je celkom podarený, že to sedí k autu. Ale iba z pohľadu zozadu. Ale aj tak treba uznať, že šipčka je niekde inde. Áno, je to Golf. Zato tento nový Megane, nuž to je Renault, ktorý má gule. Dynamická krivka okien, a vôbec dynamický bok-a tie franzúzke svetlá, hmm. PARÁDA. BRAVO RENAULT.

RAYMOND LOEWY AUTO AUTO AUTO 2

3 685 reakcí na RENAULT MEGANE

  • [1]

    1. 9. 2008 v 19:57_Teddy_

    Tak neviem, ale prve co ma napadlo ked som videl ten predok je Focus. Rovnake mnohouholnikove svetla, vysadena kapota, vysunute blatniky. Zadne svetla mi zas pripominaju Mondeo kombi. Nevravim ze je to zle, ale inspiracia je jasna…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    1. 9. 2008 v 19:59507

    Inšpirácia v Focuse! :-DDD Je to jasné. :-DDDD Teddy, tak povieš mi už konečne, či má tá Q7 4,4m a ako jazdí s takou ukrutnou výškou v zákrutách??? :-DDDDD

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    1. 9. 2008 v 20:06K2

    Spoj C-sloupku a kufru (u světel), to je jak u Brava :) Jinak bych řek, že je to svébytný auto…a hezký :)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    1. 9. 2008 v 20:15_Teddy_

    [2]: Konecne? Nepamatam si, ze by si sa *mna* na to pytal. Kazdopadne na Q7 su tu ini odbornici. Rozmery sa mi nechce hladat, a ako sa s tym jazdi netusim. Nesedel som v tom…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    1. 9. 2008 v 20:21jurajos

    K2: Ono to naozaj vyzera ako mix niekolkych aut. Pri prvej fotke som si snad aj vdaka uhlu zaberu, farbe a okoliteho prostredia spomenul na Astru. Vysledok nie je zly, ale uz to nie je tak charakteristicky tvar ako mali predchadzajuce dve generacie. Aj ked tvarovanie prednej kapoty je naozaj riadne psycho.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    1. 9. 2008 v 20:33RS

    Podle mě je to nadějný. Na první pohled možná více prolisů než by bylo zdrávo, ale ve skutešnosti to může být dobré. … už bylo na čase…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    1. 9. 2008 v 20:33K2

    jurajos: Zlý to není, je to hezký, ale na rendlíka tomu něco tomu něco chybí. Třeba R8čka měla zobák, megane II zadek a tady nic. Škoda, myslím že bylo na co navazovat, jedna generace se odváže, další zase uhladí :(

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    1. 9. 2008 v 20:47jurajos

    K2: Je to asi pristupom Renaultu k designu. Tvarom na seba jednotlive za sebou iduce generacie nezvykli nikdy nadvazovat(Laguna I a II, Megane I a II atd.), ale ako vravis, vzdy pridu s novym tvarom. (napr. ako Honda so svojim Civicom). Ale ide tu hlavne spredu odtusit pribuznost s Lagunou III. Ako vravys, „je to hezky“, ale malo avantgardy…teda na Renault.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    1. 9. 2008 v 21:31re: ach jo

    poslouchejte.. videli ste vubec koncept pro budouci megan ..? – to ten s tema vyklapecima dverma (nahoru vole..) a kulatym zadkem..
    tak tohle, – to je pruda.. uplne zbabrana prdel, mainstream ve svy nejtuctovejsi podobe.. duchodci jasaji..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    1. 9. 2008 v 22:24507

    K2: Je to svojské je to zaujímavé.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    1. 9. 2008 v 22:24507

    4: Veď hovoríš, že štyri metre vysoké Audi Q7 v zákrutách ako sedan nesedí. :-)))))))))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    1. 9. 2008 v 22:25507

    RS: Presne.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    1. 9. 2008 v 22:25507

    RS: Dodal by som, že zdá sa to-ale uvidíš-prvé fotky z reality A JE TO! :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    1. 9. 2008 v 22:26507

    7: Tu je zaujímavosť v celku. Francúzky šarm. ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    1. 9. 2008 v 22:26507

    9: Ach jo, blbosti sú všade. Ach jo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    1. 9. 2008 v 23:27Donovan

    No nevím, ten čumák budu asi potřebovat vidět naživo. Připadá mi, že ty přední světla jsou trochu jinde, než by měly být. :)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    2. 9. 2008 v 0:30Ricardo

    Je drzý, je sebevědomý, je to :-D

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    2. 9. 2008 v 8:17_Teddy_

    [11]: sorry, ale ja fakt netusim o com tocis, clovece. Nepleties si ma s niekym? Kedy som ja hovoril vobec nieco o Q7? 4 metre? sedan? WTF? Ja som reagoval na Megane! Precitaj si to este raz, a pppooommmaaalllyyy, OK?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    2. 9. 2008 v 8:28adam

    Z modrýho meganu kupé 3A6 1801, padají v postatě brikety. Poněkud drsný francouzský šarm. Zvlášť, když se před vámi osmkrát chystá předjet, než se mu na podevátý, ta chrchla konečně rozjede.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    2. 9. 2008 v 8:52Peetie

    Jestli Renault bude rozšiřovat designérský styl nové Laguny na ostatní modely – jako že bude, máme se na co těšit (pěkné vnitřky, diskutabilní vnějšky). A pokud přizpůsobí i cenovky, tak to bude mazec – kolik může stát nový Megane, když Laguna s dvoulitrem začíná na 490k Kč?
    Jinak měsíc byl klid a najednou prvního září se tu na blogu objeví články od 507 i GTI:)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    2. 9. 2008 v 9:39GTI

    COUPGAN… nic stylového, nic originálního, nic renaultovsky příznačného. Jen nakupení jinde již užitého (viz. Focus) Co je dnes designově Renault? Neumím to popsat, neboť to nevím. Citroen má svou tvář, Peugeot má svou tvář… tak jen upadající coupe střecha á la 207 combi zřetelně evokuje aktuální renault. Zrovna tohle bych tedy u kompaktu nevyhledával. Přesto, nový Megan je citelným zásahem do přesmutného nejiskřivého brava, vyvažuje 307 a konkuruje C4, vizuálně se dotahuje na Focus a na dohled má Astru.

    P.S. Ještě, že je tu GOLF. Auto s tváří, auto s výrazem. Prostě… AUTO.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    2. 9. 2008 v 9:40GTI

    Oprava – střecha á la Clio combi… samozřejmě…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    2. 9. 2008 v 9:49re:21

    je to tak: golf, scirocco, tiguan.. pevne ikony stylu. daleko vepredu a pritom blizko.. temer nadosah. golf za cenu fabie1.4 – ted nebo nikdy !!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    2. 9. 2008 v 9:54re: 507

    hele, jen at vis o cem mluvim..:
    http://motoring.sky.com/news_features/galleries/renault-megane-coupe-concept–geneva.aspx

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    2. 9. 2008 v 10:26Navtech

    První, co mě napadlo podle pohledu z boku bylo Bravo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    2. 9. 2008 v 10:27507

    GTI: :-) Ty si to zase všetko vystihol. Hovoríš, že nič originálneho. Ano, keď sa tak pozerám na bok modelu Megane, vidím síce obyčajne auto, pre bežných ľudí. Ale já proste oceňujem, že po strašiakovi Lagune, po geometrii menom Megane prišli konečne s niečim, čo dokáže, poriadne konkurovať. To fakt oceňujem. Je to síce nový Renualt-všade len a len plechy a kde nie sú plechy, tam je plast(vpredu), ale proste je treba uznať, že oproti tomu čo Renault predvádzal doteraz, je to posun o vesmírnu dialku ďalej. A Bravo je fakt najisrivejšie.

    Musím povedať, že si dobre vystihol aj to, že Renault nemá svoju vlastnú tvár-on ju totiž loví.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    2. 9. 2008 v 10:27507

    Donovan: Možno. :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    2. 9. 2008 v 10:28jurajos

    Navtech: Bravo? Ved to ma nezvladnutu liniu bocnych okien!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    2. 9. 2008 v 10:28507

    18: To vieš, Q7 v zákrutách padá, lebo je vysoká ako mrakodrap, teraz sa Renault inšpiroval. Tedy, inšpiroval sa predovšetkých vo francúzku.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    2. 9. 2008 v 10:30507

    22: Ano, to sedí. Už som vedel, že myslíš Clio keď som reagoval prvýkrát. Je pravda, že to CLio je obyčajné. Ale já rozhodne nehovorím, že by bol EXTRA-HATCHBACK. Ale EXTRA-REANULT. Po tej katastrofálnej Lagune-je toto je niekde úplne inde.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    2. 9. 2008 v 10:30507

    23: Máš svoj vlastný nick alebo si len taký fantóm?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    2. 9. 2008 v 10:30507

    20: :)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    2. 9. 2008 v 10:31T613

    zkouška, zkouška.. Pierro jde to

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    2. 9. 2008 v 10:34507

    To je všetko načo sa tu tento primitív zmôže. Nič nehovoriace dve sprostosti.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    2. 9. 2008 v 10:34Navtech

    [28] No Bravo…ale to znám jen z obrázků. Myslim si, že je na tom autě splácaný snad všechno, co se v křeči nemohoucnosti dá vymyslet. Ale jinak nevim, co k tomu říct…bude jedna pixla z mnoha.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    2. 9. 2008 v 10:36_Teddy_

    [29]: a co ma Q7 spolocne s mojou reakciou? Mne je u prdele jedno, ci je vysoka ako mrakodrap a ci pada, to ma nezaujima. Hovorime predsa o novom Megane, nie? Myslis ze sa francuzi inspirovali Q7-kou? to si potom asi jediny na svete, kto nieco take odhalil…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    2. 9. 2008 v 12:08Sleeper

    Tak tohle se oproti avantaimoidně-koleosí druhé generaci vážně nepovedlo. Renault designově tápe a to je po té avantgardě, kterou předváděl od začátku století, ústup ze slávy. (ad Koleos – mám na mysli pochopitelně prapůvodní koncept z roku 2000)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    2. 9. 2008 v 12:12507

    Tedko, já ti hovorím, že raz je Q7 vysoká štyri metre, teraz zase hovoríš, že Megane sa inšpiroval.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    2. 9. 2008 v 12:20507

    Sleeper: Už som povedal, že Megane II sa mi zapáčil. Ale aj tak špička rozhodne nie je. Já si naopak myslím, že hoci je teraz úplne obyčajný, Megane II síce tiež nevyzeral ako luxusné auto, ale aj tak vychádzal z davu, myslím si, že toto je krok správnym smerom.
    Súhaslím s tým, že Reanult sa potáca. Potáca sa, ako keď TITANIC sa potápal. Raz Megane, vajíčko, potom Avantime, Megane, potom Clio, teraz Laguna, potom Koreos, teraz Megane. A nie a nie prísť s niečim stály. Musím súhlasiť, že koncept Koleos z roku 2003 bol faktastický. A-oni dali na úsporu nákladov. Zrovna u SUV. Tam MOHOL Renault experimentovať. A nie s riskom-ten koncept bol po čertoch dobrý a páčil sa ľudom. A skice sériovej podoby boli tiež k svetu. Ale-kórejci už mali Samsung a dizanéri z Renault už proste nemohli moc zasahovať. Nuž, na dnešú dizanovú stratégiu môžeme povedať jediné- JE TO REANULT. :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    2. 9. 2008 v 13:01pepa

    ukolem renaultu zrejme je, aby byl co nejlevnejsi a aby si ho mohlo koupit hodne lidi.. jinak nevim..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    2. 9. 2008 v 13:40507

    pepa: No, Laguna-toctovka, to síce je, ale tak píšeš zle. Le Quement predsa miluje „““výnimočny““““ „dizajn“.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [42]

    2. 9. 2008 v 14:22_Teddy_

    [38]: VED UZ PREZRAD KONECNE, KTO TVRDIL ZE Q7 JE VYSOKA 4 METRE, A CO TO MA SPOLOCNE S MEGANOM?
    A preco sa mna pytas ako sa na tom jazdi, ked to auto nepoznam? A preco vlastne vplietas Q7 do diskusie o Megane? Fakt medzi nimi vidis daku podobnost?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [43]

    2. 9. 2008 v 14:36507

    Teda Tedy. Nepochopil si, keď povedal GTI, že Q7 je vysoká skoro ako dlhá, nepochopil si, keď to spájam s ďalším tvojim kydom, že totiž Megane sa niekde inšpiroval. Nechápeš spojitosť? Môžeš prezradiť vek?
    P.S.: Tebe ešte nebude 18, že nie. :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [44]

    2. 9. 2008 v 15:27_Teddy_

    Nie 507, ja som nepochopil, preco ked nieco povie GTI, predhadzujes to mne. Neviem co povedal on, a co ti slubil. Kazdopadne ak chces daku informaciu od neho, tak sa spytaj jeho. Vsimni si, ze ked mne nie je nieco jasne u teba, tiez sa nepytam Navtecha ani T613-ky…

    Napisal si mi:
    „…4: Veď hovoríš, že štyri metre vysoké Audi Q7 v zákrutách ako sedan nesedí…“
    Nikdy som to nepovedal, takze si nevymyslaj. Skus sa spravat ako dospely, a diskutuj k veci. Nie stylom „…a ja dalej docikam, a mam krajsi kyblicek!…“. Nerobi ti to cest. Predpokladam, ze si dospely, tak sa tak aj spravaj. Ak to nevies, tak to aspon predstieraj. Nemusis s mojim nazorom na Megan suhlasit, ale to este neznamena, ze ma musis urazat a ponizovat…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [45]

    2. 9. 2008 v 16:31507

    44: Júúj Tydko medko medíčko. Ty ani nechápeš, že je to tvoj výrok. Ty nechápeš, ako je Q7 len o málo nižšia než dlhá, nechápeš spojitosť s týmto výrokom s ďalším-Renault Megane sa inšpiroval, nechápeš, prečo to spájam, nechápeš, že Q7 je tovj výrok. Nechápeš nič.

    P.S.: Koľko ti je rokov?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [46]

    2. 9. 2008 v 18:37507

    borisovi: Keby si poznal o čom hovorím v prípade Q7, tak by ti to nepripadalo čudné, ty dutá zruda.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [47]

    2. 9. 2008 v 18:58Navtech

    Já dneska viděl reklamu na auto moto styl

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [48]

    2. 9. 2008 v 19:01Navtech

    AMS bude…AMR se s tim koukám střídá…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [49]

    2. 9. 2008 v 20:08507

    59: KDE?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [50]

    2. 9. 2008 v 20:53re: 61

    507: ja vim gde..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [51]

    2. 9. 2008 v 20:58josef II (milostivy. kdyz vite co myslim..)

    tak vam tady povim, ze sem dneska do toho renaultu napsal..
    ja vam to povim: oni pred tremi dny slevili clio sport 2.0 z 713tis. na 684tis.. no uznejte sami, ze to je trapas, nic jinyho..
    .. no a ja jim napsal at se vzpamatujou, ze typeR v plny palbe stoji 639 tak at si prehodnoti pojmy.. no reknete sami, neni to spatny vtip..?!?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [52]

    2. 9. 2008 v 21:02Navtech

    [62]…разработки TV

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [53]

    3. 9. 2008 v 13:03507

    63: Je drahé, veľmi.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [54]

    3. 9. 2008 v 14:31adam

    (63)Poslední Renault, co za něco stál, byla A 110 Alpine. A tu jim stejně dělal Redele z Diepe. Takže vlastně jakej Renault?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [55]

    3. 9. 2008 v 16:56507

    Pre tupcov
    Prečítajte si príspevky tedyho pod GTI-ho blogom ohľadom Q7. Sú stupidné rovnako ako na tomto blogu, preto cih spájam. Úbožiak ako Pierro má v mozgu bohužiaľ srač.ku.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [56]

    3. 9. 2008 v 17:01507

    Já len mimochodom, vy vôbec netušíte o čom hovorím a pritom sa bavíte. Já fakt neviem ako môže niekto byť tak sprostý.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [57]

    3. 9. 2008 v 21:32507

    Navtech: Čo ťa to trápi ty tupček. Hovorím to Tedymu. GTI povedal, že Q7 je vysoká takmer ako dlhá. A tedy na to, že auto vysoké päť metrov v zákrute asi dobré nie je. A tu výrok, že je vidno kde sa Renault inšpirtoval a to u Focusa…bože. Tak preto cih spájam. Dva hlúpe výroky. A smejem sa.-tedy nepochopil GTI-ho text ani to, že ich spájam, lebo sú to hlúposti. Tak som to vysvetlil. Tak sa strč.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [58]

    3. 9. 2008 v 21:34507

    Musel som to zmazať. Kvôli davodovej tuposti.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [59]

    3. 9. 2008 v 21:45507

    Mám dotaz GTImu: Prečítal si si mujo súkromnu správu?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [60]

    4. 9. 2008 v 17:33Emel

    Je to trošku uklidnění po předchozí generaci, ale stále atraktivní, inovativní a zajímavé. Rozhodně v tom nevidím žádné kopírování, pokud mluvíte o Focusu, počkejte, až uvidíte tato dvě auta vedle sebe… hravý Francouz a strohý Němec nemají moc společného, určitě ne v celkovém pojetí. Jestli má stejně kulatá kola nebo protáhlá světla, to nejsou žádné zásadní věci. Pokud se Renault bude držet příznivé cenové politiky, je to pro mě jeden z favoritů nižší střední.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [61]

    4. 9. 2008 v 19:07507

    Emel: Focus, to je tuposť, ktorú sem nezaniesol nikto iný než tedko. To skutočne nechápem ako to niekoho vôbec aj môže napadnúť.
    Hovoríš, že je inovatívny a atraktívny. Inovatívny? Já by som to skôr nazval evolúciou Laguny v dosť lepšom podaní. Onmoho omnoho lepšom. Samozrejme, asi máš na mysli, že je inovatívny v kontexte s konkurentmi. To sa mi nezdá. Je proste moderný automobil. Svet napreduje a práve teraz prichádzajú novinky v SEGMENTE C. Ale ani to neznamená, že je inovatívny, Golfu to tiež nikto nehovorí, že. :-)
    Ale tým som ti nechcel povedať, že by nebol zaujímavý. Iba sa mi tvoje slová zdali príliš silné. Ako si si mohol prečítať, celkom sa mi páči. Páči sa mi bočný profil, predná maska je na glg, ale výborná, moc sa mi páčia vypuklé blatníky, fajnové, to je to čo mám aj já v myšleinkach a veľmi podarené sú zadné svetlá-typické francúzke. A vôbec netreba Focus Megane dávať pri seba, každý vidí úplne iné autá.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [62]

    5. 9. 2008 v 11:24xpalo

    nebol som na auto.cz dost dlho…neviem co si mam o tom mysliet, snad len veta z klasickeho filmu „proboha!!!, co to je za clověka?!?!?!“

    507, chlapce, spamataj sa kym nie je neskoro…sa cudujem s tvojim iq ze vies vobec zapnut web browser a nieco napisat. btw, preco tak okato lezes gtimu do riti??? nejak moc sa v nom vidis

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [63]

    5. 9. 2008 v 13:21507

    Seki, tvoje tovje články majú inú tuposť, ale napriek tomu lezeniu asi budeš niekto iný. No-nevidím to tu nikdy, neviem ako to vidíš keď si tu dlho nebol a tvoje IQ je evidentne také, že aj húpací koník je oproti tebe Einstein.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [64]

    5. 9. 2008 v 15:14Emel

    507: Inovativní, tj. přináší něco nového, vypadá jinak, než ostatní. Za nejvýraznější prvek považuju přední kapotu, která se svou členitostí a návazností na další části karoserie nepodobá ničemu jinému. Zbytek auta je také celkem svébytný, i když samozřejmě navazuje třeba na Lagunu III nebo používá i další designové prvky.

    O Golfu to nikdo neříká, protože nová generace vypadá téměř stejně jako předchozí generace – a to je opak inovativnosti, konzervativnost.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [65]

    5. 9. 2008 v 15:55507

    76: Emel, prosím Ťa nemuíš mi vysvetlovať čo je inovatívnosť a čo konzervatívnosť dobre. ;-))
    Máš pravdu. Veľmi sa mi páčia vypuklé blatníky, to je prvok, ktorý mňa napadol dávno pred Meganom a Mazdou Nagare, keď som ju videl. Musím povedať, že aj členenie kapoty som si všimol a je to fakt zaujímavé. Ďalší absolútne originálny prvok u minulého to bol zadok. Škoda, že zmizol. Ale zase je tu klasické francúzky okrúhly zadok. Ale späť. Mám však pocit, že táto kapota moc nesedí k autu. Je príliš mohutná a čudná k celku auta, ktorý je naopak ľahký. Proste tam nesedí. Príliš vysoká, robustná. Možno, že to robia len fotky a realita bude-je to dobré, ale aby to nebolo tak, že je o niečom nižšie než sa nám na týchto fotkách zdá, ale stále vyššie a stále mohutnejšia než by mala byť.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [66]

    5. 9. 2008 v 15:59507

    76: Já som sakra hovoril niečo iné o Golfe. Spomeniem Golf, ty si prečítaš slovo a hneď reaguješ, že tu o ňom nikto nehovorí, dokonca vyvraciaš „čo som poveda“, že je inovatívny. Pritom ani to som nepovedal. Emel, nebuď ako hlupi pubertiaci. Tí vidia slovo a bez toho, aby si perčítali iné-hneď hovoria-čo sem pletieš Golf?!! ˇJá som iba chcel povedať, veď si to prečítaj. V akutálnej dobe zažívame príliv noviniek segmentu C. 308, GOLF, Megane, poznáme aj Astru. A chcel som ti povedať, že sa ti môže zdať, že keď je Megane nový, tak je hneď inovatívny. Ale práve preto som povedal, že to, že je nový ešte neznamená, že je inovatívny. A preto som spomenul Golf-ten je tiež nový, ale nikto nehovorí, že inovatívny.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [67]

    5. 9. 2008 v 16:26Emel

    77: Díky, jsem rád, že se shodneme – Megane je inovativní. Není to žádná revoluce, ale přesto přináší nové a neotřelé nápady, zejména u přední části, zadní rozvíjí spíš Lagunu. Jak správně říkáš, otázka je, jestli to bude také harmonické… no, počkáme si naživo a uvidíme.

    78: Ano, ty jsi říkal, že Megane není inovativní, že je pouze nový. A že nový Golf také není inovativní. Jenže na tom právě vidět ten rozdíl – zatímco Golf pouze piluje osvědčený design, Renault přichází s něčím novým, jak jsi snad i potvrdil v 77. Těžko říct, co z toho je lepší… někdo preferuje avantgardu, někdo osvědčenou kvalitu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [68]

    5. 9. 2008 v 16:43Francek

    Megane vypada jako francouská parodie na korejský auta. Už neví jak by našli sami sebe.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [69]

    5. 9. 2008 v 19:49507

    Francek: Ale no.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [70]

    5. 9. 2008 v 19:51507

    Emel: Ano, Megane je fakt iný. Ale je otázka či je až inovatívny. Skôr by som povedal nové auto, nový Megan, ktorý je fakt iný, ale inovatívny, to je príliš silné slovo. Inovatívny je dnešný Megan alebo Golf Mk I.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [71]

    5. 9. 2008 v 21:32re: ach jo

    vy se tady bavite jak kokoti, fakt 507..
    rikam vam to znova, mrknete, jak mohl novy megane vypadat (viz koncept z autosalonu letos v breznu v zeneve) a jak doopravdy vypada..
    u renaultu zase jednou stahli ocas a budou pestovat smes „libimseti“ a „neni to drahy“.
    pozdejsi verze s turbo-dvoulitrem bude stat 25tis.EUR a na ceskym trhu 915tis.CZK
    jo inovace bez legrace, c est bon..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [72]

    6. 9. 2008 v 1:40Navtech

    Ja som taký malý sprostý kokotko!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [73]

    6. 9. 2008 v 9:26507

    83: Daj si svoj vlastný nick, fantóm.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [74]

    6. 9. 2008 v 16:35Emel

    83: libimseti a neni to drahy, to je přece ideální kombinace… i když 915t mi za nižší střední zase tak super nepřijde.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [75]

    13. 1. 2009 v 20:01/n

    pekny predok spatny zadok

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Založit nový blog

lr-507.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Únor 20093 Posts
  • Listopad 20081 Post
  • Září 20081 Post
  • Červenec 20083 Posts

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Rakev a svíčky pro Blatného: U ministrova domu demonstrovaly desítky l... "Černý baron" Božetěch Kostelka: Komunisté ho nezlomili, slaví 90 let Babiš viní z problémů s registrací na očkování nemocnice. Pro Dzurillu...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
SESTŘIH: Opava - Zlín 0:0. Slezané zůstávají poslední, nastoupilo šest... SESTŘIHY: Jablonec rozdrtil Teplice 5:0, Boleslav remizovala s Brnem NHL ONLINE: Boston hraje s New Jersey, Hertl jde do akce večer
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2019
Grilování
Volby USA 2020
Takhle hasiči vystříhali na D1 řidiče z auta! Zezadu narazil do kamion... Další smutek v rodině Hryce bojujícího s leukemií: Zvláštní vzpomínka ... Neštěstí programátora, který si kdysi vydělal 7 tisíc bitcoinů: Ztrati...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Trendy: Novoroční rady pro krásnou pleť... Pohodlné oblečení pro domácí lenošení... Pořád se rvou jako koně. Už si se syny nevíme rady, svěřila se zoufalá...
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Dakar 2021
Rallye Dakar 2021: Podmol a Enge, zkušení borci a stejně nováčci Rozhovor s Janem Kopeckým: Co bude teď? Láká ho i Dakar Verstappen nemá obavy z nákazy koronavirem
Věda a technika

Katalog mobilů
Klimatizace do bytu
Počítačová poradna
Google dokončil akvizici Fitbitu. Co bude dál? Bitcoin vyroste na pětinásobek, akcie Tesly na trojnásobek, tvrdí amer... Xiaomi má nejlevnější GPS hodinky. Neuvěříte, co všechno umí [TEST]
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Naočkováno proti koronaviru je zatím přes 105 tisíc lidí, prohlásil pr... Vladan Gallistl: Zkapalněný plyn poráží dokonce i bitcoin Polští Slezané bojují za uznání vlastního jazyka
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Sekane znojemske biftecky Kuřecí prsa plněná bylinkovým sýrem Kuřecí špízy
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Polenská synagoga: V historickém objektu ze 17. století dnes najdeme R... Tip na výlet: Zimní krása vodopádů v krkonošském údolí Bílého Labe Rarita v centru Brna: Místo steaků teď nabízí restaurace bruslení! Hod...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
DAMS spol. s r.o. - 48173746 Na Česko udeří mráz, teploty spadnou k -18 °C. A přijde i sněžení, sle... Podcast: Máme chladnější počasí díky utlumené letecké dopravě? Odhalil...
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Fit mozek v každém věku: Co pro to můžete udělat? Odteď budete ovesné vločky jíst! Tahle fakta vás přesvědčí Předsevzetí, která mají smysl. Využijte kouzlo mindfulness
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Jak udělat hru 4: Bez makra to nejde Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem Virtuální výlet do vědeckých a technických muzeí světa
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Slovácko - Karviná: Papadopulos při penaltě selhal! Slovácko - Karviná: Po ruce Havlíka penalta pro hosty Liberec - Bohemians: Pulkrab dorazil Puškáčovu ránu do sítě, 1:1!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Apple iPhone 11 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí