-
RENAULT MEGANE
Tak a je to tu!
http://www.worldcarfans.com/9080901.007/renault-megane-leaked-ahead-of-paris-debut
Nový Renault Megane. Že vyzerá čudne? Že je trochu vystrašený? Myslite si čo chcete. Toto je konečne podarený dizajn po rokoch. Teda, pardon, áno, bolo tu už Clio. Ale Clio je malé, proste takú poriadnu iskru-má Megane. Aj súčasna generácia sa mi celkom páči. Zapozeral som sa do zadku-a videl, že je celkom podarený, že to sedí k autu. Ale iba z pohľadu zozadu. Ale aj tak treba uznať, že šipčka je niekde inde. Áno, je to Golf. Zato tento nový Megane, nuž to je Renault, ktorý má gule. Dynamická krivka okien, a vôbec dynamický bok-a tie franzúzke svetlá, hmm. PARÁDA. BRAVO RENAULT.
Blog.auto.cz > lr-507.blog.auto.cz > RENAULT MEGANE
lr-507.blog.auto.cz
Zprávy
Sport
Zábava a celebrity
Pro ženy a maminky
Auto-moto
Věda a technika
Ekonomika a byznys
Recepty
Cestování
Servis
Zdraví
Pro nejmenší
Video
Nákupy
Mimibazar
- © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
- Autorská práva k publikovaným materiálům
- Podmínky pro užívání služby informační společnosti
- Informace o zpracování osobních údajů
- Cookies
- Nastavení soukromí
3 685 reakcí na RENAULT MEGANE
[1]
1. 9. 2008 v 19:57_Teddy_
Tak neviem, ale prve co ma napadlo ked som videl ten predok je Focus. Rovnake mnohouholnikove svetla, vysadena kapota, vysunute blatniky. Zadne svetla mi zas pripominaju Mondeo kombi. Nevravim ze je to zle, ale inspiracia je jasna…
[2]
1. 9. 2008 v 19:59507
Inšpirácia v Focuse! :-DDD Je to jasné. :-DDDD Teddy, tak povieš mi už konečne, či má tá Q7 4,4m a ako jazdí s takou ukrutnou výškou v zákrutách??? :-DDDDD
[3]
1. 9. 2008 v 20:06K2
Spoj C-sloupku a kufru (u světel), to je jak u Brava
Jinak bych řek, že je to svébytný auto…a hezký
[4]
1. 9. 2008 v 20:15_Teddy_
[2]: Konecne? Nepamatam si, ze by si sa *mna* na to pytal. Kazdopadne na Q7 su tu ini odbornici. Rozmery sa mi nechce hladat, a ako sa s tym jazdi netusim. Nesedel som v tom…
[5]
1. 9. 2008 v 20:21jurajos
K2: Ono to naozaj vyzera ako mix niekolkych aut. Pri prvej fotke som si snad aj vdaka uhlu zaberu, farbe a okoliteho prostredia spomenul na Astru. Vysledok nie je zly, ale uz to nie je tak charakteristicky tvar ako mali predchadzajuce dve generacie. Aj ked tvarovanie prednej kapoty je naozaj riadne psycho.
[6]
1. 9. 2008 v 20:33RS
Podle mě je to nadějný. Na první pohled možná více prolisů než by bylo zdrávo, ale ve skutešnosti to může být dobré. … už bylo na čase…
[7]
1. 9. 2008 v 20:33K2
jurajos: Zlý to není, je to hezký, ale na rendlíka tomu něco tomu něco chybí. Třeba R8čka měla zobák, megane II zadek a tady nic. Škoda, myslím že bylo na co navazovat, jedna generace se odváže, další zase uhladí
[8]
1. 9. 2008 v 20:47jurajos
K2: Je to asi pristupom Renaultu k designu. Tvarom na seba jednotlive za sebou iduce generacie nezvykli nikdy nadvazovat(Laguna I a II, Megane I a II atd.), ale ako vravis, vzdy pridu s novym tvarom. (napr. ako Honda so svojim Civicom). Ale ide tu hlavne spredu odtusit pribuznost s Lagunou III. Ako vravys, „je to hezky“, ale malo avantgardy…teda na Renault.
[9]
1. 9. 2008 v 21:31re: ach jo
poslouchejte.. videli ste vubec koncept pro budouci megan ..? – to ten s tema vyklapecima dverma (nahoru vole..) a kulatym zadkem..
tak tohle, – to je pruda.. uplne zbabrana prdel, mainstream ve svy nejtuctovejsi podobe.. duchodci jasaji..
[10]
1. 9. 2008 v 22:24507
K2: Je to svojské je to zaujímavé.
[11]
1. 9. 2008 v 22:24507
4: Veď hovoríš, že štyri metre vysoké Audi Q7 v zákrutách ako sedan nesedí. :-)))))))))
[12]
1. 9. 2008 v 22:25507
RS: Presne.
[13]
1. 9. 2008 v 22:25507
RS: Dodal by som, že zdá sa to-ale uvidíš-prvé fotky z reality A JE TO!
[14]
1. 9. 2008 v 22:26507
7: Tu je zaujímavosť v celku. Francúzky šarm.
[15]
1. 9. 2008 v 22:26507
9: Ach jo, blbosti sú všade. Ach jo.
[16]
1. 9. 2008 v 23:27Donovan
No nevím, ten čumák budu asi potřebovat vidět naživo. Připadá mi, že ty přední světla jsou trochu jinde, než by měly být.
[17]
2. 9. 2008 v 0:30Ricardo
Je drzý, je sebevědomý, je to
[18]
2. 9. 2008 v 8:17_Teddy_
[11]: sorry, ale ja fakt netusim o com tocis, clovece. Nepleties si ma s niekym? Kedy som ja hovoril vobec nieco o Q7? 4 metre? sedan? WTF? Ja som reagoval na Megane! Precitaj si to este raz, a pppooommmaaalllyyy, OK?
[19]
2. 9. 2008 v 8:28adam
Z modrýho meganu kupé 3A6 1801, padají v postatě brikety. Poněkud drsný francouzský šarm. Zvlášť, když se před vámi osmkrát chystá předjet, než se mu na podevátý, ta chrchla konečně rozjede.
[20]
2. 9. 2008 v 8:52Peetie
Jestli Renault bude rozšiřovat designérský styl nové Laguny na ostatní modely – jako že bude, máme se na co těšit (pěkné vnitřky, diskutabilní vnějšky). A pokud přizpůsobí i cenovky, tak to bude mazec – kolik může stát nový Megane, když Laguna s dvoulitrem začíná na 490k Kč?
Jinak měsíc byl klid a najednou prvního září se tu na blogu objeví články od 507 i GTI:)
[21]
2. 9. 2008 v 9:39GTI
COUPGAN… nic stylového, nic originálního, nic renaultovsky příznačného. Jen nakupení jinde již užitého (viz. Focus) Co je dnes designově Renault? Neumím to popsat, neboť to nevím. Citroen má svou tvář, Peugeot má svou tvář… tak jen upadající coupe střecha á la 207 combi zřetelně evokuje aktuální renault. Zrovna tohle bych tedy u kompaktu nevyhledával. Přesto, nový Megan je citelným zásahem do přesmutného nejiskřivého brava, vyvažuje 307 a konkuruje C4, vizuálně se dotahuje na Focus a na dohled má Astru.
P.S. Ještě, že je tu GOLF. Auto s tváří, auto s výrazem. Prostě… AUTO.
[22]
2. 9. 2008 v 9:40GTI
Oprava – střecha á la Clio combi… samozřejmě…
[23]
2. 9. 2008 v 9:49re:21
je to tak: golf, scirocco, tiguan.. pevne ikony stylu. daleko vepredu a pritom blizko.. temer nadosah. golf za cenu fabie1.4 – ted nebo nikdy !!
[24]
2. 9. 2008 v 9:54re: 507
hele, jen at vis o cem mluvim..:
http://motoring.sky.com/news_features/galleries/renault-megane-coupe-concept–geneva.aspx
[25]
2. 9. 2008 v 10:26Navtech
První, co mě napadlo podle pohledu z boku bylo Bravo.
[26]
2. 9. 2008 v 10:27507
GTI:
Ty si to zase všetko vystihol. Hovoríš, že nič originálneho. Ano, keď sa tak pozerám na bok modelu Megane, vidím síce obyčajne auto, pre bežných ľudí. Ale já proste oceňujem, že po strašiakovi Lagune, po geometrii menom Megane prišli konečne s niečim, čo dokáže, poriadne konkurovať. To fakt oceňujem. Je to síce nový Renualt-všade len a len plechy a kde nie sú plechy, tam je plast(vpredu), ale proste je treba uznať, že oproti tomu čo Renault predvádzal doteraz, je to posun o vesmírnu dialku ďalej. A Bravo je fakt najisrivejšie.
Musím povedať, že si dobre vystihol aj to, že Renault nemá svoju vlastnú tvár-on ju totiž loví.
[27]
2. 9. 2008 v 10:27507
Donovan: Možno.
[28]
2. 9. 2008 v 10:28jurajos
Navtech: Bravo? Ved to ma nezvladnutu liniu bocnych okien!
[29]
2. 9. 2008 v 10:28507
18: To vieš, Q7 v zákrutách padá, lebo je vysoká ako mrakodrap, teraz sa Renault inšpiroval. Tedy, inšpiroval sa predovšetkých vo francúzku.
[30]
2. 9. 2008 v 10:30507
22: Ano, to sedí. Už som vedel, že myslíš Clio keď som reagoval prvýkrát. Je pravda, že to CLio je obyčajné. Ale já rozhodne nehovorím, že by bol EXTRA-HATCHBACK. Ale EXTRA-REANULT. Po tej katastrofálnej Lagune-je toto je niekde úplne inde.
[31]
2. 9. 2008 v 10:30507
23: Máš svoj vlastný nick alebo si len taký fantóm?
[32]
2. 9. 2008 v 10:30507
20:
[33]
2. 9. 2008 v 10:31T613
zkouška, zkouška.. Pierro jde to
[34]
2. 9. 2008 v 10:34507
To je všetko načo sa tu tento primitív zmôže. Nič nehovoriace dve sprostosti.
[35]
2. 9. 2008 v 10:34Navtech
[28] No Bravo…ale to znám jen z obrázků. Myslim si, že je na tom autě splácaný snad všechno, co se v křeči nemohoucnosti dá vymyslet. Ale jinak nevim, co k tomu říct…bude jedna pixla z mnoha.
[36]
2. 9. 2008 v 10:36_Teddy_
[29]: a co ma Q7 spolocne s mojou reakciou? Mne je u prdele jedno, ci je vysoka ako mrakodrap a ci pada, to ma nezaujima. Hovorime predsa o novom Megane, nie? Myslis ze sa francuzi inspirovali Q7-kou? to si potom asi jediny na svete, kto nieco take odhalil…
[37]
2. 9. 2008 v 12:08Sleeper
Tak tohle se oproti avantaimoidně-koleosí druhé generaci vážně nepovedlo. Renault designově tápe a to je po té avantgardě, kterou předváděl od začátku století, ústup ze slávy. (ad Koleos – mám na mysli pochopitelně prapůvodní koncept z roku 2000)
[38]
2. 9. 2008 v 12:12507
Tedko, já ti hovorím, že raz je Q7 vysoká štyri metre, teraz zase hovoríš, že Megane sa inšpiroval.
[39]
2. 9. 2008 v 12:20507
Sleeper: Už som povedal, že Megane II sa mi zapáčil. Ale aj tak špička rozhodne nie je. Já si naopak myslím, že hoci je teraz úplne obyčajný, Megane II síce tiež nevyzeral ako luxusné auto, ale aj tak vychádzal z davu, myslím si, že toto je krok správnym smerom.
Súhaslím s tým, že Reanult sa potáca. Potáca sa, ako keď TITANIC sa potápal. Raz Megane, vajíčko, potom Avantime, Megane, potom Clio, teraz Laguna, potom Koreos, teraz Megane. A nie a nie prísť s niečim stály. Musím súhlasiť, že koncept Koleos z roku 2003 bol faktastický. A-oni dali na úsporu nákladov. Zrovna u SUV. Tam MOHOL Renault experimentovať. A nie s riskom-ten koncept bol po čertoch dobrý a páčil sa ľudom. A skice sériovej podoby boli tiež k svetu. Ale-kórejci už mali Samsung a dizanéri z Renault už proste nemohli moc zasahovať. Nuž, na dnešú dizanovú stratégiu môžeme povedať jediné- JE TO REANULT.
[40]
2. 9. 2008 v 13:01pepa
ukolem renaultu zrejme je, aby byl co nejlevnejsi a aby si ho mohlo koupit hodne lidi.. jinak nevim..
[41]
2. 9. 2008 v 13:40507
pepa: No, Laguna-toctovka, to síce je, ale tak píšeš zle. Le Quement predsa miluje „““výnimočny““““ „dizajn“.
[42]
2. 9. 2008 v 14:22_Teddy_
[38]: VED UZ PREZRAD KONECNE, KTO TVRDIL ZE Q7 JE VYSOKA 4 METRE, A CO TO MA SPOLOCNE S MEGANOM?
A preco sa mna pytas ako sa na tom jazdi, ked to auto nepoznam? A preco vlastne vplietas Q7 do diskusie o Megane? Fakt medzi nimi vidis daku podobnost?
[43]
2. 9. 2008 v 14:36507
Teda Tedy. Nepochopil si, keď povedal GTI, že Q7 je vysoká skoro ako dlhá, nepochopil si, keď to spájam s ďalším tvojim kydom, že totiž Megane sa niekde inšpiroval. Nechápeš spojitosť? Môžeš prezradiť vek?
P.S.: Tebe ešte nebude 18, že nie.
[44]
2. 9. 2008 v 15:27_Teddy_
Nie 507, ja som nepochopil, preco ked nieco povie GTI, predhadzujes to mne. Neviem co povedal on, a co ti slubil. Kazdopadne ak chces daku informaciu od neho, tak sa spytaj jeho. Vsimni si, ze ked mne nie je nieco jasne u teba, tiez sa nepytam Navtecha ani T613-ky…
Napisal si mi:
„…4: Veď hovoríš, že štyri metre vysoké Audi Q7 v zákrutách ako sedan nesedí…“
Nikdy som to nepovedal, takze si nevymyslaj. Skus sa spravat ako dospely, a diskutuj k veci. Nie stylom „…a ja dalej docikam, a mam krajsi kyblicek!…“. Nerobi ti to cest. Predpokladam, ze si dospely, tak sa tak aj spravaj. Ak to nevies, tak to aspon predstieraj. Nemusis s mojim nazorom na Megan suhlasit, ale to este neznamena, ze ma musis urazat a ponizovat…
[45]
2. 9. 2008 v 16:31507
44: Júúj Tydko medko medíčko. Ty ani nechápeš, že je to tvoj výrok. Ty nechápeš, ako je Q7 len o málo nižšia než dlhá, nechápeš spojitosť s týmto výrokom s ďalším-Renault Megane sa inšpiroval, nechápeš, prečo to spájam, nechápeš, že Q7 je tovj výrok. Nechápeš nič.
P.S.: Koľko ti je rokov?
[46]
2. 9. 2008 v 18:37507
borisovi: Keby si poznal o čom hovorím v prípade Q7, tak by ti to nepripadalo čudné, ty dutá zruda.
[47]
2. 9. 2008 v 18:58Navtech
Já dneska viděl reklamu na auto moto styl
[48]
2. 9. 2008 v 19:01Navtech
AMS bude…AMR se s tim koukám střídá…
[49]
2. 9. 2008 v 20:08507
59: KDE?
[50]
2. 9. 2008 v 20:53re: 61
507: ja vim gde..
[51]
2. 9. 2008 v 20:58josef II (milostivy. kdyz vite co myslim..)
tak vam tady povim, ze sem dneska do toho renaultu napsal..
ja vam to povim: oni pred tremi dny slevili clio sport 2.0 z 713tis. na 684tis.. no uznejte sami, ze to je trapas, nic jinyho..
.. no a ja jim napsal at se vzpamatujou, ze typeR v plny palbe stoji 639 tak at si prehodnoti pojmy.. no reknete sami, neni to spatny vtip..?!?
[52]
2. 9. 2008 v 21:02Navtech
[62]…разработки TV
[53]
3. 9. 2008 v 13:03507
63: Je drahé, veľmi.
[54]
3. 9. 2008 v 14:31adam
(63)Poslední Renault, co za něco stál, byla A 110 Alpine. A tu jim stejně dělal Redele z Diepe. Takže vlastně jakej Renault?
[55]
3. 9. 2008 v 16:56507
Pre tupcov
Prečítajte si príspevky tedyho pod GTI-ho blogom ohľadom Q7. Sú stupidné rovnako ako na tomto blogu, preto cih spájam. Úbožiak ako Pierro má v mozgu bohužiaľ srač.ku.
[56]
3. 9. 2008 v 17:01507
Já len mimochodom, vy vôbec netušíte o čom hovorím a pritom sa bavíte. Já fakt neviem ako môže niekto byť tak sprostý.
[57]
3. 9. 2008 v 21:32507
Navtech: Čo ťa to trápi ty tupček. Hovorím to Tedymu. GTI povedal, že Q7 je vysoká takmer ako dlhá. A tedy na to, že auto vysoké päť metrov v zákrute asi dobré nie je. A tu výrok, že je vidno kde sa Renault inšpirtoval a to u Focusa…bože. Tak preto cih spájam. Dva hlúpe výroky. A smejem sa.-tedy nepochopil GTI-ho text ani to, že ich spájam, lebo sú to hlúposti. Tak som to vysvetlil. Tak sa strč.
[58]
3. 9. 2008 v 21:34507
Musel som to zmazať. Kvôli davodovej tuposti.
[59]
3. 9. 2008 v 21:45507
Mám dotaz GTImu: Prečítal si si mujo súkromnu správu?
[60]
4. 9. 2008 v 17:33Emel
Je to trošku uklidnění po předchozí generaci, ale stále atraktivní, inovativní a zajímavé. Rozhodně v tom nevidím žádné kopírování, pokud mluvíte o Focusu, počkejte, až uvidíte tato dvě auta vedle sebe… hravý Francouz a strohý Němec nemají moc společného, určitě ne v celkovém pojetí. Jestli má stejně kulatá kola nebo protáhlá světla, to nejsou žádné zásadní věci. Pokud se Renault bude držet příznivé cenové politiky, je to pro mě jeden z favoritů nižší střední.
[61]
4. 9. 2008 v 19:07507
Emel: Focus, to je tuposť, ktorú sem nezaniesol nikto iný než tedko. To skutočne nechápem ako to niekoho vôbec aj môže napadnúť.
Hovoríš, že je inovatívny a atraktívny. Inovatívny? Já by som to skôr nazval evolúciou Laguny v dosť lepšom podaní. Onmoho omnoho lepšom. Samozrejme, asi máš na mysli, že je inovatívny v kontexte s konkurentmi. To sa mi nezdá. Je proste moderný automobil. Svet napreduje a práve teraz prichádzajú novinky v SEGMENTE C. Ale ani to neznamená, že je inovatívny, Golfu to tiež nikto nehovorí, že.
Ale tým som ti nechcel povedať, že by nebol zaujímavý. Iba sa mi tvoje slová zdali príliš silné. Ako si si mohol prečítať, celkom sa mi páči. Páči sa mi bočný profil, predná maska je na glg, ale výborná, moc sa mi páčia vypuklé blatníky, fajnové, to je to čo mám aj já v myšleinkach a veľmi podarené sú zadné svetlá-typické francúzke. A vôbec netreba Focus Megane dávať pri seba, každý vidí úplne iné autá.
[62]
5. 9. 2008 v 11:24xpalo
nebol som na auto.cz dost dlho…neviem co si mam o tom mysliet, snad len veta z klasickeho filmu „proboha!!!, co to je za clověka?!?!?!“
507, chlapce, spamataj sa kym nie je neskoro…sa cudujem s tvojim iq ze vies vobec zapnut web browser a nieco napisat. btw, preco tak okato lezes gtimu do riti??? nejak moc sa v nom vidis
[63]
5. 9. 2008 v 13:21507
Seki, tvoje tovje články majú inú tuposť, ale napriek tomu lezeniu asi budeš niekto iný. No-nevidím to tu nikdy, neviem ako to vidíš keď si tu dlho nebol a tvoje IQ je evidentne také, že aj húpací koník je oproti tebe Einstein.
[64]
5. 9. 2008 v 15:14Emel
507: Inovativní, tj. přináší něco nového, vypadá jinak, než ostatní. Za nejvýraznější prvek považuju přední kapotu, která se svou členitostí a návazností na další části karoserie nepodobá ničemu jinému. Zbytek auta je také celkem svébytný, i když samozřejmě navazuje třeba na Lagunu III nebo používá i další designové prvky.
O Golfu to nikdo neříká, protože nová generace vypadá téměř stejně jako předchozí generace – a to je opak inovativnosti, konzervativnost.
[65]
5. 9. 2008 v 15:55507
76: Emel, prosím Ťa nemuíš mi vysvetlovať čo je inovatívnosť a čo konzervatívnosť dobre. ;-))
Máš pravdu. Veľmi sa mi páčia vypuklé blatníky, to je prvok, ktorý mňa napadol dávno pred Meganom a Mazdou Nagare, keď som ju videl. Musím povedať, že aj členenie kapoty som si všimol a je to fakt zaujímavé. Ďalší absolútne originálny prvok u minulého to bol zadok. Škoda, že zmizol. Ale zase je tu klasické francúzky okrúhly zadok. Ale späť. Mám však pocit, že táto kapota moc nesedí k autu. Je príliš mohutná a čudná k celku auta, ktorý je naopak ľahký. Proste tam nesedí. Príliš vysoká, robustná. Možno, že to robia len fotky a realita bude-je to dobré, ale aby to nebolo tak, že je o niečom nižšie než sa nám na týchto fotkách zdá, ale stále vyššie a stále mohutnejšia než by mala byť.
[66]
5. 9. 2008 v 15:59507
76: Já som sakra hovoril niečo iné o Golfe. Spomeniem Golf, ty si prečítaš slovo a hneď reaguješ, že tu o ňom nikto nehovorí, dokonca vyvraciaš „čo som poveda“, že je inovatívny. Pritom ani to som nepovedal. Emel, nebuď ako hlupi pubertiaci. Tí vidia slovo a bez toho, aby si perčítali iné-hneď hovoria-čo sem pletieš Golf?!! ˇJá som iba chcel povedať, veď si to prečítaj. V akutálnej dobe zažívame príliv noviniek segmentu C. 308, GOLF, Megane, poznáme aj Astru. A chcel som ti povedať, že sa ti môže zdať, že keď je Megane nový, tak je hneď inovatívny. Ale práve preto som povedal, že to, že je nový ešte neznamená, že je inovatívny. A preto som spomenul Golf-ten je tiež nový, ale nikto nehovorí, že inovatívny.
[67]
5. 9. 2008 v 16:26Emel
77: Díky, jsem rád, že se shodneme – Megane je inovativní. Není to žádná revoluce, ale přesto přináší nové a neotřelé nápady, zejména u přední části, zadní rozvíjí spíš Lagunu. Jak správně říkáš, otázka je, jestli to bude také harmonické… no, počkáme si naživo a uvidíme.
78: Ano, ty jsi říkal, že Megane není inovativní, že je pouze nový. A že nový Golf také není inovativní. Jenže na tom právě vidět ten rozdíl – zatímco Golf pouze piluje osvědčený design, Renault přichází s něčím novým, jak jsi snad i potvrdil v 77. Těžko říct, co z toho je lepší… někdo preferuje avantgardu, někdo osvědčenou kvalitu.
[68]
5. 9. 2008 v 16:43Francek
Megane vypada jako francouská parodie na korejský auta. Už neví jak by našli sami sebe.
[69]
5. 9. 2008 v 19:49507
Francek: Ale no.
[70]
5. 9. 2008 v 19:51507
Emel: Ano, Megane je fakt iný. Ale je otázka či je až inovatívny. Skôr by som povedal nové auto, nový Megan, ktorý je fakt iný, ale inovatívny, to je príliš silné slovo. Inovatívny je dnešný Megan alebo Golf Mk I.
[71]
5. 9. 2008 v 21:32re: ach jo
vy se tady bavite jak kokoti, fakt 507..
rikam vam to znova, mrknete, jak mohl novy megane vypadat (viz koncept z autosalonu letos v breznu v zeneve) a jak doopravdy vypada..
u renaultu zase jednou stahli ocas a budou pestovat smes „libimseti“ a „neni to drahy“.
pozdejsi verze s turbo-dvoulitrem bude stat 25tis.EUR a na ceskym trhu 915tis.CZK
jo inovace bez legrace, c est bon..
[72]
6. 9. 2008 v 1:40Navtech
Ja som taký malý sprostý kokotko!
[73]
6. 9. 2008 v 9:26507
83: Daj si svoj vlastný nick, fantóm.
[74]
6. 9. 2008 v 16:35Emel
83: libimseti a neni to drahy, to je přece ideální kombinace… i když 915t mi za nižší střední zase tak super nepřijde.
[75]
13. 1. 2009 v 20:01/n
pekny predok spatny zadok
Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.