• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Diskusní fórum
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Profi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • Formule 1
  • Motorky
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > marianek.blog.auto.cz  > Nejprodavanejsi 4×4 (Suomi Top 10)

  • Nejprodavanejsi 4×4 (Suomi Top 10)

    Publikováno: 7. 10. 2013

    Pri cteni ranniho tisku jsem narazil na zajimavou tabulku nejprodavanejsich 4×4 v zari na finskem trhu a pokud to nekoho zajima, rad se rozdelim :) Osobne mi prijdou nasledujici cisla zajimave; jak se v tomto „segmentu“ dari automobilkam na trhu, ktery neni ovladan zadnym koncernem.

    1. Subaru Forester 101

    2. Volvo XC60 101

    3. Toyota RAV4 85

    4. Honda C-RV 82

    5. BMW 3-sarja 61

    6. BMW 5-sarja 57

    7. Skoda Octavia 49

    8. Suzuki SX4 48

    9. Volkswagen Tiquan 46

    10. Audi A4 37

PREMIE…NEBO NE CESKY SLENDRIAN

28 reakcí na Nejprodavanejsi 4×4 (Suomi Top 10)

  • [1]

    7. 10. 2013 v 13:04CenturionCz

    Obávám se, že hledáš logiku tam, kde není. Výběr Finů nesouvisí s absencí tlaku koncernu, nýbrž jednoduše s tím, že na své cesty potřebují skutečné čtyřkolky. XC60ka s haldexem je pak na vysokém umístění proto, že se jedná o severské a pro Finy takřka domovské auto. Jiná logika v tom není. BMW by se u nás jistě prodávala také dobře, kdybychom měli HDP na hlavu stejně vysoké jako Finové…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    7. 10. 2013 v 15:06marianek

    Vliv domaci automobilky nelze nijak vyvratit. Rozdil je vsak vliv domaci mainstreamove automobilky a „domaci“ premiove automobilky. Volvo bychom ve Finsku mohli prirovnat k Volkswagenu na CR trhu. Tudiz podstatna vetsina jde firmam. Volkswagen napr. ma smlouvy se statni sferou a armadou. Tzn. prodeje tahnou Transportery pro policii (krome nich policie pouziva jeste Octavie) a armadu. Do soukromeho segmentu jdou tradicne silne Golfy a neprilis uspesne Passaty.
    Zjimave, co jsi napsal o potrebe finu nakupovat skutecne ctyrkolky. Dokazes zduvodnit proc by je v nizinate zemi s vybornou upravou silnic potrebovali opravdove ctyrkolky?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    7. 10. 2013 v 16:16webpaja

    (2) Zajímavej pohled zbytečně pokaženej flamovou poslední otázkou…odpovím jednoduše. Stejně jako u nás existující možností si vybrat a tím pádem jít do pro někoho bezpečnější volby za každých povětrnostních podmínek.
    Ale když už tu chceš obhajovat složení vozovýho parku, pak zajisté pustíš celou tabulku, nejen průřez čtyřkolek…

    Jen tak btw tedy první 3 místa za září 2013:

    1. VW
    2. Toyota
    3. Škoda

    Podle modelů:

    1. Octavia
    2. Qashqai
    3. Golf

    Mainstream střední třída:

    1. Avensis
    2. Passat
    3. Mondeo

    Nelžeme si trochu do vlastní kapsy???

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    7. 10. 2013 v 19:37marianek

    Odpoved je jednoducha. Jak jsem napsal, vychazel jsem z clanku z ranniho tisku u salku kavy. Clanek byl o ctyrkolkach.
    Zbytecne hledat jakoukoliv agendu, jakýkoli flame. Zbytecne si vztahovacne myslet, ze na svete je jen jeden koncern. Segment 4×4 je zaroven zajimavy v tom pohledu, ze je pouze malo ovlivnen firemnimi zakazkami (zde i zakazkami statni spravy) a lepe odrazi co si cilovy zakaznik v danem segmentu minimalne ovlivnen vybere.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    7. 10. 2013 v 21:34Emel

    foto Emel

    Počkej, ty máš nějakou statistiku, která by říkala, že čtyřkolky se kupují více jako soukromá auta? Proč myslíš, že by firmy neinvestovaly do 4×4 tolik jako soukromníci? Třeba zrovna ten Forester by mohl být vhodný služebák… a firmy obecně utrácejí za auta víc než soukromníci, což opět nahrává většímu zastoupení čtyřkolek ve firemním segmentu.

    PS: Pokud už bychom přijali ten blud, že soukromník si vybírá lepší auto a firma zásadně to horší, neboť je zmasírovaná marketingem…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    8. 10. 2013 v 3:51webpaja

    (4) Mariánku, zamotal jsi se do toho. Samo, že nemáš ani šajna kolik čtyřkolek jde do soukromýho sektoru a kolik firmám. Nikdo si nic nevztahuje…ve svý reakci jmenuješ stále jen VW a jeho typy, ale hlavně zbytečně překrucuješ.

    La pardón magická koule, ale tohle nemám rád…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    8. 10. 2013 v 5:46marianek

    Ano, Forester by mohl byt vytecny sluzebak, jenze… neni. Fleety tvori jina auta, jine koncerny. (pisi v mnoznem cisle tak prosím nevztahovat, na to tu mame uz Paju). Firmy za auta utraceji víc, v tom mas pravdu. Pouze vsak ve dvou ohledech. Zde nakupy drazsich sluzebnich automobilu Volvo. Jak jsem jiz napsal, Volvo je zde takovym ekvivalentem Volkswagenu na CR trhu. Druhym ohledem je ohled mnozstevni. Ac jdou do fleetu vetsinou auta v zakladni konfiguraci, kvantita prodeju je zde neoddiskutovatelna.
    PS: nevim, kde jsi prisel na ten blud ve tvem P. S.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    8. 10. 2013 v 5:58marianek

    Rozved prosim jakym zpusobem jsem se do „toho“ zamotal? A do ceho vlastne? Do vypisu 10 nejprodavanejsich 4×4 aut za mesic zari na finskem trhu? Nebo snad do dvou souveti, ktere vypis provazeji? Reaguji na reakci, ve ktera z vice nez poloviny obsahuje VAG a pak se divis, ze v me odpovedi figuruje VAG? Pajo, flamy si muzes snazit vytvaret nekde jinde, zde vitany nejsou.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    8. 10. 2013 v 7:49Emel

    foto Emel

    Segment 4×4 je zaroven zajimavy v tom pohledu, ze je pouze malo ovlivnen firemnimi zakazkami (zde i zakazkami statni spravy) a lepe odrazi co si cilovy zakaznik v danem segmentu minimalne ovlivnen vybere.

    Dýchá z toho na mě touha přepočítávat statistiky tak, aby se došlo ke správnému výsledku. Octavia že by mohla být nejprodávanějším vozem na finském trhu? To není možné, toho by férovým bojem nikdy nedosáhla… jistě za tím bude… zlá armáda. Protože nebýt celosvětového spiknutí, VW by nikdy tolik aut neprodal.

    Já už jsem tu několikrát psal, že cizím trhům nerozumím a nejspíš jim nerozumí ani ostatní, kteří si nějaký vyberou a pak z jeho čísel zkouší něco odvodit. Každý trh má specifika dané sítí dealerů, jejich šikovností a cenovou politikou… a pak se ti třeba na prvním místě v „nezaujatém“ Estonsku či Dánsku objeví Avensis… a ty jako znalec českých podmínek pouze nechápavě kroutíš hlavou.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    8. 10. 2013 v 8:20marianek

    Podobne jako Paja, hledas flame tam, kde není. Octavia byla nejprodavanejsim automobilem na finskem trhu tusim predloni. Jde vskutku o famozni vysledek na ktery bychom vsichni meli byt hrdi. Nikde jsem nepsal, že za jejim uspechem stoji armada. O tom vsak tento blog neni.

    Pravdu mas v tom, ze kazdy trh ma sva specifika. Prodeje na nich jsou ovlivnovany mnohymi aspekty. Existence domaci automobilky ma vzdy a vsude nejvetsi vliv na prodeje na danem trhu. Mentalita trhu následuje. Absence domaciho vyrobce, dokonce absence mainstreamoveho vyrobce v blizkem okolí, ve spojeni s moznostmi trhu jsou zde vybornym zrcadlem minimalne ovlivneneho vyberu.

    Kdyz jsi jiz nacal otazku Octavie, za rok se jiz naskytne moznost nahlednout jaky ma Rapid vliv na jeji prodeje. Verim ze prave on je jeji nejvetsi konkurenci, kdyz odecteme zakazky statni spravy.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    8. 10. 2013 v 9:07Emel

    foto Emel

    Myslím, že vliv Rapida nebude velký. Finsko je relativně bohatá země, Rapid je cílený jinam.

    Nu dobrá, tak abychom ti jen něco nepodsouvali… co ti na těch číslech přijde zajímavé, máš k tomu nějakou interpretaci?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    8. 10. 2013 v 10:49CenturionCz

    [2]
    Proč by potřebovali opravdové čtyřkolky?
    1) Velké procento silnic ve Finsku je s nezpevněným povrchem.
    2) Celá severní část této země je v okolí polárního kruhu, takže je prakticky pořád zasněžená a je zde několikadenní polární noc.

    Ten zbytek…jsi jako typický konspirační teoretik. Hledáš pravdu tam, kde ti to vyhovuje.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    8. 10. 2013 v 11:00marianek

    Novych Rapidu zde vidam vice nez novych Octavii. VAG bohuze stale nepochopil, ze muze v hierarchii krecovite tlacit Skodu pod Volkswagen, ale v podvedomi mistnich je prave Skoda tim „lepsim“ Volkswagenem. Zvlaste ve srovnani ceny/hodnoty.
    Co se tyce Top10, dokazes si najit obdobnou tabulku v CR a hned uvidis rozdil ve vnimani znacek v obou zemich.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    8. 10. 2013 v 11:31marianek

    Pokud jsi nekdy za ten polarni kruh zavital, potom uznas, ze zimni uprava silnic je mnohem lepsi nez napr. na D1. To, ze se teto rovnobezce rika polarni kruh jeste neznamena, ze je krajina kolem nej „prakticky porad zasnezena“. To je faktu asi tak blizko, jako bys napsal, ze kolem behaji polarni medvedi a tucnaci (i to jsem uz od ceskeho „Pepika“ slysel). Co se tyce nezpevnenych silnic, ty jsou upravovany uplne stejne (dokonce i v lete) nez silnice s asfaltovym povrchem. Jedine misto ve Finsku, kde opravdovy 4×4 (zde nepocitam haldex) je potreba je na uplnem severozapade finska tzv. ruce Finska, kde priroda vypada zhruba jako Krkonose. Polarni noc stejne jako polarni den nema s vyberem pohonu nic do cineni, pouze s vyberem pridavneho osvetleni.
    Clovek zijici v CR potebuje opravdovou ctyrkolku podstatne vic nez clovek zijici ve Finsku. Sam jsem po prestehovani se do Finska manzelcin Forester prodal.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    8. 10. 2013 v 12:41Emel

    foto Emel

    Pokud se podívám na Top10 z Finska a ČR, co mi to řekne o vnímání značek?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    8. 10. 2013 v 12:50marianek

    Tobe asi nic, kdyz se tak ptas. Vsechno je jen o pristupu k veci. Pokud mas zajem, vyctes z toho mnohe.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    8. 10. 2013 v 13:22CenturionCz

    [14]
    Jak sníh tak hlína představují snížené trakční podmínky. To znamená, že je na těchto površích obtížnější zabránit prokluzu a uvést vozidlo do pohybu. Zároveň to znamená také větší šanci ztráty kontroly nad vozidlem při manévrování „pod plynem“. Proč to musím vysvětlovat někomu na serveru auto.cz mi vůbec není jasné. Tím pádem je obligátním pohonem pro BMW na Finském trhu Xdrive, protože se zadokolkou je jízda na nezpevněném nebo zasněženém povrchu více náchylná ke smyku. Ne každý je učitelem ze školy smyku. Zároveň to samozřejmě znamená i větší prodej čtyřkolek jiných značek. Jestli myslíš, že si někdo koupí Forester jen proto, že se mu nelíbí Tiguan nebo Touareg a vlastně čtyřkolku ani nepotřebuje, tak nejsi normální.
    Za přinejmenším bizarní pak považuji názor, že je čtyřkolka potřeba jen do zemí s hornatým povrchem. Nezávislý pohon všech čtyř kol především vylepšuje jízdní stabilitu a minimalizuje riziko smyku a pomáhá při zapadnutí do sněhu nebo bláta. Do extrémního terénu jsou stejně určeny spíše vozy jako Nissan Patrol, Toyota Hilux, Lada Niva apod.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    8. 10. 2013 v 13:39Emel

    foto Emel

    marianek: no tak sem nějaké závěry napiš. Zejména si myslím, že nic nelze vyvozovat z měsíčních čísel… ta jsou příliš zatížena akcemi a turbulencemi na trhu. V ČR bys kupříkladu s údivem zjistil, že se 5er prodává lépe než 3er (která je mimochodem ve Finsku 6. nejprodávanější).

    Pro mě je jediný nesporný závěr ten, že Škoda pochopitelně dominuje v ČR jako domácí značka, zatímco ve Finsku je o něco slabší. Ale dál? Golf je nejprodávanějším autem ve Finsku (1-9/2013) a je i nejprodávanější dovážené auto u nás. Nakolik ale jeho české prodeje ovlivňuje konkurence Octavie si netroufám soudit.

    Zdá se, že Finové více cení Toyotu nebo Nissan… jenže není to jen tím, že se jim Qashqai více hodí „do krámu“? Už zmiňované BMW 3 na šestce také asi nesvědčí o tom, že by se v ČR to auto nelíbilo…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    10. 10. 2013 v 2:11marianek

    17, 18
    Vysvetlovani netreba. Ja s tebou prakticky souhlasim. Finove vubec nepotebuji opravdove ctyrkolky vic nez cesi. Nahore jsem jiz napsal cim je dan vyber automobilu a cim je ovlivnovan. Nedokazi si predstavit, ze by na ceskem trhu Forester svymi prodeji na hlavu porazil Yetiho nebo Tiguana. Na to je cesky trh prilis ovlivnen, zdeformovan mistni automobilkou/koncernem.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    10. 10. 2013 v 8:02Emel

    foto Emel

    Yeti a Forester… ono to není jen o té deformaci. Yeti začíná na 335, Forester na 680 – to je víc než dvojnásobek. Ano, Forester je čtyřkolka už v základu… jenže jak sám říkáš, spousta lidí to nepotřebuje… a i pak, Yeti 2.0TDI 4×4 stojí 469.900. Co tím chci říct je to, že ani bez deformace domácí automobilkou by u nás Forester neuspěl, je prostě pro ČR příliš drahý.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    10. 10. 2013 v 12:59marianek

    Yeti je na CR trhu domacim zastupcem, to uz samo o sobe hraje obrovskou roli cimz na domacim trhu svymi prodeji porazi uz zmineny Forester. Fakt, ze je mnohem levnejsi hraje roli take, ne vsak tak velkou jak si myslis. Jakou roli zde hraje cena zjistis, pokud prodeje tech samych aut porovnas prave na trhu kde ani jeden z porovnvajicich nefiguruje coby domaci automobilka.
    Yeti na finskem trhu zacina na 22000€. Forester zacina na 33000€. Zde je cenovy rozdil podobny jako v CR. Forester vsak na zdejsim trhu Yetiho na hlavu porazi. Zde nejde o kupni silu trhu, ta se postupne vytratila spolecne s raketovym rustem narodniho dluhu zapricinenim expanze EU, zde jde o postaveni automobilky / modelu na danem trhu. Zjednodusene skutecny pomer ceny/hodnoty dane automobilky/modelu v nicim neovlivnenem podvedomi trhu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    10. 10. 2013 v 14:32Emel

    foto Emel

    Za leden až červen se prodalo 306 Foresterů a 462 Yeti… tomu ty říkáš poráží na hlavu?
    http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/en/statistics/new_registrations/by_year/2013/new_registrations_of_passenger_cars_by_model_1-6_2013_(all_brands)

    Kráčíš po velmi tenkém ledě, respektive… vycházíš z očekávaného výsledku a pak pro něj hledáš opodstatnění v číslech, to není správný postup. Pokud by tvá úvaha byla správná, pak by všechny „čisté a nezkažené“ trhy měly mít stejnou strukturu prodaných modelů, tak to ale ani omylem není. Podívej se třeba na Estonsko, Dánsko, Norsko… a dostaneš úplně jiný obrázek.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    10. 10. 2013 v 15:02marianek

    To prece nemuze byt tak tezke pochopit. Podivej se tady na mapu Evropy. Najdi si na ni Finsko. Potom jed prstem kterymkoliv smerem az narazis na zemi, ktera je producentem mainstreamove znacky. Udelej to same s Danskem a Norskem. Dansko vypadava hned ze dvou duvodu. 1.sousedi s Nemeckem, v tomto ohledu je na tom stejne jako ČR, 2.jeho dan z luxusu silne deformuje moznost vyberu. Norsko ac nesousedi s zadnym mainstremovym vyrobcem, silne datuje energeticky cistou vyrobu a zdanuje klasickou. Finsko vyber nijak zvlast neovlivnuje.
    Co se tyce celorocnich cisel, srovnej si je s ceskymi (ovlivnenymi) .

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    10. 10. 2013 v 15:09Emel

    foto Emel

    Tak co třeba Estonsko? Bulharsko? Ukrajina? A to ještě zůstáváme v Evropě.

    Všude máš spoustu vedlejších vlivů… tak proč zrovna Finsko?

    A co říkáš na ta čísla Yeti vs. Forester ;-) ?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    10. 10. 2013 v 15:21marianek

    Jeste jednou mapu a prst. Ukrajina i Bulharsko maji hned vedle Rumunsko, tudiz koncern Renault. Estonsko je kapitola sama o sobe. V Estonsku je estonska mensina. Vetsinu tvori rusove. Tudiz vyber je podobny jako v Rusku. Ted se ale bavime o zapadne orientovanych trzich. Za chvili by ses snazil vymyslet argument proti v podobe Mongolska nebo Rwandy.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    10. 10. 2013 v 16:02Emel

    foto Emel

    Tvoji tezi, podle které jediný neovlivněný trh je Finsko, prostě nemůžu akceptovat. Nechápu, jak ruská část estonské populace ovlivňuje nezávislost té země, když žádné ruské automobilky prakticky neexistují. Stejně tak argument o tom, že Ukrajina je nějak zásadně ovlivněna sousedstvím s Rumunskem. Mohl bych navrhnout třeba Irsko, ale cítím, že je to fuk… vždycky si nějakou výmluvu najdeš.

    No dobrá, tak tedy zůstaňme ve Finsku… co Yeti vs. Forester? Překvapený, že se Yeti prodává lépe?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    10. 10. 2013 v 16:48marianek

    Estonsko je zeme s populaci tusim jedne desetiny CR. V teto zemi prakticky neexistuje mainstreamovy trh. Je zaroven faktem, ze vetsina aut odcizenych ve stredni a zapadni Evrope konci prave zde. Jde take o zemi s obrovskym pomerem poctu premie na osobu. Estonsko bychom mohli povazovat za vynikajici ukazku bazaroveho trhu.
    Jsem rad, ze nabizis irsky trh. Je to znakem, ze zacinas rozumet kriteriim pro hledani pokud mozno neovlivneneho trhu. Priznam se vsak, ze o tomto trhu moc nevim, neznam vsechna jeho specifika, ani tam nikterak casto nejezdím.
    Co se tyce tve poslední vety, zde absolutni cisla nehraji roli. Pouze podil na trhu a timto srovnani postaveni automobilek /modelu na techto trzich.
    Zjednodusene znovu, srovnej si pomer prodeju Yeti x Forester na Finskem trhu a potom na ceskem.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    10. 10. 2013 v 17:07Emel

    foto Emel

    Podíl Škody je větší než podíl Subaru, stejně jako podíl Yetiho je větší než podíl Foresteru (ve Finsku menším rozdílem než v ČR, ale přece). Vyplývá z toho tedy, že i z pohledu neutrálního trhu je Yeti lepší auto :-) ?

    A další úvaha… Forester se prodává lépe ve čtyřkolce, dvoukolku vůbec nenabízí. Pokud by ji Forester nabízel, prodával by se lépe než Yeti? Nebo z druhé stránky… pokud by byl Yeti pouze čtyřkolka, kolik z kupců předokolky by si připlatilo a kolik by uteklo ke konkurenci?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Založit nový blog

marianek.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20161 Post
  • Listopad 20131 Post
  • Říjen 20131 Post
  • Leden 20131 Post
  • Prosinec 20111 Post
  • Říjen 20101 Post
  • Duben 20091 Post
  • Únor 20091 Post
  • Květen 20081 Post
  • Březen 20081 Post
  • Leden 20083 Posts
  • Prosinec 20073 Posts
  • Listopad 20071 Post
  • Říjen 20071 Post
  • Září 20071 Post
  • Srpen 20071 Post
  • Červenec 20073 Posts

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Rakev a svíčky pro Blatného: U ministrova domu demonstrovaly desítky l... "Černý baron" Božetěch Kostelka: Komunisté ho nezlomili, slaví 90 let Babiš viní z problémů s registrací na očkování nemocnice. Pro Dzurillu...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
SESTŘIH: Opava - Zlín 0:0. Slezané zůstávají poslední, nastoupilo šest... SESTŘIHY: Jablonec rozdrtil Teplice 5:0, Boleslav remizovala s Brnem NHL ONLINE: Boston hraje s New Jersey, Hertl jde do akce večer
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2019
Grilování
Volby USA 2020
Takhle hasiči vystříhali na D1 řidiče z auta! Zezadu narazil do kamion... Další smutek v rodině Hryce bojujícího s leukemií: Zvláštní vzpomínka ... Neštěstí programátora, který si kdysi vydělal 7 tisíc bitcoinů: Ztrati...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Trendy: Novoroční rady pro krásnou pleť... Pohodlné oblečení pro domácí lenošení... Pořád se rvou jako koně. Už si se syny nevíme rady, svěřila se zoufalá...
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Dakar 2021
Rallye Dakar 2021: Podmol a Enge, zkušení borci a stejně nováčci Rozhovor s Janem Kopeckým: Co bude teď? Láká ho i Dakar Verstappen nemá obavy z nákazy koronavirem
Věda a technika

Katalog mobilů
Klimatizace do bytu
Počítačová poradna
Google dokončil akvizici Fitbitu. Co bude dál? Bitcoin vyroste na pětinásobek, akcie Tesly na trojnásobek, tvrdí amer... Xiaomi má nejlevnější GPS hodinky. Neuvěříte, co všechno umí [TEST]
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Naočkováno proti koronaviru je zatím přes 105 tisíc lidí, prohlásil pr... Vladan Gallistl: Zkapalněný plyn poráží dokonce i bitcoin Polští Slezané bojují za uznání vlastního jazyka
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Sekane znojemske biftecky Kuřecí prsa plněná bylinkovým sýrem Kuřecí špízy
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Polenská synagoga: V historickém objektu ze 17. století dnes najdeme R... Tip na výlet: Zimní krása vodopádů v krkonošském údolí Bílého Labe Rarita v centru Brna: Místo steaků teď nabízí restaurace bruslení! Hod...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
DAMS spol. s r.o. - 48173746 Na Česko udeří mráz, teploty spadnou k -18 °C. A přijde i sněžení, sle... Podcast: Máme chladnější počasí díky utlumené letecké dopravě? Odhalil...
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Fit mozek v každém věku: Co pro to můžete udělat? Odteď budete ovesné vločky jíst! Tahle fakta vás přesvědčí Předsevzetí, která mají smysl. Využijte kouzlo mindfulness
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Jak udělat hru 4: Bez makra to nejde Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem Virtuální výlet do vědeckých a technických muzeí světa
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Slovácko - Karviná: Papadopulos při penaltě selhal! Slovácko - Karviná: Po ruce Havlíka penalta pro hosty Liberec - Bohemians: Pulkrab dorazil Puškáčovu ránu do sítě, 1:1!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Apple iPhone 11 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí