• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Diskusní fórum
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Profi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • Formule 1
  • Motorky
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > marianek.blog.auto.cz  > Konec Volkswagenu v USA?

  • Konec Volkswagenu v USA?

    Publikováno: 1. 4. 2016

    Už několik let tvrdím, že nejrozumnější tah pro Volkswagen v USA by bylo to zabalit a stáhnout se z trhu. Vyvinout konkurenceschopný výrobek a za cca 10-15 let to zkusit znova.

    Dnes jsem na toto téma našel zajímavý článek. Zbytečné se rozepisovat…

    http://247wallst.com/autos/2016/03/30/more-reasons-for-volkswagen-to-flee-us-market/

PREMIE…NEBO NE

16 reakcí na Konec Volkswagenu v USA?

  • [1]

    1. 4. 2016 v 13:12M.A.T.O.

    Konkurencieschopnym vyrobkom je myslene velke tela (dodavka) s prehistorickym interierom a este primitivnejsimi motormi?
    Samozrejme je to zvelicene, ale VW doplaca na to, ze v USA predava produkty, kt. su na jednej strane primarne urcene pre narocnejsich EU zakaznikov (interier, spracovanie, …) a na druhej s motormi, kt. su nezmyselne prisposobovane EU normam a nedokaze potom konkurovat trhu, kde podobne naroky a obmedzenia nie su.
    Uplne by mozno stacilo, ak by sa VW nesnazilo tlacit na trh s motormi, kt. tam nikto nechce a ponukat len benzinove verzie. Stale je to dostatocne velky trh na odbyt luxusnejsich produktov / znaciek koncernu VW.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    1. 4. 2016 v 13:44marianek

    To už Volkswagen zkoušel. Pamatuji v nabídce staré benzíny 2,5l.(pokud si pamatuju správně). Dokonce za dumpigovou cenu, levnější než byla Honda Civic. Nikdo ten krám nechtěl.
    Problém je jiný. US trh je (ať se ti to líbí nebo ne) náročnější než EU. Všimni si i na acz, lidé u nás se zajímají o blbosti. Jaká je maximálka nebo zrychlení z 0-100. Těmto stačí nablýskané xxx. Na US trhu jsou hodnoty jiné, místní chtějí výdrž, opravdovou kvalitu, ne jen nablýskaný interiér a motor, který sice chvíli jede, ale nevydrží.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    1. 4. 2016 v 13:48Balkan

    foto Balkan

    pán M.A.T.O to čo je za hlášku že prehistoricky interier a primitivne motory? Veď BMW a Mercedes davaju do USA len to najlepšie čo maju. Toyota aj Nissan(čiastočne aj Honda) vyvinuli značky pre tento trh ktoré su luxusne a vysoko úrovňove. Popravde u ních su V6 a kedyis aj V8 motory bežna vec čo tu sa považuje za mega luxus. A interiery? Treba si pozrieť aktuálne Cadillacy a Buicky. Sú top. A ak chceme hovoriť o Chevroletoch a Ford-och tak si treba pripomenuť interiery v autach značky Seat, Citroen a pod. Nie porovnavať ich s S-kovym Mercedesom a nejakým Porsche. Áno, VW je dosť silny na poli dieselov a práve tu im to padlo. Áno, potrebuju väčšie auta a s benzínovými motormi. Napr. podľa mňa by Octavia vo verzii VW mohla byť v USA úspešna. Alebo SUperb s veľkým motorom. ále nemal by stáť viac ako 30tis. dolarov. Lebo za to sa predáva najväčši Toyota sedan- Camry.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    1. 4. 2016 v 14:26marianek

    A o tom to právě je. Volkswagen musí pro US trh vyvinout model, který splní jeho požadavky. To, k čemu se v EU mnozí modlí, na US trhu nestačí nebo je kvůli ceně neprodejné.
    V této chvíli Volkswagen nemá nic konkurenceschopného. Tuto neschopnost se snažil částečně vyřešit podvodem s TDI… a víme jak to dopadlo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    1. 4. 2016 v 20:00M.A.T.O.

    pán Balkan..
    ved pisem, ze je to zvelicene, tak nechapem reakciu.. ale ok, snad za konkurenciu takto neoznacujem nemecke modely (resp. EU modely), to snad z toho malo byt jasne, ale vidim, ze nie.
    V6 a V8 predsa nie su u nas luxusnym tovarom z pohladu toho, ze by si minimalne jazdenku nevedel aj bezny clovek kupit, ale jeho prevadzka u nas vyjde neporovnatelne drahsie ako v USA, to z toho robi luxusny tovar. Navyse vdaka nezmyselnej EU honbe za pseudoekologickou dopravou su automobilky nutene vyrabat stale mensie motory, to nie je ich vlastna iniciativa. Bud budu vyrabat to, co vyrabaju (stale mensie nadopovane motory), alebo si budu vyrabat velkoobjemove motory, ktore vsak vdaka sankciam zvysia cenu beznych modelov tak, ze si ho dovoli len malokto. Vidime v praxi aku cestu si vybrali (v trhovej ekonomike jedinu logicku)
    Kolko % amikov si dovoli kupit spominane top cadillacky a buicky? Rovnako tak infinity, lexusy, acury a pod? (len tie su spravidla velmi dobre spracovane, ale to nie su predsa bezne modely, ktore kupuje vacsina ludi v USA) Ale aj keby sme porovnavali, tak predsa aj tam im vie ponuknut VW supera: porsche, audi, bentley,.. koniec koncov tieto luxusne modely nemaju problem s odbytom v USA.
    Neviem o tom, ze by sa seat predaval v USA, ak ano, tak uznavam, ze ten z produkcie VW taha za kratsi koniec interieroch, ale skoda je na tom velmi podobne. (myslel som, ze rec je o modeloch z VW koncernu predavanych v USA).
    Cele je to v USA postavene na tom, ze si spravne chrania zmysluplne emisie v dieslovej oblasti a uprednostnuju benziny. No dovolim si tvrdit, ze nejde primarne o ekologiu, ale cisto o biznis. Europa ide uplne opacne po diesloch, co je z casti pochopitelne vdaka vysokym cenam za paliva. S tym suvisi aj velkost aut, ktore sa u nas predavaju. Prioritne to nie je o tom, ze ludia by vacsie, komfortnejsie a pohodlnejsie nechceli, ale preto, ze by ich prevadzka stala proste prilis vela. Ved aj u nas su pomerne dostupne mierne jazdene velke auta s bezinovymi motormi. Kolko ludi si ich vsak kupi? A ked uz, tak ich 90% prerobi na plyn. Takze je pekne hovorit o tom na com v USA jazdia a ze si vedia vazit V6-V8 benziny a vacsie auta atd., lenze sa treba trochu zamysliet preco je to tak.

    Ci skoda-vw octavia, superb ma alebo nema byt v USA je celkom jasne. VW golf aj passat sa v USA predavaju, takze na co tahat drevo do lesa, kedze pod znackou skoda by to neslo. U nas je situacia ina.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    1. 4. 2016 v 23:37majk162

    [3] Vcelku souhlas, jen malý detail – Camry není největší sedan od Toyoty, tím je Avalon, je však pravda, že jsou si hodně podobné. Jinak co mám informace od známého, který v USA žije přes 20 let, tak VW je vnímán jako značka která vyrábí auta v Mexiku (tudíž šmejdy, krámy, jak chceš, to si dosaď). Bohužel „dýzlgatěma“ zavařil hlavně Audi, které se tam vcelku dařilo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    2. 4. 2016 v 5:21webpaja

    „Na US trhu jsou hodnoty jiné, místní chtějí výdrž, opravdovou kvalitu, ne jen nablýskaný interiér a motor, který sice chvíli jede, ale nevydrží.“

    Možná bych to řekl trochu jinak. Američany ani tak u běžných aut nezajímá to co zajímá nás Evropany. Nejsou náročnější, naopak. Jejich spotřební přístup bere auto jako sluhu, je jim putna motor, jízdní vlastnosti, interiér z kelímků od jogurtu. Chtějí ať se o auto nemusí starat. A pro tohle to chce úplně jiný auto.
    Lidi kupující si prémii už nahlíží na auto jinak, ale tam VW nepatří.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    2. 4. 2016 v 10:16marianek

    Zde jde prave o ty hodnoty. (nektere) evropany zajimaji zbytecnosti jako zrychleni, max rychlost a jak mekky je interier. Tyto veci jsou v spotrebni tride americanum putna. Zajima je vsak, ze je jim auto hned po zajeti nerozsype, coz je hodnata mnohem dulezitejsi. V tomto jsou oproti (nekterym) evropanum mnohem narocnejsi.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    2. 4. 2016 v 11:25webpaja

    (8) Tohle zobecňování nikdy neplatí. Kdo z nás v NA koupil nový auto a odlítal s ním záruku?

    Vezmeme to podle služebních aut. Většina lidí se bohužel řídí heslem „Z cizího krev neteče“ nebo „Nejlepší sporťák, tereňák, dodávka nebo hodinový hotel je služebák“.
    A nemálo služebních aut mi jezdí nebo jezdilo na firmě, záruku už dávno přejelo a ať japonský, tak evropský nebo i konkrétně VW neskončilo s nějakou závadou v servisu, netáhlo se apod. Asi slušný lidi a štěstí na auta? Ne, ani jedno…některým lidem bych za styl ježdění ulámal ruce, auta beru dle pozice a nějakýho vnitřního budgetu.

    Takže říct, že amíci jsou náročnější a evropský mainstream tam neuspěje v tomhle hodně pokulhává.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    2. 4. 2016 v 15:50marianek

    Jelikož jsem skoro půl života v USA žil, jsem v pozici posoudit co většina nemůže. To, že US trh je na kvalitu výrobků náročnější je fakt a nějaké přihlouplé porovnání s českým přístupem k firemním autoparkům na tom nic nezmění. Evropské automobilky se na US trh snažily proniknout, ale kvůli problémům právě s kvalitou postupně odešly. Volkswagen zatím vydržel nejdéle, ne proto, že by se mu to vyplatilo, že by zaznamenal prodejní úspěch, ale kvůli odmítnutí neúspěchu. Image Volkswagenu vystihuje jeho přezdívka „cheap shit“. Nebýt vlastenecké nátuře němců, v Evropě by na tom byl podobně…. bez toho „cheap“.
    Takže ne, evropský mainstream v nynější kvalitě nemá šanci na US trhu uspět.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    2. 4. 2016 v 16:19webpaja

    (10) Tušil jsem, že ukončíš slušnou a konstruktivní diskuzi tímto způsobem. Inu, stín se překročit nedá ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    2. 4. 2016 v 18:12marianek

    Nevím na co narážíš. Za nesmysl, Pajo, poškrábání za uchem nedostaneš.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    2. 4. 2016 v 19:18Joab

    Teda to, ze se v USA evropsky automobilky snazily, ale kvuli kvalite nevydrzely.. to je hodne odvazny tvrzeni. Nebo jsem neco nepochopil?
    Co si koupi Amik kterej ma prachy? Jo, v 95% pripadu evropskou premii (MB, BMW, Jag..) ci sportaky typu Porsche ci Ferrari.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    2. 4. 2016 v 23:29marianek

    Jedine, co jsi nepochopil je fakt, ze se zde bavime o mainstreamu. Jinak mas samozrejme pravdu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    3. 4. 2016 v 6:13MariAchi

    Myslis VW jako VW, nebo VW jako vsechny znacky koncernu?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    3. 4. 2016 v 13:15marianek

    VW jako VW.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Založit nový blog

marianek.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20161 Post
  • Listopad 20131 Post
  • Říjen 20131 Post
  • Leden 20131 Post
  • Prosinec 20111 Post
  • Říjen 20101 Post
  • Duben 20091 Post
  • Únor 20091 Post
  • Květen 20081 Post
  • Březen 20081 Post
  • Leden 20083 Posts
  • Prosinec 20073 Posts
  • Listopad 20071 Post
  • Říjen 20071 Post
  • Září 20071 Post
  • Srpen 20071 Post
  • Červenec 20073 Posts

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Rakev a svíčky pro Blatného: U ministrova domu demonstrovaly desítky l... "Černý baron" Božetěch Kostelka: Komunisté ho nezlomili, slaví 90 let Babiš viní z problémů s registrací na očkování nemocnice. Pro Dzurillu...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
SESTŘIH: Opava - Zlín 0:0. Slezané zůstávají poslední, nastoupilo šest... SESTŘIHY: Jablonec rozdrtil Teplice 5:0, Boleslav remizovala s Brnem NHL ONLINE: Boston hraje s New Jersey, Hertl jde do akce večer
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2019
Grilování
Volby USA 2020
Takhle hasiči vystříhali na D1 řidiče z auta! Zezadu narazil do kamion... Další smutek v rodině Hryce bojujícího s leukemií: Zvláštní vzpomínka ... Neštěstí programátora, který si kdysi vydělal 7 tisíc bitcoinů: Ztrati...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Trendy: Novoroční rady pro krásnou pleť... Pohodlné oblečení pro domácí lenošení... Pořád se rvou jako koně. Už si se syny nevíme rady, svěřila se zoufalá...
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Dakar 2021
Rallye Dakar 2021: Podmol a Enge, zkušení borci a stejně nováčci Rozhovor s Janem Kopeckým: Co bude teď? Láká ho i Dakar Verstappen nemá obavy z nákazy koronavirem
Věda a technika

Katalog mobilů
Klimatizace do bytu
Počítačová poradna
Google dokončil akvizici Fitbitu. Co bude dál? Bitcoin vyroste na pětinásobek, akcie Tesly na trojnásobek, tvrdí amer... Xiaomi má nejlevnější GPS hodinky. Neuvěříte, co všechno umí [TEST]
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Naočkováno proti koronaviru je zatím přes 105 tisíc lidí, prohlásil pr... Vladan Gallistl: Zkapalněný plyn poráží dokonce i bitcoin Polští Slezané bojují za uznání vlastního jazyka
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Sekane znojemske biftecky Kuřecí prsa plněná bylinkovým sýrem Kuřecí špízy
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Polenská synagoga: V historickém objektu ze 17. století dnes najdeme R... Tip na výlet: Zimní krása vodopádů v krkonošském údolí Bílého Labe Rarita v centru Brna: Místo steaků teď nabízí restaurace bruslení! Hod...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
DAMS spol. s r.o. - 48173746 Na Česko udeří mráz, teploty spadnou k -18 °C. A přijde i sněžení, sle... Podcast: Máme chladnější počasí díky utlumené letecké dopravě? Odhalil...
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Fit mozek v každém věku: Co pro to můžete udělat? Odteď budete ovesné vločky jíst! Tahle fakta vás přesvědčí Předsevzetí, která mají smysl. Využijte kouzlo mindfulness
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Jak udělat hru 4: Bez makra to nejde Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem Virtuální výlet do vědeckých a technických muzeí světa
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Slovácko - Karviná: Papadopulos při penaltě selhal! Slovácko - Karviná: Po ruce Havlíka penalta pro hosty Liberec - Bohemians: Pulkrab dorazil Puškáčovu ránu do sítě, 1:1!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Apple iPhone 11 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí