• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > Musta's Garage  > Mitsubishi 3000GT

  • Mitsubishi 3000GT

    Publikováno: 25. 1. 2007

    Mitsubishi 3000GT

    Myslím si, že Mitsubishi 3000GT je jedno z nejlepších aut, která byla kdy vyrobena.

    Jízda

    Naprosto skvělé!Vlastníme twin turbo a ten zátah!To se ani nedá slovy vyjádřit. A i na papíře je to i přes tu dobu výtečné. Zrychluje 0-100 za 5s, což i dnes poráží moderní GT(např. Jaguar XK, BMW 6 se slabšími motory, Aston-Martin V8 atd…). A to ani nemluvím o pružném zrychlení a té fyziku bořící trakci.

    Vzhled

    Také se mu nedá nic vyčíst – moderní, robustní….prostě GT jak má být! Kdybychom ho měli v řadě s ostatními super/sportovními vozy z té doby, většina z nich by vypadala jakoby ujela z vrakoviště.

    Bezpečnost

    Toto auto sice možná nikdy neprošlo crash testy, ale v reálném světě jsem snad většího „zachránce životů“ neviděl. Můj táta s ním měl nehodu ve 250 km/h.Vyletěl ze svodidel, dopadl na pole s řepou, 3x se odrazil přes přední část a udělal 5 vrutů. Auto po dopadu bylo sice na odpis, ale rám kabiny se ani moc nepoškodil (šly dokonce otvírat dveře!), a z auta táta vylezl – až na naražený krk -úplně zdravý. Auto bylo poté rozebráno a na díly prodáno.

    Cena

    Naprosto nizoučká. Za 265000 CZK je to, vzhledem k tomu vozu, úplný pakatel. A někdy zbyde dost na případné opravy a vrácení vozu do stavu, jako když vyjelo z showroomu.

    Technické údaje

    (U.S.A. verze)

    Zrychlení 0-100 Km/h-5,0 s

    Max rychlost 250Km/h (el. Omezena),cca 290Km/h bez omezovače

    Výkon 320 koňských sil

    Obsah motoru 2987ccm

    Váha 1670kg

    Pokud jste majiteli Mitsubishi 3000GT nebo máte příspěvky napište do komentářů.

    Velmi vám děkuji za návštěvu a přeji hezký den.

    Pokud Vás zajímá technika 3000GT je o ní můj následující článek ZDE

    Mitsubishi 3000GT

New Mini Cooper Znovuzrození

40 Responses to Mitsubishi 3000GT

  • [1]

    13. 2. 2007 v 15:28pavel jansa

    mám zájem o koupí 3000GT.Poradte

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    19. 2. 2007 v 19:51twin2rbo

    Jojo, je to nadherna a nadcasova karka. Je na ni ale mnoho nazoru. Nekdo tvrdi, ze je ma v sobe prehnane moc elektroniky. Na svou dobu mozna (1.generace 1991) verze VR4 ma v sobe systemy, ktere ani moderni auta dnesni doby nemaji. A ty tvary, to si clovek zamiluje. Vypoukle blatniky, zakulacene obrysy, atd. Dnes se da opravdu poridit „temer“ za hubicku – i za mensi peniz nez je v clanku zminovano (podotknu vsak, ze stav auta tomu odpovida a je potreba do nej investovat jak penize, tak i cas, hodne a jeste vice casu…). V roce 1991 auto byla ultimatni verze VR4 10x drazsi. U nas jezdily Favority, Ziguli, Kilca, atp. (nic proti temto vozitkum) a na 3000GT se lidi divali, jakoby spadlo z nebe (pokud zrovna z nebe spadlo a bylo videt na cestach :o). Je mu vycitana jaho vaha – 1720kg opravdu neni pirko, ale kdyz se clovek skloni a podiva se mu „pod sukne“, tak se mu naskytne pohled na podvozek, ktery je opravdu mohutny – u ramen pocinaje a u kardanu (4×4) konce. I system nataceni zadni napravy u teto verze je dosti neobvykly. Elektronicky stavitelkny podvozek, ovladani vyfuku do Tour / Sport rezimu (to uz ale vetsina majitelu na aute davno nema, pokud auto prostlo redukci vahy a puvodni vyfuk byl nahrazen novym, mene restriktivnim), system 4×4, vodou chlazene twin turbo a da se rict vse na co si clovek u auta muze jen pomyslet – tahle karka to v sobe ma. To vsechno mi za to stoji, proto ji mam rad, at rika kazdy co chce. Je to jen otazka nazoru a vkusu.
    Mitsu GT forever!!!

    :o)

    PS: Na mitsubishi.megaherz.cz bylo jedno na prodej…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    25. 2. 2007 v 18:45musta

    Souhlasím.Kupodivu, na naší 3000GT je vše i s elektronikou původní.

    P.S.-Pavel Jansa-Hlavně zkontrolujte ten podvozek a elektroniku, aby tam nebyl zakopán pes a doporučuji Vám také vyhnout se kusům po tuninigu, 3000GT je velmi složité auto a tuneři mohli leccos pokazit, ne li zničit.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    26. 2. 2007 v 15:24Big boy

    Mega hnusný fotky kdes to vzal?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    26. 2. 2007 v 18:35musta

    Je to screenshot z GranTurisma 4.Vzhledem k mému zájmu uchovat anonymitu ačkoli jsme vlastníky Mitsubishi 3000GT nedávám konkrétní fotky.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    27. 2. 2007 v 21:07twin2rbo

    to musta:

    Mas pravdu ohledne toho, ze Mitsu je docela dost sofistikovane vozitko. Je jich tu v CR sice paru na prodej (zahlidl sem v bazaru i bratricka z US – Dodge Stealth RT), ale clovek si nemuze moc vybirat. Ono vlastne ani neni zas tak z ceho. Po rozhodnuti, jestli jit do atmosfery nebo turba, uz opravdu moc voleb neni – pokud se nejaky objevi, neni moc dobre prehnane dlouho rozmyslet, nebo ho nekdo vyfoukne pred nosem. Kazdopadne, vetsina GTcek nepatri k autum ve stylu kup a jet. Chce to polecit, investovat, atd.
    Ale je jich v republice (ve srovnani s jinymi A-typy), rekl bych, dost. Vcetne jednoho convertible (mezi nama, fakt krasavec :). Co se tyce tuneni – vzhled kary je pro me uchvatny. Nic nemenit. Motorove se spis jedna o opravy, nez upravy. A to tak nejak plati i u vseho ostatniho (v mem pripade).
    Preju nadherne svezeni!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    10. 4. 2007 v 10:55pavel

    Zdarec,hledam kupce na tohle vozitko,koho by zajimalo vic napiste na linkss@seznam.cz

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    12. 4. 2007 v 18:58musta

    Sorry, ale do dalšího nejdem. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    20. 4. 2007 v 22:14petr

    Auto je to krásný, ale o to víc mě zklamalo při jízdě. Ne že by to bylo špatný ale čekal jsem supersport a ne „jen“ sport. Navenek trochu klame, těch 320k je na tu hmotnost málo. Ale je fakt že jsem asi trochu rozmlsaný, mám lehčí a silnější auto. I když ne čtyřkolku. Ale v červené je skoro jak ferrari, bohužel pořád jen skoro. Ceny jsou ted ale super. Koukal jsem ted rychle na tipcars a co je to to dodge? Je uplně stejný nebo jen podobný?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    21. 4. 2007 v 11:11musta

    Podobný, technicky skoro stejný.Je to ošklivější 3000GT a variant Twin-Turbo se jich vyrobilo mnohem méně, o počtu s čirou optikou (náhrada „klapaček“) ani nemluvě.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    21. 4. 2007 v 11:16musta

    My ho máme jen jako sběratelskou raritu, protože verze VR-4 Twin-Turbo Targa California Ver. (California Version-naprosto plná výbava a doplňky, cca 10 koní navíc) v červené se jen tak nevidí.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    21. 4. 2007 v 18:16turbo

    jezdil sem v Dodge Stealth RT,coz je vlastne 3000 GT pro USA …sedel sem v ruznejch trhacich asfaltu,ale musim rict,ze tohle auto me proste dostalo …mel sem to po cloveku,co se v tom trochu vrtal,takze byl posunutej omezovac otacek …neskutecny zihadlo,ale dokazal sem jezdit i za 10l na sto,kdyz sem se drzel pod 3000 otacek a i tak auto jelo cca.130km/h …jinak co se tyce jizdnich vykonu,tak krizovatkovy souboje byly pro tohle auto uplna hracka …kdo nezazil,neuveri

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    22. 4. 2007 v 18:33musta

    Ano, já to zažívám pravidelně, je to neuvěřitelné, jen pokud řídíte verzi VR-4 (4×4) tak to na křižovatkách moc nepouštět přes spojku, výměna celého inteligentního pohonu 4×4 není moc velká zábava.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    22. 4. 2007 v 22:43turbo

    ano, na tohle me puvodni majitel taky upozornoval …momentalne auto pouziva bratr v Praze a doufam, ze si moje rady ohledne pouzivani vzal k srdci …nevim, jak auto pusobi na Vase okoli, ale ja pocitoval, ze se mnou cim dal tim vice ridicu chtelo merit sily, i kdyz sem se svoji jizdou snazil maximalne splynout s davem …nekteri(patrne neznali schopnosti toho vozu) si to mereni sil doslova agresivne vynucovali, leckdy to bezprostredne hranicilo s ohrozovanim bezpecnosti a to se pak cloveku jizda znacne znechuti …navic se paradoxne postupem casu zacaly vyskytovat a mnozit ujmy na zdravi vozu a to od odrazeneho nebo odreneho laku az po prorezane pneumatiky …tohle se brachovi v Praze uz nestava a dokonce jednou mu v zime nekdo auto kompletne ocistil od snehu

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    3. 5. 2007 v 14:07T4GTR

    Auto pěkné… tvůj tata neudrží volant při 250 km/h ??

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    3. 5. 2007 v 14:08T4GTR

    Ps: mi máme Mitsubishi Glanant VR-4 a nemůžu mu nic vyknout a spotřeba se taky dá přežít… Mitsubihi a Nissan jsou nej značky

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    3. 5. 2007 v 16:30musta

    Ono když ve 250 Km/h se auto z protisměru objeví u apexu (vnitřní straně) zatáčky tak je těžké zareagovat tak, aby se pokračovalo v jízdě.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    6. 5. 2007 v 10:57annm

    No,já osobně Mitsubishi nemám.Kamarád si ho koupil.Ale co bych chtěl podotknout-tady se baví všichni jen o závadách a co třeba takhle náhradní díly na toto auto???Co jsem se díval do různých katalogů tak jediný co jsem našel je přední světlo asi za 8000kč:-)Pak taky povinné ručení na auto který nějákejch 150Kw je asi 12000na rok a když přičtu tu spotřebu=musel bych mít výplatu jen pro to auto.Kdybych chtěl opravdu trochu sportovní auto asi bych si přidal nějákejch 60tis.k těm 250tis. a koupil bych si třeba Audi TT-výkonostně stejný,pozinkovaná karoserie,lepší dostupnost Nd a rok výr.-bude mladší než 3000gt.Ale je to věc názoru.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    6. 5. 2007 v 19:18musta

    To je pravda, náhradní díly mají odstrašující ceny, i povinné ručení atd. jsou docela nepříznivé, ale nejsem si vědom, že by se dalo Audi TT s 300 koňmi dalo sehnat za 310 000 CZK.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    8. 5. 2007 v 8:01Ivan

    čus lidi…docela zajimavý debatky…hlejte se … poraďte mi..mám možnost mít Dodge Stealth 3.0 twin turbo 4×4..je to mrkačka v býlý kůži netuším co je to za rok ale asi to bude 92-93..víc o tomhle typu nevím..hlavně aní nemám moc času něco schánět… koukal jsem že se pohybují v cenové elaci kolem 150tis ale jsou to obyč verze,buď mu chybí výkon nebo náhon….já ho můžu mít za kilko…poklepává na klice ale nová k tomu je…nějaké obavy mám ale myslím si že až tak hrozné to není…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    10. 5. 2007 v 10:11annm

    To musta:za 315tis.jsem ho našel v jednom on-line bazaru:-)Ale tak ne jenom TT ale co takhle Alfa Romeo Gtv??Pořizovací cena skvělá kolem 130tis.Výběr motorů 2.0,2.0T,3.2,3.2T A jsou na ní celkem i sehnatelné díly-(Italský díly jsou levnější než Japonský=)A výbavou se to neliší,vše v kůži,novější rok výroby,pozinkovaná kastle,Klima,vše v elektrice.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    11. 5. 2007 v 12:51tropheus

    Ahoj,
    chtěl bych se poradit, nebo získat kontakt na radu. Mám 3000 GT VR4, 1992, minulý týden během jízdy chcíplo. Závada- přívodní hadička paliva. Auto po opravě hadičky hned fungovalo. Nechal jsem hned vyměnit svíčky (byly už špatné) a večer mi volali z opravny (neznačkové) že se jim potkaly ventily. Rozvoďák v pořádku.
    Dotazy:
    1) je možné, aby se při výměně svíček stalo něco, co to může způsobit? (nějaký neodborný zásah)?
    2) Kolik může stát oprava?
    3) není lepší sehnat nový motor?
    4) není lepší prodat auto na součástky, i když doteď od koupě jezdilo 3 roky bez poruchy (těžko bych se s ním loučil)?
    5) Za kolik by se jinak docela dobře funkční a zachovalé auto dalo s touto vadou prodat na náhr. díly?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    11. 5. 2007 v 13:54Ivan

    For tropheus:
    Cus..docela se v tom vyznam..a řeknu tí jestli opravdu měnili jen svíčky tak to v každém připadě je blbost že se jim potkali ventily kůli tomu…bůch ví co s tím provedli..ale náhoda že rozvoďak měl dost najeto a v tu chvili že ti přeskočil..jestli náhodou stim neblbli…!jeto přeci kára a pochybuji že to nevyzkouší!!!
    Každopádně po výměně ventilů může se stát že následky se můžou rozšířit na vačkovku a hlavně písty…myslím si že je dobré sehnat nějaký motůrek na náhradní díly..vždy se hodí…a obvzláště u těhle exluzivu…slyšel jsem že někde v praze někdo rozprodáva mitsu ale přesně nevím o jaký typ jde…zkus se podívat přes seznam nebo google na vyhledavání…
    Další varianta je:zjistit rozměry tvých ventilů a přez kv kelly ,přes tabůlky sehnat něco..u japonců je dobré to že díly pasuji i z jiných modelů..mám s tím zkušeností…no,prostě si nech sundat palici a pak uvidíš jak je závada rozšířená!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    11. 5. 2007 v 19:31musta

    Doporučuji žádat náhradu škody a pak se rozhodnout pro řešení.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    16. 5. 2007 v 15:28Ital

    Ahojky, kde by se dala sehnat spojka za rozumny peníz,
    na 3000gt twin turbo, r.1993 je to evropská verze, dík za radu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    16. 5. 2007 v 17:11turbo

    tropheus – podle me to mechanici byli projet a prehnali to …sousedovi takhle nejakej pablb negramotnej v servisu oddelal alpinu …ihned bych to po nich chtel nahradit

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    19. 6. 2007 v 20:07Michal

    čauky, taky si mažu na chleba paštiku v podobe Octavia RS, Golf GTI, WRX, apod. s 3000gt Twin Turbio z 94 roku. Je červený, takže budí vcelku slušnej respekt, když nekam přijede. A chtěl sem se zeptat, jestli by ste se nechteli někde srazit a všechno tak nějak probrat. Teda pokud už nejaký sleziny nemáte. Já ten poklad nemám zas tak dlouho, takže do toho ještě moc nevidim. Sem z Prahy, tak by sme to mohli udělat na pul cesty, aby na tom nikdo nebyl bit…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    28. 6. 2007 v 8:04Petr

    Ahojte vsichni mam na vas mega prosbu,shanim veskere informace o tomto aute.Potreboval bych hlavne poradit na co si dat pozor pri jeho koupi na kterou se chystam koncem tohoto roku,mam zajem o verzi 4×4 twin turbo. Predem vsem dekuji

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    28. 6. 2007 v 13:19musta

    1.Zkontrolujte všechnu elektroniku od pohyblivých křídel až po interiér, elektronika je zde velice složitá.
    2.Je potřeba vyhnout se obloukem kusům se zničeným pohonem 4×4, je to velice choulostivá věc!Po akceleraci přes spojku se většinou odkroutí a auto je nepoužitelné.
    3.Motor, poslouchat, jestli tam nezní podezřelé zvuky, jako je rachtání, cinkání apod.A také funkci obou turb.
    4.převodovka (jako u všech aut.)
    5.Ložiska v kolech.

    Toto je výčet toho nejpodstatnějšího, co se dá na tomto autě najít.Toto auto je jinak spolehlivé, ale nebylo konstruováno jako „blbuvzdorné“ a z toho pochází minimálně 50% chyb.Jinak je důležité jako u ostatních aut zkontrolovat, jestli auto není po havárii, případně jak je opraveno.Nebrat auta po tuningu a ani neriskovat a kupovat havarovaný, ještě neopravený vůz.Náhr. díly mají závratné ceny (sada litých kol-250 000 atd.)A co se týče obecných informací doporučuji přečíst si výše uvedený článek.Jinak přeji úspěšný lov a mnoho zábavy s tímto skvělým vozem (z vlastní zkušenosti vím, že je jí dost)!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    10. 7. 2007 v 21:18Milan

    Pánové, kdyby někdo věděl o solidním 3000Gt na prodej, prosím o info na můj email. Samozřejmě nejraději VR4 Twin Turbo. Díky :o)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    15. 7. 2007 v 10:43Titan

    Zdravím lidi, taky sháním 3000GT a i jedno jsem si vyhlídl v Praze na Černým mostu. ( http://www.cars.cz/xchanger/uni/carDetail.jsp?cid=11769541322180&ts=1182782979000&tab=undefined ) Nevíte někdo jestli je tohle auto OK a nebo jestli by nebyl někdo kdo má s tímto autem zkušenost byl ochotnej do toho baziku se mnou zajít a podívat se na něj? Díky 🙂 Můj mob: 607945464

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    26. 7. 2007 v 10:40ital

    Ahoj, pokud scháníš 3000gt twin-turbo, prodávám, to toho vozu nedáš ani korunu, dobrý stav, neni to žádnej vylítanej kus.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    6. 8. 2007 v 11:56lada

    hoj chlapi shanim technicke informace o tří tisícovce gt mohlibysteme nekdo poslat na mejl.todle auto chci studovat.čím víc tím lím:) díky

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    12. 8. 2007 v 22:23Zdeněk

    Zdar a sílu..
    Shánim Mitsubishi 3000GT Twin-turbo nebo Dodge Stealth s motorem DOHC TURBO o výkonu 239kW/325k, jestli máte někdo zajímavej kousek, v perfektním stavu – nabídněte. Dík ..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    13. 8. 2007 v 13:32ital

    Ahoj
    Podivej se na http://www.sauto.cz jsou tam 2 zajímavé kousky.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    12. 11. 2007 v 7:29noname

    To petr: a co mas za karu?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    12. 11. 2007 v 19:03Mike

    hele, mam cerny 3000GT 1997 a jsem z Prahy. neudelame na jare nejakej srazik? M

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    15. 11. 2007 v 6:28Kraken1850

    Mam na prodej, Mitsu 1995 TT, s BBS kolama, ale ma pravostranne rizeni. Jezdi vyborne nebot je po vymemne motoru a ma udajne 28tis. mil. Na cene se dohodneme.
    Vladimir

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    27. 2. 2008 v 18:04ina

    prodam mitsubishi 3000 gt, PERFEKTNI technicky stav, 52000 km.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    4. 5. 2008 v 12:45PEPE

    Koupím GT3000 twin turbo.Cenou do 160000 Kč.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

Musta’s Garage

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20081 Příspěvek
  • Duben 20081 Příspěvek
  • Prosinec 20071 Příspěvek
  • Září 20072 Posts
  • Srpen 20071 Příspěvek
  • Červenec 20071 Příspěvek
  • Květen 20071 Příspěvek
  • Duben 20073 Posts
  • Březen 20071 Příspěvek
  • Únor 20075 Posts
  • Leden 20076 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura