• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > perun.blog.auto.cz  > ZLATÁ STŘEDNÍ CESTA II.

  • ZLATÁ STŘEDNÍ CESTA II.

    Publikováno: 9. 5. 2008

    Citroën C5

    Exteriér

    Ještě než jsem vystoupil z A4 a definitivně za sebou zavřel dveře, podíval jsem se do očí druhému ze sedmi statečných. Ocelově šedých s několika chromovými doplňky. Na rozdíl od ostatních je jeho tvář nová a neokoukaná. Nemá v úmyslu budit dojem tvrďáka a to je dobře, Citroënu by to neslušelo, to umí jiní lépe. Jdu blíž a dívám se. Dlouho se dívám. C5 je především velmi mohutná. Široká a lehce přikrčená ve stylu coupé. Každý kus karoserie je detailně vypracován a všechno dohromady to dává designově vyvážený celek s jasnými identifikačním prvky Citroënu. Tvar světel, přední maska, nekonečná plocha přední kapoty, standardně krásná hliníková kola… Pak následuje střední část vysokého a dosti masivního pontonu dveří v pravý okamžik přerušeného prolisem vedoucím až k zadním světlům. Pohled zezadu je poněkud „kosmopolitnější“ a inspiraci u německých prémiových sedanů rozbíjí vtipným způsobem až zadní konkávní okno – typické pro Citroën z dřívějších let. Po otevření zavazadlového prostoru (tak by to podle mne mělo být, žádný klíček nebo tlačítko v interiéru) vyjde na povrch, že tvar konkávního okna není samoúčelný – vstupní otvor do průměrně prostorného, ale pravidelného a kvalitně provedeného prostoru je na sedan nezvykle veliký. Je například o 10 cm větší na délku (spojnice mezi horní a spodní hranou otvoru u nárazníku), než třeba u takového Passatu. Vtipné. Lehký pohyb směrem dolů a o zbytek se postarají chytré vzpěry. Klap.

    Interiér

    Konečně jsem u levých předních dveří a beru za jemně chromovanou kliku. Jsou těžké a masivní a s tlumeným bouchnutím také zapadnou zpátky. Bouchnutí je velmi kultivované a bez rezonancí, není ale tak „vytříbené“ jako u A4. Sedím, Bože! Sedačky jsou výrazně tvarované a přestože se nejedná o jejich vrcholnou verzi, patří rozhodně mezi vrchol střednětřídních křesel. Sedák je velmi dlouhý a vzhledem k jeho docela výrazně vyšší přední hraně podepírá stehna po celé jejich délce. Boční okraje sedáku jsou přizvednuté do stran a zajišťují tak boční oporu nohám. Jsou ale dostatečně daleko od sebe, takže řidič nesedí na sedadle jako slečna v minisukni, co právě naložila stopaře s tetovaným předloktím. Sedák a celé sedadlo jako takové bych na stupnici od „0“ (kuchyňská houbička na mytí nádobí) do „10“ (lavička v parku pod kaštanem) zařadil někde mezi 6 a 7 – tuhá, ale netlačí. Opěradlo tvarované podle zad končí až někde u mých ramen, která se do něj tak mohou opřít. V důsledku jsou tedy opřena celá záda a ne jen jejich část, za což vám vaše páteř bude každý den zapalovat svíčku na oltáři a tichou modlitbou děkovat cost-controlingovému oddělení, že v kritické chvíli stávkovali pod Aiffelovkou. Problém nastává, když pak přesednete zpátky do svého auta a dříve ignorované nedostatky tu pak stojí před vámi v celé nepěkné nahotě. Ve vrcholné verzi jsou sedadla nastavována elektricky, včetně samostatně polohovatelné horní poloviny opěráku – hrbáči zamáčknou slzu štěstí, od dob Jeana Maraise na ně nikdo nemyslel. O to víc zamrzelo obyčejné látkové čalounění, protože alcantara nebo kombinace 3D výplně a boků z kůže je pro podobná sedadla téměř nutností. Své o tom vědí ve Volvu, které se tohoto pravidla striktně drží. C5 ale staví laťku sedadel ve střední mainstreamové třídě výš, než kam dohlédne konkurence.

    Existuje něco jako funkční avantgarda? Asi ano, protože kabina C5ky je avantgardní i funkční zároveň. Především vás zaplaví myriáda tlačítek. Žádné „inteligentní“ rozhraní s otočnými ovladači a joysticky.. ne ne. Každé tlačítko má svou funkci. A že těch funkcí je. Za chvíli si ale zvyknete, protože drtivou většinu ani nepoužijete, prostě je nastavíte a pak už je nepotřebujete. Neskutečným skokem vpřed je pak posunuta kvalita a bytelnost interiéru, který se sice oproti předchozí verzi z pohledu řidiče poněkud smrknul, ale stále poskytuje dostatek životního prostoru. Ve staré C5 je více než dost názorných příkladů, jak interiér nedělat a kde nešetřit. Interiér nové C5ky musel stát balík peněz, ale stojí to za to. Všechno je kvalitně slícované, nic nevrže ani po silném tlaku ruky, měkčených plastů je všude dost a dost. Mírné zklamání nastalo, když jsem se opřel do madla dveří, které prozradilo svůj plastový původ. Nevrže, funguje, ale bytelnost jako u A4 se nekoná. Grafika a čitelnost přístrojové zato desky nemá chybu, barevný a překvapivě kontrastní displej uprostřed dominantního rychloměru má několik režimů zobrazování, včetně piktogramů navigace, palubního počítače a také třeba digitálního vyjádření téhož, co ukazuje plovoucí ručička obíhající okolo kontrastního ciferníku. Přístrojová deska je zkrátka krásná. Trochu násilně na mně ale působí hranatá část středového panelu, kde je umístěno autorádio a panel „třízónové“ klimatizace (v „B“ sloupcích je umístěno ofukování zadní řady sedadel, jehož teplota je prý průměrem mezi teplotami nastavenými na předních sedadlech). Rušivá hranatá část je také optickým i faktickým rozdělením na místo pro řidiče a místo pro spolujezdce. Nemůže to nebýt záměr, řidič je sám v celém autě, i kdyby vezl celou rodinu. Jen je toho efektu docíleno jinak, než třeba v Saabu, kde je celý středový panel natočený k řidiči. Na zadních sedadlech je v podélném směru místa dost a u kolen zbývala ještě důstojná rezerva, včetně velmi honosného místa pro kotníky.. Tady leckterý konkurent ztrácí velmi cenné centimetry. Nad hlavou v zadní řadě už ale při mých 185ti cm mnoho místa nezbývá a C5 tak platí daň za svažující se karoserii. Rozhodně jsem se tam vešel a delší cesta by mi nedělala problémy, ale kdybych se chtěl temenem dotknout stropu, asi bych uspěl. Asi určitě. Ale to není bolest jen C5ky, tady ztrácí kdekdo… Toto několika centimetry životního prostoru navíc řeší až Tourer – nové označení Citroënu pro Kombi.

    A volant… To by nebyl Citroën, aby nevymyslel něco „extra“. Je samozřejmě s pevným středem a s ještě větším množstvím tlačítek, než třeba u C4. Jejich chod je ale příkladný, mají kvalitní, jakoby pogumovaný povrch a jsou celkem logicky rozmístěná. Kdo si ale zvykal deset minut na C4, bude si u C5ky muset dalších deset minut připočítat. Jinak se ale volant drží dobře, je potažený ručně sešívanou kůží (stehy jsou masivní a lehounce nepravidelné) a umožňuje snadné opření prsty o pokovenou zarážku v jeho dolní polovině. Otáčím klíčkem…

    Na silnici

    První šok. Pod kapotou má být dvoulitrový turbodiesel. Není někde chyba? Prošlápnutí plynu napoví, ale nepřesvědčí. Takové odhlučnění jsem ještě nikdy ve střední třídě neslyšel. Vrstvy izolačního materiálu? Uložení motoru? Kombinace obojího? Nevím, upřímně, je mi to jedno, vnímám to ticho s nevěřícným úsměvem. Spolujezdec na vedlejším sedadle má úplně stejný výraz a za chvíli se na sebe chápavě zazubíme.

    Druhý šok. Řadím za jedna, nefrancouzsky přesné klapnutí, chvíli počkám, dávám za dvě a postupně končím u šestky. Další pohled vpravo, zdvižené obočí… Na neutrálu je řadící páka téměř bez vůle. Od koho to Citroën koupil?, ptám se sám pro sebe.. Řazení není tak dokonalé, jako u A4 nebo Passatu a koncernových vozů obecně, jsem jen vyveden z míry tím, že z podprůměrného a velmi nepřesného chodu předchozích vozů PSA se C5 dostala až na lehký nadprůměr v rámci třídy. Mechanický odpor táhel a kovové cvakání v kulise z předchozí C5 je nenávratně pryč. Uf 😉

    Lehce vyrážím na stejný okruh, jako s A4kou. Po několika stech metrech mám jasno, co se akustického komfortu týče. V C5 prostě neslyšíte skoro nic. Motor pouze vzdálení bručí i když je vytočený nad tři tisíce, od podběhů kol se neozývá téměř nic a až v dálničních rychlostech se od velkých zpětných zrcátek začíná ozývat slabý svist. I při 190 km/h (víc to vzhledem k provozu nešlo) je možné mluvit přirozeně tiše a každé vaše slovo je slyšet. Tady v němém úžasu zírám. Autorádio tedy není nutné nastavovat zbytečně hlasitě a jeho přednes je docela plastický a věrný. Nemá tak vykreslené hloubky, jako v A4, ale jeho prostorovému projevu je víc věřit.

    Zatím ale jedu po okresce a podvozek s klasickými vinutými pružinami (až dostanu příležitost, srovnám s Hydractive III+) na 17″ kolech filtruje jednu díru za druhou. Poťouchle rychle projíždím přes železniční přejezd a čekám… … žuch žuch… Nic víc. Žádná kovová rezonance, žádné rosolovité chvění zbytku karoserie. Nic neskřípe a nevrže. Nicméně v rámci objektivity je třeba uznat, že se jednalo o nový, nikým nezprzněný vůz se sotva několika sty najetými kilometry. Řízení se svým citem dá považovat za relativně komunikativní. Výjezdy ze zatáček nejsou doprovázeny automatickým vracením volantu do původní polohy pomocí přespříliš ochotného servomotoru, takže řidič ví podstatně přesněji, co se s vozem děje. Díky konstrukci s odděleným čepem řízení, která je převzatá a modifikovaná z C6/407 je natáčení kol přední nápravy řešeno tak, že se neotáčí celé rameno jako u klasického McPhersonu a celková natáčená hmota i setrvačnosti na obou ramenech jsou na nejnižší možné míře – to vše při zachované geometrii zavěšení při větším pružení. Zadní nezávisle zavěšená pětiprvková náprava je po C6 u Citroënu druhá a celkově třetí nasazená v rámci koncernu PSA. Tiše se modlím, aby jednoho dnes našla své místo i v dalších modelech. Osobně neznám lepší, ale chápu, že se to může někomu zdát nadnesené.

    C5 je nejen velká, ale také těžká, dynamika trpí méně, než by člověk čekal, ale s každým pasažérem navíc to bude cítit víc, než v lehčí konkurenci. Chápu, že vozy těžknou, rozumím důvodům, ale nejsem z toho příliš šťastný. Takže ještě jednou, C5 je relativně těžký automobil. Trochu v kontrastu s tím ale je ale podezřele rychlá. Do zatáček se vrhá bez nepříjemných náklonů, jen se lehce zhoupne a příď neochvějně míří tam, kam jí pošlete. Bez protestování. Kolega v jednom z nájezdů lehce neartikulovaně zahoukal Uhuh….. A já až po chvilce odečetl sto deset kilometrů v hodině z rychloměru. Přitom vím, že tam byla ještě velmi bezpečná rezerva, ale jako řidič to samozřejmě vnímám úplně jinak. Za chvíli jsme se oba smáli a on začal dorážet, že chce také řídit.. 😀 Zkrátka, s C5kou se velmi dobře jezdí, je nezáludná, velmi neutrální a velmi, velmi rychlá na to, jak je velká. V M6 s benzínovým motorem s vyšším výkonem jsem na stejném úseku vyvinul cca stejnou rychlost, ale motor už byl v tu chvíli blízko omezovače. Že se takovou informaci od testérů z časopisů nedozvíte? No, nedozvíte, to vám skoro garantuji. Vyzkoušejte si to sami, ale hlavně nikoho nezabijte. K tomu by vám měly dopomoci čitelné a účinné brzdy a skálopevně jistá stabilita při prudkém brzdění i v zatáčce. Dopředu upozorňuji, že tady je C5 spolu s A4 jednoznačně na špici. C5 je díky své hmotnosti ještě o kousíček jistější a stabilnější.

    V poklidu dojíždím do cíle a začínám se všímat, že si všímá celé okolí. Parkující řidič Octavie přerušil manévr a pozoruje velkou šedou C5 tiše plující kolem něj..

    Tiše vystupuji, dveře něžně žuchnou a já jdu k M6, kde čeká kolega na výměnu klíčů s tázavým pohledem..

    Shrnutí

    Možná se najdou tací, co mi budou vytýkat příliš nadšený popis Cépětky a málo kritiky ve srovnání s A4. Je ale třeba si uvědomit, že jsem jel ve voze za cca 720.000 Kč a slabých míst jsem mnoho nenašel. Ona jich nová C5 také mnoho nemá. Vedle stála druhá, kterou se jezdit nemohlo. Černá, s béžovým interiérem, na 18″, s Hydractivem a silnějším turbodieselem. Je dobře, že jsem jí nemohl projet, to už by se snad ani nedalo číst 😉

ZLATÁ STŘEDNÍ CESTA III. ZLATÁ STŘEDNÍ CESTA I.

5 514 Responses to ZLATÁ STŘEDNÍ CESTA II.

  • [1]

    9. 5. 2008 v 23:53Perun

    49: Tak to snad tu Plzeň. 12° k obědu.. Já jsem ale strašně mlsnej, takže Holandsko (Amstel) a Belgie (Hoegaarden – ale jen s citronem, nesnáším tam limetku, to mlže udělat jen nekňuba).
    50: Od té doby, co si můžu vybírat, tak si vybírám 😉

  • [2]

    10. 5. 2008 v 0:01marianek

    [51] Perun: Uz jsem si myslel, ze pijes ty Belgicke jahodove, cokoladove a broskvove

  • [3]

    10. 5. 2008 v 0:01da_b0mb

    Tak tocenej Hoegaarden jsem jeste nemel tu cest…zatim jen kuzelku (lahev) 🙂 Mne sedi ten Heineken. Ale u nas doma se vari Krakonos – nedoporucuju 😉

  • [4]

    10. 5. 2008 v 0:04marianek

    Krakonos osobne beru za jedno z nejlepsich. Ta horkost, ta horkost…. dobrota

  • [5]

    10. 5. 2008 v 0:09Perun

    52: Nó.. měl jsem už Malinovej Kriek. Stálo to strašný peníze, ale pít se to dalo 😀
    53: A vypadá to ještě tak nějak exoticky. A to jsem jel teď nedávno kolem pivovaru „Doktor“ kousek od HK. To už snad radši ten Braník.

    Dobrou noc všem * * *

  • [6]

    10. 5. 2008 v 0:28Baracudaj

    [48] Perun: Pěkně nás šponují, asi si s tím fakt hodně vyhráli. Ani se není čemu divit, 607 měla modifikovaný podvozek z 605. Pokud chtějí zaujmout, musí přiložit pod kotel. Tak ať to nezakřiknem ;-).

  • [7]

    10. 5. 2008 v 0:30da_b0mb

    [54] Ty ho znas marianku? 🙂 Tak to musis byt odsud resp. z okoli 🙂 jinak si to nedokazu vysvetlit

  • [8]

    10. 5. 2008 v 1:47marianek

    [57] da_b0mb: Jezdime v zime na lyze do Pece. Pochutnam si i na Nachodskem Primatoru, nebo Broumovskem Opatu. Vrchlabskeho Rybrcoula jsem uz dlouho nemel, delaji ho jeste vubec?

  • [9]

    10. 5. 2008 v 9:54da_b0mb

    [58] Tak musim se priznat, ze o Rybrcoulovi slysim prvne. Primator – dalsi horky pivo 🙂 Dneska zkusim 13°

  • [10]

    10. 5. 2008 v 18:41Emel

    GTI: S jednou větou musím souhlasit… kde Audi nabírá dech, tam Citroen končí. Bavíme se o autě +- za mega u Citroenu a za 1,4M v odpovídající konfiguraci od Audi. U Audi není problém dostat se třeba na 2M… a pak jsi ve skutečné prémii a můžeš ohrnout nos nad C5. RS4 je výborná. Ale pokud ještě Citroenu dech stačí, tak je pro mě lepší volba, a to nejen kvůli ceně. K Audi mě táhne DSG a quattro… ale bez toho je to o ničem.

    Delší životnost Audi je taky diskutabilní, v žebříčcích kvality Audi nějak moc nezáří. A hodina v servisu tě bude mrzet víc než u toho Citroenu. Ostatně, pokud se chceš považovat za prémiového jezdce, tak auto stejně kolem 200.000 prodáváš a kupuješ nové… nebo ne?

    Tedy můj závěr: RS4 C5 přebíjí, ale předokolá A4 s 2,0TDI ne. Ani v jízdě, ani v technice. Tak vyznívá i Perunova recenze. A už vůbec ne v designu… no schválně, zkus udělat anketu, komu se víc líbí A4 a komu C5 ;-).

  • [11]

    10. 5. 2008 v 20:02GTI

    [60] Emel: Komu se co líbí je kategorie do mateřské. Já C5 za vizualitu velmi vychválil a v kontextu s tím, koho nahrazuje :-))) se jedná opravdu o nebe a dudy :-))) Problém Citroenu je maska „kozího pysku“, to je pro mne absolutně, ale absoultně nepřijatelné. Sbad vůbec nejhůře to vypadá na tom novém SUV… Jinak C5 není nic nového, je to poněmečtěná předchozí C5. Rozhodně se nedá mluvit o nějakém lámání designu a už vůbec ne o něčem historicky novém. Ale když může Ford vyrábět Mondeo Mazda šetku… to se to cépětce pěkne vizuálně válcuje. Naštěstí je tu stále ten nejstylovější v mainstreamu – Passat, který má ze všech (kupodivu) stále jiskru stylu, na kterou (uznávám) C5 svým způsobem navazuje. Jenže brzy přijde lifting Apoštola… a co s tím VW dokáže, to je zřejmé z masky CC… tedy nedostižná mainstreamová jednička.

    A4 je variace na dané (a geniální) téma. Tedy také se nic neláme, naštěstí se nemuselo nic moc měnít, je to prostě ten dopilovaný elegán. Z hlediska avantgardy, jaksi „umění designu“ je dnes nepřekonatelným esem nové Cé, ovšem od Mercedesu… Ten je daleko vpředu. Dohonit ho může jen nová BMW 3.

    Co však C5 vizuálně doma dokázal – absolutně zastínit Lagunu III.

  • [12]

    10. 5. 2008 v 20:52Emel

    VW koncern uznání za design nesklízel nikdy a asi ani nikdy nebude, designově výrazných modelů má jako šafránu. Ódy na jedinečnou jiskru Passatu je zbytečné komentovat, už jsem svůj názor vyjádřil jinde. Objektivně musím ale uznat, že pár nových Audi je z jiného soudku… zejména sportovní modely: A5, R8, obě generace TT.

    Ale což… čekat od tebe, že by se cokoliv mohlo byť jen přiblížit svatozáři apoštola, by bylo naivní. Takže si z toho beru pochvalu C5 a jsem s ní spokojen :-).

  • [13]

    24. 6. 2008 v 19:19roberts

    Přidám se k Emelovi a Perunovi. Doňedávna jsem jezdil na Passatu a Avensisu, teď mám 2 měsíce a 10 tis. km novou A4. Byla vždy můj sen, ale kdybych měl objednávat auto dnes, jdu do C5 nebo C-Klasse. A4 už nikdy, prémie ne-prémie, žádný náskok díky kvalitě vůči Passatu ani Avensisu se nekoná, proti C-Klasse je to spíše ztráta.

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

perun.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20121 Příspěvek
  • Září 20111 Příspěvek
  • Květen 20111 Příspěvek
  • Leden 20111 Příspěvek
  • Listopad 20103 Posts
  • Srpen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Duben 20102 Posts
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20103 Posts
  • Prosinec 20091 Příspěvek
  • Listopad 20093 Posts
  • Srpen 20091 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Leden 20091 Příspěvek
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20083 Posts
  • Říjen 20084 Posts
  • Srpen 20081 Příspěvek
  • Červen 20081 Příspěvek
  • Květen 20087 Posts
  • Únor 20081 Příspěvek
  • Leden 20081 Příspěvek
  • Červenec 20072 Posts
  • Květen 20074 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura