• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Diskusní fórum
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Profi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • Formule 1
  • Motorky
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > http://rohypnol.blog.auto.cz  > Trpká pravda o 1.8 TSI

  • Trpká pravda o 1.8 TSI

    Publikováno: 25. 3. 2016

    Doporučuji všem zájemcům o tento motor (a nejen jim).

    http://www.tipcars.com/magazin-david-minarik-motor-18-tsi-umi-pozlobit-8273.html

     

    Podstatné není jen to, že 1.8 TSI je jen další koncernová hromádka neštěstí pod kapotou, ale především přístup automobilky k řešení problémů a přístup k zákazníkovi…

     

    Jelikož toto se na stránkách www.(skoda)AUTO.cz zřejmě nikdy nedozvíme, tak jsem si dovolil dát sem alespoň odkaz.

Otevřený dopis MDČR Svoboda za volantem

14 reakcí na Trpká pravda o 1.8 TSI

  • [1]

    28. 3. 2016 v 17:22Verny_2013

    foto Verny_2013

    Jo tak tohle jsem už na tipcars četl. Není mi ale z článku zřejmé o jakou verzi motoru se vlastně jedná EA 111 či EA 211. Nebo snad obě?

  • [2]

    28. 3. 2016 v 18:44rohYpnol

    foto rohYpnol

    1.8 TSI nikdy nástupce EA211 nedostal, ne? I když tady si nejsem zdaleka jistý a 132 kW někdy označují jako řadu EA211… Každopádně doporučuji i diskusi pod tím článkem, tam se dozvíš víc, přelomové 11/2011, takže asi tolik.

  • [3]

    28. 3. 2016 v 23:11lled

    Podle logiky odpovedi (tj. „nějaké masívní padání motorů se první čtyři-pět let nestávalo“, „Myslím, že intenzivněji jsme se začali o závadách dozvídat kolem roku 2014″) a podle nastupu AE211 – konec roku 2012 respektive zacatek 2013, tak se o EA211 nejedna.

  • [4]

    29. 3. 2016 v 14:53Emel

    foto Emel

    Verny: motory 1.8TSI a 2.0TSI stojí trošku stranou, jejich vývoj patří pod Audi… aktuální generace je EA888, ta se vyrábí (se změnami) cca. od roku 2008… osobně mám pocit, že v Octavii II už byla 1.8T i 2.0T EA888.

  • [5]

    29. 3. 2016 v 15:48Nicco

    Verim ze na auto.cz to bude taky. Ve SM byla o nem podrobna recneze a jeste tak 3x zodpovidali na dotazy ctenaru. 2008-2012 je obdobi nasazovani downsizingovych primovstrikovych turbobenzinu a nejakou dobu trvalo, nez se ty problemy vyresili. Rozhodne ne jen VW ma problemy se zakarbonovanim. Postoj VW ale neni dobry, ale vyhoda je mozna rozsireni toho motoru u nas a rozsahle zkusenosti servisaku.

  • [6]

    31. 3. 2016 v 11:27CenturionCz

    Máme 1.8TSI v Passatu B6 z roku 2009 (moje recenze: http://centurion.blog.auto.cz/2013/01/vw-passat-1-8tsi/ ). I když už dnes v rodině hraje druhé nebo vlastně spíš třetí housle, pořád s ním jezdím rád, někdy i radši než v mém BMW. Pašík má najeto už 241 tisíc kilometrů a má pořád původní turbo a vlastně i většinu ostatních klíčových komponentů (rozvodový řetěz a mimo motor i spojku). Jezdí pořád stejně jako když byl nový – okamžitá odezva na byť i lehké sešlápnutí plynu, naprostá kultivovanost a start do dvou sekund od stisknutí tlačítka. Možná jsme měli jen štěstí, ale osobně mám jinou teorii.

    Protože není motorů 1.8TSI v Česku mnoho a protože se obvykle na internetu chlubí spíše ti nespokojení než ti spokojení, je celkem snadné pro takto málo zastoupený motor získat špatnou pověst. Tam, kde na každého kritika 2.0TDI vyběhne dvacet spokojených řidičů, kteří s ním mají půl milionu kilometrů, na kritika 1.8TSI nevyběhne nikdo, protože ho téměř nikdo nemá. Když už někdo má konstrukčně podobný motor, tak je to spíš 1.2TSI nebo 1.4TSI. Možná proto je tak těžké tady těm motorům přijít na chuť. Pak je samozřejmě dobré vědět, že se do těchto motorů důrazně doporučuje tankovat 98 oct. benzín a řádně chladit turbo po každé jízdě.

  • [7]

    31. 3. 2016 v 16:43rohYpnol

    foto rohYpnol

    [6] Jakože 1.8 TSI si budou kupovat jen ti, co s ním budou nespokojení, zatímco 2.0 TDI si budou kupovat převážně budoucí spokojení?? No, dost blbá teorie. Navíc na kvalitu paliv bude mnohem náchylnější TDI-CR než jakýkoliv benzin… Navíc 98 pokud si pamatuji nebyl u 1.8 TSI nutností, ale jen doporučenou možností.

    Prostě blbost, v tom množství bude podíl „nevhodných“ a kritických uživatelů v zásadě srovnatelný, ba možná i naopak. Protože ty TDI bude mít spoustu lidí jako služebáky, kteří se budou k autu chovat hovadsky a nadávat na to, co to dostali za služební herku.

  • [8]

    31. 3. 2016 v 16:49rohYpnol

    foto rohYpnol

    [5] Uvidíme. Ale jak jsem psal, tady není podstatný jen problém motoru. Přešlap udělá každý… Jde o přístup automobilky. Když vím, že jsem něco posr@l, tak prostě udělám vše pro nápravu. Tedy pokud jsem slušná společnost.

  • [9]

    31. 3. 2016 v 20:36_Karel_

    Já to mohu jen potvrdit. Výměnu napínáku a řetězu jsem udělal hned po koupi (150tkm), v krátké době pak vyčištění motoru od karbonu a hlavně překroužkování. Zkrátka ojebali motor tenkými kroužky, co píší v článku je zcela pravdivé. Zničilo mi to i katalyzátor. Mě dali do auta nové, ale stejné(tenké) kroužky, oprava stála u kamaráda do 30t. vč. rozvodů. Měním olej po 15tkm a aditivuji. Ale co čtu v článku na Tipcarsu, ani aditiva nejsou všemocná a ochrání jen část motoru.
    Zajímavé, před koupí jsem pročítal vše možné a všude na motor četl chválu, teď pravý opak.

  • [10]

    31. 3. 2016 v 20:58rohYpnol

    foto rohYpnol

    [9] A přesně proto jsem sem dal odkaz. Aby takových nešťastníků, kteří koncernu sednou na lep (i díky zprofanovaným testům zde na ACZ), nebolo víc než je nutno.

  • [11]

    5. 4. 2016 v 11:44CommonUser

    foto CommonUser

    Pre „ludovych fanusikov“ neexistuje prekazka preco tu hustokaru nekupit. Nic sa nekazi, vsetko je spotrebak !

    PS
    Tento blog aj tak planovane zmizne (listovanie nefunguje).

  • [12]

    6. 4. 2016 v 11:38CenturionCz

    [11]
    Tenhle názor je slyšet tak často… Opravdu důrazně nedoporučuju věřit tomu, že se dá nějaká skupina oveček zmastit tak, že si slepě kupují nekvalitní zboží. Kdyby nebylo kvalitní, tak si ho nekoupí. Platí to o VW, platí to o Applu, platí to o Adidas, platí to o všem. Samozřejmě, že se ne vždy všechno povede a některé motory nebo jiná technická řešení nejsou zcela na 100%, ale domnívat se, že nějaká zlá korporace v Německu plodí nekvalitní šity a lidé jsou tak hloupí, že je po milionech kupují, je trochu hospodské.

  • [13]

    6. 4. 2016 v 13:58CommonUser

    foto CommonUser

    Si tazko vedla. Skupina oveciek nie je slepa ? Preco ?
    Vsetci su to sami inzinieri, fyzici ci minimalne jasnovidci, co na salone hned vidia kvalitu.
    A kedze som sam najazdil cez 100 tkm s viacerimi znackami (aj oooo) a viem svoje aj profesne (nie som pasovy podavac), tak ti poviem, ze si vedla min. o 100 svetelelnych rokov.
    Iste, chyba sa stane, ale len vtedy je ojedinela, ked nerobim zamerne ofajce permanentne.
    Oveckam ide len o image ! Suseda musi roztrhnut za kazdu cenu …

  • [14]

    6. 4. 2016 v 17:06rohYpnol

    foto rohYpnol

    [12] Jsi totálně vedle. Cílem dnešních společností je zaplavovat trh produkty, které naplní, nebo nejlépe předčí, očekávání zákazníků. Jistě sám cítíš, že „naplnit očekávání zákazníka“ a „vyrobit kvalitní produkt“ jsou dvě zcela odlišné věci.

    Proto lidi klidně budou kupovat SHITy, stačí když uvěří pohádce o jejich vyjímečnosti. A tím spíš je vyvolat v zákazníkovi posit, že po 3 letech je produkt zastaralý, protože je zde nový 1000x lepší… Právě Apple je typický příklad. Jednorázové záležitosti, nikdy neuměly víc než konkurence, konzumní shity… ale kvalitní materiály a chytlavý design zajistil úspěch.

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

http://rohypnol.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Březen 20181 Post
  • Říjen 20171 Post
  • Červenec 20161 Post
  • Květen 20161 Post
  • Březen 20161 Post
  • Leden 20161 Post
  • Červenec 20151 Post
  • Únor 20151 Post
  • Leden 20151 Post
  • Prosinec 20142 Posts
  • Květen 20142 Posts
  • Březen 20141 Post
  • Únor 20141 Post
  • Říjen 20132 Posts
  • Září 20132 Posts
  • Červenec 20131 Post
  • Červen 20132 Posts
  • Květen 20132 Posts
  • Duben 20134 Posts
  • Březen 20133 Posts
  • Únor 20131 Post

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Rakev a svíčky pro Blatného: U ministrova domu demonstrovaly desítky l... "Černý baron" Božetěch Kostelka: Komunisté ho nezlomili, slaví 90 let Babiš viní z problémů s registrací na očkování nemocnice. Pro Dzurillu...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
SESTŘIH: Opava - Zlín 0:0. Slezané zůstávají poslední, nastoupilo šest... SESTŘIHY: Jablonec rozdrtil Teplice 5:0, Boleslav remizovala s Brnem NHL ONLINE: Boston hraje s New Jersey, Hertl jde do akce večer
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2019
Grilování
Volby USA 2020
Takhle hasiči vystříhali na D1 řidiče z auta! Zezadu narazil do kamion... Další smutek v rodině Hryce bojujícího s leukemií: Zvláštní vzpomínka ... Neštěstí programátora, který si kdysi vydělal 7 tisíc bitcoinů: Ztrati...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Trendy: Novoroční rady pro krásnou pleť... Pohodlné oblečení pro domácí lenošení... Pořád se rvou jako koně. Už si se syny nevíme rady, svěřila se zoufalá...
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Dakar 2021
Rallye Dakar 2021: Podmol a Enge, zkušení borci a stejně nováčci Rozhovor s Janem Kopeckým: Co bude teď? Láká ho i Dakar Verstappen nemá obavy z nákazy koronavirem
Věda a technika

Katalog mobilů
Klimatizace do bytu
Počítačová poradna
Google dokončil akvizici Fitbitu. Co bude dál? Bitcoin vyroste na pětinásobek, akcie Tesly na trojnásobek, tvrdí amer... Xiaomi má nejlevnější GPS hodinky. Neuvěříte, co všechno umí [TEST]
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Naočkováno proti koronaviru je zatím přes 105 tisíc lidí, prohlásil pr... Vladan Gallistl: Zkapalněný plyn poráží dokonce i bitcoin Polští Slezané bojují za uznání vlastního jazyka
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Sekane znojemske biftecky Kuřecí prsa plněná bylinkovým sýrem Kuřecí špízy
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Polenská synagoga: V historickém objektu ze 17. století dnes najdeme R... Tip na výlet: Zimní krása vodopádů v krkonošském údolí Bílého Labe Rarita v centru Brna: Místo steaků teď nabízí restaurace bruslení! Hod...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
DAMS spol. s r.o. - 48173746 Na Česko udeří mráz, teploty spadnou k -18 °C. A přijde i sněžení, sle... Podcast: Máme chladnější počasí díky utlumené letecké dopravě? Odhalil...
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Fit mozek v každém věku: Co pro to můžete udělat? Odteď budete ovesné vločky jíst! Tahle fakta vás přesvědčí Předsevzetí, která mají smysl. Využijte kouzlo mindfulness
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Jak udělat hru 4: Bez makra to nejde Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem Virtuální výlet do vědeckých a technických muzeí světa
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Slovácko - Karviná: Papadopulos při penaltě selhal! Slovácko - Karviná: Po ruce Havlíka penalta pro hosty Liberec - Bohemians: Pulkrab dorazil Puškáčovu ránu do sítě, 1:1!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Apple iPhone 11 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí