• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > special-line.blog.auto.cz  > Soutěž krásy (1.Díl) TATRA a Rallye Dakar

  • Soutěž krásy (1.Díl) TATRA a Rallye Dakar

    Publikováno: 25. 4. 2009

    Když se v Česku řekne Dakar, většině lidem se nejdříve vybaví Značka Tatra a samozřejmě, její hlavní postava Karel Loprais. Není divu, tento muž drží zatím rekord v počtu vyhraných soutěží na jednoho pilota. Podařilo se mu to celkem 6x a tímto se ze slov Tatra a Dakar, jak se praví v jednom propagačním CD od Tatry, stala synonyma.

    Dnešní článek nebude ani tak o Karlu Lopraisovi, ale nechal jsem se inspirovat a napadlo mě udělat také takovou soutěž krásy, napříč jednotlivými ročníky.

    Dnes bude tedy na programu Dakarská soutěž a značka TATRA.

    1. Tatra 815 6×6 ročník 1986, první start Tater na Dakaru

    tatra334ug7

    2. Tatra 815 6×6 ročník 1987, „Babča“

    untitled-scanned-10

    3. Tatra 815 4×4 ročník 1988, Vítězný vůz 1988

    snimek-056

    4. „Totální“ Tatra 815 8×8 ročník 1988

    tatradakar09ns8

    5. Tatra 815 6×6 ročník 1988 pilot Clay Regazzoni

    regtruk1

    6. Tatra 815 6×6 ročník 1990, „Babča“

    t8156x6dakar901wc9

    7. Tatra 815 6×6 ročník 1992 „Babča“

    le_cap_92_kahanekm

    8. Tatra 815 6×6 ročník 1993 „Babča“

    1237068872

    9. Tatra 815 4×4 HAS ročník 1994, toto vozidlo drží rekord, když se umístilo v tomto ročníku na 6. místě ve společné kategorii mezi automobily a kamiony. Tento kamion vyhrál kataegorii kamionů i v roce 1995 a byl posléze ukraden (!) bandity v poušti v některém z následujících ročníků.

    tatra-dakar2

    10. Tatra 815 4×4 HAS týmu Poldi ročník 1996

    mc

    11. Tatra 815 6×6 Rakouské posádky pravděpodobně asistence tým KTM, ročník 1996

    zuk

    12. Tatra 815 4×4 HAS ročník 2000, pilot Tomáš Tomeček

    dak4

    13. Tatra 815 4×4 PUMA ročník 2001

    z9-dakar2001-tatra05_v

    14. Tatra 815 4×4 PUMA 2 ročník 2002, Lopré šetří přední gumu

    z16-dakar2002-pe000005_v

    15. Tatra 815 4×4 PUMA EVO III, Lopré šetří všechny gumy:)

    z107-lopraisv

    16. Tatra 815 4×4 ročník 2008 Tomáš Tomeček

    39_75_big

    17. Tatra 815 4×4 ročník 2009, Aleš Loprais, získala titul Nejkrásnější kamion ročniku 2009

    ot282eb9_p200812310200901

    18. Tatra 815 6×6 ročník 2009  „Babča“

    800_2009____dsc_0076_resize

    Která Tatra je vám nejvíce sympatická?
    • 1.Tatra 815 6x6 ročník 1986
      6613% ze všech hlasů
    • 2.Tatra 815 6x6 ročník 1987, "Babča"
      7515% ze všech hlasů
    • 3.Tatra 815 4x4 ročník 1988, Vítězný vůz 1988
      286% ze všech hlasů
    • 4."Totální" Tatra 815 8x8 ročník 1988
      7816% ze všech hlasů
    • 5.Tatra 815 6x6 ročník 1988 pilot Clay Regazzoni
      133% ze všech hlasů
    • 6.Tatra 815 6x6 ročník 1990, "Babča"
      122% ze všech hlasů
    • 7.Tatra 815 6x6 ročník 1992 "Babča"
      306% ze všech hlasů
    • 8.Tatra 815 6x6 ročník 1993 "Babča"
      51% ze všech hlasů
    • 9.Tatra 815 4x4 HAS ročník 1994
      163% ze všech hlasů
    • 10.Tatra 815 4x4 HAS týmu Poldi ročník 1996
      92% ze všech hlasů
    • 11.Tatra 815 6x6 KTM, ročník 1996
      41% ze všech hlasů
    • 12.Tatra 815 4x4 HAS ročník 2000, pilot Tomáš Tomeček
      82% ze všech hlasů
    • 13.Tatra 815 4x4 PUMA ročník 2001
      439% ze všech hlasů
    • 14.Tatra 815 4x4 PUMA 2 ročník 2002
      92% ze všech hlasů
    • 15.Tatra 815 4x4 PUMA EVO III
      153% ze všech hlasů
    • 16.Tatra 815 4x4 ročník 2008 Tomáš Tomeček
      61% ze všech hlasů
    • 17.Tatra 815 4x4 ročník 2009
      408% ze všech hlasů
    • 18.Tatra 815 6x6 ročník 2009 "Babča"
      347% ze všech hlasů
    Počet hlasů: 491 Datum vložení: 25. 4. 2009

Soutěž krásy (2.Díl) LIAZ a Rallye Dakar Sen o československém sporťáku TATRA 2500 JK

48 Responses to Soutěž krásy (1.Díl) TATRA a Rallye Dakar

  • [1]

    25. 4. 2009 v 12:36marek.g

    ročník 87 bez debat 😉

  • [2]

    25. 4. 2009 v 12:59507--

    Bože bože, mám plechový model tej na 2. fotke. 🙂

  • [3]

    25. 4. 2009 v 13:18Special-line

    foto Special-line

    Osobně jsem dal hlas první Pumě z let 1998-2001. Její vzhled mi přijde hodně vyvážený a takový lehký. I když myslím že první červené Tatry většinou ve vzhledu nemají konkurenci:)

  • [4]

    25. 4. 2009 v 16:58marek.g

    507 ja mam bohuzel jen model Tatra kolem světa.Dakarské jsem se nikdy nedočkal 🙁 🙂

  • [5]

    25. 4. 2009 v 17:07Culdaraztriptaco

    507: jo, ten plechovej model je klasika 🙂

    Ale Tatry jsou to parádní!

  • [6]

    25. 4. 2009 v 17:22T613

    foto T613

    Nejhezčí byly šestikolky, takže Babča

  • [7]

    25. 4. 2009 v 17:23gld

    niektoré obrázky mi nezobrazuje, kde je chyba?

  • [8]

    25. 4. 2009 v 17:35Special-line

    foto Special-line

    [5] Já měl Dakar pak Kolem světa a ještě hasiče, ach jo ty už jsou v Tatrovým nebi:D Kámoš měl ještě nějakou expediční s vlekem stejného výrobce, jak jsem mu ji záviděl!!:)

  • [9]

    25. 4. 2009 v 17:35Special-line

    foto Special-line

    [6] No jo ale která?:) Asi ta původní což? Mě se zase spíš na ní líbily ty pruhy ročníku 1988.

  • [10]

    25. 4. 2009 v 17:36Special-line

    foto Special-line

    [7] Netuším, někdy se mi to stává taky že mi to někdy nezobrazuje…Asi to musíš tak dlouho zkoušet…

  • [11]

    25. 4. 2009 v 17:49Culdaraztriptaco

    Special – line: plechové Tatry jsem měl velice rád. Ještě je mám někde schované – odtahovku, Tatru kolem světa a Dakar. Krásné modely 🙂

  • [12]

    25. 4. 2009 v 17:59T613

    foto T613

    Plechovky mám ještě doma ..
    Nebyl Regazzoni vozíčkář?

  • [13]

    25. 4. 2009 v 18:09Special-line

    foto Special-line

    [12] Byl havaroval někde s F1. Dá se říct že na to na Dakaru 1998 dojel protože mu vypovědělo ruční řízení tak vzdal.

  • [14]

    25. 4. 2009 v 18:36marek.g

    Special-line ještě by jsi to samé mohl udělat s LIAZkami 😉

  • [15]

    25. 4. 2009 v 18:39Special-line

    foto Special-line

    [14] Neboj mám to v plánu:)

  • [16]

    25. 4. 2009 v 18:45marek.g

    tak to jsem klidný 😉

  • [17]

    25. 4. 2009 v 19:39Navtech

    Hlasovat nebudu, mě se líbí BMW 🙂 Ale všimnul jsem si, že některý fotky jsou prostě nádherný. Akční a hodně reálný.

  • [18]

    25. 4. 2009 v 19:44Navtech

    Jo a dneska jsem v jedný vesnici potkal kluka-chudáka, co měl za svojí T603 odtahovku a měl levý přední nějak vylomený. Tatrovka vypadala OK, kola už ne, třeba to byla nedokončená renovace a touha po výletu, nebo něco prostě prdlo. Sice všechno fotim, ale tohle mě jednak přišlo trapný a mám tak zasraný okno od cigaret, že v tom slunci mě na mobilu vylezlo jen to varování ministra. Tak příště a zítra si oškrábu ten dehet.

  • [19]

    25. 4. 2009 v 20:09Beaumont

    Osmikolka! Už za odvahu posádky vyrazit s takovým mastodontem…

  • [20]

    25. 4. 2009 v 20:44Special-line

    foto Special-line

    [19] No ještě před soutěží museli uřezat konec komínu, jinak by se nevešli do haly kde probíhala přejímka:D

  • [21]

    25. 4. 2009 v 21:01kolmar

    Zdravim super blog… Tatra to je legenda… nieco ako MB G alebo Defik medzi autami – s drobnymi retusami ale klasickymi liniami zachovana dodnes… a stale super… palec hore. Dakar je moja najsledovanejsie motoristicka disciplina… takze palec hore 2x!!!

    Brat mal tu Babču, no po jeho demolacii skončila ako klaničak na drevo… ja mal 6×6 na vozenie aut a tiež to nevydržala a je z toho po tuningu klaničak na drevo a bracho zohnal tu okolo sveta…. ta caka na renovaciu…

    PS: rekord medzi autami?? hmm… nemal nieco take zapisane nahodou DAF twinturbo, ktory mal 2 motory a hrozostrasne tech. parametre?? De Roy na nom jazdil az kym sa na nom nepozabijali… z kabiny ostala plechovica od piva a spolujazca nasli cez 13 metrou od kabiny…hned vtedy odvolali druhu posadku a tato stvora, ktora na rovinkach obehovala auta sa na dakare uz neukazala…

  • [22]

    25. 4. 2009 v 21:38Special-line

    foto Special-line

    [21] No nevím, nechci kecat, ale babču nemá nikdo ta furt jezdí Lopraisům asistenci a Tatra kolem světa je v muzeu:) Spekulovalo se o tom že z 8×8 je auto pro převoz dřeva, ale nepotvrdilo se to asi na 100%.
    DAFy byly fakt letadla, ale takhle dobře se podle mě žádnýmu kamiónu nepovedlo zajet.

  • [23]

    25. 4. 2009 v 21:41marek.g

    mam dojem,že mluvil o plechových modelech 😉

  • [24]

    25. 4. 2009 v 21:46Special-line

    foto Special-line

    [23] Tak to sem se asi nechal zplést tím autem na dřevo, protože se vážně spekulovalo o tom, že z osmikolky fakt takové auto předělali a normálně s ním pracují. Tak v tom případě se omlouvám.

  • [25]

    25. 4. 2009 v 22:04PekelnáMicinka

    Není co řešit – 1987. Měl jsem jako MontiSystem. Nemám rád 4kolky, náklaďák má mít aspoň 3 nápravy. Dvojitý světlomety, klasickej tvar budky T815 vč. běžný mřížky chladiče.

  • [26]

    25. 4. 2009 v 22:11PekelnáMicinka

    Není co řešit – 1987 6×6.

  • [27]

    25. 4. 2009 v 23:00carmik

    Pro mě jednoznačně ´94. S tou jsem jezdil a od té doby jsme s Karlem kamarádi. Je to bezva chlapík a vždycky jsem mu držel palce. 🙂

  • [28]

    25. 4. 2009 v 23:04carmik

    Jednoznačně ´94. Díky ní jsem se osobně seznámil s Karlem se kterým jsem dodnes kamarád. Je to bezva chlapík a vždycky jsem mu držel palce.

  • [29]

    25. 4. 2009 v 23:12carmik

    Special-line: díky za vzpomínku na Tatru. Svůj hlas dávám jednoznačně ´94 protože s tou jsem měl možnost se svézt a zároveň se seznámit s bezva člověkem kterého mohu od té doby zvát kamarádem, s Karlem Lopraisem.

  • [30]

    25. 4. 2009 v 23:41kolmar

    🙂 samozrejme ze hovorim o plech. modeloch… 🙂 trochu som sa pobavil… Ono som mal na mysli, ze na tych modeloch ak sa ti nadstavba odtrhne ci polame, tak sikovny brachovai to vyriesili (davno…teraz uz aj tak su po smrti) navrtanim a nasrubovanim rovnych, hustych srub – ako klanice a je z toho lesovoz 🙂

  • [31]

    26. 4. 2009 v 1:39kolmar

    daval som prispevok, no nejak sa startil a ani na 3-ti pokus ho tu nevidim. Ano, samozrejme ze som myslel plechove modeli, ktore po deformacii ci strateni nadstavieb sa prerobili na jednoduchy lesovoz…

  • [32]

    26. 4. 2009 v 1:45kolmar

    foto kolmar

    Tak zas a znova…..daval som prispevok, no nejak sa startil a ani na 3-ti pokus ho tu nevidim.
    Ano, samozrejme ze som myslel plechove modeli, ktore po deformacii ci strateni nadstavieb sa prerobili na jednoduchy lesovoz… postacovala k tomu bezna vybava v garazi 🙂

  • [33]

    26. 4. 2009 v 6:36Lala

    Great work.

  • [34]

    26. 4. 2009 v 8:01renda

    Peterhansel vyhrál asi 9x

  • [35]

    26. 4. 2009 v 9:28Special-line

    foto Special-line

    [29] Je fakt že takový úspěchy se musí trošinku připomínat, protože ti co tyhle věci přímo nežerou jako já o tom ani nemusí pořádně vědět. A vůbec vždycky dobře reprezentovali naši zem ať už to bylo výsledkem, kamarádským přístupem, a nebo velkou zásobou jídla, piva a Becherovky:) Tím vším jsme tam byli známí:)
    Škoda že se mi nepodařilo ani jednou vidět Karla. Kámoš se s ním potkal na Autotecu, kecal s ním, podepsal mu prospekt a ještě mu pózoval v kabině s rozsvícenými světly. Myslím si že Karel je skromný, dobrý člověk, který vyhoví. Tohle se ještě trošku musí Aleš učit.

  • [36]

    26. 4. 2009 v 9:30Special-line

    foto Special-line

    [30] Zajímavý jak sme si jako děcka dokázali poradit že?:) Za příspěvky se omlouvám, většinou mi to vlítne do spamu a jak nesedím u počítače tak to nemůžu schválit. Poradite mi proím jak to vyladit? Tohle mi dělá u každýho blogu co napíšu.

  • [37]

    26. 4. 2009 v 9:58Marko

    special-line, trochu si ma predbehol. 🙂 Ja pripravujem clanok o prvej ucasti Tatry na dakare 1986. Bude to aj s mojim s airbrusovym obrazom, ktory mi prave kresli kamarat.
    Kazdopadne vdaka za clanok! Ja som V tatre zacinal „karieru“ (vdaka Otovi Merinskemu), takze pre mna ja toto navrat domov. Hlavne tie auta z 80. a 90. rokov. Tatra a Dakar – to je cele moje detstvo a mladost…

    A hlasujem prave za rocnik 1986! je to klasika v tej najcistejsej podobe 🙂

  • [38]

    26. 4. 2009 v 10:06Special-line

    foto Special-line

    [37] Tak tohle je jen takový hraní s fotkama. Kdybych to měl dělat podrobně tak by to stálo několikrát více úsilí a chyběla by mi nějaká osobní zkušenost. Bez tý je to pak o ničem, to je fakt. Moc se těším na ten článek, hlavně s osobními zkušenostmi a pohledu do zákulisí. Snad by se mohly i objevit nějaké fotky zákulisní které neznám:) Ani nevíš jak rád bych měl taky takový možnosti a dělat buď v Tatře nebo přímo pro Tatru. Je to srdcovka a takové těžiště technického vývoje a invence aut. průmyslu v Česku.

  • [39]

    26. 4. 2009 v 10:17kolmar

    foto kolmar

    (30) ano decka si poradia, si prdstav, par rokov dozadu moj bracho velku plastovu, asi pol metrovu tatru co mal asi kazdy prerobil. Spravil z jednej 2… je to 8×8 a ma aj navijak ci pluh na odhrnanie snehu… co sa tyka ramu tak ho rozrezal a zospajkoval dokopy – zatvrdlo a spevnil niektore casti plechoma nitmi… proste Tatra je jeho srdcovka… dnes je uz vecsi a zrepasoval nas zetor A 25 – karosarsky…

    (37) tak na tento blog sa uz teraz tesim… len tak dalej… na stranke Loprajsu su naozaj perfektne videjka a foto… Ja som nikdy nemal moznost Tatru riadit… hoci mam C, C1 v kapse 🙁 ale casom mozno ak budeme znova vytahovat zapadnuty lesovoz tak za odmenu mi da 2 km 🙂

  • [40]

    26. 4. 2009 v 10:17kolmar

    foto kolmar

    ach jeje… zase to neuverejnilo… tak si pockam kym to schvalis – neviem ti s nastavenim pomost…

  • [41]

    26. 4. 2009 v 10:40Marko

    Zakulisne fotografie: vies, ja mam taky problem. Scasti s tym, ze na tie fotografie, ktore mam z dakaru nemam autorske prava. Po kazdom dakare som dostal album s fotakmi, ktore ale robil niekto iny. Mam aj mnoho svojich fotografii, ale dodnes nie som rozhodnuty ci chcem aby zacali kolovat po internete. Pre mna to je sucast toho „pokladu“, ktory exkluzivne vlastnim :-). Podobny problem mam s celym dakarskym archivom, ktory mam doma. Na jednu stranu by som to rad zverejnil…na druhu stranu, ak to zverejnim, strati to na exkluzivite. :-/

    Ale nejak to vsetko poriesim a v pripravovanom clanku to aspon ako ochutnavku (v nejakej forme) predvediem 🙂

  • [42]

    26. 4. 2009 v 11:41vrkuboy

    Tatru číslo šest jsem měl jako plechovou hračku a na korbě jedné plastové 815 jsem se proháněl po chodníku 😀 Můj hlas dostala modelka číslo 6.

  • [43]

    26. 4. 2009 v 12:22Lovap

    Jednoznačne Puma 2001. Nádherné ľahké auto. Takéto špeciály sa mi celkom pozdávajú …

  • [44]

    26. 4. 2009 v 13:03Special-line

    foto Special-line

    Pro všechny příznivce dakaru doporučuji stránku http://www.spidamodels.cz/index.php/pages/read/1/Hlavni_strana Romana Hrušky který vytváří papírové model Tater. Obzvlášť doporučuji sekci s videi, kde jsou krásné archivní záběry.

  • [45]

    27. 4. 2009 v 8:25Pierro

    Tak jsem ěml těžký rozhodování jestli dvojku anebo sedmnáctku, nakonec to o přední rám vyhrála dvojka. Jinak nádherný fotky, hlavně jak Karlos Loprais „šetřil gumy“…-) Dík za super srovnávačku…

  • [46]

    27. 4. 2009 v 9:03Pierro

    kam se ztrácí příspěvky??

  • [47]

    27. 4. 2009 v 13:55kolmar

    foto kolmar

    ak mas este stale problem so schvalovanim prispevkov tak hod oko na vedlajsi blog toceny moment… Lelak mal to iste a uz to nastavil – tak sa ho spytaj…

  • [48]

    4. 5. 2009 v 11:00Samer-www.liaznavzdy.cz

    Chybí mi tu čtyřkolka v podobě kterou má teď p.Horka ….)

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

special-line.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Červen 20101 Příspěvek
  • Květen 20094 Posts
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Únor 20091 Příspěvek
  • Leden 20091 Příspěvek
  • Duben 20082 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura