• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > Tomik  > KDE JSOU MOHYKÁNI SILNIC?

  • KDE JSOU MOHYKÁNI SILNIC?

    Publikováno: 4. 2. 2015

    Čtěte prosím tento příbalový leták!: Čtení není určeno pro psychicky narušené jedince bez základních znalostí sarkasmu a životního nadhledu.

    Ještě včera jsme tu téměř všichni jezdili se zadním náhonem tuzemské nebo bratrské produkce ze zemí RVHP. Rozhodně si nemyslím, že tráva byla tehdy zelenější, sníh míň studenej, silnice krásnější. Jistý ale je, že řidiči byli díky svým omezeným možnostem zkušenější a pokornější. Prohlížet si katalog s prémiovým vozem nějaký vykořisťovatelský kapitalistický země bylo tehdy asi tak pravděpodobný jako kdybys chtěl koupit na stánku ČNS pornočasák s trojkou Hložek-Kotvald-Zagorová. Každý řidič pak po tom zadním náhonu, nejlíp z NSR, tolik toužil. Někteří víc. Dneska se máme konečně líp, protože sliby byly naplněny, a my vše, po čem jsme kdy prahli, můžeme mít. Rozuměj při stejných tvých schopnostech včera jako dnes…

    No a tak si teda dneska nad těma všema internetama při prohlížení tvejch oblíbenejch websajtů rozmazleně poplakáváš, jak se máš špatně a jak ta kvalita jde všude do prd…ele. V nabídkách si nemůžeš vybrat, pač jezdit dneska jen v nějaký obyčejný štíhlý kočičce nebo namakaným pitbulem prostě neni vono. Dav potřebuje ukájet zrak na nějaký trendy zvrácenosti, kde je nejlíp vidět namixovanej angorák s ksichtem buldoga na nochách steroidovýho chrta, pochopitelně jedině s ploutví na hřbetě. No a tak si vybíráš mezi tím, co jen potřebuješ a tím co potřebuje ten dav. Musíš, pač ten dav pak toho tvýho ptáka Noha nakonec bude vod tebe kupovat…a ty samozřejmě chceš abys na tom byl co nejmíň bit.

    Takže při standardním pravidelným servisu tvý pětsetdvacítky, kdy Ti obvykle mění pouze přední světla, ložiska v kolech nebo třeba jen vstřiky, případně turbo, nemůžeš odmítnout lákavou nabídku si na pár dnů půjčit nějakou tu iksčtverku. „Ale jó, moc rád pane Mnichove, tři roky jsou pryč. Rozumím, vojetý…Nastal čas…“ Máme tu totiž rok čtvrtý, můj nejoblíbenejší. Namlouvání, tokání. Ano, jistě…to slastný období ukončený pářením v očekávání dosažení nepopsatelnýho orgasmu prvního usednutí.

    A tak přesedám z tý nudný vočuměný pětikilový zadokolky do tý trendy iksčtverky. Pár dní „novej opravdu už ale mnohem kvalitnější tišší a mnohem nejlepší“ stodevadesátikoňovej dýzl. Pár dní broušená třílitrová klasika. Jistě dýzl, nejsem Boby Jůing. Oba najeto něco přes 15 tis. km. No a tak si to šněruju pár dní tou cestou necestou a měřim. Rozuměj ale né metrem nebo nějakejma litrovejma kostkama…Měřim ušima, rukama, žaludkem (ne žaludem), zádama a taky trochu vočima. Jo a taky svojí mozkovou kapacitou, pač ceníkové a áááčka žádají své. Projíždím najetý trasy, kde si jindy ve stopadesáti vychutnávám jemný podkopnutí zetefka, jindy zase z repráků pinklofloydovský bublání a cinkání.

    X4 mě katalogově zaujala. Konečně i já bych mohl mít svýho dokonalýho mazlíčka, kterej umí pomazlit a zároveň strestat vše, co se mi postaví do cesty. Správně, štěňátko ne! Očekávám hbitost šelmy, vyšší posez na zádech pštrosa, terénní schopnosti kamzíka, tichost a ladnost hada. Jo a měl by to bejt krasavec až půjde do světa… Já bláhový, co jsem si to jen vymyslel?!

    U dvoulitru jsem našel leda toho kamzíka na zádech pštrosa. Doslova. Nějakej mamlas měl zřejmě pocit, že to auto není ze svý podstaty už dost splácaný a tak tam dal emkovej paket. To asi protože chtěl vysokej nízkej krosouver, kterej bude gazík monopost…tomu prostě nerozumim. Ale to by nebylo to nejhorší. Akustika. Chjo…Jestli s tím chceš jezdit v klidu nad stočtyřicet, tak si přihoď v konfigurátoru traktoristický sluchátka, klidně v počtu 4×4! Budou se na delší cesty hodit. Dále, pač Ti záleží nejvíc na tom, co vozíš na zadní lavici, doporučuji rovněž ve volitelné výbavě přihodit do druhý řady sedadel kinedryl a náhradní pytlíky. Mě se hodily hned při první společný jízdě a ujišťuji Tě, že z pětky to opravdu neznám…Krátkej vysokej a ještě k tomu „natvrdlej“ rozvor dělá svý. To, že je auto ve všech ohledech menší a o třídu míň luxusní ponechme stranou, pač X4 je v základu jen o nějaký skoro dvě kilča dražší než 5er, ale má zase čeče ten X-faktor nééé. Co mě ale štve je, že to auto nejede a hlavně divně, resp. podle mě blbě řadí. Jako kdyby nevedělo furt co chce. Na cosi, co ani nemá, tedy výkon, stále čeká. Asi nejsem úplně mimo, protože na spotřebě se to jasně ukázalo. Jezdil jsem odhadem o cca 20-30 km/h pomaleji, právě kvůli celkovýmu diskomfortu, a při tom jsem měl spotřebu vyšší o cca 2,0 litry. No katalogové říkají úplně něco jinýho. A míň lžou rozhodně u pětky…jedeme dál. Teda přesedáme předsedo…

    Šestivál, šestihrnek…le-gen-dární třicetdé…jó to je jiná! A nebo ne? Bože co to plácám…Všechno výše popsaný platí, ale pozor jedna, dvě podstatný! Je jasný, že motor a řazení jsou úplně někde jinde. Ono to má ale dopad i do celkový akustiky a pohody auta. Vnější špatná akustika zůstává, ale motor už neruší, čili ta vnitřní je o řád lepší. Tak a teď to úplně nejvíc nejpodstatný. Já s tim jezdil o litr míň než s tím dvoulitrovým dachlem! Tomu jsem ani já sám nemohl věřit, takže jsem si dělal průběžně fotky efišndajnemiks. To abych to jednou mohl dávat u táboráku k dobru. „Ale jó, todle bych bral pane Mnichove.“

    Takže co tam v tom výběru nakonec máme. X5, X6 není můj level. X3 beru jako župan, kterej nikdy neurazí a ani se jinak netváří. Jasná volba rozumu bez nároků. X4 je krapítko drahá na to, že mi dá navíc akorát vyšší podvozek. Štěňátko IX20 jsme si jasně řekli na začátku, že ne 😉

    Takže tu máme vítěze! Tramtadadá! I po 3 letech jsem si jist, že v této cenové kategorii jednoznačně vítězí 520d v náhonu na zadek. Pro ty, kteří mě v následné diskuzi budou kamenovat za to, že jsem neuvedl jako další výhodu krom vyššího podvozku navíc Xdrive, tak pánové mohu za sebe prohlásit že, jakože jsem velice aktivní lyžař a sportovec obecně, tak jsem nikdy nikde s pětkou nezapadl. Vždycky mi stačily dobrý gumy a trocha pokory. Smůla ale bohužel pro vás. Asi totiž ode mě nikdy neuvidíte na jůtjubu záběry jak v hlubokým sněhu kdesi uprostřed pole, kam jsem zrovna moc potřeboval jet, měřím demonstrativně své schopnosti s jednoznačným úmyslem deklasovat konkurenci 😉

    Bonus: „Pane Mnichove, prosím namixujte mi tu samou konfiguraci jak minule, ale prosím třílitr-dé. Protřepat, nemíchat! A propos… než mi to naservírujete, neměl byste zatím k projetí nějakou tu 530d v zádokolce?“ Záběr na vytřeštěný výraz barmana…“Lituji pane, ale 530d v zádokolce si tu již léta nikdo neobjednal…“ Záběr na vytřeštěný a protáhlý ksicht mě…Coming soon!

     

    150204-Otevrene_dvere 005

DO PEKLA, DO NEBE A ZPÁTKY NA ZEM (1.díl)

33 Responses to KDE JSOU MOHYKÁNI SILNIC?

  • [1]

    5. 2. 2015 v 14:54Dinar

    :-))) Tomiku, paráda, fakt se to krásně čte, když píše střevo, teda někdo kdo má střevo, literární. 😉 Moc pěkné. (palec)
    K těm autům, s bmw mám celkem obsáhlou zkušenost a X3/X4 20d jsem tu několikrát prohlásil nejhorším bmw všech dob. Nevím, proč zrovna u tohoto modelu se protnuly všechny odchylky směrem od bmw genů, ale je to tak. 530d je zcela jistě lepší volba, to, že si ji ani neprojedeš vím, v čr je zhruba 40 ks skladovek a předvádeček pětky s tímhle motorem, ale výhradně v x-drive. Čekám teď na dodání 330d a kdybych se jí náhodou nesvezl mimo ČR, kupoval bych naslepo. 😉

    Odpovědět
  • [2]

    5. 2. 2015 v 16:27Emel

    foto Emel

    Tomiku, dost dobrý :yes: . Pro začátek dvě otázky, obě na první pohled pitomý, ale ber to jako úvod do diskuse 🙂 :

    Napadlo tě zkusit něco jinýho než BMW?
    Když už zvažuješ místo 5er X4, není pro tebe řešením 320d / 420d GC?

    Odpovědět
  • [3]

    5. 2. 2015 v 22:18boost.

    foto boost.

    Text jak řemeno. >:-D Pobavil jsem se a se skoro vším musím souhlasit.

    X4 30d jsem jel krátce, jen po městě. Byla to moje první zkušenost s R6 naftou, automatem a i SUV. Musím uznat, že jakkoli jsem i nadálem zastánce klasičtějších koncepcí, něco to do sebe mělo. A z motoru a převodovky jsem byl nadšenej. Naprosto příjemné, takové nenucené podání 258 k a 560 Nm. Příští naftové BMW bude jedině v šestihrnku.
    X4, mimochodem taky v M paketu, na 19″, mi nepřišla tak uskákaná, nicméně pravdou je, že jsem zvyklý méně komfortní BMW. Trojka F30 v identické konfiguraci ale byla o něco pohodlnější na stejných tankodromech, to jo.
    Interiér, no, levný bakelit sem a tam, klasika mnichovská.

    Udělal jsi moc dobře, že jsi vzal 30d bez xDrive. Jeden z posledních mohykánů zdá se. A kdybys vzal 535i se třemi pedály, byl bys jeden z prvních posledních mohykánů. 🙂

    Těším se part two.

    Odpovědět
  • [4]

    6. 2. 2015 v 06:22webpaja

    Nádherný počtení Tomíku! X4 jsem nejel, ještě mě nezlákal prodejce (asi se mu do toho moc nechce, ví že to bude boj s větrnými mlýny)…ale musím si doplnit vzdělání.
    Pořád se domnívám, že negativní ohlasy snad zafungujou jako reálnej feedback pro výrobce.

    Od počátku čtení, jsem se domníval, že to skončí někde u R6 v naftě a zadokolce…sehnat sDrive na projetí je celkem vopruz, co? :-)))

    Ještě jednou, palec nahoru! 😉

    Odpovědět
  • [5]

    6. 2. 2015 v 08:11MariAchi

    Tomiku, super text (az na ty hrubky 😀 )!
    Proc ale koukas po Xnecem?
    Jestli chces neco, v cem je misto, jezdi to paradne, na predku to ma vrtuli a vzadu nebudes potrebovat blici pytliky, tak proc nekouknes na 3/5 GT?
    To jsou podle me nejlepsi rodinna auta v soucasnem BMW portfoliu.

    Odpovědět
  • [6]

    6. 2. 2015 v 09:30Tomáš

    Ty o vlku a vlk je v testu

    Odpovědět
  • [7]

    6. 2. 2015 v 12:34Tomik_1

    Díky hoši všem, máte stejný otázky jaký si kladu já sám sobě, takže Vás vezmu popořadě 😉
    Hrubky prosím neřešte 😉

    Odpovědět
  • [8]

    6. 2. 2015 v 12:38Tomik_1

    Dinare, někde jsem tu četl (možná že dokonce od tebe), že jakmile vlezeš do něčeho vysokýho, tak to prostě chceš. Už začínám mít pocit, že jsem vadnej, protože jsem tenhle pocit v sobě pořád neobjevil. A ten hluk, na což jsem při poslouchání muziky obvzláště citlivej, mě od toho odrazuje prostě nejvíc.

    Odpovědět
  • [9]

    6. 2. 2015 v 12:40Tomik_1

    Emle, ty víš přeci, že furt očumuju Subaru 😉 Novej Outback je výzva. Když zklame i tahle příležitost, už jim ale nikdy šanci nedám. Možná 😉

    Jinak ano. Je v kurzu Land Rover sport. Čekám, co se z toho vyklube. Hlavně teda akusticky 😀

    Odpovědět
  • [10]

    6. 2. 2015 v 12:45Tomik_1

    please SMILE, tohle je už spíš kombinace pro masochistu. Já doslova zbožňuju tenhle automat.
    A pak jak jsem psal. Nemám ropný pole a bohužel musim měřit trochu v rámci interní firemní politiky trochu „ekologicky“.

    Odpovědět
  • [11]

    6. 2. 2015 v 12:47Tomik_1

    Pájo, když nad tím přemýšlím, tak mám strach, jestli jsem to s tou kritikou trochu nepřehnal. Nechci, aby se ty auta kvůli mě úplně přestaly vyrábět 😀 Zcela nepokrytecky říkám, že mě se líbí a dokonce mi i velikostně stačí 😉 Jen potřebují za ty prachy dost vylepšit.

    Odpovědět
  • [12]

    6. 2. 2015 v 12:49Tomik_1

    Mariachi, tak na tomhle se asi neshodneme. Vždycky bych dal přednost kombíku klasickýho střihu. Ten hrb, a vůbec celkový proporce těhle naddruhů, mi neladí. Ale tisíc lidí, tisíc chutí. V Mnichově mají pro každýho něco 😉

    Odpovědět
  • [13]

    6. 2. 2015 v 12:50Tomik_1

    Jojo Tomáši, už jsem to tam rozjel…;-)

    Odpovědět
  • [14]

    6. 2. 2015 v 12:52Dinar

    [8] :)))) No, ode mně jsi mohl číst lecos, ale že vlezu do něčeho vysokého a prostě to chci, no, tohle zcela jistě nee. Já to mám přesně naopak, zadek co nejníž, a z hlediska kastle jsem zarytý satanista, sorry, sedanista, zatím jsem jiné auto, než sedan neměl. To, že moje žena zahořela pro SUV mě docela těší, protože tohle auto obstará rodinné ježdění a já i díky tomu můžu mít sedan, který pro čtyřčlennou aktivní rodinu prostě není, a je jedno o jaké třídě je řeč. Přesto, vždycky když vlezu za volant X5ky připadám si jako na kozlíku, aspoň že to jezdí jako osobák. 😉

    Odpovědět
  • [15]

    6. 2. 2015 v 13:20Emel

    foto Emel

    Tomik: díky za odpověď, přeju hodně štěstí. Co ta 4GC? Mně se teda líbí 6GC, ale předpokládám, že to už je drahý…

    Jinak souhlas, než 3GT bych taky radši 3 Touring… vlastně právě to by byla moje první volba u BMW pro rodinu… s jediným dilematem, to x or not to x.

    Odpovědět
  • [16]

    6. 2. 2015 v 13:44webpaja

    (11) Jsi klient a žádnej žvatlal…tomuhle musí inteligentní člověk naslouchat. Nekritickýho vzývání garáží je tu na webu plno. Takhle kritický voko má málokdo…

    A už jsi rozhodl? 🙂

    Odpovědět
  • [17]

    6. 2. 2015 v 14:02Tomik_1

    Dinare, to se mi ulevilo. Doma taky toužej po vyšším, takže Ti rozumim. Nakonec zjistím, že ty suvka jsou primárně vyráběný pro baby 😉

    Emele, 4 GC se mi moc moc líbí. Jedna jediná chyba nechyba. Ty bezrámový dveře. Jsou pro mě parádní a problematický zároveň. Ještě jsem jí nejel…opět ale tuším problém s foukáním ve dveřích. Ale nevylučuju ji.

    Odpovědět
  • [18]

    6. 2. 2015 v 14:04Tomik_1

    Pájo, todle je otázka fakt na tělo. Já tu pětku ve 3D vážně chci. Jenže ona končí. Takže mám doslova dilema jako kráva. Koupit „starý“ auto a nebo porušit pravidlo „první“ produkce novýho auta. Někde jsem postřehl, že předělali komplet elektriku a nerad bych s tim jezdil furt na valníku. Ve světle těhle úvah jsem pak v podstatě ze zoufalosti vlastně vlezl do tý X4. A včíl mudruj.

    Odpovědět
  • [19]

    6. 2. 2015 v 14:14Tomik_1

    Emele, ještě dodatek. Když jsem jezdil s jedničkou nebo i trojkou, tak bych si netroufl tvrdit, že jsou to univerzály. V zimě, co v zimě, stačila voda, to auto jelo imrvére smykem. Dneska už neznám 3er, ale u jedničky je to furt. Důvodem je váha. Jsou sice perfektně vyvážený, ale váha je nízká a auto se hned smýká. Ta pětka má dle mýho soudu dokonalou váhu. Ani moc ani málo. Přesně akorát.

    Minulej tejden jsem jel sám na Klínovec si v pátek zalyžovat. Začal jsem se na Přísečnici lehce rosit, když jsem viděl, do čeho jedu. Pod Klínovcem už byla taková lehká kalamita. A já, lenoch namachrovanej se jal, že si zaparkuju až nahoře u vysílače. Dvě tři zatáčky pod parkovištěm, tedy v kopci, najednou scouvající kolona směrem dolu…jak jinak. Já zastavil, a jen jsem si řekl „…a jsem v prdeli“. Sjel jsem si na stranu, pač jsem klouzal na ledu. Všichni tam sjeli taky. A pak jsem si řekl , „ty vole, to přeci dáš“…no a tak jsem to pomaloučku rozjel a celou tu kolonu na straně předjel. Spocenej jak dveře od chlíva, Enderáci na mě čuměli, jak na berlínskou zeď. Nahoře to byl samej čtyřmatik a iksdrajf…a pak já jak chudej příbuznej. Ten pocit sebeuspokojení ale bude ve mě ještě hodně dlouho 😉

    Odpovědět
  • [20]

    6. 2. 2015 v 14:21Dinar

    Tomik: příští pětka bude lehčí, trochu modernější tvary, ale z hlediska techniky tam nebude do fl rozdíl, infotainment bude v prvním roku dvou stejný jaký dostaneš do F10 teď, chceš-li pětku právě pro tu masivnost, vem stávající generaci. 😉

    Odpovědět
  • [21]

    6. 2. 2015 v 14:25Tomik_1

    To je dobrej názor a dobrý informace Dinare, díky!

    Odpovědět
  • [22]

    6. 2. 2015 v 14:50webpaja

    (18) Jsem možná blázen, ale být XF „odečtený“, tak neváhám a jdu do novýho nebo do XE…i v prvním roce :-). Takže G generaci 5er bych nezavrhoval, naopak. Z nynější generace se po představení nástupce stane během noci nástroj z druhý ruky. Nemyslím to nijak špatně…jen… 😉

    Odpovědět
  • [23]

    6. 2. 2015 v 15:48Tomik_1

    vidíš Pájo, na jaga jsem pozapomněl. Jinak je to přesně jak píšeš. Nic není staršího než včera nový auto po vyjetí zítřejšího novýho modelu 😉

    Odpovědět
  • [24]

    7. 2. 2015 v 09:53Děda 7

    Tomik (Kdysi tak říkali i mladýmu Baťovi). Chvílemi se mi zdálo, že přece tě ta X4 zaujala dost na to, aby jsi ji odpustil ty dětské chyby. No nevím jak složité bylo pro inženýry udělat s X3 X4ku. Zdá se, že asi moc nezabrali. Vnější, aerodynamický hluk má hodně co dočinění s kastlí. Kastle je nová, tak kde asi udělali soudruzi z Mnichova chybu? Nebo se tu jedná o hluk od podvozku? To by potom byl na vině X3 podvozek, na kterém X4 sedí. Mám podezření, že to byla „rychlovka“, kterou tak trochu „odflákli“. No už se těším až sleze led a sníh a tu X4 si odzkouším. Nejraději v benzinu. V tuto chvíli sedlám F15 a jsem s ní spokojen až na ty moc úzká parkovací místa.

    Odpovědět
  • [25]

    7. 2. 2015 v 20:52Ronault.

    Příjemné počtení, tak trochu z života.

    Jo a musím se prásknout, až na tvém blogu jsem zjistil, že něco jako X4 existuje 😀 😀 😀 vážně… já porostě další pro mě nepochopitelnou věc, ne auto, to asi pro mě není auto, od BMW nepochopil.. obzvlášť proč bych měl kupovat X4, když je tady 3 GT? No těžko pochopitelné…

    Odpovědět
  • [26]

    8. 2. 2015 v 09:03Tomik

    Dědo, Tomiků je všude jak much 😉 Nevim, kde udělali chybu, protože tak kastle je v podstatě hatchback. A to se mi líbí. Podle mě je ošizenej tapicírunk nebo někde nějaký kobercový výplně. Jde slyšet od podvozku, motoru a pochopitelně i dveří. Nevim, kolik je tahle úspora stojí, že to pro ně není nijak podstatný….

    Odpovědět
  • [27]

    8. 2. 2015 v 09:09Tomik

    Ronaulte, už jsem to psal. Než 3GT, tak raději kombíka. V případě 5GT se to tak jednoduše odsoudit nedá, pač tam je dost luxusu navíc. Je to vlastně sedmička s hrbem. Má polohovatelný zadní sedadla a vůbec je dost pohodlná. Řidičská nirvána to ale neni. To asi teda nikdo nečeká. Je však zbytečně těžká. Hodně těžká! Přijde mi ujetý do ní vůbec nabízet 2,0 D 🙁

    Odpovědět
  • [28]

    8. 2. 2015 v 10:34Děda 7

    Tomíku, měl jsem 2 Mazdy MPS. Gen. I a Gen. II. Ty se opravdu potýkaly s vnějším hlukem od podvozku, který se asi nedal dost dobře řešit, protože po zkušenostech s Gen.1 se tento problém přenesl i na Gen. II. Na stránkách mě někdo doporučoval aplikovat do podběhů kol tlumící hmotu mirelon. Nikdy jsem se k tomu ale nedostal a vůz prodal. Logika v tom je. Samozřejmě, pokud se hluk šíří také z motorového prostoru a ze dveří, muselo by se zasáhnout i tam. V každém případě to ale není neřešitelná věc a neměla by toho, komu se vůz jinak líbí od koupě odradit.

    Odpovědět
  • [29]

    9. 2. 2015 v 07:39Tomik

    Dědo, nějak si nedokážu představit, že bych si auto za 1,5 míče doma vylepšoval tépichama z Brena. To bych mohl do Mnichova rovnou vzkázat, ať mi to ani nežáruju, že mi stačí, když si to doma vystříkám resistinem 😉

    Odpovědět
  • [30]

    9. 2. 2015 v 14:02Děda 7

    Tomíku, je pravda, že za takový peníz by měl být vůz jak se patří, i když je třeba zdůraznit, že já jsem s vozem ještě nejel, tak nemůžu potvrdit tvůj subjektivní dojem co se týče hlučnosti. Na druhé straně, kdyby toto měl být jediný zádrhel na voze, který se mě jinak líbí a chtěl bych ho mít, tak by mě nebylo zatěžko se do toho dodatečného odhlučnění pustit. V minulosti jsem takové věci sám řešit několikrát. Dokonce bych řekl, že to byla výzva, zábava a pak následná radost z „pokoření“ daného problému. Před koupí vozu, je ale dobře vzít v úvahu, že se ti problém nemusí podařit odstranit a budeš muset s ním žít po dobu vlastnictví vozu. Proto to nesmí být něco, co by tě konstantně vytáčelo. Ale jinak, jak se říká…když ji miluješ, není co řešit.

    Odpovědět
  • [31]

    10. 2. 2015 v 16:49Děda 7

    X4 byla zvolena SUV/SAV roku 2015 ČR……

    Odpovědět
  • [32]

    10. 2. 2015 v 18:55Mig_35

    Chlapi v SUVčkách nejezdí, chlapi řídí sedany /nebo kombíky:)

    Odpovědět
  • [33]

    28. 2. 2015 v 14:30Děda 7

    Chlapi v sedanech nebo kombících, dědkové a pra-dědkové v SUVčkách…

    Odpovědět
  • Napsat komentář: Tomik

    Odpověď na komentář zrušíte zde.
    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Založit nový blog

Tomik

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Březen 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura