-
WTCC-Itálie-Monza(4.-5.10.2008)
Je tu nová dimenze celého autoblogu portálu auto.cz,že by na stejnou notu přešel i,pravidelně aktualizovaný s ještě pravidelnějšími anketami typu:”Pokud jste stránku navštívili…”autoblog – tudydudy?Ano i ne,tak zní odpověď.
Ono se totiž,alespoň prozatím ani nedá jinak.K tomu samozřejmě musí být nějaké důvody,zde jsou ty dva nejhlavnější:
1)-Mnozí z vás ví,kolik je mi vlastně let a proto i asi tak podvědomě počítáte,že do nějaké té školy docházet budu a že se tím pádem musím někdy učit….Přesně tak!A to někdy už odmítám přesunovat na pozdní noční či velmi brzké ranní hodiny!!!Takže tak….
1.závod
Startovní rošt:1.Y.Muller(Seat),2.Tarquini(Seat),3.Gene(Seat),4.Rydell(Seat),5.Farfus(BMW),6.Larini(Chevrolet), 7.Menu(Chevrolet),8.Priaulx(BMW),9.Huff(Chevrolet),10.Monteiro(Seat),11.Corthals(Seat),12.Porteiro(BMW), 13.Thompson(Honda),14.Zanardi(BMW),15.J.Muller(BMW),…..25.van Lagen(Lada)
START
(9 kol,letmo)!!!Podle očekávání se z legendární,legendárně dlouhé rovinky v italské Monze,stalo takové veliké a hlavně pohybující se parkoviště,v němž nebyl vůbec žádný problém se dostat do jakýchkoli potíží.Ostatně,to názorně předvedl Thompson,jež si nechal auto roztočit od ostatních tak moc,až se mu vymklo kontrole a při svém dlouhém skluzu do první šikany-nejdříve on sám”nabral”jedno vozidlo(rozumějte-silně postrčil)a následně byl sám”nabrán”jedním z dalších,celkem 30 účastníků tohoto závodu(Thompson out)…Jedeme dál…Vedení Seaty na 75% udrželi,těch 25% co chybí měl na svědomí propadvší se Gene.To už bylo dění v plném proudu…Kromě dalších incidentů mezi jednotlivými,nyní již spíše vzadu se pohybujícími,vozy,se nám na 4 začal projevovat Larini,že by”jako mohl i před toho Rydella”…,do té doby statečně se peroucí,se spíše nepřízní osudu,-Porteiro toho musel chtě nechtě nechat pro prasklou levou přední pneumatiku…,stejně tak u jednoho z nezávislých BMW z hloubi startovního pole….to ale zacházíme příliš do detailů,jak na čele?
Pořád stejně…až na:Larini se trochu utnul a využívá toho Farfus-4.!,Priaulx za Larinim-už zase za Farfusem(Larini odpověděl na útok),Tarquini před Y.Mullera do čela!,Priaulx před Farfuse na 5 a samotný Farfus(podle nápisu na čelním skle pouze arfus-chybí F)se potýká s tech.problémy a je nucen odstoupit!!Máme tu klidný průběh,čekáme na nějaký světlejší moment…a ten přichází!Larini jde po Rydellovi,ten ho má evidentně dost a zkracuje si první šikanu!-pouští před sebe týmové kolegy,ale ne Lariniho!!….Na závěr nám Y.Muller vrací útok Tarquinimu a CÍL!!!!
Výsledky:1.Y.Muller(Seat),2.Tarquini(Seat),3.Priaulx(BMW),4.Monteiro(Seat),5.Larini(Chevrolet), 6.Huff(Chevrolet),7.Gene(Seat),8.Zanardi(BMW),9.J.Muller(BMW),10.Coronel(Seat), 11.Menu(Chevrolet),12.Corthals(Seat),…..16.Rydell(Seat)
Jak to že Rydell je až 16??!,Larini 5.!!No,to až po druhém důvodu,proč nová,nenová dimenze tudydudy autoblogu:
2)-Je období,pro mne exkluzivnějších závodů Moto GP,kdy vím,že mnozí”rádoby”fanoušci těchto podniků”nestíhaj픞ivé,noční a proto exkluzivní přenosy ze závodů a není ani tolik diváků u televizních příjímačů.Prostě,zkrátka a dobře:ten,co sleduje i v takových to hodinách závody,to je teprve fanoušek!…a já jsem fanoušek,a dvě probděné noci za sebou?To NE!
2.závod
Rydell penalizován za zkrácení tratě(viz.první závod),Larini až pátý-dle mého schválně v samotném závěru tratil pozice kvůli lepšímu,”druhozávodovému”postavení…
Startovní rošt:1.Zanardi(BMW),2.Gene(Seat),3.Huff(Chevrolet),4.Larini(Chevrolet),5.Monteiro(Seat),6.Priaulx(BMW), 7.Tarquini(Seat),8.Y.Muller(Seat),9. J.Muller(BMW),10.Coronel(Seat),11.Menu(Chevrolet),12.Corthals(Seat),…..16.Rydell(Seat),….23.Porteiro(BMW), 24.Thompson(Honda),…27.van Lagen(Lada),…30.Farfus(BMW)
START
(9 kol,pevný)!!!Parkoviště se opakuje,ovšem bez předvedení Thompsonova či jakéhokoli jiného kaskadérského kousku,proto podotkněme-mnozí jezdci ani nezkouší projet šikanu správným způsobem a rovnou míří se svými vozy rovně,po trávě….No nic:Zanardi pozici zatím drží,Priaulx se musí prokousávat dopředu,pokud si ještě chce zachovat naději na titul…A také tak činí,ovšem je v sevření dvou Seatů,to je nepříjemné….Co je však příjemné je vědomí,že se nám na trati vyvinulo výborné rozpoložení jezdců-mnoho předjížděcích manévrů,tak např.:V jednu chvíli to zkouší dva Seaty na dvě BMW,ani jeden úspěšně….Farfus,to je v podstatě zhmotněný pojem”předjíždění”,vždyť z 30 ho máme už na 12!!!V opačném gardu postupuje Zanardi,nyní kolem 6…Na 5 úřaduje Priaulx,po jakémsi,záhadným způsobem,se zbavení Seatů je pro změnu v obležení Chvroletů(Menu,Huff).Kolem 10 příčky se tvoří zajímavá skupina,většinou minimálně dvou BMW útočících na vozy ostatních značek(J.Muller,Farfus vs.Seat,-Hernandéz,d Aste vs Chevrolet…).Po nadějných vyhlídkách z Imoly se nám Thompson příliš(závodně)neprojevuje,kromě výletu mimo trať v tandemu(+nezávislé BMW)nám to tam standardn씚olichá”někde kolem 12….Závěrečná část:Vedení opět jasně pod nadvládou Seatů,Priaulxovi vypovídá službu pneu.-out,stejně tak Huffovi(oba pomalu vedle sebe,oba bez jedné z pneumatik…),Larini si spravuje chuť z prvního závodu-je 3.a rád by byl druhý…to je ale těžké,snažší bude dobytí 8.pozice – Farfusem-ano…..CÍL!!!!
Výsledky:1.Tarquini(Seat),2.Gene(Seat),3.Larini(Chevrolet),4.Y.Muller(Seat),5.Menu(Chevrolet),6.Monteiro(Seat), 7.Zanardi(BMW),8.Farfus(BMW),9.Rydell(Seat),10.J.Muller(BMW),11.Thompson(Honda),12.Porteiro(BMW), 13.Hernandéz(BMW),14.d Aste(BMW),…19.van Lagen(Lada)
SuperBike-Francie-Magny-Cours(4.-5.10.2008) Zkouška-schválně….
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.