• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > i20  > velký soused z nošovic

  • velký soused z nošovic

    Publikováno: 1. 3. 2015

    Reklama o táákhle maličkém sousedovi z Boleslavi a nejprostornějším autě ve své třídě mě natolik dostala, že jsem neodolal a prodejce Hyundai navštívil. Vyvolené auto jsem pravda v autosalónu musel chvíli hledat. Nejen kvůli záplavě těch všech fluidních tvarů, ale také jeho umístění až v koutku na konci salonu. Poznávací znamení – černý C sloupek je ale nepřehlédnutelný, líbivý a dodává autu jistý punc individuality.i20 ze zadoboku i20 z boku

    Když si ale tento skvěle zakomponovaný detail odmyslím, tak si troufám říct, že by i20 působila tuctově až nudně. To není ale výtka, spíš pochvala, že méně kudrlinek a křivek mnohdy působí s povedenými detaily velmi harmonicky a svěže. Po usednutí za volant příjemné pocity překvapivě gradují.  Palubka působí velmi hodnotně, obzvlášť v kombinaci antracit a modro-šedá. Velmi mi připomíná svou koncepcí aktuální Kiu ceed. Rukopis Petera Schreyera je prostě znát.
    i20 interiér i20 USB
    Část palubky je z měkčených plastů s jemnou strukturou, vše vypadá bytelně, dobře zpracované i sladěné. Kolem sebe vnímám dostatek místa a to ve všech směrech. Pocit za volantem bych definoval jako příjemný až útulný, přirozený, jen nastartovat a vyjet. Co ale vyloženě kazí dojem je plast základní verze volantu. Je příliš tvrdý a kluzký. Příplatek za kůži bude nutností. Ergonomicky skvělé je umístění USB a AUX konektorů spolu se 2 12V zásuvkami pod ovladačem klimatizace.
    i20 interiér v předu i20 interiér v zadu
    Na zadních sedačkách je to horší ale za sebe se bez problémů posadím a pocitově vnímám podobný prostor jako ve fábii, ale zklamu vás metr sebou nemám. Kufřík nevybočuje ze standardů třídy a nakonec proč taky že ano, jen ta nákladová hrana je dost vysoko. Na druhou stranu zavírání vnitřními úchyty je výborné a funkční. Velmi praktické jsou taky ve střešní liště integrované úchyty na zahrádku.
    i20 kufr i20 zadní dveře úchyt   i20 úchyt
    Co ale vybočuje z obvyklých standardů i nových aut, je nedefinovatelný chemický smrad který se nejintenzivněji line právě z kufru. Ale ten doufám vyprchá do roka a do dne jak zvolal bájný chodský hrdina. Co ale hodnotím vyloženě negativně, jak již zmínil Rohypnol to je titěrný mikrospínač otevírání kufru. Já měl úspěšnost tak 50/50.
    V rámci promo akce ( pozor neplést si s porno akcí ) si objednávám zkušební jízdu, ochotný prodejce mi sám nabízí celý víkend. Takže za týden si to s korejskou sice trošku smradlavou kráskou rozdáme na ostro.
    Týden uběhl jako voda, takže přebírám klíče k i20, bohužel je pouze v téměř v základu a motorem  1,2 16V 63 Kw a manuálem. Požadovaná 1,4 CVVT bude prý k mání až za několik týdnů. Zato ve  výbavě nechybí dálniční známka, která se bude určitě hodit. První km vedou přes lehce ucpanou Plzeň. Tady malý atmosférický motůrek celkem překvapuje. Je svižný, tichý, kultivovaný, do města naprosto vyhovující. Manuál je přesný, kdo by chtěl protáčet kola při výjezdu z křižovatku bude sice zklamán, ale rozjezdy vzhledem k výkonu motoru jsou svižné. Rychlosti do města poskládané akorát 4°bere v pohodě 50. Brzdy na můj vkus ostřejší , v řízení ale necítím vůbec nic, volantem jen točím, auto poslušně zatáčí. Posilovač je nastavený ještě lehčeji než u koncernu ale příjemný je aspoň velký rejd a výborná manévrovatelnost obzvlášť ve městě. Musím ale pochválit dvě z pohledu posádky velmi důležité věci. Nejprve sice jednoduchá sedadla, zato ale s dostatečnou délkou a správným sklonem sedáků. A dále pak výborný komfort odpružení na plzeňských průměrně kvalitních silnicích. Kam se hrabe Octavia 3 1,6 TDi, se kterou jsem před týdnem najezdil v oblasti Španělské Valencie a Castellónu více než 500Km. Vyjíždím za město na silnice 1-3 tříd, beru všechno útokem v rámci dynamiky 1,2 motůrku. Ten se statečně pere s mými požadavky na Dynamiku.  Ale nízký krouticí moment maloobjemové atmosféry mě nutí do vyšších otáček. Chybějící výkon i N/m se projevují obzvlášť v kopcích nedostatkem dynamiky. Motůrek ale překvapuje i na okreskách svou kultivovaností ( tak do 4 tis.ot). Podvozek i brzdy odvádí velmi dobrou práci ale přeci jen na hrubším asfaltu a hodně zalátovaných okreskách je podvozek hlučnější a méně jistý, i když stále komfortní.  První den zakončuji asi po 100 km jízdou po přivaděči. Do 120 km je vše v pořádku, ticho komfort kultivovanost, ale nad tuto rychlost roste hluk snad ve všech směrech. Nejméně aerodynamický, výrazněji pak od podvozku a nad 130 jasně převažuje motorový hluk. Příjemné zjištění mě ale čeká při pohledu na palubní počítač, který hlásí průměr 5,7 L/100Km, což nepovažuji za vůbec špatnou hodnotu.
    Druhý den vyrážíme tentokrát už v obsazení 2 osobami po dálnici do Prahy. Na ní se jasně projevuje nevhodnost základních motorizací pro rychlosti nad 120 Km/hod. Nad touto mezí začíná být celkový hluk již řekněme rušivý a nad 140 už vyloženě nepříjemný. Podílí se na něm zejména motor ale také podvozek, v nejmenší míře aerodynamika. Taky se mi zdá že, stupňovitý ukazatel paliva ubírá čárky poněkud rychleji, než se v reklamních prospektech píše. Před Prahou na palubním počítači svítí hodnota 6,7 l/100Km. To sice nevpadá vyloženě špatně, ale když vezmu v úvahu, že je do tohoto údaje zahrnuto i předešlých 100 Km za 5,7, tak na dálnici při průměrné 130 si malá 1,2 atmosféra řekla o nějakých 8 L. A to opravdu není zrovna málo. Jízda nepříliš ucpanou, sobotní Prahou spotřebu srazila na 6,5 L. Jízda po pražských tankodromech byla ale stejně jako v Plzni velmi kultivovaná, komfortní  a svižná. Opět se potvrdilo že i20 s tímto motorem se ve městě cítí jako ryba ve vodě. Při zpáteční cestě jsem raději přes 120 nejel, i tak byl výsledek opět 6,7. Po dotankování do plna, tedy automatického vypnutí pistole – nájezd 400Km, a 30L benzínu znamená nepříliš lichotivých 7,5L/100Km.
    Dosud jsem hodnotil  i 20 bez přímého srovnání s Fabií, kterou jsem také sice také nedávno jezdil, ale to byla jen krátká předváděčka, asi 40 Km navíc jen s oběma verzemi TSi. Takže k nějakému profi srovnání opravdu nemám oprávnění. Nicméně pokusím se stručně shrnout své poznatky a dojmy z obou aut. I 20 mě celkově velmi příjemně překvapila. Harmonický vyvážený a sladěný design, který povedenými detaily (černý C sloupek, výrazné tvarované  zadní  i přední světlomety) posouvá tuctové auto do kategorie těch líbivých, až se nebojím říct vyloženě pěkných aut.
    i20 ze předu i20 ze zadu
    To co načal exteriér, pokračuje i v interiéru. Dojem kvality, prostornosti, útulnosti. Obzvlášť výplně dveří působí vedle laciných plastů ve fábii (obzvlášť v béžové a červené kombinaci) až luxusním dojmem. Výborná, i když jednoduchá sedadla skvěle podepírající stehna, přirozená pozice za volantem a dostatek prostoru ve všech směrech zejména nad hlavou a na šířku pozitivní dojmy umocňují.
    i20 pozice řidiče i20 interiér dveře
    Vzadu to už taková sláva není, tady si s fábií nemají co vyčítat. Kufr je subjektivně velmi podobný u obou konkurentů. Jízda je v i 20 o něco komfortnější než ve fábii obzvlášť na lepších až průměrných površích a v nižších rychlostech. Na horších a rozbitějších cestách a obzvlášť při vyšších rychlostech je naopak lepší Fabia. Ta má také výrazně komunikativnější řízení. Základní motor Hyundaie 1,2 16V 63Kw se 121 N/m je vhodný hlavně do města, a max. do 120 km/hod, pak už začíná otravovat hlukem a nepotěší ani vysoká spotřeba na dálnici. Předpokládám, že 1,4 CVVT 74Kw a 133 N/m bude v tomto ohledu výrazně lepší, i když na přeplňované TSi mít nebude.
    Manželce se i 20 celkově vyloženě líbila po všech stránkách – design, bytelnost zpracování interiéru, komfort jízdy, jen by si přála s ohledem na způsob využívání auta silnější a na dálnici méně užraný a tišší motor. A lepší volant potažený kůží. Obojí je řešitelné do 300 Tis Kč. Takže jako 2 auto pro ženu s naprosto klidným svědomím si ho dovedu představit. Já kdybych hypoteticky kupoval malé auto pro sebe, tak je Fábia 1,2TSi 81 Kw ve výbavě Style jasná volba. Je pro mě designově přitažlivější, jízdně i výkonově zajímavější.
    S ohledem na renomé a postavení obou značek na trhu bude malá škoda opět jasně v čele ale i 20 je velmi silný soupeř.  V základní motorizaci tj. při použití do města, 1,2 16V – 4 válec versus 1,0MPi – 3 válec je český korejec podle mě lepší volba. Naopak jako universální rodinné auto je jasně lepší volba Fabie TSi. Diesely se hodnotit neodvažuju, jednak jsem s nimi nejel a podle mě do takto malého auta vlastně ani nepatři. Velkou výhodou Fábie je verze kombi kterou Hyundai nenabízí.

21 Responses to velký soused z nošovic

  • [1]

    2. 3. 2015 v 11:36Stephen

    Já jsem asi trochu pomalejší, ale poněkud u i20, vyráběné tuším v Indii, ten titulek o sousedovi z Nošovic nechápu :-(.

    Odpovědět
  • [2]

    2. 3. 2015 v 11:42Stephen

    Tak se musím opravit, pro Evropu se dle všeho vyrábí i20 v Turecku.

    Odpovědět
  • [3]

    2. 3. 2015 v 14:30iudex

    Pekná recenzia, objektívne a triezve porovnanie, palec hore.
    Hoci som nešiel ani v jednom aute, tiež to takto od stola vnímam tak, že ak by šlo o badžetovú voľbu, uprednostním i20ku so štvorvalcom pred litrovým R3 vo Fabii; naopak ak by peniaze neboli na prvom mieste, volil by som Fabiu TSI. Uvidíme, ako sa veci zmenia s príchodom malého turba, to by malo i20ke pomôcť.

    Reakce Verny:
    Díky za pochvalu, u toho turbomotoru bude velmi záležet na ceně. TSI už jsou konečně vychytané, korejské turba ještě mohou trpět řadou dětských nemocí jako před pár lety TSi.

    Odpovědět
  • [4]

    2. 3. 2015 v 16:15webpaja

    Je vidět, že jsi věnoval autu dost času…pěkně popsáno Verny 🙂

    reakce Verny:
    Díky za pochvalu, jen tak mimochodem, tvé příspěvky čtu velmi rád.

    Odpovědět
  • [5]

    2. 3. 2015 v 22:31Emel

    foto Emel

    Hezký textík, bravo 🙂

    Pár věcí co mě zaujalo – pohled do interiéru ve mě žádné nadšení nevyvolává a třeba ty záslepky tlačítek na volantu křičí dost nahlas, že tam něco být mělo, ale není. Je ale pravda, že v podobně základní Fabii jsem neseděl (a podle renderů to bude asi ještě horší). Navíc tohle je potřeba zažít.

    U Fabie souhlas se Style, jakmile chce člověk třeba litá kola, je Style jasná volba… oproti zvyklostem, kdy ten zlatý střed bývá něco ve stylu Ambition Plus.

    Nejsem si jistý, že Schreyer měl u Kie na starost i interiér… ale každopádně se mi Ceed taky líbí uvnitř i venku a design i20 považuju (spíše zvenku) za vítaný odklon od fluidních křivek, je to prostě evropské auto se vším všudy, které lze klidně zaparkovat vedle Pola… ty černé sloupky ale dodávají tu špetku jinakosti. Podobně jako u Pulsaru, jen zadní světla tam připomínají asijský původ.

    Reakce Verny.
    Já jsem se cítil v interiéru i20 příjemně a působil na mě až útulným dojmem. fabie má interiér taky zajímavý skoro bych řekl že z posledních škodovek vyjma Superba nejvydařenější. Ale je tam cítit ta německá strohost. No a ten volant v I20 naprostý souhlas, taky jsem ten kluzký plast kritizoval, ještě bych přidal příliš široké úchyty středu a věnce. Dost blbě se to drží jednou rukou.

    Odpovědět
  • [6]

    2. 3. 2015 v 22:32Emel

    foto Emel

    PS: zkus si prověřit nastavení blogu, jestli nemáš zapnutou autorizaci příspěvků… pak by se tu ostatním nezobrazovalo nic krom jejich vlastních příspěvků.

    Reakce Verny:
    Snad jsem to už nastavil správně. ale v těch reakcích na příspěvky pořád tápu, zatím jsem nenašel lepší způsob než odpovědět editací příspěvku.

    Odpovědět
  • [7]

    2. 3. 2015 v 23:26Bertold

    foto Bertold

    Ahoj!

    Díky za zaujímavé porovnanie. Rád si čítam Tvoje príspevky. K i20-tke sa neviem vyjadriť, lebo som sa v nej neviezol, ani som v nej nesedel, len som do nej letmo nazrel. S Fabiou III mám bohatšie skúsenosti. i20-tka mi nedala dôvod sa ňou hlbšie zaoberať. Nie je kombi (zatiaľ) a nemá benzínové turbo (zatiaľ). Takže nič. Ale auto sa mi zvonku páči a zdnuka tiež ujde. Výhrady mám len k displeju rádia, ktorý je oproti displeju vo Fabii Ambition dosť mimo, nehovoriac o rádiu Bolero v prípade výbavy Style.

    Dosť sa čudujem, že ľudia zhadzujú Fabiu III za tvrdé plasty v interiéri (nemyslím Teba). Palubná doska vyzerá podľa môjho gusta výborne a široká hliníková lišta jej dodáva šmrnc. A zvoliť sa dá svetlá aj tmavšia verzia lišty. Či sú plasty na palubovke tvrdé alebo mäkčené mi ani na um neprišlo skúšať, lebo sa ich budem dotýkať len keď budem utierať prach a to budem mať v ruke handru, takže to je egal. A mäkčený hliník by asi nebola veľká výhra.  Lacný plast je vidieť na dverách, ale tie človek pri jazde nevníma. V čiernom prevedení je to v pohode, v červenom prevedení lacný plast už bije do očí. Z môjho pohľadu omnoho väčší vplyv na dojem z kabíny ako plasty na dverách robí displej rádia, ktoré vodič neustále periférne vníma a o tom som už písal, že je to nepomer.

    Pri Fabii III som bol dosť prekvapený z mäkkého sedáka predných sedadiel a jeho bočného vyvýšenia. Pri nastupovaní to môže niekomu pripadať fajn, že si sadne krížom a bočné opory necíti, ale potom je to len atrapa na efekt. Skúšal som aj športové sedadlá a to už bolo o dosť lepšie (samozrejme nie pri nastupovaní). Sedák a bočné výstuhy sú o poznanie tvrdšie. Čo sa chrbta týka, tak tu veľký rozdiel medzi normálnymi a športovými sedadlami necítim. Jasné, driek má oveľa masívnejšiu oporu, ale odstredivá sila najviac pôsobí na hornú časť chrbta a najvyšší bod bočného vedenia ktoré drží vodiča v zákrute je v prípade oboch typov sedadiel rovnaký. Rovnako bočné výstuhy operadla štandardných sedadiel sú dostatočne tuhé. Takže praktický význam športových sedadiel nie je bohvieaký, ale pocit pri a po zaujatí pozície za volantom je výrazne odlišný. V štandarde sa cítim ako by som sedel na mäkko čalúnenej stoličke, kdežto pri športových sedadlách to isté vnímam ako by som sedel „v sedadle“.

    Tiež ma zaujalo ako všetci novinári unisono spievajú ódy na podvozok Fabie III. Napr. pri uvedení Rapidu boli top prioritou jazdné vlastnosti v krkolomných situáciách a komfort bol na druhej koľaji, pri Fabii III vychvaľujú vysokú mieru komfortu a veľké náklony v extrémnych situáciách ich nechávajú chladných. Je jasné, že Fabie so 66 kw nebudú trhať rekordy na okreskách a zákazníci oveľa viac ocenia komfort na nerovnostiach v meste (Rapid detto ), ale to unisono ma udivuje, najmä ak sa spieva aj pri 81 kw verzii, ktorá už dokáže slušne vyceriť zúbky. Pri skúšobnej jazde som cítil, že auto sa na nerovnostiach dosť pohupuje a zákruty sprevádzajú väčšie náklony. Mäkšie pruženie je pre komfort samozrejme plus, no pre pocit, že aj pri dynamickej jazde má vodič auto pevne v rukách, to už nie je to pravé orechové. Navyše vyniknúť mäkšiemu podvozku dá strmý prevod riadenia. Odporúčam pri testovacej jazde spraviť zopár esíčiek na rovnom úseku.

    A moje resumé? Škoda Fabia III Combi 1,2 TSI 81kw Style so športovými sedadlami a športovým podvozkom. Za cca.4 mesiace bude v garáži. Už len dúfať, že športový podvozok nebude z betónu, ale niečo podobné ako je štandard pri Octavii III.

    Reakce Verny:
    V recenzi jsem taky psal že pro mě osobně by byla jasná volba fábie 1,2 TSi 81 Kw Style. Počkat ještě rok na i na fabie bude 6-8% sleva stejně jako na ostatní škodovky. A to už pak bude zajímavé. Teď z nich vyždímeš pokut to není zrovna skladovka v bílé barvě tak 2-3%. Co se mi na sedadlech u i20 ale velmi líbilo tak to byla délka sedáku – 52 cm a jeho správný sklon. To je na delší cesty aspoň pro mě důležité. Fabie má jen 50 cm, a je to s podivem ale každý cm je znát.U těch sportovních sedadel mě zase rozčilovala ta integrovaná opěrka. Nechápu proč se neustále vymýšlejí nějaké blbiny, které vypadají na oko dobře ale nejsou ani funkční ani pohodlné. Např. podélně nastavitelná opěrka hlavy u Octy 1 je naprosto super. Nechápu že od toho odešli asi náklady nic jiného mě nenapadá.

    Odpovědět
  • [8]

    4. 3. 2015 v 22:10Verny_2013

    foto Verny_2013

    ahoj všem co jste mi poslali komentáře za které jsem samozřejmě velmi rád. Je to můj první blog, tak asi jsem ho měl špatně nastavený že se komentáře nezobrazovali. Snad už je to v pořádku. Zkouším odpovědět na jednotlivé komentáře ale zobrazuje se mi jen tlačítko upravit, nikoliv reagovat, nebo odpovědět tak trochu tápu. Ale snad na to přijdu. Verny

    Odpovědět
  • [9]

    4. 3. 2015 v 22:32Verny_2013

    foto Verny_2013

    odpověď na komentář 2 Stephen,
    Reagoval jsem na tu vtipnou ale současně agresívní reklamu hyundaie, vek které bude soused z Boleslavi táákhle maličkej, nikoliv na to kde se vyrábí.

    Odpovědět
  • [10]

    4. 3. 2015 v 23:40Verny_2013

    foto Verny_2013

    Hurá, konečně jsem přišel na to jak odpovídat na příspěvky, takže ještě jednou. Nadpis je reakce na reklamu o táákhle maličkém sousedovi z Boleslavi

    Odpovědět
  • [11]

    5. 3. 2015 v 09:50Bertold

    foto Bertold

    [7] to Verny_2013-

    S tou integrovanou opierkou hlavy pri športových sedačkách ti dávam za pravdu. Ide o efekt nie o funkčnosť. Nebyť mäkkého sedáka štandardných sedadiel, bohato by som si s nimi vystačil.

    Ešte som sa nezmienil o lakťovej opierke medzi prednými sedadlami. Tá v sklopenom stave prekáža aj pri radení rýchlostí, nieto ešte pri obsluhe ručnej brzdy či pri zapínaní pásov. Pri mojej výške 198 cm, teda pri posunutom sedadle vzad, mi vadí aj vo vyklopenom stave. Lakeť mám pri radení neustále v kontakte s tvrdým plastom. Dohodol som sa s predajcom, že opierku mi vymontuje. Podľa manuálov ktoré sme pozerali, by sa mala dať objednať originál záslepka diery, ktorá vznikne po vymontovaní.

    Odpovědět
  • [12]

    5. 3. 2015 v 14:38Stephen

    To Verny 2013: Jistě, jako parafráze té neskutečně imbecilní reklamy resp. jako básnická licence to je fajn, ale s ohledem na faktické místo výroby působí titulek trochu jako vlastní gól.
    Což ovšem nic nemění na tom, že Tvoje hodnocení je velice pěkně napsané, stylisticky i obsahově. Já, ač si o sobě troufám tvrdit, že jsem HYUNDAIsta, přílišným nadšením z i20 neoplývám. Interiér neurazil, i když smrděl lepidlem, ale moje zkušenost s motorem 1,2 63kW je tristní. To i Fáčko bylo kdysi živější :-(. Vnější vzhled naopak hodnotím vcelku kladně, stylistický jazyk Fluidic Sculpture 1.0 z modelů i30GD a i40VF mi přijde vskutku nevkusný, verze 2.0 prezentovaná na novém Genesisu, Sonatě LF potažmo právě na i20 se mi i docela líbí. Jinou otázkou jsou ceny, ty realitě trhu moc neodpovídají, ale uvidíme jaký prostor dostanou posléze prodejci.

    Reakce Verny:
    Třeba časem nabídnou nějakou akční verzi tricolor, nebo v tomto případě spíš asi eurostar se zajímavou cenou a výbavou. Konkurence je k tomu donutí. Nová Mazda 2, či opel Corsa jsou také mimořádně povedená malá auta.

    Odpovědět
  • [13]

    5. 3. 2015 v 21:11Verny_2013

    foto Verny_2013

    reakce na 11 Bertold
    Já si na loketku u Octy zvyknul velmi rychle, ale třeba manželka si ji téměř vždy odklápí protože ji prý omezuje. Takže to je velmi individuální. Obzvlášť pokud Ti ještě vrátí peníze tak je to dobrý tah.

    Odpovědět
  • [14]

    5. 3. 2015 v 22:36Ronault.

    Výborné čtení, musím pochválit! Souhlasím s hodnocením interiéru, ten mě taky překvapil. Zatím jsem i20 zkoušel jen staticky, ještě dříve než bylo pořádně v ČR a tak y mě zaujalo a asi souhlasím, že jeho největší slabinou bude absence konkurence proti TSI.

    Odpovědět
  • [15]

    6. 3. 2015 v 20:33Verny_2013

    foto Verny_2013

    odpověď Ronaultovi:
    Především díky za pochvalu, chtěl jsem aby byla recenze co nejvíc nestranná, a taky jsem ji pojal doufám s nadhledem a hlavně z pozice praktického uživatele a ne motoristického novináře. Proto převažují praktické postřehy a dojmy nejen moje ale i manželky nad obvyklými novinářskými klišé. Ale stejně se už těším na dalšího konkurenta který může sakra zamíchat kartami mezi malými auty – Mazda 2.

    Odpovědět
  • [16]

    8. 3. 2015 v 08:28miromen

    foto miromen

    i20 jsem si prohledl taky jen staticky ve vybavě Style+. Exterier neurazi ale ani nenadchne a da se řict že to co jsem viděl na obrazcich to jsem spatřil na vlastni oči což se většinou nestava. A potvrdilo se mi i to že každa čast jaky by byla z jineho auta. Zadek sice neni zrovna originalni ale pro mě dost libivy. Naopak předni čast je sice neokoukana ale moc krasy zrovna nepobrala.
    Interier da se řict ten stejny ktery je zde na obrazcich tedy s tim nevzhlednym šedym plastem a musim řict že interier byl pro mě zklamani vzhledem k tomu co se o něm piše. Nevim jestli měl na tom zasluhu pravě ten plast v nepěknem šedem otstinu ale celkově na mě interier pusobil lacně a neutulně.

    Odpovědět
  • [17]

    8. 3. 2015 v 18:51Verny_2013

    Odpověď Miromen,
    Taky jsem psal že nebýt těch pár povedených detailů tak je to v podstatě tuctové auto. Interiér se mi naopak velmi líbil, barevná kombinace byla ve skutečnosti antracit/modro-šedá která dobře ladila s barvou karoserie. A cítil jsem se uvnitř celkem útulně. Co se mi vyloženě líbilo, tak na poměry malého auta prostornost podélná ale zejména příčná. Spolujezdec není v intimním kontaktu s řidičem jako ve fábiích, Asi jsou sedadla blíž ke dveřím.

    Odpovědět
  • [18]

    25. 3. 2015 v 09:45Fides

    Hodně dobrý článek, zajímavý, čtivý.

    Odpovědět
  • [19]

    25. 3. 2015 v 13:24Verny_2013

    foto Verny_2013

    [18]
    Díky za pozitivní komentář to vždycky potěší.

    Odpovědět
  • [20]

    7. 4. 2015 v 14:17Dixik2

    Já s ní taky jezdil.

    i20 1.2 55 KW 5.st. Family+a paket Club:

    Statické dojmy:

    Materiály měkčené plasty,dvojité těsnění dveří.Tichý zvuk při zavirání dveří.Na šířku stejné jak FIII.Vyčnívají palubovka s natočením k řidiči.Dost zabírá místo.Blikry trojbil a aut.zamykání.S materiály spokojenost.

    Jízdni dojmy:

    Brzdy vzadu bubnové.Bržděnís příjemným nástupem. .Při razatnějším brždění také velmi dobré.Řazení krátké dráhy,rychlosti dobře zapadaly.Odhlučnění a filtrace nerovností velmi dobrá.
    Do 80 km/h motor tahá dobře.Z 80-100 km/h také dobré.Od posilovače také dobrá odezva.
    Motor doporučuji do města a krátké příměstké trasy.Celkově se s novou i20 jezdí dobře.Oproti minulé generaci je to velký skok kupředu.

    Přeplňovaný benzínový motor bude v roce 2016.

    Odpovědět
  • [21]

    7. 4. 2015 v 15:43Verny_2013

    foto Verny_2013

    [20]
    Takže jsme se v podstatě shodli, teda až na ten posilovač řízení . V něm jsem opravdu žádnou odezvu necítil.

    Odpovědět
  • Napsat komentář: Verny_2013

    Odpověď na komentář zrušíte zde.
    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Založit nový blog

i20

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Březen 20151 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura