• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > webpaja  > RRS

  • RRS

    Publikováno: 12. 1. 2012

    Minulý týden se mi po čase otevřela možnost něčeho pro mě neosahaného a nepříliš obvyklého. Strávil jsem pár dní za volantem sněhově bílého Range Roveru Sport SE 3,0d s novým 8° automatem.
    Vnější tvary mají jednu výhodu, s ničím si je nespletete (snad jen s bratry z vlastní stáje). RRS vypadá jako poslední „normálně“ použitelná velikost gazíku a to jak do většího či menšího města i za ně. Výhodou specifického tvarového řešení jsou naprosto nadčasové a nestárnoucí tvary. S trochou nadsázky se dá říct, že i za 5 let nebudete trpět pocitem nutnosti výměny kvůli obstarožnímu vizuálnímu dojmu.
    Daní za všestrannou využitelnost a vyšší světlou výšku je pro osoby menší než 180cm zpočátku složitější nastupování (zvláště vzadu díky menšímu otvoru dveří trochu jako do vlaku), po usazení však můžete zapomenout…
    Vše je robustní, pěkně zpracované a ve srovnání např. s aktuálním GL i nadmíru moderní (pominu-li černobílou, byť jinak solidní grafiku info displaye mezi přístroji), sofistikované.
    Start studeného motoru prozradí naftový agregát, ne však nějak nepříjemně, po krátkém zahřátí brumlání pomine. Otočný volič převodovky „zapůjčený“ z Jaguaru má stále své kouzlo a nádherně uklidil středový tunel. Tady spolu s elektronickým voličem M-B hrají hoši prim, kterému částečně sekunduje jen BMW, kdežto Audi setrvává u nemoderní mechanické vazby.
    Výkon motoru, tedy cca 250 koní působí nejen dostatečně, ale uděluje RRS velmi solidní dynamiku, kterou právě švábského konkurenta odsouvá do ústraní. Obecně projev motoru, jeho sladění, bezchybná převodovka představují největší překvapení. „Tatanafta“ se bez pardónu vyrovná tomu nejlepšímu a tím jsou právě německé šestiválce, kterým dokonale sekunduje i v otázce spotřeby. Ta mi bez problémů na cca 1000km dělala 10 litrů a dokázala se při krátkém pokusu o ekojízdu podívat i na osmičku před desetinnou čárkou. Trasa se sněhovo-terénní vložkou pak znamenala lehce přes 10, tedy žádné drama.
    Motoru výborně sekunduje dobré řízení a slušně odladěný podvozek. Na rally po okreskách to nebude, na druhou stranu není potřeba před každou zatáčkou brutálně brzdit a obávat se výletu do škarpy nebo stromu. Dokonalé je pak pohodlí, pocit komfortu, celková tichost a vytříbenost (což se u 20″ balónů dá trochu předpokládat).
    Co se týká ostatních kritérií, za sebe říkám naprosto vyhovuje. Nestěžoval jsem si na prostor vpředu (široké konzole mi nevadí, pokud vyloženě neomezují), sedačky výtečné, kůže pěkná na omak i pohled. Volant větší, ale k autu velikosti BPV prostě patří.
    Sedadla vzadu vyhřívaná, prostor dostatečný (přemíru před koleny ale nečekejte, stejně tak se vám děti musí naučit šplhat na sedačky). Objem kufru umožní naházet (píšu schválně místo naskládat) vše potřebné na delší rodinnou cestu, jen jsem si nemohl zvyknout na pouze elektrické odjištění bez možnosti zavřít víko(a) dálkově. Také jsem měl občas problém otevřít ten správný segment, ale to je o zvyku.
    Celkově se dají dojmy shrnout do jediného…podle mě nejlepší univerzální auto (vyjma sportovního vozu nebo kabria), které byste mohli potřebovat. 😉

Pokaždé jinak BMW 6 Gran Coupe

23 Responses to RRS

  • [1]

    12. 1. 2012 v 14.47iudex

    Hezky. Auto to rozhodne nie je tuctové a medzi stovkami ML/GL/X5 vyniká. Neviem, aký je subjektívny rozdiel medzi touto „light“ verziou a plnohodnotným RR. Musím presvedčiť sestranicu, čo si kúpila RR, nech môžem vyskúšať (má dízel V8, čo musí byť fajn), potom by som poreferoval. Takýto „plnoformát“ ako RR má jednu „malú“ nevýhodu: nemôžeš parkovať v podzemných garážach.

    Odpovědět
  • [2]

    12. 1. 2012 v 15.09webpaja

    Poslední klasický RR co jsem jel měl ještě R6 od BMW, ale je tam co si pamatuju rozdíl v místě vzadu. RR beru jako limuzínu do terénu 😉

    Odpovědět
  • [3]

    12. 1. 2012 v 21.01Perun

    foto Perun

    Limuzína do terénu! To je ono 😉
    Pěkný pohled do vyšších pater, webpajo. RR se mi také líbí, zejména v bílé… Kupodivu někde na okresce působí proti městké džungli jako pěst na oko.. Tohle je BVP do města nebo na dálnice… Chybí už jen hlaveň na otočné lafetě a dojem je perfektní.

    Za mě palec jak pro RR, tak pro testík.

    Odpovědět
  • [4]

    13. 1. 2012 v 0.13kolmar

    foto kolmar

    Zdravim, na blogy chodim pomenej, no RRS mi udrelo do oci. Som velmi rad, ze aj ty si potvrdil kvality tohto auta. Bol spominany Range vybaveny aj Dynamic response alebo nie? to vraj je v zatackach pekny rozdiel a dych beruca neutralnost na takuto obrovsku masu. Inak je az neuveritelne co niektory s tymto strojom dokazu v terene, proste Range 🙂

    Odpovědět
  • [5]

    13. 1. 2012 v 7.27Dinar

    Limuzína do terénu! Velmi výstižné, pokud jde o Range Sport, otázkou zůstává, jestli limuzína do terénu je tím, čím lidé chtějí, aby velké SUV bylo. Mě se Sport moc líbí, designově, velmi jsem o něm uvažoval, jenže jako drtivá většina prostě nepotřebuju limuzínu do terénu, ale beru SUV jako alternativu vyšší střední (tj. stejný prostor, komfort, jízdní vlastnosti) s možností projet polňačku a s bonusem vyššího posazu. Facelift Sportu s novou převodovkou jsem nejel, ale TDV8 měl dynamiku stejnou jako konkureční šestiválce, spotřebu o 2 litry vyšší a jízdními vlastnostmi na silnici dělal ze slova „sport“ ve svém názvu největší parodii v dějinách automobilového průmyslu. Jinými slovy, takový akt. Touareg je v každém ohledu lepší auto (a touarega zmiňuju právě proto, že umí i v terénu), pro RR Sport mluví jen jeho neuvěřitelná aura, důstojnosti, stylu, to auto je prostě designově povedené a má na kapotě znak s patřičnou image.

    PS. Zajímavé, s těmi ovladači převodovek, mě ten otočný absolutně nevyhovuje, řadit způsobem, kterým se pohybuju v idrive mi přijde prostě divné :-), Mercedesovská páčka pod volantem taky neumožňuje řadit s rukou ležérně opřenou o loketku, a klasické páky automatu (audi) jsou už přežitkem, nemluvě o těch, které ještě používají staré „uskakované“ kulisy. Nepřekvapivě mi nejvíc vyhovuje řešení bmw, klick dozadu, klic dopředu, rychlé, efektivní a pořád ještě v autě zůstal něco, za co se dá vzít. 😉

    Odpovědět
  • [6]

    13. 1. 2012 v 7.54webpaja

    (3) Děkuju, auto mě vážně nadchlo. Zcela přesně to vystihuje Perun, dokonalá a neprůstřelná aura 🙂

    (4) Jízdní režimy kromě výjezdu ke sjezdovce jsem nechával být, protože RRS dokáže fungovat velmi solidně, kromě tlačítek Terrain response jsem tedy nic moc nestudoval. Ale můžu uklidnit, že se RRS chová stejně kulturně jako novější a podstatně lehčí prestižní německé SUV. Až na Q7, ta by u mě prohrála na celé čáře.

    (5) Jsem nesmírně potěšen tvým návratem…to na počátku 🙂
    Naopak jsem zase nejel předFL provedení ani V8, pokud můžu věřit prodejci, sám mi řekl, že by V8 aktuálně přednost nedal. Revidovaná V6 jede velmi pěkně, úsporně a kromě vyloženě prvního zimního startu potěší i kultivovaným zvukem. Podvozek evidentně prošel revizí, protože ovládání mi přišlo až směšně jednoduchý a na takovýho obra i precizní. Respektive jsem neměl dojem, že řídím skoro 3t živé váhy 😉
    Systém M-B a LR defakto umožňuje ovládání jen při zastavení nebo změně pohybu, BMW má ovladač multifunkční, ale i ten od RRS se nechá držet, byť to není prostě klacek ;-).
    A…doporučuju projet, referenční body znáš líp než já, třeba překvapí nebo mě utvrdíš v tom, že jsem spíš cestující než řidič 😀

    Odpovědět
  • [7]

    13. 1. 2012 v 8.08Tomik_1

    Webpajo (to jsem já u GTIho – Tomik), dělám naprostou výjimku…..
    nejlepší a logickou řadicí pákou je v současné době právě v BMW. Co se týče tvého nadšení, tak se dá pochopit v souvislosti s překvapením, který si asi zažil. Taková trochu šoková terapie 😉 Každopádně co vyzdvihuješ za nadčasovost ve vzhledu (souhlasím) tak v ostatních pohledech lze nalézat pouze nostalgii a archaismus. Mj. spoluvlastním již 4 roky Land Rover. Samozřejmě jiný luxus, ale rozhodně podobná technika. Ujišťuji Tě, že kdyby si řídil dlouhodobě za stejné peníze MB nebo BMW, tak máš pocit, že Tě v Roveru doslova okradli. To není jen o té velikosti a pro 99% řidičů nesmyslných jízdních vlastnostech. Je to taky především o kvalitě dílů, dostupnosti servisu a především celkových dalších nákladech. Do dnešního dne se např. nevypořádali s problémy se vzduchovými měchy, ložiska odcházejí, poddimenzované brzdy atd…..

    RRS není pro chudé. Budí respekt. Na tom se shodneme. Ale v současné době jsou tu mnohem lepší a ikoničtější auta, než je RRS.

    Odpovědět
  • [8]

    13. 1. 2012 v 8.54webpaja

    (7) Dlouhodobě znám a pravidelně jezdím v GL, proto i když je na konci životního cyklu můžu srovnávat, stejně tak vím co očekávat od Q7 nebo X5.
    A vzhledem k vývoji v autoprůmyslu bych nebral 4roky starý LR jako aktuální referenci.

    P.S.: na otočný volič jsem si rychle zvykl už u XF a tady mi přijde stejně dobrý. A určitě bych uvítal, pokud někdo s více zkušenostmi než pár desítek tkm s konkurenčními vozy udělal ten samý test. Srovnání subjektivních vjemů by bylo fajn 😉

    Odpovědět
  • [9]

    13. 1. 2012 v 10.01Tomik_1

    Webpajo, těší mě, že to můžeš sám posoudit. K těm posledním 4 letům bych si ale troufl tvrdit, že ve vývoji LR není rozhodně žádný obdobím další průmyslový revoluce. Jiný automobilky překračují lány. Kdežto LR (do)dělává spíš krůčky. Ostatně nevychytanost chyb sice krásného, ale pro mě osobně značně nedůvěryhodného Evoqu, jsou pro mě jednoznačným důkazem do čeho neinvestovat peníze.

    Odpovědět
  • [10]

    13. 1. 2012 v 10.24webpaja

    (9) S poruchovostí LR to je na romány, o RR z 2002 bych toho mohl taky pár napsat. Neumím posoudit aktuální stav, můžu jen delegovat co mi sdělili o nápravných opatřeních speciálně stran vzduchovýho podvozku, kde by už údajně nemělo docházet k samovolnýmu poklesávání tlaku.
    Oproti GL se RRS chová jako řiditelný auto s pocitově menší hmotností a větší obratností a motoricky ho subjektivně dostává na kolena. To pro mě bylo překvapením a proto jsem dojmy napsal.
    A propos, v pondělí byl na salonu k předání připravený rubínový Evoque a nic působivějšího ve třídě nenajdeš. Jak reálně bude dlouhodobě jezdit je samozřejmě otázka.

    Odpovědět
  • [11]

    13. 1. 2012 v 11.02Tomik_1

    GL znám celkem dobře s 420CDI ale pravdou je, že to srovnávám jízdně s LR. Tam prostě přeci nemá rover šanci…Každopádně to budu muset vyzkoušet abych toto poznání doplnil.Dál tedy za sebe hodnotím pouze tu „terénní“ techniku, která je společná a mě známá.

    Na podzim jsme měli půjčenou bílou předváděčku Evoqu s tím, že si ho chtěl kolega (společník) objednat. Doslova natěšenej jak blázen. když to přeženu…tak tam mlátil penězma o stůl, že ho chce… Další týdny pak trvalo, než se dozvěděl, že to auto nebude mít dřív než na jaře a další bláboly. Ten přístup nás úplně odradil….K tomu se přidaly současný problémy s vakama a další „drobnůstky“ až si i on „prozměnu“ vybral BMW….

    Vzhledem k tomu, co za vícenáklady (naprosto zbytečné) provází různý tyhle alternativy k ověřeným značkám, jsem se prozatím rozhodl dál neexperimentovat.

    Odpovědět
  • [12]

    13. 1. 2012 v 11.33webpaja

    (11) Zhruba stejný info jsem dostal v pondělí, neptal jsem se na Evoque jako kupec, spíš jakej je zájem. Nejdřív se bohužel musí nasytit důležitý trhy, pokud teď objednáš tak nejdřív konec dubna…a z první série…však určo víš 😉

    Co jste u Bychla vzali?

    Odpovědět
  • [13]

    13. 1. 2012 v 11.44Tomik_1

    Kolega si nakonec koupil vlastně dvě hračky. Jednou je nová jednička. Krásný červený zábavný. K tomu si dokoupil Harleye. Já si koupil pětku. Nevím jak je to možný (jistě je to moje chyba tedy), ale nějak mi na hraní nezbejvá čas…

    Odpovědět
  • [14]

    13. 1. 2012 v 12.26Dinar

    Tomik: doufám, že je to 530i v manuálu s emkovým podvozkem. :-))

    webpaja: evoque bude snad jiná píseň než RRS, myslím jízdně, motory, kvalitou, protože ta cena je sebevědomí samo, auto třídy X1, Q3 za cenu X3, Q5. Vzhledově je to pecka, zvlášť petidvéř, třídveřový mi přijde trochu jako ty obrněné verze vw transporter na převoz peněz, všude pancíř a pár průzorů. 😉

    Odpovědět
  • [15]

    13. 1. 2012 v 12.54webpaja

    (13) Na to kdysi můj bývalý nadřízený říkal „poor time management“ 🙂 5er gut!

    (14) Ta rubínová v dynamique byla famozní! 😉 3d musí mít odlišenou střechu, ale 5d je dokonalé jakkoliv!

    Odpovědět
  • [16]

    13. 1. 2012 v 13.10Tomik_1

    Dinare, krásná volba! Kdyby bylo pouze o mém rozhodnutí, tak bych volil 525i. To bych za danýho limitu ale neměl jiný věci, který potřebuji a…si přeju (míč bez DPH). Prostě znáš to. To jsou ty dopady všudepřítomný krize! Kolikrát ani na bavoráka neni.

    Jinak jo! To je to správný slovo: „Sebevědomí“. Já bych s dovolením přidal ještě tři: „dokonale prosra(pípípíp)nej marketing“ 😉
    Jinak o to, že to auto je krásný, o tom není pochyb!

    Webpajo, jak říkám, můžu si za to sám. Ale neboj, jen kvůli práci to není 😉

    Odpovědět
  • [17]

    13. 1. 2012 v 13.49Dinar

    [16] Tomik: já jsem tu 530i v manuálu myslel spíš ironicky, je to takové to zaklínadlo „skalních fanoušků“ bmw, všichni mluví o tom, že když pětku, tak jedině v této pravověrné verzi benz.R6+manuál, jenže na ulici takové auto neuvidíš, protože, buď základ s 520d nebo vybavená 530d v automatu. To je píseň dnešních dní. 😉

    [15] webpaja: jo ta barva mu neskutečně sekne. 😉

    Odpovědět
  • [18]

    13. 1. 2012 v 13.58Tomik_1

    🙂 promiň, mozek se mi už sobotí….ano, já jsem ta varianta 520d, ale v automatu a myslím, že i docela hodně vybavená. Co bys taky na courání po Praze potřeboval….

    Odpovědět
  • [19]

    13. 8. 2015 v 13.47utah furniture cleaning

    Appreciate it

    […]This web site is really a walk-through for all of the information you wanted about this and didn’t know who to ask. Glimpse here, and you’ll surely discover it.[…]

    Odpovědět
  • [20]

    25. 8. 2015 v 18.40berita jokowi

    Bless you

    […]Can I just say what a easement to track down someone who actually realizes what they’re dealing with online. You definitely understand how to bring an drawback to sunlight and make it informative. More individuals must read this and comprehend th…

    Odpovědět
  • [21]

    31. 8. 2015 v 0.31411patio.com

    Appreciate it

    […]Aw, this became a really sweet article. I would want to put in writing in this way additionally – taking time and real effort to make a good article … but what can I say … I procrastinate alot and by no means appear to get anything done.[…]

    Odpovědět
  • [22]

    4. 9. 2015 v 11.14best bank to close your business accounts without notice

    Read was interesting, stay in touch…

    […]please visit the sites we follow, including this one, as it represents our picks from the web[…]…

    Odpovědět
  • [23]

    6. 7. 2016 v 13.42poodle dog breed information

    Sources

    […]check below, are some totally unrelated websites to ours, however, they are most trustworthy sources that we use[…]…

    Odpovědět
  • Napsat komentář: best bank to close your business accounts without notice

    Odpověď na komentář zrušíte zde.
    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Založit nový blog

webpaja

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20201 Příspěvek
  • Červen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Březen 20191 Příspěvek
  • Únor 20191 Příspěvek
  • Říjen 20181 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Únor 20181 Příspěvek
  • Leden 20182 Posts
  • Říjen 20172 Posts
  • Květen 20171 Příspěvek
  • Únor 20171 Příspěvek
  • Prosinec 20161 Příspěvek
  • Říjen 20162 Posts
  • Červen 20161 Příspěvek
  • Květen 20161 Příspěvek
  • Listopad 20151 Příspěvek
  • Říjen 20151 Příspěvek
  • Srpen 20151 Příspěvek
  • Červen 20153 Posts
  • Květen 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Říjen 20141 Příspěvek
  • Září 20141 Příspěvek
  • Květen 20141 Příspěvek
  • Březen 20141 Příspěvek
  • Únor 20142 Posts
  • Leden 20141 Příspěvek
  • Prosinec 20131 Příspěvek
  • Září 20131 Příspěvek
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Březen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Srpen 20121 Příspěvek
  • Červen 20121 Příspěvek
  • Leden 20121 Příspěvek
  • Prosinec 20111 Příspěvek
  • Listopad 20111 Příspěvek
  • Srpen 20111 Příspěvek
  • Červenec 20111 Příspěvek
  • Červen 20111 Příspěvek
  • Květen 20111 Příspěvek
  • Duben 20111 Příspěvek
  • Březen 20111 Příspěvek
  • Únor 20112 Posts
  • Leden 20111 Příspěvek
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20101 Příspěvek
  • Srpen 20102 Posts
  • Červenec 20102 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura