• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > avantime.blog.auto.cz  > Dieppe – továrna na sny (3. díl) – nástupce je za dveřmi…

  • Dieppe – továrna na sny (3. díl) – nástupce je za dveřmi…

    Publikováno: 22. 1. 2009

    Ano, vím, že bych se měl věnovat tématu, které jsem slíbil naposledy, ale tajemný žlutý sporťák zatím načerpá síly na příště. Místo něho se budeme věnovat nástupci krále opravdu ostrých hot – hatchů, který by se podle posledních informací měl představit už na letošním ženevském autosalonu.
    Je pravda, že firma RenaultSport nasadila současným modelem laťku množství chilli v žilách ostrého Méganu opravdu vysoko. Proto tvorba jeho nástupce znamená pro jeho výrobce velkou výzvu. Ostatně model, jehož některé prvky možná uvidíme i na sériovém provedení, jsme již viděli…

    Pozor, kouše...

    Tento brutální speciál si dokázal od doby svého představení loni v Paříži vydobýt respakt nejen na poli motorsportu, ale i v srdcích mnoha příznivců rychlé jízdy.

    Žlutý dravec by se mohl stát součástí velkého poháru Eurocup Megane Trophy a po pracovní době drtit Poršáky na okruhu…když může být s Caymannem S srovnáván Mégane R26R, tak proč ne tento unikát s pohonem zadní nápravy, na kterou se přenáší síla motoru o objemu 3,5 litru a výkonu 265 kw…

    Do série se dostane jen třídveřové Coupé (pětidveřovou verzi prý firma zamítla). To samozřejmě vůbec není na škodu. Už tak dosti šarmantní design klasického Méganu Coupé bude jistě doplněn slušivým továrním tuningem, ale jistě nebude nic kýčovitého, jako u mnohých konkurentů.

    Je celkem jasné, že se bude jednat o výjimečný automobil. Srdcaři sportovní atmosféry, skloubené s efektním designem jejich hlavních plechových (i když, kompozit je kompozit) aktérů si jistě příjdou na své…

    Takže žlutý roadster si to přivalí příště…  😉

O poklesu prodejů Škody THE BEST CARS DESIGN 2008 (2. díl)

23 Responses to Dieppe – továrna na sny (3. díl) – nástupce je za dveřmi…

  • [1]

    22. 1. 2009 v 23:43GTI

    Avantime, ty děláš jako bys nevěděl, jak vypadal ostrej mégan ještě včera… Ostrej novej hatch bude přece takřka k nerozeznání od série. S tím nahoře bysme mohli bodovat leda tak na karnevalu v Riu 😉

    Jinak oceňuji článek i snímek.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    23. 1. 2009 v 0:00kolmar

    tento hach vyzera uz naozaj hot… myslim, ze skor na okruhy a seriovy bute trosicku iny (to kridlo tam asi uz nabude). Bude aj toto mat motor v strede?? alebo pod prednou kapotou??

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    23. 1. 2009 v 0:36Navtech

    Avante skvělá práce! Jen ti přeji, aby Rendl dělal i to, jak maluje.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    23. 1. 2009 v 8:47renda

    Renaulty tě baví, můžu očekávat v budoucnu něco o např. R5 Turbo(motor vepředu), R21 Turbo, R9 a 11 Turbo, spider, Fuego Turbo, Alpine Biturbo 4×4?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    23. 1. 2009 v 9:26Perun

    foto Perun

    S potěšením budu sledovat vývoj nového Meganu R… Jako přímého konkurenta nového Focusu RS.. Jsou jen tito dva a až pak…. daleko… za devatero horami a devatero řekami ti druzí… V rámci pohonu jedné nápravy a očekávaných schopností na silnici..
    Avantime – jen tak dál, pěkné 😉

    Le carnassier jaune…. 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    23. 1. 2009 v 10:52re: ano, ano !!

    ..to je on !!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    23. 1. 2009 v 11:00Dinar

    [5] Každopádně to bude podobná story jako minule, bude třeba naprosto překopat seriové kupé. Včera jsem si nový megan kupé zkusil, s dvoulitrem turbo, a k erku to má stejně daleko, jako megan předchozí. V motoru žádný pokrok, turbodíra, mdlé reakce, lepší je určitě převodovka, i když pořád má nesmyslně dlouhou kulisu, podvozek je tvrdý a přesto pořádně nefunguje, když zatlačíš, pořád tomu skáče zadek, jako u minulého meganu, řízení je strašně lehké, ale co je naprostá tragedie, to jsou brzdy, které jsem utahal za čtvrt hodiny po pár zatáčkách, a to jsem nejel žádnou pilu, protože už byla tma. Co ale musím vyzvednout, to je posaz, tedy nový megane coupe je první auto, do kterého si normálně sednu, pedály jsou dostatečně hluboko, volant už nemá sklon jak v autobuse, sedadla jdou sundat dostatečně nízko, sice jim pořád chybí tak pět cm délky, ale je to použitelné. No, k erku vede cesta dlouhá, pořád nechápu, proč se něco z toho, co svedou v Renault sportu, nemůže dostat i do civilnějších verzí. Seriové kupé se např. na Scirocco bude dívat z hodně velké dálky, zas to budou muset srovnávat cenou, prostě tu renaultí cestu moc nechápu. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    23. 1. 2009 v 12:43Emel

    To nahoře mi pojetím spíš připomíná Clio V6… možná se to bude dát i koupit, stejně jako Clio V6, ale primární použití budou určitě okruhové závody. Předpokládám, že při troše štěstí budou existovat dvě auta – „obyčejný“ HotHatch Megane, s pohonem na předek a víceméně sériovým vzhledem… a pak něco na způsob toho nahoře, pro okruhy a pro nadšence.

    Doufám, že ekonomická krize speciál s pohonem na zadek nezařízne a Renault bude svou pozici v kategorii sportovně orientovaných vozů posilovat. Bylo by škoda ten koncept zahodit, k image Renaultu se vyloženě hodí 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    23. 1. 2009 v 14:00507--

    Avantime, to vyzerá jak tun(z)ing pre pubertiakov. Nehnevaj sa. A povedz, odkiaľ berieš ten nezmyseľ, že Mégane RS je kráľ hot-hatchov.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    23. 1. 2009 v 15:17Perun

    foto Perun

    [7]: Kdy ty možnosti bereš? 😀
    Zajímavé postřehy.. Brzdy a řízení jsou samozřejmě to první, co jde na řadu při úpravách na sportovní nářadí… takže o to bych se nebál.. teď už jen ta zadní náprava 😉
    Ještě že už se v tom dá sedět.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    23. 1. 2009 v 15:19Culdaraztriptaco

    Pánové, díky za reakce. Teď pěkně popořádku…

    (1) Sice máš pravdu, že byl Mégane RS (až na pár povedených detailů) téměř srovnatelný s klasikou variantou. Je ale možné, že se bude inspirovat sporťákem Trophy (alespoň nejnovější zdoje na to poukazují. Jinak technika se zatím testuje pod karosérií klasického Coupé…

    (2) Nezlobil bych se, kdyby nástupce Méganu RS měl motor uprostřed, ve stylu Clia V6, ale já to vidím na klasiku vpředu. Ale o to křídlo asi v sérii příjdeme. Slyšel jsem, že automobilka bude nabízet standartní RS a zákazník si ho dovybaví na přání…

    (3) No, Rendl už to, co maluje, dělal a byl za to ostře zkritizován (viz Avantime, Vel Satis).

    (4) Zdravím. R5 jsem se věnoval, ale nikoliv variantě s motorem vpředu. (se kterou jsem se doposud moc nesetkával). Jinak zmíněným automobilům bych se v budoucnu rád věnoval (i kdyby nebyly z Dieppe – továrny na sny)

    (5) Díky. Velmi se těším na nelítostný souboj Méganu R26R s Focusem RS. Tato dvojka je opravdu zdařilá a bezkonkurenční. Slavný návrat RS proti „žlutému masožravci“, který dokáže překonat M5? Zajímavá úvaha!

    (8) Nevím, jeslti se bude v reálu jednat o zadokolku (každopádně v sérii bych se jí nebránil, ve speciálu asi zůstane)

    (9) 507, přiznáš se, kolik Ti je let?
    Design je subjektivní. Mě se tento speciál líbí. A k té špicce segmentu – jak je známo, skuteční znalci hot- hatch jsou v Anglii. Mégane R26 dokázal překonat veškerou konkurenci ve velké testu týdeníku Autocar (konečné pořadí – 1.) Mégane R26
    2.) Audi S3
    3.) Clio RS

    A nebyl to jen jeden test. Vzpoměň si na model R26R, který dokázal držet krok i s Caymannem S…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    23. 1. 2009 v 15:22Culdaraztriptaco

    (9) Navíc, o Cliu 197 Cup se mluví jako o jednom z nejzábavnějších aut na světě, bez ohledu na na cenu. A nechci slyšet nic o mé nominaci do zlatého ventilku… 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    23. 1. 2009 v 15:48Dinar

    [10] Děláš si srandu? Tady mluvíme o Renaultu, ty bavorské testovačky, to je jiná story. Pokud jde o Renaulty, majitel autosalonu u nás, je manžel mojí kamarádky, který se mě roky snaží přesvědčit, že Renaulty jsou auta. Salon má vedle myčky, kde si nechávám čistit auto, takže, když má něco zajímavého, domluvíme se, zaskočím a naskočím, jako včera. Jel sem to kupé tak dvacet kilometrů, ale troufám si říct, že už jsem schopen poznat schopnosti auta i na tak krátkém úseku. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    23. 1. 2009 v 19:55507--

    Avantime, viem, že aj já u mnohokrát argumentujem tým, že…a písali… ale predtým nezadubem napíasť: Všade písali. A ak s niečím nesúhlasím, tak ma nejaký článok nezaujíma. Viem si urobiť aj vlasntný názor. Nepotrebujem magazín na to, aby mi povedal, že Cee´d boduje cenou a nie podvozkom a ani to, aby som vedel, že ak kráľom HOT-HATCH nie je GURU GTI, tak Civic TYpe-R. A už vôbec nie na to, aby som zistil, že HOT-HATCH je Clio, že HOT-HATCH je BMW 1. 😀 A dokonca to, že SUPER-UPRAVENÉ Clio sa môže vyškrabovať na Cayman. Alebo sná´d to Clio udržiava krok s Caymanom vs hmotnosťou? 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    23. 1. 2009 v 20:09Culdaraztriptaco

    (14) Já jsem nepsal, že s Caymannem S soupeřilo Clio (i když ve verzi 197 Cup bych se tomu nebránil), ale nadpozemský Mégane R26R. Tehdy v Autocaru nikdo nepředpokládal, že by se moho jednat o téměř vyrovnaný souboj, ale bylo tomu tak. R26R držel skvěle krok s Caymannem S, což svědčí o dokonalosti modelů RenaultSport ve svých třídách. A co potom, až zkonstruují nástupce kultu Alpine.

    A když jsme u BMW 1, tak i s ním se v mnohých testech s klidem mohl měřit Mégane R26. Pro předokolku velká čest, že byla schopna (byť se samosvorem) porazil zadokolku…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    23. 1. 2009 v 20:35507--

    AHC, Avantime, prečo sa tu tak strapňuješ? Povedz. Veď na SZ sa tebou tak dobre rozprávam… A tu na diskusiach tu o tom, že grázly a hajzly si kupujú šunty menom Mercedes-Benz a BMW a smotánka s vytríbeným vkusom Renaulty, tu o tom, že Mercedes-Benz E má v interiéry odporný plast nepodobňujúci ušľachtilé drevo, tu o tom, že Passat si kupujú manažéri zaslepený IMAGE, tu o tom, že Mégane nemá prolbém na okruhu s PORSCHE CAYMAN S a tu o tom, že Mégane ako predokolka porazila BMW! FAKT, ALE FAKT ZÚFALÉ.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    23. 1. 2009 v 21:24Culdaraztriptaco

    Pověz mi, kde jsem napsal, že si Tebou jmenovaná skupina lidí kupuje Mercedesy a BMW? Sice je (hlavně Mercedes) s touto skupinou celkem proslulý, ale to je spíše případ velkých korábů typu S. Ale takový nejsou všichni. Je jasné, že si třeba BMW koupí požitkář, který preferuje zadokolky a skvělé motory…

    Ani u Mercedesu se individualisté neztratí. Velmi se mi líbí CLS a CL, skutečné perly modelové nabídky (jasně, pokud nepočítám SLR a podobně…).

    Nemyslím, že všechny třídy E mají imitaci, ale speciální varianta pro ČR imitaci měla…a dosti zoufalou…

    To, že si Passaty ve velkém kupují manažeři, je pravda. Současně i to, že si tento model koupí hodně lidí kvůli image modelu, které není malé…ale NETRVDÍM, že tyto skupiny lidí jsou hlavními zákazníky Passatu…

    Rovněž jsem neprohlásil, že Mégane R26R „nemá problém“ s Caymannem S, nýbrž jsem psal, že s ním dokáže udržet krok. Ale tobě spíše chybí fakta a přehled o aktuální dění v automobilovém světě…

    Myslím si, že se s Tebou po SZ dá dobře debatovat a myslím, že by to mohlo pokračovat, i přes to, že se v news často neshodneme…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    23. 1. 2009 v 21:30GTI

    [7] Báječnej text.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    23. 1. 2009 v 21:35507--

    Jasné Avantime, mne, čo každý deň študujem autá takmer od rána do večera chýba prehľad o aktuálnom diani na automobilovej scnéne. Tak nejak to určite bude. Noa, mám ´dalšiu perlu. MERCEDES-BENZ S je prosluslý tím, že si kupují hrázli a hajzli. Ach, ach. Áno, majú ho radi mafiáni, ale tak, ako každý iný luxusný tovar.
    A k t tomu kde si to napísal. Viz diskuai pod Loguna Coupe Concept.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    23. 1. 2009 v 21:43Culdaraztriptaco

    Třída S tím není proslulá, to netrvdím. Ale mezi určitou skupinkou lidí se jí vede lépe, než konkurenci. Vždyť sen každého taxikáře, zelináře a kolotočáře před revolucí byl Mercedes…

    Ale za to novodobý Mercedes nemůže, některé modely (jako třeba zmíněné CLS či CL) se velmi povedly

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    24. 1. 2009 v 3:55vrkuboy

    Na tohle auto se opravdu tesim! Ten kdo pochybuje o kvalitach soucasneho meganu RS a focusu RS je hlupak.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    31. 1. 2009 v 23:15Redmex

    To čo tu avantime prezentoval je obrázok nového Renault Megane Trophy. Je to okruhové auto, s ktorým sa jazdí vlastný Renault pohár (neviem z hlavy názov), tkaže na bežných cestách to neuvidíte… Ak by to niekto na cestu však vytiahol verte, že s hmotnosťou 955 kg by si mohol dávať k obedu aj Porsche 911 Turbo 😉
    viac si môžte pozrieť tu:
    http://www.renault-sport.com/en/world_series/megane_trophy/technical_data_megane3.php

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    1. 2. 2009 v 14:48Culdaraztriptaco

    (22) Obrázek jsem publikoval jako model, ze kterého by se eventuálně dalo čerpat při cizelování sériového designu modelu.

    P.S.: Dobrá stránka!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

avantime.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Leden 20121 Příspěvek
  • Prosinec 20116 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Květen 20101 Příspěvek
  • Únor 20104 Posts
  • Leden 20101 Příspěvek
  • Prosinec 20093 Posts
  • Listopad 20093 Posts
  • Říjen 20092 Posts
  • Září 20092 Posts
  • Srpen 20094 Posts
  • Červenec 20093 Posts
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Duben 20094 Posts
  • Březen 20096 Posts
  • Únor 20094 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20083 Posts
  • Listopad 20083 Posts
  • Říjen 20081 Příspěvek
  • Září 20085 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura