• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > avantime.blog.auto.cz  > Dieppe – Továrna na sny

  • Dieppe – Továrna na sny

    Publikováno: 24. 11. 2008

    Dnes budu psát o produktech, které pocházejí z nepříliš známého, pohádkového místá, ležícího v západní Francii, které se rozléhá v oblasti Horní Normandie. Leží v departmentu Seine – Maritime a je nejstarším francouzským lázeňským městem. Toto město prošlo v historii velmi významnou akcí, kterou bylo vylodění v Dieppe, konkrétně v přístavu v oblasti Jubilee. Tuto nepříliš podařenou historickou událost připomíná památník, umístěný zde na pláži.

    Dieppe

    To bylo pár informací na úvod. Důkladněji se budu věnovat továrně, díky které je toto malebné město známo i mezi ty, kterým je militaristika cizí. O továrně, ze které před časem vyjížděly legendy značky Alpine, které se svého času mohli měřit i s Porsche 911 a svou ovladatelností předčili tehdejší Lotusy. Věřím, že se do těchto končin kult modelu Alpine opět vrátí se zbrusu novým modelem. Nyní zde vznikají skutečné sportovní klenoty, které ve svých segmentech jen stěží hledají konkurenci. Jejich filosofie a charakter se nedají popsat slovy, proto dovolte, abych zde předložil stručné informace a foto s prozatimním majstrštykem, který z brány dílen věhlasné sportovní divize Renaultu, firmy RenaultSport vyjel poměrně nedávno a už se tučným písmem nesmazatelně zapsal do historie automobilového průmyslu jako nejostřejší hatchback všech dob. Jeho hrdý rukopis se také nachází v listinách severní smyčky, slavného okruhu Nürburgring, kde zajel vůbec nejrychlejší čas mezi předokolkami (8: 12 minut). Jen pro srovnání udejme hodnoty předokolek, které se umístili pod Méganem – Opel Astra OPC Nürburgring: 8: 35 minut, Mazda 6 MPS: 8: 39 minut). Tento model časově předčil i Porsche Cayman (8: 25 minut)…

    Mégane R26R

    …ano, je to tak. Tento model se stal nejostřejším hatchbackem v historii. Ve Velké Británii (která je mimochodem velkým obdivovatelem hot – hatchů, velké úspěchy zde slaví i celá divize RenaultSport) byl tento kousek k mání za (v přepočtu) 750 tisíc korun. Tento ultimativní hatch váží pouhých 1230 kg. Zkrátka, kapota zhotovená z karbonu, obě boční a zadní okno z polykarbonátu, absence zadních sedadel (jen na nich se uspořilo 32 kg), ale i takových věcí, jako je například airbag spolujezdce (konstruktéři tento krok zdůvudnili přítomností nových sedaček a šestibodových pásů), klimatizace (přinesla úsporu 20 kg) či sterea dělají s výslednou hmotností skutečné divy.

    A abyste si nemyslely, že se z mých úst jedná jen o lobbyismus, nabízím Vám k dispozici výroky redaktora slavného Britského časopisu Autocar, který se podílel na samotném vzniku tohoto modelu. Od spekulací o jménu až po finální jízdy na okruhu. Obecně Autocar se čistě řidičským záležitostem věnuje snad s největší pečlivostí (ne nadarmo nese heslo „Týdeník pro opravdové řidiče“):
    „Jako auto pro opravdové řidiče má jen málo rivalů. A tím nemyslím jen mezi ostrými hatchbacky, ale na jakékoli úrovni“
    “ Na trati jako je Silverstone bude R26R o nějakých šest sekund rychlejší než už tak rychlé erko“
    Celkem se těchto skvostů v Diepee vyrobí 450 kusů, z toho většinu (230 kusů) získá Velké Británie. O zbytek se poperou obyvatelé Francie, Německa, Španělska, Itálie a východní Evropy. Jak kvality vozu napovídají, do České Republiky se oficiálně nedostane ani jeden. Jen kdyby se tohoto úkolu zhostil nějaký dovozce…

    Jako další na řadu příjde nejmenší a zároveň nejlevnější ostrý malý ďáblík, Twingo RS. Tento model přišel ještě poměrně nedávno na Český trh s velmi příznivou cenou 349 900 korun, za kterou nabízí motor o objemu 1, 6 s výkonem 98 kw. Mnozí z Vás si možná řeknou, že tento počet kilowattů nabízí kdejaké malé supermini v záplavě tuctových modelů, ale 98 kw dokaže takto malý sporťák solidně rozhýbat…
    Twingo RS, automobil povedeněho, svalnatého designu, kterým jasně předčí konkurenci (s výjimkou nedočkavě očekávaného Abarthu 500…) se nabízi dvě varianty podvozku: RS a Cup. Druhý jmenovaný se od verze Sport odlyšuje sedmnáctipalcovými, antracitovými koly, namísto šestnáctipalcových u modelu Sport.
    Twinga RS
    Osobně jsem se s Twingem RS nedávno potkal a po estetické stránce si rozhodně nemohu stěžovat. Automobil zaujme rozšířenými blatníky, výraznými zrcátky a prahy, originálním zadním spojlerem či stylovými válečnými polepy karoserie. Celý exteriér je pojat v duchu skvělé studie z roku 2006 ve stylu high – tech.
    Interiér zdobí krásná hlavice řadící páky a ruční brzda. Oba tyto mechanismy hrdě nesou našité logo RenaultSportu. Tmavá sedadla mají výrazné oranžové prošívání a originální čtverečkovaný, horizintálně směřující pruh. Vše dokresluje sportovní otáčkoměr, rovněž s logem sportovní divize RenaultSport…
    Tohle tak mit denně před očima...
    Značka Renault se také blýskla kurzem sportovní jízdy, za který novopečení majitelé zaplatí pouze symbolické 1 Euro. Pro ostatní majitele modelů RenaultSportu je kurz k mání za 500 Euro. Kurz se skládá z teoretických hodin a praktických tréninků na závodní dráze. Vede ho Romain Grossjean, který závodí ve Formuli Renault a je testovacím jezdcem týmu ING Renault F1. Pro motoristické fandy je velká čest se tohoto kurzu zůčastnit…

    To je pro dnešek vše. V následujícím dílu se dostaneme ke špičkovým modelů Clio RS, Clio Cup či Laguna GT/Coupé a zabrousíme tak trochu i do historie. Již brzy…

     

THE BEST CARS DESIGN 2008 (1. díl) DEFINICE DESIGNU (1.) – Vzlety a pády evropského designového mainstreamu

24 Responses to Dieppe – Továrna na sny

  • [1]

    24. 11. 2008 v 22:56Emel

    I když si nemyslím, že by F1 byla pro automobilku nějakým zásadním přínosem z pohledu zavádění technologií do sériové produkce, patří sportovní image jednoznačně k velkým devizám Renaultu. F1 je hra pro velké kluky a ani velké peníze Toyoty, Hondy nebo Fordu nejsou zárukou úspěchu. O to více stojí za zaznamenání úspěchy Renaultu, který ve svém novodobém působení patří vždy minimálně do top 4 (spolu s McLaren Mercedes, Ferrari a BMW Sauber – vybraná společnost, že?).

    Je škoda, že se Renault nepouští do něčeho skutečně sportovního a drží se pouze „ladění“ běžných modelů, pokud by se třeba ve spolupráci s Nissanem pustil do skutečného sportovního auta (rozuměj kupé s pohonem zadních kol), mohlo by to být opravdu zajímavé. Hot-hatch je možná fajn, pro běžné použití je to v podání Renaultu ale přece jen poněkud ostré a na okurh bych zase chtěl zásadně zadokolku.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    24. 11. 2008 v 23:05Culdaraztriptaco

    (1) Renault se od svých úspěchů ve F1 pravidelně umisťuje maximálně po čtvrté místo mezi skutečně vybranou společnost. Vzpomínám si i na doby, kdy Ferrari škemralo u Renaultu o motory…

    Je velmi pravděpodobné, že se Renault zanedlouho pustí do sportovního modelu – nástupce kultu Alpine. Renault ho chtěl představit už letos v Ženevě, tudíž já jeho premiéru odhaduji na Paříž 2009. Dosavadní impulsy jsou velmi věrohodné pro sériovou výrobu:
    – Renault získal od PSA veškerá zbylá práva na používání jména Alpine.
    – Vývoj soprtovního vozu je v plánu Renault Contrat 2009

    Vypadá to na model s motorem uprostřed a technickým základem z Clia Sport (podvozek a motor). Koncepce sportovního modelu na základě supermini se již v minulosti osvědčila (viz MG). Jestli se bude jednat o zadokolku, zatím není jisté. Ale myslím si, že půjde o předokolku…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    24. 11. 2008 v 23:51Ricardo

    Je to radost číst. Skvělá práce a vybroušený styl!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    25. 11. 2008 v 8:59Pierro

    Mě poslední dobou zaujaly předválečné tanky zn. Renault… Moc pěkné kousky. Jinak hoši frankofilní, jak má vypadat nástupce Vel Satisu??… 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    25. 11. 2008 v 9:31Emel

    Pierro: Nástupce Vel Satisu? Mno, tenhle segment není pro Renault v jeho současné situaci klíčový ani příliš dobře dostupný. Renault má sice historickou (myslím až prehistorickou) tradici ve výrobě velkých vozů, po úspěchu R25 ale Safrane již nebyl tak prodejně úspěšný a Vel Satis díky přílišné extravaganci ještě méně.

    Renault může jít cestou nejmenšího odporu a postavit klasickou konzervativní limuzínu, pro posílení image nabídnout automat a motory 3,0d / 3,5V6, aplikovat řízení zadní nápravy a udělat nějaký marketing s Fernandem. Tím by se zařadil zhruba po bok 608 (bude-li jaká). Nebo může znovu zariskovat a pustit se do nějaké velkoprostorové extravagance… tady se ale v poslední době dvakrát spálil, takže tomu moc nevěřím. No a také může jít cestou žádného odporu a pro nejbližší dobu na tento segment rezignovat… ostatně, z mainstreamových značek má ve vyšší střední svého zástupce mimo Francii už jen málokdo.

    Pokud se ale ptáš, jak má vypadat a ne jak asi bude vypadat… pak tedy velký liftback, v nabídce 4×4 nebo natáčení zadní nápravy, již zmíněné motory 3,0d a 3,5V6 (i v nějaké ostré verzi), avantgardní design třeba ve stylu Renault Initiale (http://www.renaultclub.cz/1995_-_initiale.htm), ideálně s prvky Laguna kupé…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    25. 11. 2008 v 9:33Emel

    [2] Avantime: předokolka s motorem uprostřed nedává smysl… pokud bude motor uprostřed, bude to jistě zadokolka.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    25. 11. 2008 v 9:57Pierro

    Emele, že ty mi mažeš med kolem huby?? Ty bys nechtěl velkého rendla postaveného dejme tomu na podvozku Nissana Maximy či Infinity M?? mě ta myšlenka nepřijde až tak zcestná. Frantíci mají tradici v sedanech ve vyšší střední. Hochu, říká ti něco Safrane Baccara či Biturbo??.. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    25. 11. 2008 v 10:30Emel

    Pierro: nemažu a chtěl… říkám, že že by se mi líbil velký liftback a také jaké varianty vidím jako reálné.

    Safrana v 4×4 biturbo jsem viděl, bohužel neřídil… a s civilním Safranem pár tisíc km naježděných mám, víceméně spokojených.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    25. 11. 2008 v 10:32Pierro

    Já sice šafránka neřídil ale v Rendlu 25 V6 Baccara jsem se svez a věz že to pro mně tenkrát byl zážiteček jako hrom. Úžasně pohodlný auto s neskutečnejma koženejma křeslama… 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    25. 11. 2008 v 10:37Kuko

    Trošku jsem v tom ztracený. Můžete mi prosím popsat ostré a ostřejší verze Meganu 2. Sport, RS, R26…. Dík

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    25. 11. 2008 v 11:21GeekStar

    [9]: V tomhle se orientuje málokdo 🙂 Pokud se ovšem nemýlím, tak úplně první byl Renaultsport Mégane 225 – ten stál prý za starou bačkoru – nevím, neřídil jsem.

    Pak přišlo volitelné šasi „Trophy“ (v roce 2004 volitelně – od r. 2005 se dávalo standartně do všech Méganů RS), které jej posunulo mezi nejlepší hot hatche. Obsahovalo tuším zcela jinou přední nápravu, výrazné úpravy v řízení, jiné naladění podvozku, brzdy, atp. Těch je dnes dá se říct většina a jsou to takové ty „obyčejné“ Mégany RS.

    Následně se objevila odlehčená a přiostřená verze Mégane RS F1 Team – to byla limitovaná edice. V každém modelu je deska s pořadovým číslem.

    A nakonec přišel skvělý vrcholný Megoš s nezapamatovatelným názvem Renaultsport Mégane F1 Team R26. Hlavní novinkou je tady použití špéry, neboli samosvorného diferenciálu, na přední nápravě. Tohle je právě ten Mégane, který vyhrál v Autocaru titul „hot hatch roku“ a porazil tak Golf GTI, Focus ST, Clio Sport, Civic Type-R a další klasiky v týhle kategorii – kupodivu i skvělé Audi S3.

    No a na závěr přišel bombónek v podobě radikálního odlehčení a výrazně okruhové specifikace jménem R26.R. O tom jsem nedávno psal v blogu.

    Lovím to všechno z paměti, takže možná něco píšu špatně – kdyžtak mě opravte.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    25. 11. 2008 v 12:13Kuko

    díky Donovane, hned je to přehlednější 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    25. 11. 2008 v 15:34Culdaraztriptaco

    (4) Pierro, druhá generace Vel Satisu bude mít stejný konstrukční základ s budoucí, pátou generací Espacu. Konstrukční (nikoliv designový) základ bude odkazovat na studii Ondelios. Z toho vyplívá, že se bude jednat o velký crossover. U Espacu bude nadále hlavní preferencí maximální modularita, u Vel Satisu zase špičkový luxus.

    Tím pádem definitivně padly spekulace o tom, že by měl mít nástupce Vel Satisu karoserii shodnou se Samsungem QM5.

    (6) Kéž by zadokolka…

    (10) Mégane RS je sportovní hatchback, většinou dvoulitrovým dCi. Je taky jízdně kvalitní a zábavný. R26 vznikl původně na počest titulu ve F1, nakonec se z něj stal (také díky samosvonému diferenciálu) suverénně nejlepší hot – hatch současnosti. Byl poměřován i s Porsche 911 GT3, se kterou si v některých ohledech poradil (zejména v oblasti trakce a stability, také v poměru cena/výkon, zábava).

    Kdyby se mýlil, napište;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    25. 11. 2008 v 15:36Culdaraztriptaco

    (3) Díky, Ricardo. Promiň, zapoměl jsem zveřejnit příspěvky, takže odepisuju až teď.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    25. 11. 2008 v 20:09GTI

    Dobrá práce, palce nahoru, Avantime.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    25. 11. 2008 v 20:50Culdaraztriptaco

    (15) Díky, GTI.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    28. 11. 2008 v 21:21re: viva la dieppe (-:

    nazdar kucii, dneska jsem mel tu cest se projet tim vasim meganem 2.0T po brno-lesna. – panecku, to sem mel kukacky takhle (-8
    nazval jsem to „kolejovy vozidlo“ ((-:
    ps: taky jsem jel v twingu GT, ale to byla jen takova rozpustila kolobezka

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    1. 12. 2008 v 20:43Culdaraztriptaco

    (17) Tak počkej, až se svezeš Lagunou GT/Coupé – to je kolejový vozidlo doslova 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    1. 12. 2008 v 22:23Navtech

    [18] Jak to víš?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    2. 12. 2008 v 10:29Emel

    Navtech: čte, vzdělává se… 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    2. 12. 2008 v 12:05Navtech

    Tak to je asi skvělý svezení a zkušenost.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    2. 12. 2008 v 17:12Culdaraztriptaco

    (21) Stačí pečlivě studovat testy. Navíc, díval jsi se někdy na můj profil? Víš, kolik mi je let?
    Ale neboj, za rok odstartuji testovací ofenzívu 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    4. 12. 2008 v 14:30Navtech

    [22] Vím kolik ti je, proto jsem si myslel, že si proběhl zatáčku s knihou, nebo časopisem v ruce. Já bych se jen do takových tezí nepouštěl, pokud jsem to nezažil.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    5. 12. 2008 v 13:09Culdaraztriptaco

    (23) Poukázal jsem pouze na fakta, která kolují každým testem tohoto vozu…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

avantime.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Leden 20121 Příspěvek
  • Prosinec 20116 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Květen 20101 Příspěvek
  • Únor 20104 Posts
  • Leden 20101 Příspěvek
  • Prosinec 20093 Posts
  • Listopad 20093 Posts
  • Říjen 20092 Posts
  • Září 20092 Posts
  • Srpen 20094 Posts
  • Červenec 20093 Posts
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Duben 20094 Posts
  • Březen 20096 Posts
  • Únor 20094 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20083 Posts
  • Listopad 20083 Posts
  • Říjen 20081 Příspěvek
  • Září 20085 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura