• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > baracudaj.blog.auto.cz  > Mercedes-Benz E – první neoficiální foto

  • Mercedes-Benz E – první neoficiální foto

    Publikováno: 20. 8. 2008

    Mercedes-Benz E – první neoficiální foto

    Na internetu se mi náhodou podařilo objevit neoficiální foto nové třídy E od M-B. Jeho tvary se hodně přibližují skicám, které se celkem pravidelně objevovali v AutoBildu.

    01

    Vůz nese designové prvky, které se objevily na novém C či faceliftu SL.

    02

    04

    03

    05

    Interiér prošel výraznou změnou a svými hranami připomíná staré dobré mercedesy z 80. let. Zajímavý detail, klasické hodiny s ručičkami jsou stále součástí združených ukazatelů ;-).

První studentská formule v ČR realitou! Hybridní automobily 3 – Jak funguje Toyota Prius

126 Responses to Mercedes-Benz E – první neoficiální foto

  • [1]

    21. 8. 2008 v 12:35Pierro

    91: byl jsi snad tázán? já se bavím s Baracudou jestli jsi si toho nevšiml…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    21. 8. 2008 v 12:36507

    101: Tak dobre. Budem slušný. Ty si mňa začal urážať. A teraz sa čuduješ, že som ťa urážal. Prečo?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    21. 8. 2008 v 12:37Pierro

    Navtechu, tak hlavně nenasrat souseda až ho vzbudí frenetický řev tvého mountfíldího Ferrari…:o))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    21. 8. 2008 v 12:37BaracudaJ

    [98] 507: Co na tom, že 740 nemá V8, když v 750 stále bije a navíc dostal přeplňování. Verze AMG bude mít V8 zcela určitě, tak ta 6.2 dostane kompresor a sníží objem na 6.0 a je vymalováno.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    21. 8. 2008 v 12:42Dinar

    (104) přesně tak, E 63 AMG bude, a bude to přeplňovaná V8.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    21. 8. 2008 v 12:43Pierro

    Baracuda: No pokud vím, tyhle TOP verze německé trojky půjdou tak trochu proti proudu. Většina řekněme civilních variant dostane přeplňování a růst objemů je také u konce. Nocméně trio vozů RS6, M5 a E63 AMG se tomuto trendu vyhne. Dle mých informací má pod kapotou E63 zůstat osmiválec atmosférický beze změn objemu poze však s drobnějšími úpravami. Výkon by měl povyrůst někam k hranici 550 koní. Netvrdím, však že je to stoprocentní a svatá pravda. Nicméně všechno tomu nasvědčuje…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    21. 8. 2008 v 12:43Pierro

    Dinare, jsi si jistý tím přeplňováním?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    21. 8. 2008 v 13:02Navtech

    Všichni dneska přeplňujou… Došel mi benzín do Ferrari.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    21. 8. 2008 v 13:05507

    105: Veď o tom hovorím sakra. Už to nebude 63 AMG ako ho poznáme. Bude preplňovaný. Veď o tom stále hovorím.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    21. 8. 2008 v 13:07Pierro

    Navtechu ty jsi přeplněnej anebo ne? No když už jsme u toho přeplňování, tak mi nějak docvaklo, že jsem ještě dneska neobědval…:o(

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    21. 8. 2008 v 13:08507

    106: Nič tomu nenasvedčuje. Práve to že Mercedes-Benz chce mať do roku 2010 vo všetkých autách prepĺňanie nasvedčuje tomu, že E 63 AMH nebude.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    21. 8. 2008 v 13:08Pierro

    Tak asi máte hoši pravdu. Moje informace se ukázala jako nesprávná. Pak už se jen zeptám, jakej objem bude koštovat ten osmihrnek?? Půjde zpět pod pět litrů?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    21. 8. 2008 v 13:10Pierro

    111: označení by mohlo (možná) zůstat, motor bude jiný?? Anebo zůstane u objemu 6,2 l a doplní jej turbo??

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    21. 8. 2008 v 13:11Navtech

    Označení bude 63, ale ne AMH:)) Vše jsem četl na Google, když si zadáš W212 asi 3 nezávislý články.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    21. 8. 2008 v 13:12507

    104: Skús pochopiť o čom hovorím. Reakcia: Čo na tom, že 470i nemá osemvalec, má ho 570i je zcestná. To by si mi mohol povedať tedy, keby som u 740i smútil za osemvalcom. Já som hovoril o tom, že ak by automobilkám stálo zato dávať motory do nových modelov na jeden rok, tak by 740i mala osemvalec a až po tom čo by začala paltiť Euro 5 by dostala šesťvalec. A to za to nestojí nijakej automobilke. Ani Mercedesu-Benz.dávať na jeden rok motor 63 AMG. Navyše, už teraz začínajú pracovať na tom, aby KAŽDÝ MODEL mal prepĺňanie. Hovoril to Dinar. Bude nástupca E 63 AMG. Ale bude mať prepĺňanie.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    21. 8. 2008 v 13:13507

    113: Veď preto hovorím, že E 63 AMG nebude. A kedže bude iný motor-bude iný názov.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    21. 8. 2008 v 13:13Navtech

    Ve Ferrari používám nepřeplňovaný čtyřtakt Bridge & Stratton 13 PS

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    21. 8. 2008 v 13:14507

    114: Žeby CGI? :))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    21. 8. 2008 v 13:14507

    117: Navtech, to Ferrari, to je normálne pod Fiatom. Ako je možné, že sa tak volajú traktory. Keď som bol malý, videl som to na výstave. :-)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    21. 8. 2008 v 13:16507

    113: Tak určite to nebude tak, že objem zostane a dostane turbo. Turbo je preto, aby splnili emsie. Ale nie tak, že objem zostane. To by zase ich len nesplnil. Takže objem dole a turbo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    21. 8. 2008 v 13:18Pierro

    120: máš konkrétnější informace??

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    21. 8. 2008 v 13:45BaracudaJ

    [117] Navtech: Jo to je dobrý motor, ale 13 koní, to už kácí stromy ne. Já mám chrastítko. Stejná značka jen 4.5 k.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    21. 8. 2008 v 13:48BaracudaJ

    [121] Pierro: Pod 5.5 určitě nepůjdou. Tipuju, že to bude 6.0 s kompresorem, možná ten nový Eaton co ho má ZR1 či Audi v 3.0 TFSI. Mercedes se s turbem nikdy moc nekamarádil, zvlášť u takového objemu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    21. 8. 2008 v 13:52Pierro

    Já si říkám, jestli by se nedalo zapracovat na emisních limitech i bez zmenšování objemu. Koneckonců motor 6,2 (63 AMG) je poměrně nový a je osazen ve spoustě modelech Mercedesu. No vážně jsem zvědavý…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    21. 8. 2008 v 14:53507

    124: Ale tak, že do stávajiciho objemu dajú trubo, tak ich nezmenšia. Pretože objem zostane-a teda aj spotreba a emisie. Síce má motor väčšiu efektivitu, ale či by to stačilo?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    21. 8. 2008 v 15:06Pierro

    125: teoreticky áno. U týchto vysokovýkonných aut si automobilka teoreticky môže dovoliť aj dačo menej ekologického. Keď ostatné modely budú s predstihom plniť Euro V. V celkovom objeme výroby to zanikne a ako sa vraví vlk sa nažerie a koza ostane celá. Inak ako vravím, ja neviem ako bude vyzerať budúce Éčko v prevedení AMG. Ak ty vieš predsa len viac hoď info, rád sa nechám poučiť..:o)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

baracudaj.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20091 Příspěvek
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Srpen 20084 Posts
  • Duben 20081 Příspěvek
  • Květen 20072 Posts
  • Duben 20071 Příspěvek
  • Únor 20072 Posts
  • Leden 20072 Posts
  • Prosinec 20062 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura