-
Mercedes-Benz E – první neoficiální foto
Mercedes-Benz E – první neoficiální foto
Na internetu se mi náhodou podařilo objevit neoficiální foto nové třídy E od M-B. Jeho tvary se hodně přibližují skicám, které se celkem pravidelně objevovali v AutoBildu.Vůz nese designové prvky, které se objevily na novém C či faceliftu SL.Interiér prošel výraznou změnou a svými hranami připomíná staré dobré mercedesy z 80. let. Zajímavý detail, klasické hodiny s ručičkami jsou stále součástí združených ukazatelů ;-).
První studentská formule v ČR realitou! Hybridní automobily 3 – Jak funguje Toyota Prius
126 reakcí na Mercedes-Benz E – první neoficiální foto
[1]
20. 8. 2008 v 19:45PekelnáMicinka
Potom, co MB dokázal s CLS a jak proměnil S je tohle víceméně tragické. Ten ústupek asijským výrobcům a jejich kombinaci sportovně luxusního designu je zde vidět až moc okatě. Rozdělení předních světel jako u Lexusu se zdá trochu zbytečné, ano je tam ta linie protažená dál na kapotu, ale ruku na srdce, ta světla mohla být z jednoho kusu a taky by se prd stalo, bo už to dává tušit, jaký bude facelift v polovině životního cyklu. A zadní světla? No řekněme neoriginální, nechci opět hledat podobný střih u asijské produkce, ale myslím, že MB by mělo zůstávat víc svébytné. Tohle je takový – prodává Lexus, prodává BMW, tak proč ne my… Aha a co má Lexus a BMW? Luxusní sedany se sportovním střihem. No hoši, ale to chce trochu té MB originality… Tohle je takovej eintopf, dobrej, ale ne vynikající, a to je na úspěch v segmentu málo.
[2]
20. 8. 2008 v 19:56da_b0mb
Jak se mi tenhle styl interieru libil u GLK, tak tady tak nadsenej nejsem…No a ty predni svetla? Docela rana, jsem zvedavej na osobni setkani.
[3]
20. 8. 2008 v 20:21nick02
Tie predné svetlá sú snáď iba vtip.
[4]
20. 8. 2008 v 20:36Navtech
Ty světla z mýho pohledu vypadaj líp, než se dalo očekávat a zadek mi naopak připadá nekontroverzně. Jistá podoba toho zadku je vpodstatě s kdečím. Třeba i Sonata. Dokud to nevyjede live, nemá cenu spekulovat. Myslim, že Mercedes ví přesně, co dělá a pokud bych měl mít pocit, že se podbízí asiatům? No je tam lidí, jako sra… a nevyrábí auta s potřebou hledání individualistů se srdcem. Na to jsou jiný specialisti, co si neúspěch, nebo malou prodejnost okecávaj v kdejakejch kroužkách. Je tam ta hvězda, na palubce všechno a tak, na co jsou majitelé u MB zvyklý, image a nesestřelitelná historie, která dává Mercedesu obrovskej náskok proti konkurenci, ale ta je vlastně jen jedna, nebo dvě?
[5]
20. 8. 2008 v 20:46Perun
Eh.. Ne.. Jak je nový Céčko fantastický, tak tohle je spíš neuvěřitelný.. Oni u MB umí udělat i pěknej kýč
[6]
20. 8. 2008 v 20:50PekelnáMicinka
[4] Navtech: Ano, tu Sonatu jsem měl na mysli. Podívej se na to tak, že MB má na víc, což dokázalo předvést jak s novými řadami, tak s novými generacemi těch starších. Předek vypadá spíš jako snaha se srovnat s konkurencí, což je málo. A zadek hraje úplně na jinou notu než ostatní aktuální modely. Já bych řekl jasný cíl – trh asie.
[7]
20. 8. 2008 v 21:04T613
Spekulovat můžeme o čemkoliv. Já třeba nyní spekuluju proč se mi líbí hudba Hanse Zimmera a Johna Newton Howarda. Nicméně ty přední světla mi nevadí. Dnešní svět je o ostrých křivkách. 4 oči k modelové řadě E jak si patří, ale kruh a ovál k designu již ne. Tak co zvolit než n-úhelníky?
[8]
20. 8. 2008 v 21:05Navtech
[6] Má na víc, nebo si čekal víc? Mě ty světla taky pekelně se.ou, ale třeba je to účel, aby ty modelový řady mezi sebou nevypadaly, na první pohled stejně, jako je to u Audi. Celkově mi to připadá, jak nafouklý céčko a jak se říká, nebo říkalo u C-class, že je to malá „eskláda“, tak to je možná záměr. Na druhou stranu si nemyslim, že když má Lexus podobný uspořádání světel, tak že by to tloukli pro asii, když zrovna Lexus se snaží vypotit modely pro US a EU. Že by to bylo nějaký fluidum pro rákosníky? No nevim…
[9]
20. 8. 2008 v 21:10Ronault
(4) Pro Tvou informaci, koukám, že nejsi v obraze:
http://www.mercedes-benz-klub.cz/
Mimochodem patří k nejstarším automobilovým klubem v Evropě
[10]
20. 8. 2008 v 21:14Baracudaj
[1] PekelnáMicinka: Přední světla jsou celkem stravitelný, chce to čas, abys ho pořádně „nakoukal“. S přídí nemám výraznější problém. Ale první dojem ze zádi, hlavně světel je „bezpohlavnost“. Při odstranění hvězdy by asi jen málokdo typoval, že je to M-B. Chybí tam určitý odkaz. Světla dělají dojem kombinace Sonaty, ale přimhouřený jako má Lexus IS. Navíc jsou horizontálně orientovaný a dělený, tedy část se vyklápí s víkem.
Na druhou stranu fotky hodně zkreslují, což záď dost degraduje, jsou vidět jen některé křivky a hrany. Všimni si třeba té linky nad zadním blatníkem, je to dobře patrný na druhé fotce. Věřím, že naživo v prostoru bude záď určitě lepší.
[11]
20. 8. 2008 v 21:16T613
(10) bezesporu souhlas.. zadní světla mi rovněž neštimují, ale pro vyřčení jasného ortelu to chce fotky z jiných úhlů.
[12]
20. 8. 2008 v 21:18Navtech
[9] Ronault …jo, až se přestaneš počůrávat, tak se tam přihlaš, ať víš, co je to first class.:)))
[13]
20. 8. 2008 v 21:19Baracudaj
[4] Navtech: Řekl jsi to dobře. Taky počkám naživo, hlavně na záď jsem zvědav.
Jenmůže mi někdo vysvětlit, proč M-B stále používá ty nožní parkovací brzdy? Mám s tím zkušenost z Vita a je to děs, při uvolňování to táhlo pro ruku vydávalo hrozný zvuky. Takový plasťák. V dodávce se to dá přežít, ale jestli se to podobně chová i v E-čku, tak to je bída. Nechápu ten důvod. V případě manuální převodovky, při rozjezdu někde v kopci, si to nedokážu představit. Tedy pokud auto nemá asistenta pro rozjezd.
[14]
20. 8. 2008 v 21:20PekelnáMicinka
[7] T613: Ale ano, jde jen jaksi o to, že jejich použítí (n-úhelníků), vyžaduje jejich určitej mix, mě nesedí ta snaha tam za každou cenu ty 4 oči nechat, když se vyloženě nabízí tam ten předěl nedělat. Možná je za tím něco víc, třeba ochrana chodců, já nevím, ale takhle je to takovej krok do nikam. Navíc kombinace úhelníků a oblých linií je asi jediná správná, jinak to dopadne jak F-117, nebo jako Hyundaie z 90.let. Prostě všeho moc škodí, takže světla mohla klidně zůstat víc kulatá než hranatá, když už.
[15]
20. 8. 2008 v 21:21Ronault
(12) Já už pěknou řadu let plenky nepotřebuji, ale ty jsi nedávno říkal něco o tom, že svět byl fajn a super, dokud jsi čůral nepřerušovaně, od toho je k plenkám taky jen krůček :-)))
[16]
20. 8. 2008 v 21:22Baracudaj
[11] T613: Chce to vidět naživo, třeba ta linka nad zadním blatníkem pokračuje přes zadní světla což na fotce není moc vidět, ale v peostoru to třeba vynikne. Ale na zadní světla na C to asi mít nebude. Ty vypadají úžasně.
[17]
20. 8. 2008 v 21:24Navtech
[13] Baracudaj Jé my dali Anglánům šišku! Nojo, zadek je nijakej. Myslim si, že lepší, než se pouštět do nějakejch nepředstavitelnejch kreací. No a ta brzda? Má to i Volvo, v MB nic jinýho nepamatuju a i ve Scénicu je nějaká elektronická… No kvedlačku si už nedovedu představit u tak velkýho auta.
[18]
20. 8. 2008 v 21:26Navtech
[15] Ronault „svět je fajn, dokud čůráš nepřerušovaně“ myslim, že tak nějak to bylo a je!!! Bacha na to, nebo ti umeju nohy na jeden zátah!
[19]
20. 8. 2008 v 21:28Ronault
(17) Ten zadek mi připadá natolik „nijakej“, že na mě ta fotka nepůsobí vůbec důvěryhodně… Ta elektronická brzda je teď už pomalu všude, tuším i Passat to má, ale to bych se nechtěl přít, v nějaké koncernovce jsem to zahlédl
[20]
20. 8. 2008 v 21:29Baracudaj
[14] PekelnáMicinka: Čím déle na tu první fotku koukám, tak se mi zdá že světla s přední nárazníke docela hrajou. Vůbec ten nárazník se docela povedl. Vypadá akorát agresivě, přitom nezapomněli na chromovaný lišty. Navíc ty diody asi pro denní svícení vůz opticky rozšíří. To zase bude vymetač levého pruhu ;-).
[21]
20. 8. 2008 v 21:29Ronault
(18) Jo, možná tak to bylo a vyznělo to tak, že mluvíš ze životních zkušeností :-)))
[22]
20. 8. 2008 v 21:31PekelnáMicinka
Parkovačka jde vyřešit i elegantnějším způsobem, a mechanická není podle mě na škodu. Rozhodně to nemusí mít kvedlačku, aby šla ovládat ručně. Takové to madlo nevypadá špatně, myslím, že se objevilo na několika konceptech. A možná ho má i něco v sérii, teď si nejsem jistej.
[23]
20. 8. 2008 v 21:34T613
PM: ten předek i ty světla mi tam hrají. Kdybys je spojil tak máš Suba..
Ronaulte: koukám, že už sis našel svůj obor – ptákologii
[24]
20. 8. 2008 v 21:34PekelnáMicinka
[20] Baracudaj: Neřekl jsem, že to je ošklivý, jen že tomu chybí něco novýho, to on si to MB určitě ohlídal, aby to nebylo škaredý. Jen má člověk pocit, že to tu už dávno bylo.
[25]
20. 8. 2008 v 21:34Baracudaj
[17] Navtech: Super, tak ještě jednoho fíka ;-).
Elektronickou chápu, prostě jen tlačítko, ale tady to při odbrzdění musíš stlačit a uvolnit. Přitom zaměstnáš ruku a nohu. Často na to čtu stížnost i v různých testech. Jasně M-B to používalo vždycky, ale mě to nějak neohromilo. Třeba takové BMW 5 má stále klasickou ruční brzdu.
[26]
20. 8. 2008 v 21:37Baracudaj
[23] T613: Subaru? To radši ne..:-)
[27]
20. 8. 2008 v 21:38PekelnáMicinka
Ano, právě že spojený by ty světla měla bejt, mě to prostě přijde zpátečnický. BTW nepřijde vám na tý druhý fotce ta část světel nějaká divná?? Jakoby tam ten kus co ty světla dělí někdo přikreslil, a i kdyby ne, tak ten zub co dělá kapota se mi moc nelíbí.
[28]
20. 8. 2008 v 21:38Ronault
(23) Nic jsem nenašel, včera paliativní, psychiatrie, pár dní tomu jsem chirurgicky porcoval večeři a nakonec stejně skončím v pi… gynekologii
[29]
20. 8. 2008 v 21:40T613
Baracudo samo sem myslel Superb :-))
PM: mi se to fakt pozdává a nic zpátečnickýho na tom nevidím. Možná bych vnější světla ještě více zařízl, aby nenarušovaly linii deklu od motoru
[30]
20. 8. 2008 v 21:41T613
(28) ty jsi jasný ptákolog, tedy urolog! Zápal s jakým tady vedeš debatu o vylučování páně Navtecha jasně ukazuje lásku k tomuto tématu!
[31]
20. 8. 2008 v 21:42Navtech
[28] Ronault jo gynda, tam to budeš mít takový stylový!
[32]
20. 8. 2008 v 21:44Ronault
(30) To víš, že bych se raději tady bavil o paní Navtechové, ale když on ji sem nepustí… taky asi ví proč
[33]
20. 8. 2008 v 21:47Ronault
(31) Mezi náma… lepší než proktolog
[34]
20. 8. 2008 v 21:48Baracudaj
[27] PekelnáMicinka: Ta fotka je hodně rozostřená, spíš to dělá jen ten dojem. Máš namysli linku vedoucí z kapoty pod masku? Ten gril s více lamelami, to vypadá luxusně. Cítím z toho W124.
Asi tam opravdu byla snaha mít na přídi čtyři oddělená světla, pokud by je spojily, mohlo by to být bráno opět jako odkaz na osmdesátky.
[35]
20. 8. 2008 v 21:54Baracudaj
[29] T613: Aha, ale Superb má tu linku na předních světlech dolů.
Na jednom se shodneme určitě. Silueta nového E-čka je parádní ;-).
[36]
20. 8. 2008 v 21:57T613
(35) tak nějak to pozměnit museli, aby nekopírovali !
Silueta je parádní a až bude mimčo od Navtecha po vysoké tak si ho určitě koupím!
[37]
20. 8. 2008 v 22:00da_b0mb
[36] T613: to uz bude Tatra zase delat osobaky
[38]
20. 8. 2008 v 22:12Navtech
[36] T613 který? Jedno už tam je, tak už aby si běžel do Homecreditu!
[39]
20. 8. 2008 v 22:17jurajos
Tak neviem, ale ma nejaky nasupeny vyraz. Co mi to len pripomina? Deltu? Tie diody na miestach hmloviek tomu len nasadzuju korunu. A pri pohlade na zadne svetla si musim spomenut na FL A6-ky. Na interier si asi budeme musiet zvyknut. Tu udal smer GLK. A zase nestastny tvar volantu. Fuuu…to je nejak kritiky! Konecne hodnotenie si vsak necham az ho uvidim nazivo a keby sa to aj nezlepsilo, je to M-B. Tym je myslim povedane vsetko.
[40]
20. 8. 2008 v 22:50ViKing
Ehm, tak tohle je pro me docela zklamani. Design exterieru bych jeste zkousl, ta predni svetla bych MB odpustil, jinak vypada predek a bok docela v poho. Zadek je ale takovy divny, jakoby Sonata. Ale vem to cert. Ale ten interier me strasne zklamal. No jo, pripomina skvele interiery Mercedesu 80. let. Jenomze v mych ocich ne ze pripomina, mne prijde, jak kdyby tam nejaky ten interier z 80. let fakt dali. No jsem zvedavy na oficialni predstaveni a oficialni fotky. Zatim je to pro me ale docela zklamani.
[41]
20. 8. 2008 v 22:56Capajevko
podla mojho nazoru M-B vie co robi a nepustia na min 3 roky do sveta omyl. na tie krivky si treba zvyknut, dat tomu cas a po urcitej dobe zistite, ze je to uzasne a premyslene do detailu…
ale priznam sa ze pri prvom pohlade som skoro spadol zo stolicky, aky to bol pre mna sok. prednu cast som skoro nerozdychal…
[42]
20. 8. 2008 v 23:03PekelnáMicinka
34: měl jsem na mysli http://img151.imageshack.us/img151/6096/4675ms9.jpg
Já bych uvítal řešení předku v stylu F700.
[43]
20. 8. 2008 v 23:13Baracudaj
[40] ViKing: Na tuhle fotku interiéru vůbec nedej, až do něho nasedneš pak hodnoť. Interiér se musí hodnotit hlavně zevnitř, potřebuješ to vnímat v prostoru. Ta fotka interiéru je hodně špatná, ber ji z rezervou jen jako informativní.
Tahle je z částečně zahaleného, lesklé dřevo. Hned to vypadá o něco lépe.
http://img.worldcarfans.com/US/2008/8/6/9080806.005/9080806.005.Mini7L.jpg
Interiér bude, věřím tomu, silnou stránkou tohodle E-čka.
[44]
20. 8. 2008 v 23:16PekelnáMicinka
Jen připomenu, ta kastle zřejmě už existuje dýl, takže fotky z bildu bych považoval za definitivní. Ale už jen fakt, že MB by neměl mít od začátku „novou“ techniku je dost zarážející.
http://news.auto.cz/spy/mercedes-benz-photos-spy-e-novy-design-ano-nova-technika-pozdeji.html
[45]
20. 8. 2008 v 23:17Baracudaj
[42] PekelnáMicinka: Jasně trochu jim to tam nelícuje, pár dobře mířenej ran kladivem a bude to ok ;-).
F700 byla chuťovka v každém ohledu, opravdu krásný koncept. Určitě by tím nic nezkazili.
[46]
20. 8. 2008 v 23:18PekelnáMicinka
Ad brzdy: „…například nákladný elektronický brzdový systém SBC (Sensotronic Brake Control) již nebude součástí výbavy třídy E, jako když se představovala aktuální generace. “
[47]
20. 8. 2008 v 23:21PekelnáMicinka
[45] Baracudaj: samozřejmě F700 je sériově nevyrábitelná, poukazoval jsem jen na řešení přední části. Případně a la koncept Ocean Drive.
[48]
20. 8. 2008 v 23:24Baracudaj
[44] PekelnáMicinka: S tou novou technikou se to občas překrucuje. Žádné auto není od šroubku nové. Většinou je zcela nových dílů tak 40%, ostatní prochází běžnou modifikací. Vývoj předchozí generace byl určitě velmi nákladný a přece to po 7 letech výroby neshrnou ze stolu a nezačnou znova. Technika byla tak dobrá, že na ní budou dále stavět. Ale to přece dnes dělá kde kdo. Vždyť i nová BMW 7 je evoluce stávající techniky i když dostala třeba novou přední nápravu. Zcela nový vůz se vyvíjí tak každou druhou generaci, alespoň tak to tvrdí právě BMW.
E-čko nebude po stránce techniky nijak zaostávat, ba naopak určitě přinese pár nových technických řešení. Je to přece M-B.
[49]
20. 8. 2008 v 23:28da_b0mb
[43] Baracudaj: mas pravdu, to vypada mnohem lip.
[47] PM: Ocean Drive byl libovka, jinak proc myslis ze F700 by se seriove nedalo vyrabet? (mluvime o designu)
[50]
20. 8. 2008 v 23:30Baracudaj
[46] PekelnáMicinka: K těm SBC, s tím M-B tak trochu předběhlo dobu, celé zařízení podávalo dobré výsledky, ovšem technika nebyla zcela vyzrálá. Mělo to zkrátka své mouchy a jak jde o brzdy, pak M-B nechtělo nic riskovat. Navíc systém byl jištěn i klasickou hydraulickou cestou v případě nefunkčnosti elektroniky. Tento systém se zcela určitě za pár let vrátí, až ho doladí. Až nebude potřeba hydraulický okruh. Což přidávalo na zbytečné komplikovanosti systému. Až bude řízení by-wire, pak budou i brzdy.
[51]
21. 8. 2008 v 2:32PekelnáMicinka
[49] da_b0mb: no to byla reakce na Baracuduj, jinak samozřejmě jako většina konceptů by se vyrábět dala, ale už by to zdaleka nebylo to co je F700. Ale právě v souvislosti s E jsem ji zmínil, že bych čekal nějaký designový skok nastíněný právě studiemi.
[52]
21. 8. 2008 v 9:32Dinar
Příliš mnoho kritiky, a Asie? Tohle auto má koule, žádný bezpohlavní Lex, v novém éčku MB šlape svoji lajnu dál, prostě na siluetu stávajícího éčka naroubovaný ostrý styl céčka, mix je naprosto bez problémů, ta elegantní silueta (velmi mercedesovsky klasická) a k ní se přidané moderní hrany, navíc s odkazem na vlastní modely konce osmdesátých let. Vnitřek je rozporuplnější, ty ostře tesané tvary sedí GLK, i v céčku, asi proto, že na menších plochách, to působí sofistikovaněji, tady v té světlé to vypadá docela humpolácky, otázka jak to bude působit naživo.
[53]
21. 8. 2008 v 9:55507
Už som to videl.
[54]
21. 8. 2008 v 10:01BaracudaJ
[52] Dinar: Silueta je perfektni, přídi pomalu přicházím na chuť, přední náraznik je hodně povedený. Zád je na fotkách nevýrazná, hodně zkreslují. Naživo to bude rozhodně lepší, až se všechny ty linky sejdou.
Interiér je na fotce hodně zkreslený, tady to vypadá lépe.
http://img.worldcarfans.com/US/2008/8/6/9080806.005/9080806.005.Mini7L.jpg
[55]
21. 8. 2008 v 10:01BaracudaJ
[53] 507: Se máš.
[56]
21. 8. 2008 v 10:53507
Sakra, veď si dajte túto stránku http://www.jesmb.de/indexie.htm, nájdite odkaz na nový Mercedes-Benz E (vpravo) a je to!
[57]
21. 8. 2008 v 10:56kuní xicht
No neviem. Určite to naživo vyzerá dobre, ale na tej fotke je to dosť zlé. Trochu ako návrat do 90-tych. Počkáme naživo.
[58]
21. 8. 2008 v 11:04BaracudaJ
[56] 507: Ne každý tyto sránky zná, proto jsem to vyvěsil zde.
[59]
21. 8. 2008 v 11:06Navtech
507 má pravdu! Vymaž to Micinko, je to tady naprosto zbytečný!
[60]
21. 8. 2008 v 11:07507
58: Pozeral si tie stránky vôbec? Tam sú iné fotky.
[61]
21. 8. 2008 v 11:08507
59: Ty ani nevieš čo tam je, ty namyslený tup. Sú tam iné fotky, nie tieto. Tak sa tam pozri než si začneš robiť srandu.
[62]
21. 8. 2008 v 11:12Navtech
[61] Klídek, nebo ti jí plesknu, že vezmeš druhou o mauzoleum!
[63]
21. 8. 2008 v 11:12BaracudaJ
[61] 507: Na stránky jsem se samozřejme dival, ostatní foto znám. Zverejnil jsem jen ty, kde není E-cko v zupanu.
[64]
21. 8. 2008 v 11:13T613
(62) tady mi někdo něco kdysi říkal o klidu :-))
[65]
21. 8. 2008 v 11:13507
63: Nuž, je to veľmi zaujímavý web. Je tam CAD svetlá. Takže už presne vedíme aké budú. Je tam mnoho interiérov.
[66]
21. 8. 2008 v 11:16Navtech
[64] Já jsem klidnej, to byl jen výchovnej moment:))
Každopádně jsem včera prolejzal desítky webů s rozborama a fotkama E-class a nevěřim pomalu ani těmto fotkám.
[67]
21. 8. 2008 v 11:19jurajos
Ta posledna foto. Je ten vodiz taky krpec alebo si pozicali volant z Actrosa?
[68]
21. 8. 2008 v 11:20BaracudaJ
[66] Navtech: na 95% tak bude vypadat. Mrkni, přidal jsem nové foto interiéru a shoduje se.
[69]
21. 8. 2008 v 11:20507
Tie fotky exteriéru autobildu, tie nevistihujú pravdu. Na tej druhej je auto veľmi umelé. Všimnite si, ako na ľavej strane z pohľadu od auta bočného svetla vnútornej strany prechádza farba auta do svetiel. Žeby boli tak rezané? Tak to nie. Tieto fotky sú taká poloretuš.
[70]
21. 8. 2008 v 11:21507
P.S.: Interiér je nádherny.
[71]
21. 8. 2008 v 11:21507
66: Keď ty mne hovoríš „kto je síce hlúpy“.
[72]
21. 8. 2008 v 11:21da_b0mb
Tak jsem se na to musel vyspat…dneska to vidim uz trochu jinak
Ty fotky zahalenyho Ecka jsou snad lepsi nez ty odkryty…obzvlast interier.
[73]
21. 8. 2008 v 11:23BaracudaJ
[65] 507: JJ, ty Cad světla jsou dobrý, je z nich vydet, že fotky nelžou.
[74]
21. 8. 2008 v 11:25Navtech
[68] BaracudaJ ..nojo, tak teď zase koukám na tu převodovku…na spodní fotce je řazení pod volantem, jako v eSku, nebo ML, GL a R, tam na druhý je zase na tunelu… Nejsem si jistej, jestli třeba i v C-class je teda ta sedmistupňová převodovka řazená taky pod volantem, nebo na tunelu. Každopádně ta kvedlačka pod volantem je naprosto geniální věc. Na tunelu je spousty místa na lahváče.
[75]
21. 8. 2008 v 11:26Pierro
No koukal jsem na otky, které tedy jsem už někde viděl a nezbývá než trvat na tom co jsem o novém Éčku již jednou řekl. To auto vypadá velice elegantně. Ano přední lampy sice někomu mohou připomínat GS od Lexe, nicméně celkově mi přijde Mercedes tak nějak noblesnější. Rozhodně mu ty hrany seknou. Stejně mile mne překvapil i interier, kde se snoubí vzpomínka na W124 se současností (budoucností). Oproti fotkám, kde byla přístrojka shovaná pod dekou a působila svou přední částí poněkud divně, je výsledek naprosto pozitivní. Pokud si mercedes podrží kvalitu a zpracování nastolenou větší třídou S, bude se jednat o návrat ke strým dobrým časům, kdy Mercedes určoval trendy v prémii.
Jediné s ím se nějak nemohu srovnat jsou ty zadní světla alá Hyundyi Sonata. Tam soudruzi ze Stuttgartu nějak zadání nezvládli… Ale moc se těším na živo. Otázka pro všechny – kdy se o objeví na trhu?
[76]
21. 8. 2008 v 11:40BaracudaJ
[75] Pierro: Pokud se představí napodzim, tak možná že už v prosinci bude v prodeji, pokud najaře v Ženevě, pak až někdy v květnu-červnu.
[77]
21. 8. 2008 v 11:44Pierro
Baracuda: a na kdy to vidíš ty??
[78]
21. 8. 2008 v 11:45Navtech
Podle těch pádel pod volantem to asi bude E63 se speed shiftem.
[79]
21. 8. 2008 v 11:47BaracudaJ
[74] Navtech: C to má jen dole na tunelu. S tím volicem v E jsi me trochu prekvapil, to je hodne divný. Na obou fotkách je zobrazen volic pro automat. Na tunelu bych cekal umisteny manual. Nevim, uvidime.
[80]
21. 8. 2008 v 11:47Pierro
Navtech: myslíš?? není to na AMG přeci jen trochu brzo?
[81]
21. 8. 2008 v 11:49Navtech
http://www.autoexpress.co.uk/news/spyshots/226116/mercedes_eclass.html
[82]
21. 8. 2008 v 11:53BaracudaJ
[77] Pierro: Spíš bych čekal až v Ženevě.
[83]
21. 8. 2008 v 11:57BaracudaJ
Pierro: Máš zálusk na nový E a nemůžeš se už dočkat co
[84]
21. 8. 2008 v 11:58Navtech
http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/M/mercedes/e-class/03-large/merc-e-class-sep07-int.jpg
Tady je taky řazení u volantu a podle velikosti volantu, bych to taky tipoval na 63.
[85]
21. 8. 2008 v 11:59Pierro
baracuda: no což o to, zálusk by i byl, jen to konto je nějaké no řekněme z těch menších…:o)) Takže za nějaké dva tři roky si o tom řekneme více…:o))
[86]
21. 8. 2008 v 12:07BaracudaJ
[85] Pierro: JJ, pětistovka je pořád pětistovka, víš co já se na ní nadřu. To ano maminko jen ty ceny jsou nějaký vyšší…básníci
Musíš na sobě makat
[87]
21. 8. 2008 v 12:21Pierro
Baracuda: já vím, už mě tu několikkrát poučil jeden hodný a chytrý pan doktor. Dnes už vím že na sobě musím makat, zrát, učit se jazyky a studovat. Stejně tak dobře už vím kde se měněj pemprsky a kde se daj nafasovat mokrý hadry a papírový kapesníky. Jo a od předvčerejška se nejnověji chodím koukat po večerech do garáže na své auto abych poznal sebe sama a přestal lhát. Tak to ti nestačí???…:o))
[88]
21. 8. 2008 v 12:23507
MERCEDES-BENZ E 63 AMG
, už nebude. Bohužiaľ. Emisie, normy, spoemnte si, že Mercedes-Benz plánuje vo všetkych automobiloch turbo. Je to smutné. Ale je to tak. Alebo-na rok dávať tam motor-to automobilky nerobia.
[89]
21. 8. 2008 v 12:23507
Navyše, to je do roku 2010. Takže už teraz začínajú znižovať emisie. Je jasné, že E 63 AMG NEBUDE.
[90]
21. 8. 2008 v 12:24Navtech
A proč teda E63 testujou?
[91]
21. 8. 2008 v 12:24507
87: Choď s tým do čerta! Nikto tu na teba nie je zvedavý.
[92]
21. 8. 2008 v 12:25507
90: Odkiaľ vieš, že je to E 63 AMG ty rozumbrada?
[93]
21. 8. 2008 v 12:26BaracudaJ
[87] Pierro: Hochu hochu, jdes správným směrem, držím palce ;-). To já musím nejdriv pořídit tu garáž
[94]
21. 8. 2008 v 12:26Navtech
Umim číst, ty máš v tomto směru asi velký deficit
[95]
21. 8. 2008 v 12:28507
94: A odkiaľ vedia, že je ten automobil poháňaný motorom 63 AMG? Zvuk je síce zvuk, ale já zase viem čítať aj text, ty asi len vetu a čítal som, že najneskôr do roku 2010 bude mať každé auto prepĺňanie. A to teda tam nedajú na jeden rok. To automobilky nerobia. Navyše, do roku 2010. Nie v roku 2010, zo dňa na deň. Už teraz na tom pracujú, takže je jasné, že E 63 AMG NEBUDE.
[96]
21. 8. 2008 v 12:28BaracudaJ
[89] 507: Je jasné, že E63 určitě bude, vždyť ten motor sotva vyvinuly, zákazníci na to čekají. Ani M5 neslevý, naopak prý zvětší objem o půl litru, možná i turbo.
[97]
21. 8. 2008 v 12:31Navtech
AMG bylo, je a bude. Jdu sekat trávu se svym Ferrari z mountfíldu
[98]
21. 8. 2008 v 12:33507
96: BaracudaJ, ty ma počúvaj!
Keď Mercedes-Benz nevie svojou mocou zatlačiť na duté poslanecké hlavy…
Koľkokrát ti mám opakovať, že najneskôr do roku 2010 bude mať každý automobil prepĺňanie. A to nebude zo dňa na deň. Teda, ani na čas-2009-2010. Na takýto krátky čas značky nadávajú motory. Prečo potom aj nové BMW 740i nemá osemvalec na ten čas kým príde Euro5? Proste na jeden rok tam nedajú motor, nebudú to na to vyvíjať. A ako hovorím, tie turbá tam nedajú zo dňa na deň. Už teraz na tom začínajú pracovať-na tom, aby každý model mal turbo. Takže je jasné, že E 63 AMG NEBUDE.
[99]
21. 8. 2008 v 12:33BaracudaJ
[97] Navtech: Nesehnal si brigádníka?
[100]
21. 8. 2008 v 12:34507
97: Ale nie E 63 AMG. Motor 63 AMG je jasné, že nebude.
[101]
21. 8. 2008 v 12:35Pierro
91: byl jsi snad tázán? já se bavím s Baracudou jestli jsi si toho nevšiml…
[102]
21. 8. 2008 v 12:36507
101: Tak dobre. Budem slušný. Ty si mňa začal urážať. A teraz sa čuduješ, že som ťa urážal. Prečo?
[103]
21. 8. 2008 v 12:37Pierro
Navtechu, tak hlavně nenasrat souseda až ho vzbudí frenetický řev tvého mountfíldího Ferrari…:o))
[104]
21. 8. 2008 v 12:37BaracudaJ
[98] 507: Co na tom, že 740 nemá V8, když v 750 stále bije a navíc dostal přeplňování. Verze AMG bude mít V8 zcela určitě, tak ta 6.2 dostane kompresor a sníží objem na 6.0 a je vymalováno.
[105]
21. 8. 2008 v 12:42Dinar
(104) přesně tak, E 63 AMG bude, a bude to přeplňovaná V8.
[106]
21. 8. 2008 v 12:43Pierro
Baracuda: No pokud vím, tyhle TOP verze německé trojky půjdou tak trochu proti proudu. Většina řekněme civilních variant dostane přeplňování a růst objemů je také u konce. Nocméně trio vozů RS6, M5 a E63 AMG se tomuto trendu vyhne. Dle mých informací má pod kapotou E63 zůstat osmiválec atmosférický beze změn objemu poze však s drobnějšími úpravami. Výkon by měl povyrůst někam k hranici 550 koní. Netvrdím, však že je to stoprocentní a svatá pravda. Nicméně všechno tomu nasvědčuje…
[107]
21. 8. 2008 v 12:43Pierro
Dinare, jsi si jistý tím přeplňováním?
[108]
21. 8. 2008 v 13:02Navtech
Všichni dneska přeplňujou… Došel mi benzín do Ferrari.
[109]
21. 8. 2008 v 13:05507
105: Veď o tom hovorím sakra. Už to nebude 63 AMG ako ho poznáme. Bude preplňovaný. Veď o tom stále hovorím.
[110]
21. 8. 2008 v 13:07Pierro
Navtechu ty jsi přeplněnej anebo ne? No když už jsme u toho přeplňování, tak mi nějak docvaklo, že jsem ještě dneska neobědval…:o(
[111]
21. 8. 2008 v 13:08507
106: Nič tomu nenasvedčuje. Práve to že Mercedes-Benz chce mať do roku 2010 vo všetkých autách prepĺňanie nasvedčuje tomu, že E 63 AMH nebude.
[112]
21. 8. 2008 v 13:08Pierro
Tak asi máte hoši pravdu. Moje informace se ukázala jako nesprávná. Pak už se jen zeptám, jakej objem bude koštovat ten osmihrnek?? Půjde zpět pod pět litrů?
[113]
21. 8. 2008 v 13:10Pierro
111: označení by mohlo (možná) zůstat, motor bude jiný?? Anebo zůstane u objemu 6,2 l a doplní jej turbo??
[114]
21. 8. 2008 v 13:11Navtech
Označení bude 63, ale ne AMH:)) Vše jsem četl na Google, když si zadáš W212 asi 3 nezávislý články.
[115]
21. 8. 2008 v 13:12507
104: Skús pochopiť o čom hovorím. Reakcia: Čo na tom, že 470i nemá osemvalec, má ho 570i je zcestná. To by si mi mohol povedať tedy, keby som u 740i smútil za osemvalcom. Já som hovoril o tom, že ak by automobilkám stálo zato dávať motory do nových modelov na jeden rok, tak by 740i mala osemvalec a až po tom čo by začala paltiť Euro 5 by dostala šesťvalec. A to za to nestojí nijakej automobilke. Ani Mercedesu-Benz.dávať na jeden rok motor 63 AMG. Navyše, už teraz začínajú pracovať na tom, aby KAŽDÝ MODEL mal prepĺňanie. Hovoril to Dinar. Bude nástupca E 63 AMG. Ale bude mať prepĺňanie.
[116]
21. 8. 2008 v 13:13507
113: Veď preto hovorím, že E 63 AMG nebude. A kedže bude iný motor-bude iný názov.
[117]
21. 8. 2008 v 13:13Navtech
Ve Ferrari používám nepřeplňovaný čtyřtakt Bridge & Stratton 13 PS
[118]
21. 8. 2008 v 13:14507
114: Žeby CGI? :))
[119]
21. 8. 2008 v 13:14507
117: Navtech, to Ferrari, to je normálne pod Fiatom. Ako je možné, že sa tak volajú traktory. Keď som bol malý, videl som to na výstave. :-)))
[120]
21. 8. 2008 v 13:16507
113: Tak určite to nebude tak, že objem zostane a dostane turbo. Turbo je preto, aby splnili emsie. Ale nie tak, že objem zostane. To by zase ich len nesplnil. Takže objem dole a turbo.
[121]
21. 8. 2008 v 13:18Pierro
120: máš konkrétnější informace??
[122]
21. 8. 2008 v 13:45BaracudaJ
[117] Navtech: Jo to je dobrý motor, ale 13 koní, to už kácí stromy ne. Já mám chrastítko. Stejná značka jen 4.5 k.
[123]
21. 8. 2008 v 13:48BaracudaJ
[121] Pierro: Pod 5.5 určitě nepůjdou. Tipuju, že to bude 6.0 s kompresorem, možná ten nový Eaton co ho má ZR1 či Audi v 3.0 TFSI. Mercedes se s turbem nikdy moc nekamarádil, zvlášť u takového objemu.
[124]
21. 8. 2008 v 13:52Pierro
Já si říkám, jestli by se nedalo zapracovat na emisních limitech i bez zmenšování objemu. Koneckonců motor 6,2 (63 AMG) je poměrně nový a je osazen ve spoustě modelech Mercedesu. No vážně jsem zvědavý…
[125]
21. 8. 2008 v 14:53507
124: Ale tak, že do stávajiciho objemu dajú trubo, tak ich nezmenšia. Pretože objem zostane-a teda aj spotreba a emisie. Síce má motor väčšiu efektivitu, ale či by to stačilo?
[126]
21. 8. 2008 v 15:06Pierro
125: teoreticky áno. U týchto vysokovýkonných aut si automobilka teoreticky môže dovoliť aj dačo menej ekologického. Keď ostatné modely budú s predstihom plniť Euro V. V celkovom objeme výroby to zanikne a ako sa vraví vlk sa nažerie a koza ostane celá. Inak ako vravím, ja neviem ako bude vyzerať budúce Éčko v prevedení AMG. Ak ty vieš predsa len viac hoď info, rád sa nechám poučiť..:o)
Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.