-
Mercedes-Benz E – první neoficiální foto
Mercedes-Benz E – první neoficiální foto
Na internetu se mi náhodou podařilo objevit neoficiální foto nové třídy E od M-B. Jeho tvary se hodně přibližují skicám, které se celkem pravidelně objevovali v AutoBildu.Vůz nese designové prvky, které se objevily na novém C či faceliftu SL.Interiér prošel výraznou změnou a svými hranami připomíná staré dobré mercedesy z 80. let. Zajímavý detail, klasické hodiny s ručičkami jsou stále součástí združených ukazatelů ;-).
První studentská formule v ČR realitou! Hybridní automobily 3 – Jak funguje Toyota Prius
126 Responses to Mercedes-Benz E – první neoficiální foto
[1]
21. 8. 2008 v 12:35Pierro
91: byl jsi snad tázán? já se bavím s Baracudou jestli jsi si toho nevšiml…
[2]
21. 8. 2008 v 12:36507
101: Tak dobre. Budem slušný. Ty si mňa začal urážať. A teraz sa čuduješ, že som ťa urážal. Prečo?
[3]
21. 8. 2008 v 12:37Pierro
Navtechu, tak hlavně nenasrat souseda až ho vzbudí frenetický řev tvého mountfíldího Ferrari…:o))
[4]
21. 8. 2008 v 12:37BaracudaJ
[98] 507: Co na tom, že 740 nemá V8, když v 750 stále bije a navíc dostal přeplňování. Verze AMG bude mít V8 zcela určitě, tak ta 6.2 dostane kompresor a sníží objem na 6.0 a je vymalováno.
[5]
21. 8. 2008 v 12:42Dinar
(104) přesně tak, E 63 AMG bude, a bude to přeplňovaná V8.
[6]
21. 8. 2008 v 12:43Pierro
Baracuda: No pokud vím, tyhle TOP verze německé trojky půjdou tak trochu proti proudu. Většina řekněme civilních variant dostane přeplňování a růst objemů je také u konce. Nocméně trio vozů RS6, M5 a E63 AMG se tomuto trendu vyhne. Dle mých informací má pod kapotou E63 zůstat osmiválec atmosférický beze změn objemu poze však s drobnějšími úpravami. Výkon by měl povyrůst někam k hranici 550 koní. Netvrdím, však že je to stoprocentní a svatá pravda. Nicméně všechno tomu nasvědčuje…
[7]
21. 8. 2008 v 12:43Pierro
Dinare, jsi si jistý tím přeplňováním?
[8]
21. 8. 2008 v 13:02Navtech
Všichni dneska přeplňujou… Došel mi benzín do Ferrari.
[9]
21. 8. 2008 v 13:05507
105: Veď o tom hovorím sakra. Už to nebude 63 AMG ako ho poznáme. Bude preplňovaný. Veď o tom stále hovorím.
[10]
21. 8. 2008 v 13:07Pierro
Navtechu ty jsi přeplněnej anebo ne? No když už jsme u toho přeplňování, tak mi nějak docvaklo, že jsem ještě dneska neobědval…:o(
[11]
21. 8. 2008 v 13:08507
106: Nič tomu nenasvedčuje. Práve to že Mercedes-Benz chce mať do roku 2010 vo všetkých autách prepĺňanie nasvedčuje tomu, že E 63 AMH nebude.
[12]
21. 8. 2008 v 13:08Pierro
Tak asi máte hoši pravdu. Moje informace se ukázala jako nesprávná. Pak už se jen zeptám, jakej objem bude koštovat ten osmihrnek?? Půjde zpět pod pět litrů?
[13]
21. 8. 2008 v 13:10Pierro
111: označení by mohlo (možná) zůstat, motor bude jiný?? Anebo zůstane u objemu 6,2 l a doplní jej turbo??
[14]
21. 8. 2008 v 13:11Navtech
Označení bude 63, ale ne AMH:)) Vše jsem četl na Google, když si zadáš W212 asi 3 nezávislý články.
[15]
21. 8. 2008 v 13:12507
104: Skús pochopiť o čom hovorím. Reakcia: Čo na tom, že 470i nemá osemvalec, má ho 570i je zcestná. To by si mi mohol povedať tedy, keby som u 740i smútil za osemvalcom. Já som hovoril o tom, že ak by automobilkám stálo zato dávať motory do nových modelov na jeden rok, tak by 740i mala osemvalec a až po tom čo by začala paltiť Euro 5 by dostala šesťvalec. A to za to nestojí nijakej automobilke. Ani Mercedesu-Benz.dávať na jeden rok motor 63 AMG. Navyše, už teraz začínajú pracovať na tom, aby KAŽDÝ MODEL mal prepĺňanie. Hovoril to Dinar. Bude nástupca E 63 AMG. Ale bude mať prepĺňanie.
[16]
21. 8. 2008 v 13:13507
113: Veď preto hovorím, že E 63 AMG nebude. A kedže bude iný motor-bude iný názov.
[17]
21. 8. 2008 v 13:13Navtech
Ve Ferrari používám nepřeplňovaný čtyřtakt Bridge & Stratton 13 PS
[18]
21. 8. 2008 v 13:14507
114: Žeby CGI? :))
[19]
21. 8. 2008 v 13:14507
117: Navtech, to Ferrari, to je normálne pod Fiatom. Ako je možné, že sa tak volajú traktory. Keď som bol malý, videl som to na výstave. :-)))
[20]
21. 8. 2008 v 13:16507
113: Tak určite to nebude tak, že objem zostane a dostane turbo. Turbo je preto, aby splnili emsie. Ale nie tak, že objem zostane. To by zase ich len nesplnil. Takže objem dole a turbo.
[21]
21. 8. 2008 v 13:18Pierro
120: máš konkrétnější informace??
[22]
21. 8. 2008 v 13:45BaracudaJ
[117] Navtech: Jo to je dobrý motor, ale 13 koní, to už kácí stromy ne. Já mám chrastítko. Stejná značka jen 4.5 k.
[23]
21. 8. 2008 v 13:48BaracudaJ
[121] Pierro: Pod 5.5 určitě nepůjdou. Tipuju, že to bude 6.0 s kompresorem, možná ten nový Eaton co ho má ZR1 či Audi v 3.0 TFSI. Mercedes se s turbem nikdy moc nekamarádil, zvlášť u takového objemu.
[24]
21. 8. 2008 v 13:52Pierro
Já si říkám, jestli by se nedalo zapracovat na emisních limitech i bez zmenšování objemu. Koneckonců motor 6,2 (63 AMG) je poměrně nový a je osazen ve spoustě modelech Mercedesu. No vážně jsem zvědavý…
[25]
21. 8. 2008 v 14:53507
124: Ale tak, že do stávajiciho objemu dajú trubo, tak ich nezmenšia. Pretože objem zostane-a teda aj spotreba a emisie. Síce má motor väčšiu efektivitu, ale či by to stačilo?
[26]
21. 8. 2008 v 15:06Pierro
125: teoreticky áno. U týchto vysokovýkonných aut si automobilka teoreticky môže dovoliť aj dačo menej ekologického. Keď ostatné modely budú s predstihom plniť Euro V. V celkovom objeme výroby to zanikne a ako sa vraví vlk sa nažerie a koza ostane celá. Inak ako vravím, ja neviem ako bude vyzerať budúce Éčko v prevedení AMG. Ak ty vieš predsa len viac hoď info, rád sa nechám poučiť..:o)
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.