-
Nižší střední třída: Fiat Bravo
FIAT BRAVO Sport 1,4 T-jet
V Sokolovské ulici na Praze 8, nedaleko viaduktu, se mezi papírnictvím a nějakým krámkem s konfekcí nenápadně krčí takové malé bistro. Občas tam chodívám na oběd, protože vedle ukrutných porcí nešizeného gyrosu s oblohou kvalitní zeleniny a výtečných lasagní tam kuchař Ferdinando Pandolfi peče tu nejlepší italskou pizzu v širokém okolí. Těsto je křehké na okrajích, ale ne vysušené, uprostřed vláčné.. Šunková pizza není pokrytá šunkovým salámem, ale opravdovou šunkou a v sýrové mezi parmezánem a nivou plave snad celý hermelín… A stojí neskutečně málo – tedy na to, jak je dobrá.. Trabl je, že tam jsou jen tři stolečky a místo tak akorát ke stání u kasy. Trabl taky je, že teď v chladnu se při každém otevření vstupních dveří na vlasech objeví jinovatka a od pusy už nejde jen banální pára, ale ke stolu se po každém výdechu snese nový prašan. Fajn na sjezdovce, malinko úlet při obědě.. Ale i tak tam chodím rád, i přes nepříliš vzdálené dunící a zběsile cinkající tramvaje šílených řidičů MHD. Kvalitní italská kuchyně určité oběti v podobě ústupků na komfortu ospravedlní.
To bistro, to je Fiat. Bravo se stopadesátikoňovou jednačtyřkou na osmnáctipalcových kolech, to je ta zasněžená šunková pizza s žampiony.
Stile individualistico
Fiat Bravo je především Ital každým coulem. V tom dobrém i špatném. A kdo říká, že v Itálii auta neumí, ten by měl s tím toluenem přestat.. mimo nosní sliznice to totiž maže i neurony a zdravý úsudek.
Testované Bravo v nejvyšší výbavě „Sport“ podle mého názoru zbytečně degradovala poněkud fádní červená barva, která zbytečně důkladně maskovala některé zajímavé tvary karoserie. Zdaleka nejlépe (podle mě) vypadá bílá, nebo šedá (ne stříbrná) bava. Bílá proto, že opticky velmi pomáhá subtilní přídi maskovat její podvyživenost a na zádi dá vyniknout utopeným světlům. Šedá proto, že auto vypadá dospěleji a záď méně nedodělaně. To jsou ale jen mé subjektivní dojmy.
Testovanému Bravu pomáhají příplatková 18″ kola o rozměru 225/40/ZR18 s relativně malými brzdovými kotouči, které se ve velkém kole trochu ztrácejí.. Co si ale Fiat mohl odpustit, to je křiklavě červená barva brzdových třmenů, kterou pochopím u Ferrari, ale u Brava… e e. Barva se navíc u předního levého kola loupala, takže výsledný dojem byl takový, jako by je v garáži kdosi přebarvil maminčiným lakem na nehty a předtím ani neodmastil..
Příď testovaného Brava vypadá z předního 3D pohledu velmi dobře a propracovaně, přímý čelní a boční pohled ale odhalí mírné disproporce oproti masivní baculaté zádi s trochu nepěknými a naštěstí nenápadnými světly.. Důvod by mohl být v dlouhém předním převisu (98,5 cm) a strmě stoupající boční lince dveří. Opticky vzato to není úplně šťastné řešení, ale světě div se, v praxi vypadá Fiat Bravo jako celek velmi dobře, dynamicky a mohutně. Prohlídku zakončím stisknutím loga na zádi a následným otevřením pátých dveří… Nepodařilo se mi zjistit objem zavazadlového prostoru, ale nebýt subwooferu na levé straně, byl by docela slušně objemný a praktický (plný háčků a ukotvení) – s výjimkou úzkého vstupního prostoru, kam se svými kulatými tvary vtírají zadní světlomety. Pod podlážkou se ukrývalo dojezdové kolo. Víko dopadne kultivovaně a s jemným bouchnutím hned napoprvé.
Interno
Pohled do interiéru (Interno) navozuje pocit jiného, podobného slova – Inferno. Prostě všude je rudo a černo jako v pekle… Rudě čalouněné dveře se zavírají s opravdu kvalitním, téměř luxusním žuchnutím, o kterém si třeba v C4 můžete nechat jen zdát a i v takové A3 si nebudete připadat o mnoho lépe… Takové dovření dveří leccos prozradí o celém autě. Zadních dveří se ale stejná chvála netýká, tam už to bylo „pouze“ dobré
Sedím v dobře tvarovaných a optimálně tuhých sedadlech s červenými bočnicemi i prošíváním a slušnou oporou stehen i zad… přesto mají jeden zvláštní prohřešek proti anatomii, který mi s pozdějšími přibývajícími kilometry začal vadit.. Ve spojnici mezi sedákem a opěradlem cosi vadí.. do zadku mě tlačila nějaká skrytá část konstrukce sedačky a nutila mě volit jinou, než vzpřímenou polohu.. Být vrchní od „Modré ústřice“, jásal bych v předtuše vzrušující jízdy po hrbolatých okreskách, ale jsem heterosexuál, takže mě to spíš otavovalo. Škoda, protože sedačky v Bravu jsou jinak povedené i pěkné, s dobře umístěnými hlavovými opěrkami.
Tříramenný, kůží potažený volant s tlačítky ovládání audiosoustavy a systému „Blue and Me®“ je ozdobou interiéru a výborně se drží. Popravdě, zdá se mi, že je to takový malý dárek inženýrů z Torina – jako náplast na některé nepochopitelné úlety, které jinak zajímavé a povedené auto degradují do kategorie „hezké, ale….“.
Tak především zůstává rozum stát nad ergonomií ovládání stěračů a přepínačů světel… Ovladače jsou malé a tlusté, ale neskutečně dobře skryté za rameny volantu. V podstatě v žádné poloze nejsou pořádně vidět a situace se nezlepší, ani když se nahnu až těsně k volantu. V praxi to znamená, že se buďto zpaměti naučíte, kde je jaká poloha, nebo budete při stírání čelního skla či zapínání mlhovek pro jistotu nacvičovat i losí test. První varianta je o něco pravděpodobnější, zato ale otravně nepochopitelná. Jediným dobře viditelným prvkem pod volantem byl tempomat – účelně logické :-s
Celý čelní panel z jinak dosti kvalitních materiálů je jakoby v pohybu… vlní se směrem od řidiče ke spolujezdci a nebýt trochu zbytečně asymetrický ve své střední části, byl by ve své originalitě i hezký. Ale to, co jde Saabu a starším Volvům, to zdaleka nemusí fungovat i u Fiatu, kde je výsledný efekt roven pomalu se hroutící šikmé věži v Pise. Alespoň, že grafika centrálního displeje je přehledná a hezká.
Ve spodní částí středového panelu se skrývá koncovka USB s logem Windows – znamení přítomnosti chytrého a levného systému Blue and Me® s piktogramovou navigací a bluetooth rozhraním… za 7 tisíc, no neberte to! Za to patří Fiatům velká poklona, protože jiní výrobci si za podobné hračky nechávají draze platit.
Odkládacích míst je také dost, do dveří se vejde litrová láhev, schránka před spolujezdcem uspokojí a středová loketní opěrka ukrývá dokonce chladící box na plechovku s kolou… chytré.
I místo vzadu je dobré a nečekaně útulné. Tedy pokud nalézáte pohodlí v atomovém krytu vystlaném příjemnými materiály. Vysoká hrana dveří nechává dospělé vzadu v domnění, že cestují ponorkou, děti pak nelézají výborný bunkr, kde se mohou beztrestně schovat před pohledem dospělých účastníků silničního provozu, kterým před chvílí ukázali vztyčený prostředníček a vyplazený jazyk.
Zdá se vám, že jsem něco vynechal? Nezdá.. vynechal jsem dost podstatnou část z pohledu řidičova – přístrojový štít. Ten je na první pohled klasický a pohledný, na ten druhý ale začínám mít pocit, že něco není v pořádku… Mezi dvěma tubusy (to je dnes taková móda..) se ukrývají dva malé budíčky s informacemi o stavu paliva a teplotě vody v chladiči. Pod nimi je malý multifunkční displej s obstarožní grafikou a jedním zajímavým údajem (ale o tom až v popisu jízdy).
Jenže soudruzi z Itálie někde v procesu schvalování designu přístrojové desky zapomněli, že tato má především sloužit pro zobrazování údajů a v tom tkví (podle mého) ten nejnepochopitelnější prohřešek proti ergonomii, který jsem viděl u všech testovaných aut (zdatně mu sekunduje už jen Mazda3, ale „kvalit“ Fiatu v tomto ohledu nedosahuje).
Zkrátka, na údaje není za dne vůbec (!) vidět. A když říkám, že vůbec, tak tím myslím vůbec. Podle polohy ručičky se dá leccos odhadnout, ale pokud je venku světlo, nemáte šanci rychlost odezírat. V noci je to samozřejmě jiné, ale většina lidí jezdí i za světla (překvapení) a v obci se občas hodí, když víte, jestli jedete 45 nebo 60. Světle podbarvená čísla na světlém pozadí ciferníků ve světle dne, to je prostě průšvih, který jsem nebyl schopen vyřešit ani zvýšením jasu přístrojového štítu. Nenašel jsem (přes veškerou snahu), kde se ovládá. Umberto Leggeri asi při návrhu přístrojovky místo práce tančil, zpíval a hrál na mandolínu pod okny své milované Ergonommy Utilitari.
Una racceta
Otáčím klíčkem (stejným, jako má Ducato – uf) a malý motor ihned a téměř neznatelně naskočí. Šestistupňová převodovka sice řadí po delších drahách, ale přesně a tak se zvolna rozjíždím na okolní okresky…
Po prvních pár stovkách metrů je jasné, že fiatí 1,4 s turbem je povedená záležitost. Hezky táhne i do dvou tisíc a prakticky není znát jakýkoliv přehnaný turboefekt, který by se u takto výkonného, malého motoru dal očekávat. Při pojíždění v krátké koleně před křižovatkou vyšla najevo snad jediný neduh a tím je téměř nulová ochota rozjet se na „dvojku“ i při předchozím prošlápnutí plynového pedálu – prostě mě Bravo nutilo rozjíždět se na „jedničku“ i v případě, kdy už se (nebo ještě) pomalu pohybovalo.
Najíždím na sérii zatáček okresních silnic a silniček Prahy-Východ, podřazuji a sleduji grafický ukazatel otáček turba na středovém displeji, který je zajímavým zpestřením jinak nepovedených ukazatelů rychlosti a otáček. Fiat se mezi tím s dosti šílenou rychlostí s velkou jistotou proplétá řadou po sobě jdoucích zatáček a překvapivě přesné a vyvážené řízení s mikroskopickými zbytky citu pomáhá citlivě dávkovat natáčení kol přední nápray. Levé tlačítko středové části přístrojové desky s nápisem „Sport“ mačkám bez viditelného efektu a přemýšlím, k čemu asi tak bude? Na nic jsem nepřišel, tak ho nechávám bez povšimnutí
Zadní náprava – poněkud překvapivě – nemá žádný problém s trakcí a v podstatě se ani nehne. Jen větší díry, kterým se ale snažím vyhýbat seč to jde, způsobí lehké rozechvění jinak tuhé karoserie a mírnou (opravdu mírnou) nervozitu. V dané rychlosti to ale chápu a pocit ovladatelnosti přetrvává. Jen u třech zkoušených vozů jsem byl na stejné trase zatáčkovitých okresek schopen (a hlavně ochoten) vyvinout 160 km/h (navíc ještě Civic a 308). Jestli vám tam chybí Focus, tak to není vina vozu a jeho podvozku, ale dýchavičného motoru.
Ale zpět k Bravu, které na obřích 18″ kolech s nízkým profilovým číslem není zdaleka tak nepohodlné, jak by se mohlo zdát. Podvozkově prostě Bravo dohání, co ztrácí na logice a ergonomii interiéru a jízda jako taková je čitelná a jistá. Po předchozích jízdních patáliích se Stilem je to překvapivé zjištění
Motor si vesele rezonuje okolo pěti tisíc, ale v autě které má najeto 18 700 km je to rezonance jediná. Materiály a zpracování je tedy dobré, stejně jako hutný a opravdu příjemný zvuk příplatkové audiosoustavy, které chybí jen čistší výšky a která už už čeká na nějakou pecku od Gigi d´Agostina – tahle hudba se do Brava se sto padesáti koňmi hodí nejlépe.
Zajíždím s Fiatem v nižší střední třídě za 580 tisíc zpátky na nádvoří a bilancuji.
Resultatti
Bravo je plnohodnotnou konkurencí jakéhokoliv současného vozu nižší střední třídy. Je osobité, designově velmi výrazné, celkem kvalitně postavené a především svým jízdním projevem v kombinaci s výborným řízením, kvalitním řazením a dobře odladěným podvozkem přesvědčivé!
O to více zamrzí interiérové ergonomické nedodělky v podobě páček ovladačů světel a stěračů, zbytečná asymetrie přístrojové desky a zejména totální (idiotská) nečitelnost ukazatelů rychlosti a otáček motoru. Nepotěší ani protivná rektální sonda konstrukce řidičova sedáku.
Situaci poněkud zachraňuje celkem rozumně stanovená cena s levnou doplňkovou výbavou a kvalitní standard již v základu.
Samostatnou kapitolou je přeplňovaná pohonná jednotka, která má v celém spektru otáček dostatek síly na ukájení vlastního ega na úkor koncernových závodníků v turbodieselových raketách – Bravo jim s přehledem ukáže koncovku výfuku
Nižší střední třída: Ford Focus Nižší střední třída: Citroën C4
9 993 reakcí na Nižší střední třída: Fiat Bravo
[1]
27. 10. 2008 v 20:50jurajos
Tak som to prečítal na jeden hlt a neskrývam prekvapenie. Že to v interiéry bude typický Talian sa dalo čakať (aj keď ho to vôbec neospravedlňuje), ale tak kladné hodnotenie podvozku a motora nečakal snáď nikto. Dvíham obočie a začínam sa na to auto pozerať trochu inak.
som nezaznamenal.
P.S.: jediné čo vo mne vyvoláva rozpaky je hodnotenie sedačky. Tvoje pocity z „oných oblasti“
Inak paráda…idem si to prečítať ešte raz.
[2]
27. 10. 2008 v 20:53wikinko
skoda tej citatelnosti budikov, inak super auto so super motorom… a samozrejme poklona pred autorom, dalsi pekne napisany test, tesim sa na dalsie.
[3]
27. 10. 2008 v 21:05Perun
[1] jurajos:
Díky. Ale seděl jsi ve verzi Sport? Mě tam ta konstrukce vadila. Nic na umření, to ne, ale cítit to bylo.
Podvozek těžil zejména z výborných kol, nezatížené přídě (1,9 JTD určitě nepojede tak dobře) a kvalitního naladění – ale je třeba to vnímat tak, že se auto musí řídit, ne jen držet volant – když se jede na doraz.
[4]
27. 10. 2008 v 21:05Navtech
Perun opet skvelej clanek, ale k Fiatu si necham svoje odusevnely poznamky. Snad bych ho jen s dovolenim srovnal s tim uvodnim pojednanim o pizze. Krom ty Sokol-ovsky ulice mne totiz udivilo, jak Ferdinando Pandolfi pece nejlepsi pizzu s parmezanem, nivou a do toho hermelin. Tak nejak bych si dovolil i hledet na ten Fiat, ale ty me urcite jen zkousis!
[5]
27. 10. 2008 v 21:06T613
tak tohle jsem si přečetl jedním dechem. Bravo je jedním z mých oblíbených vozů dané třídy. Ty rozpaky nad tím kam s Bravem jsou v tvém textu dosti cítit. Na jednu stranu je sup.. ale na druhou … I tak je to pro mne příjemné počtení. Čekal jsem větší kritiku..
P.S.: K těm šíleným tramvajákům. Tohle říkal školitel mému otci (řidič autobusu MHD) o záznamu nehody jednoho cinkcinkbum s osobním vozem: „I přes intenzivní zvonění nedokázal řidič tramvaje srážce s osobním vozem zabránit“
[6]
27. 10. 2008 v 21:08Perun
[2] wikinko: Hm, to je chyba, která Bravu sebrala reálné šance (!) na zlato.. Prohřešek proti zdravému rozumu.
Díky za uznání
[7]
27. 10. 2008 v 21:10T613
(6) „Hm, to je chyba, která Bravu sebrala reálné šance (!) na zlato“ za tohle by tě jeden slováčik ukamenoval
[8]
27. 10. 2008 v 21:13jurajos
(7)Našiel by sa aj jeden čech.
Ešteže sa nedostavil Golf.
[9]
27. 10. 2008 v 21:31Navtech
[8] Golfa netestoval schvalne, protoze by ostatni soupere roysekal na cucky!
[10]
27. 10. 2008 v 21:40milý stydlín
Velmi výstižné, až na mírně nepochopitelnou příhodu se sedákem a kritiku ovladačů pod volantem – s nimi nebude mít dlouhodobý uživatel auta žádný problém. Další výhrada je ryze subjektivní – barva mu sluší. I když na můj vkus je to zvenčí i zevnitř (vzadu a přístup do kufru) moc Ital a po Stilu bych si to nekoupil. Článku patří stejně jako předchozím velký palec.
[11]
27. 10. 2008 v 21:44Perun
[4] Navtech: Jakápak zkouška, chlape?
I kdyby tam byl zapečenej šváb převlečenej za rokfór, šel bych do ní 

Sokolovská.. opraveno.. Díky. Nejsem teď několik dní doma a mám nejen pomalé připojení, alébrž i vedení.
A s tím Golfem, toho je mi líto.. Ale nešetřil bych ho, pacholka, ani náhodou!
A dík za body
[12]
27. 10. 2008 v 21:47Perun
[5] T613: Jo jo, kam s ním? Díky! Tramvajáci mají těžký život, tak se o něj chtěj občas podělit, no…
[13]
27. 10. 2008 v 21:48Perun
[7] T613: Hoď kamenem, kdož jsi bez viny..
[14]
27. 10. 2008 v 21:53Navtech
[11] Kdyby tam byla gorgonzola, tak bych to bistro jel hledat, i kdyz k ty lokalite mam odpor, neb jsem tam nekde pracoval, kdyz jsem jeste pracoval. To tam akorat zacalo jezdit a koncilo to zluty metro
No a mistopis neznaj ani ty „fundovany“ taxikari ve znackovejch teplakach, tak s tim si nelam hlavu, zrovna tak s pripojenim. To ja mam pomaly a dlouhy, jako vedeni.
[15]
27. 10. 2008 v 22:29Emel
Perun: Jako vždy dobře napsáno. S bílou jednoznačně souhlasím… ale ono je bílá vůbec moje oblíbená barva, líbí se mi i bílý Golf… dokonce bráchovi závidím jeho bílou Mazdu, s červenými doplňky a bílými koly je to dokonalá kombinace.
Ale zpět k Bravu: nahoru ho samozřejmě táhne motor, stejně jako tomu bude pravděpodobně u Peugeotu a Civicu… pokud si vzpomínáš na můj původní tip, byli právě tito 3 v mé top 4 (spolu s Aurisem, o které mám sám ale trošku pochybnosti). Že ovšem Bravo dosáhne i TOP 4 jízdních vlatností, to jsem nečekal, pro mě překvapení a další drobná trhlinka teoriím o propastném náskoku víceprvkových náprav. Že by to byla ta úchylná 18″ kola?
Palubní deska se mi líbí, na páčky stejně nekoukám… pravda, rychloměr by se občas hodil.
U mě asi nadále trvá jistý odpor k Fiatu, v uvedené motorizaci to je ale pro mnohé ideální řešení, navíc se slušnou výbavou za stále přijatelné ceny.
[16]
27. 10. 2008 v 23:14Kubas
no, je vidět že hodnocení auta je hodně subjektivní záležitost….
Já Bravo mám a ovládání stěračů absolutně neřeším a přijde mi zcela intuitivní…. Naopak by se slušelo napsat že cyklovač postrádá nějakou opravdu pomalou frekvenci na drobný deštík, takže za mrholení musí člověk stírat okno ručně…. s „asymetrickou“ přístrojovkou taky problém nemám, podstatné je že je z pěkných materiálů a řidič má dost místa i na pravé koleno (které jsem si ve Focusu pravidelně otláčel).
Nečitelné budíky jsou patrně daní za snahu o sportovní „look“ verze sport, v mém autě (výbava „emotion“) čtu všechno v klidu…. (a navíc nemám na palubce dětinské tlačítko „sport“).
Naopak mě překvapilo hodně pozitivní hodnocení jízdních vlastností – jezdím na 17″ 225/45 a ikdyž auto jede hezky, dle mých pocitů se Focusu nevyrovná….. Co se motoru týče tak se asi nenajde nikdo, kdo by na jízdu s T-Jetem nevzpomínal s úsměvem, je to opravdu prima motůrek….
Postřehy s testu jsou zajímavé, jsem zvědavý jak z toho Bravo nakonec vyjde…. Měli ti pujčit civilnější verzi Emotion, která se k mainstreamovému autu hodí mnohem víc, má čitelné budíky, tuším i jiné sedadla než verze Sport a taky logičtější výbavu (park.senzory, el.okna vzadu atd.) – v téhle verzi by Bravo bodovalo asi ještě lépe
[17]
28. 10. 2008 v 9:37Emel
[16] Však se tu také nepíše, že by Bravo mělo lepší podvozek než Focus. Poznámka o dosažené rychlosti je trošku zavádějící, zřejmě není náhoda, že v kruhu vyvolených jsou právě nejsilnější motorizace (1,6THP, 1,8 od Hondy a 1,4TJET). Co se týče čistě podvozkových kvalit, vsázel bych spíš na Ford a Mazdu než na Fiat. Možná má sport jinak naladěný podvozek? Každopádně, trošku nečekaná chvála určitě potěší
[18]
28. 10. 2008 v 9:57Kubas
Emel: já vím že se to tam nepíše, ale prostě jsem čekal že podvozek bude hodnocený hůř než jak tomu je…. Samozřejmě pozitivním překvapením se nebráním
(pokud vím Sport má úplně identický podvozek jako jiné verze)
[19]
28. 10. 2008 v 11:09GTI
Velmi nadhledový text. Co musíme ocenit je (tradiční) akcent na objektivitu kořeněný subjektivními vjemy zkušeného šoféra. Ano ano, co je mi platné ferrari, když ve dne nevím, jestli jedu sto nebo dvě stě. Mimochodem, když jsem psal o svém šoku z přístrojového panelu grandepunta (jakoby natištěném na čtvrtku na levné tiskárně) vypadalo to, že mě tu kolegové ukřižují…
Tenhle text, Perune, tě dostal do vysokého nebe. Jako břit meče z damaškové oceli vniká do srdcí všech, fandů i těch co ví… Užité příměry, akcenty, asociální spojení (vysoká škola nízkého profilu…)… no prostě, zvedám všechny palce včetně „radičky
Fakt výborný.
Sakra, budeš muset jít izolovaně projet golfa a zařadit ho do testů. Nic jiného vlastně ani už možné není.
Ještě k té vizualitě Brava – záď považuji za vůbec nejunylejší co lze dnes vidět, strmost spodního okraje bočních oken je pro mne až karikaturou hatchbacku a vyhřezlé oči vpředu ve mně vždy evokují nějaké šilhavé dítě…
[20]
28. 10. 2008 v 12:05Ricardo
Díky, opravdu kvalitní článek! Smekám!
[21]
28. 10. 2008 v 13:31Vi King
Opet krasne napsano, ten uvod s tim bistrem me opravdu dostal
A k Bravu, ja ho osobne povazuji za jedno z nejhezcich aut nizsi stredni tridy (porazi ho jen Civic). Bravo me vzdy donuti se otocit za nim, kdyz jede kolem me nebo jdu ja kolem nejakeho stojiciho exemplare. To auto je proste pravy Ital, ktery rozproudi krev v zilach uz na prvni pohled. A proto ma moje sympatie. Mrzi me ty prohresky v interieru, o tech jsem se nikde nedocetl, takze mi tvuj test zase rozsiril obzory, za coz ti moc dekuju
. Ja se na interier zatim dival vzdy jen pres okenko, ale svym pojetim se mi docela libi. Taky me hodne prekvapilo, jak jsi vychvalil Bravo za jizdni vlastnosti, to jsem necekal, ze na tom bude Bravo tak dobre. Takze opet test plny prekvapeni, za ktery ti patri velke uznani
P.S. Objem zavazadelniku Brava by mel byt rovnych 400l (zdroj SM)
[22]
28. 10. 2008 v 14:05Emel
GTI: s tím Golfem… pozor na to, nemuselo by to dopadnout podle představ. Výsledek by byl určitě lepší než u Passatu, zejména pokud by byl k mání G6 s nějakým TFSI… konkurence je ale velká.
Mě osobně by zase zajímal nový Mégane, díky cenové politice a slušné technice je to pro mě asi nej volba v levném mainstreamu.
[23]
28. 10. 2008 v 21:04Perun
[10] milý stydlín: Díky, stydlíne. Mě ale ty ovladače vadily právě při tom krátkém testu. Je jasné, že po nějaké době si člověk zvykne, a kdybych testoval auto, které bych měl třeba na měsíc zapůjčené, vypadal by test asi trochu jinak.
[24]
28. 10. 2008 v 21:11Perun
[14] Navtech: Tak práce ti nevoní, jo?

Ale pomalému a dlouhému připojení, tomu bych rozumněl
P.S. Ty tam radši nechoď, když čtu tvoje supersporty v kastrólu, tak se za sebe úplně stydím.. :-/ Abych si ještě netrhnul ostudu…
[25]
28. 10. 2008 v 21:26Perun
[15] Emel: Díky za kladné body. máš dobrý odhad. Honda by jela dobře i se slabším motorem, Peugeotu a Fiatu právě silný a přitom lehký motor dodal šťávu a rychlost. Fiatu navíc i ta gigantická kola. Auris byl pro mne velkou neznámou, ale velmi mě překvapil (pozitivně) svým jízdním projevem. Takže ještě jednou, máš dobrý odhad (ikdyž to o odhadu asi nebude
)
Ani já nemá k fiatu žádný zvláštní vztah a čistě ze soukromého pohledu bych případné vlastnictví vnímal více, jako sňatek z rozumu.
P.S. K té bílé… Známý bude příští rok objednávat bílou C5 na bílých kolech
[26]
28. 10. 2008 v 21:36Perun
[16] Kubas: Během necelých dvaceti kilometrů testovací jízdy není možné zjistit o autu vše, co ví jeho majitel, to dá rozum
Když jsem ale před cca půl rokem na krátko projel Bravo 1,6 JTD, nezdály se mi jízdní vlastnosti nějak zvlášť nadprůměrné -spíše očekávatelné. Z toho odvozuji, že verze „Sport“ může mít naladění odlišné a s nízkoprofilovými koly si rozumí docela dobře (narozdíl od některých jiných..).
P.S. Focus jezdil na základních 15″ kolech s vysokým profilových číslem a nejmenší šířkou zhruba tak, jako jeho konkurenti na větších kolech s podstatně větší styčnou plochou a nižším profilovým číslem = vyšší odolností v axiálním směru. Focus na stejných kolech by jel lépe, než konkurence…
[27]
28. 10. 2008 v 21:42Perun
[19] GTI: Ano ano, pamatuji na tvůj test subkompaktů. Svým způsobem jsem na něj chtěl navázat a vycházím z něj – právě tam jsi mě přesvědčil o tom, že víš.
Hrozně rád bych Golfa otestoval, ale to by mi ho musel někdo nejdřív půjčit… Pochybuji, že mě nechají na Jarově Golfa na dvě hodiny a bez prodejce na sedadle spolujezdce navíc… A kdyby teprve věděli, že ho nebudu kupovat .. :-)))
Fakt díky za uznání
[28]
28. 10. 2008 v 21:43Perun
[20] Ricardo: Bylo mi potěšením
Dík
[29]
28. 10. 2008 v 21:47Perun
[21] Vi King: Děkuji ti… zase jsi to napsal tak upřímně.. Koukej si rychle udělat řidičák a něco sem hodit
400 litrů…. Tomu se mi ani nechce věřit. Třem stům padesáti snad… Ale u Italů člověk nikdy neví
[30]
28. 10. 2008 v 21:49Vi King
(21) Dik. No rad bych si ho udelal, ale jeste si na nej musim necele 2 roky pockat. No podle te fotky bych tomu taky moc neveril, ale pise se to. Tak u Italu staci, kdyz tam narves 4 Pizzi a jedes
[31]
28. 10. 2008 v 21:52Perun
[30] Vi King: Jo jo! Siempre cantare e pizza mangare
[32]
28. 10. 2008 v 21:59Vi King
(30) Je ne parle pas italien.
[33]
28. 10. 2008 v 21:59Vi King
melo tam byt samozrejme 31 v zavorce, preklik
[34]
28. 10. 2008 v 22:12Perun
[33] Vi King: C´est egal, ca veut dire „Chanter toujours et manger du pizza“
Eh bien, je crois
[35]
28. 10. 2008 v 22:15T613
S Bravem jsi mi Perune udělal radost. Je to opravdu jeden z mých favoritů dané třídy. Golf 5 je možná špičkový, ale designově na mne působí ze všech generací nejhůře. Jsem rád, že vozy na které jsem zvědav jdou krátce po sobě (Focus, Civic, Ceed). Služební Focus mě příliš nenadchl (neřídil jsem, jen jsem se „kochal“). Za to Civic na mne stále působí jako magnet.
[36]
28. 10. 2008 v 22:30Vi King
(34) Aha, takze „Zpivej stale a jez pizzu“, jo?
Aspon tak nejak jsem tomu porozumnel
[37]
28. 10. 2008 v 22:49Perun
[36] Vi King: Tak nějak :-))
[38]
28. 10. 2008 v 22:56Perun
[35] T613: To rád slyším (čtu
)
Nejsem nijak zásadně okouzlen VW, ale Golf VI mi staticky uhranul.. Je dotažený a vypiplaný do detailů a to je mi sympatické bez ohledu na to, jaký znáček zrovna na kapotě je. Zatím jsem nestrávil jeho čelní masku a zejména světla – ta se efektně vyjímají na Sciroccu, kterému to zvenčí moc sluší, ale na Golfu je vnímám jako násilnou snahu o jednotící prvek na veledůležitém modelu… nějak se mi tam nehodí. K tomu ale třeba jednou můžu dozrát, takže bych to jako zásadní problém neoznačil. Záď a interiér, to je jiná paráda!
[39]
28. 10. 2008 v 23:08da_b0mb
Est-ce que tu parles francais Perun?
[40]
28. 10. 2008 v 23:11Perun
[39] da_b0mb: Lépe slovem, než písmem :-))
[41]
28. 10. 2008 v 23:12da_b0mb
[40] Aktivne?
[42]
28. 10. 2008 v 23:16Perun
[41] da_b0mb: Tak to bych zrovna netrvdil
Nějakou dobu jsem žil ve Švýcarsku… ale už je to dlouho..
[43]
28. 10. 2008 v 23:19T613
(38) u šestky se shodneme. Ta modernizace se bezesporu povedla. Alespoň co se vizuality týče.
[44]
28. 10. 2008 v 23:22da_b0mb
[42] Perun: Takže k tomu ještě šprechtíš, parli italiano a nějakou tu retoromanštinu, jo?
Jinak tradicne peknej clanek…Bravo jsem nejel, takze ti verim
Tesim se ale na nasledujici dva kusy…
[45]
28. 10. 2008 v 23:25Perun
[44] da_b0mb: Spíš víc na sever… mnohem víc
Ford a Honda… Tak doufám, že nezklamu. Šetřit je nebudu
[46]
28. 10. 2008 v 23:54Emel
Perun: ehm, sakra… fakt jsi řekl Golf?? Vše se ve mě bouří, ten symbol předražené průměrnosti… jo, dotažené průměrnosti… v bílé, samozřejmě, s červenou linkou… v zájmu objektivity se na to budu muset podívat blíž :-).
http://vw-golf-klub.cz/fotogalerie.php?galerie=83&fotka=4&nazev=Je%20to%20tu%20!%20Golf%206%20GTI
[47]
29. 10. 2008 v 0:17Navtech
[24] Práce mi nevoní a prachy mi nesmrdí
Já tam půjdu, hermelín od itala jsem ještě nejedl
[48]
29. 10. 2008 v 0:39Perun
[46] Emel: Tak tohlá právě ne!
Ta kola jsou skutečně nevkusná (ok, vkus je subjektivní, takže opravuji na kýčová
) a Golf v aktuální reinkarnaci právě z tohoto pohledu nemusím. V kovově modré nebo v pastelově červené na 16″ kolech a s xenony vypadá ale velmi dobře, zejména zezadu
[49]
29. 10. 2008 v 0:42Perun
[47] Navtech: Nechej si na ní (na sýrovou) přidat šunku – já to tak dělám. Tak pak dej vědět, gurmáne
[50]
29. 10. 2008 v 0:55Navtech
[49] Dneska sem si přivez tu gorgonzolu, tak itala poprosim, jestli by mi jí tam nedal z mých zásob
Vezmu si igelitku z lahůdek a vyrazim tam, jak pojedu do servisu
[51]
29. 10. 2008 v 1:07Perun
[50] Navtech: Třeba se tam setkáme (co to je za…. hele, co takhle objednávat jako každej jinej, eh? Co je to za móresy, takhle tu prudit kuchaře? Slušný lidi tu čekaj na flákotu, jasný?)
[52]
29. 10. 2008 v 1:11Navtech
[51] Já si zaplatim špuntovný
[53]
29. 10. 2008 v 9:04Dinar
Perun: to je opět na velký potlesk, zvlášť oceňuju, že přestože sám nemáš na design brava ten většinový pochvalně pokřikový názor, dokážeš uznat jeho líbivost. Ano, ta je největší zbraní Fiatu Bravo, kulaté milé auto, které se lidem na první pohled líbí. Kdo je schopen druhého pohledu, raději jej vynechá.
Tvůj rozbor ergonomických zmatků brava je zajímavý např. v kontextu nedávné diskuse o designu na blogu GTIho, ke všemu, co o tom píšeš, bych ještě dodal svůj postřeh týkající se rozmístění budíků, mezi otáčkoměrem a rychloměrem je obrovská mezera, jsou příliš na okrajích, což omezuje rozsah nastavení volantu, určité polohy jsou zcela zapovězeny, věnec (a ruce na něm) už pak zakrývá kraje budíků.
Jízdní vlastnosti, tady bych byl velmi opatrný, také jsem jel se sport verzí na 18″ kolech, ale na rovinu, osmnáctky v nižší střední mimo RS, ST nebo GTI verze, to je nesmyslný extrém, u Fiatu by měly být vyhrazeny verzi Abarth, u sportovní verze se horší komfort dá čekat. Musel jsi totiž jezdit po velmi kvalitních silnicích, protože bravo na 18kách je na průměrné české silnici masáž, neustálé poskakování, korekce volantem při sebemenším náznaku kolejí atd., nemluvě o skotačení zadku na nějaké náročnější a hrbolatější silnici. Osmnáctky zvyšují jistotu podvozku hlavně díky většímu gripu, ale komfortu nejlepší konkurence dosáhne bravo max. na šestnáctkách a s nimi jde zase ovladatelnost do kopru, s podporou ultralehkého řízení. Jízdní vlastnosti brava vypadají bezproblémově do chvíle než na to auto zatlačíš, pravdou je, že to je režim, v němž se většina těhhle aut bude pohybovat 95% svého života. Pro mě je Bravo zosobněním průměrnosti a tahle top sport verze mu dělá spíš medvědí službu, jak zvýrazněním jeho nedostatků, tak příliš vysokou cenou, Bravo se nejlíp cítí jako hráč v sektoru HB do čtyřset s klimou v elektrice, lité šestnáctky v ceně…, to je jeho hřiště.
[54]
29. 10. 2008 v 8:53Emel
[48] Jasně, kola jsou ošklivý, ty si musíš odmyslet… k bílé jsou nejlepší bílé paprsky, případně s nějakým červeným písmenkem:
http://img510.imageshack.us/img510/865/dsc05251po1.jpg
http://blog.gtroc.com/dino/nw1.jpg
http://www.jmetenterprises.com/ProductImages/rx7_86/rx7_89_raceon_frp_front_reamiya_fc2000_06.jpg
[55]
29. 10. 2008 v 9:11Pierro
Perune, jak jinak – budu se opakovat. Opět skvěle napsaný článek, s krásným úvodem (kurňa já snad do toho bufáče v Karlíně na tu pizzu skáknu… :), zajímavými uživatelskými i řidičskými postřehy. Člověk když tě čte jako by tím autem sám jel a zkoušel ho. „Odborníci“ z některých nejmenovaných motoristických periodik by se k tobě mohli chodit učit, jak se píše nezávislý a nestranný test. P.S. souhlas s dinarem. Ty osmnáctky bych si u Brava odpustil, souhlas s tebou – v bílé vypadá snad nejlépe…
[56]
29. 10. 2008 v 9:40Perun
[53] Dinar: Děkuju
Druhý (podrobnější) pohled je samozřejmě možný, ale u Fiatu je třeba použít jinou optiku, než třeba u Golfu – druhého břehu téže řeky… Přesto, každý máme ty oči už nějak navyklé 

Je pravda, že ty 18″ (jinak nic proti „osmnáctkám“ nemám…..) už jsou u takového auta přespříliš. Focus, kupříkladu, jasně ukazuje, že to jde i s podstatně menším rozměrem, pokud se tedy ví, jak na to.. K tomu mě napadá i jiná paralela, ale ta už sem nepatří
Já by s jízdními vlastnostmi velmi spokojený, ale jak už jsem psal výše, na hraně se musí Bravo řídit, ne jen trpně čekat s rukama na volantu a pravým pedálem na podlaze. Zajímavé je, že přestože jsem nejel na nějakém excelentním povrchu, neměl jsem pocit, že by mě zadní náprava nějak omezovala. Naopak, změna směru byla čitelná a nezáludná.
S tvým hodnocením sektoru, kam Bravo patří velmi vřele souhlasím. Za tu cenu už se dá sehnat slušné auto, se kterým si (v té cenové relaci) člověk ostudu neutrhne. Ale je to sňatek z rozumu.
[57]
29. 10. 2008 v 9:44Perun
[54] Pierro: A tak díky, Pierro, ale marně hledám rdícího se smajlíka… Odborníci jsou schopní psát i velmi kvalitně a objektivně (snad až na imbecila Žemličku z iDnes), jen k tomu musejí dostat pokyn, nebo volnou ruku.. vím o čem je řeč
[58]
29. 10. 2008 v 10:19Pierro
Perun: kampak krom svého blogu ještě píšeš??..
[59]
29. 10. 2008 v 10:20re: muzika
no jasne, perun, – vyborny tekstik !! – skvely prvni odstavec..
jasne, – jedno jestli fiat bravo.. – hlavne ze SPORT 1,4 T-JET !!
[60]
29. 10. 2008 v 10:22Emel
Hele… taky vám ty čísla příspěvků blbnou stejně jako mě?
[61]
29. 10. 2008 v 10:35Perun
[57] Pierro: Abys mě špatně nepochopil… tímhle se neživím, to mě „jen“ baví :-)))
[62]
29. 10. 2008 v 10:36Perun
[58] re: muzika: Jasně, přitvrdit muziku
Dík
[63]
29. 10. 2008 v 10:49Pierro
60: Perune, já taky netvrdil, že by ses měl psaním o autech živit, já se jen skromně zeptal kam že to ještě píšeš..
[64]
29. 10. 2008 v 11:10Perun
[62] Pierro: Tak pokud jde o auta, tak jen sem… Ale teď zrovna jsem dopsal jednu excelovskou tabulku
[65]
29. 10. 2008 v 12:12Pierro
Perune v který Praze děláš?? Neskáknem na pivko?
[66]
29. 10. 2008 v 12:33T613
Pierro zas nemáš na pivo?
[67]
29. 10. 2008 v 12:34Perun
64: Posílám mail
[68]
29. 10. 2008 v 12:56Pierro
65: to víš robce se zachtělo zlata a drahých krmí…
[69]
29. 10. 2008 v 13:28ladlen
(60) Neviem, aký si vysoký, ale keď som si ja u predajcu na Brave nastavil sedačku za volantom pre seba (mám 187 cm), a potom som sa posadil za ňu dozadu, zdalo sa mi, že mám na nohy strašne málo miesta, hlavne keď som zvyknutý zo ceeda, že ten je v tomto ukazovateli na tom výborne. Proste som si pripadal, ako v starej Octavii. Skúsil si aj túto pozíciu?
[70]
29. 10. 2008 v 13:32Navtech
[60] Jestli by si dokázal tímto „neživením“ sepsat nějakej projekt, jak vytáhnout prachy z EU, tak ti budu dělat osobního kuchaře
Bacha na toho Pijéra, ten chlastá určitě první ligu, ale na řízek žmoulá stravenku, jak pofrkanej šnuptychl!
[71]
29. 10. 2008 v 13:34T613
když je hlad, tak je i schnitzel dobrej
[72]
29. 10. 2008 v 13:39Perun
[68] ladlen: Já mám 185, ale je to i o způsobu, jak se sedí.. neměl jsem sám za sebou problémy, respektive, nic mi nevadilo, ale ani neudivilo.. Co mě ale v nižší střední úplně rozstřílelo, to byl prostor v novým Golfu. Pořád nechápu, kde to na tom malým rozvoru vzali?
P.S. Ne, nebudu si Golf kupovat. Ne, nepracuju pro VW
[73]
29. 10. 2008 v 13:45Navtech
[71] Děláš chybu! „G“, jako Guru!
[74]
29. 10. 2008 v 13:48T613
Když G jako .. tak jedině G jako Guláš!
[75]
29. 10. 2008 v 13:49Perun
[69] Navtech: Che che, za to by to asi i stálo
Perun: Navtech!
Navtech: Ano, Perune?
Perun: Mám hlad. Ne, nemám. Mám na něco chuť. Udělej mi něco dobrýho!
Navtech: Dobrého, Perune? Samozřejmě, ale na co konkrétně bys měl chuť?
Perun: Nevím. Něco sladkého, nebo slaného. A taky exotického! Nějak si poraď!
Navtech: Jak si přeješ, Perune….
…Navtech odchází a mumlá si pro sebe: „Sakra, jestli to tehdá na konečný tooho žlutýho metra nebylo lepší… zas…ej život! Cyankali chutná jako mandle, Perůnku, tak dobrou chuť!…“
A to si budem s Pierrem rozumět, já mám ve šrajtofli taky stravenky
[76]
29. 10. 2008 v 13:50Perun
72+73: A já radši jinej „G“
[77]
29. 10. 2008 v 13:53Navtech
[75] No jasně! „G“ jako Papamobil
[78]
29. 10. 2008 v 13:57Navtech
[74] Jasně, já ti budu dělat krevety a ústřice a ty mě budeš častovat sodexkama
To by mě teda zajímalo, jak ti ital přiloží tu šunku a ty mu dáš tu stravenku?! Já bych tě hnal tim pádlem na pizzu až na Palmovku!
[79]
29. 10. 2008 v 14:04T613
Palmovka? Hmm.. tam bude naše firma teď něco dělat.. to asi nebude v kauflandu :-))
[80]
29. 10. 2008 v 14:14Perun
[77] Navtech: No neber to! Jsou za 80 Kč, pěkný, modrý… A navíc, platím to nějaký holce (střídaj se tam blondýna s brunetou – bloncka je příjemnější), Ferdinando je někde vzadu a občas se ukáže, když tam přinese velkou (45 cm) pizzu dopředu naporcovanou na osminy.. ale to už musí bejt frmol
[81]
29. 10. 2008 v 14:15Perun
[78] T613: Ne, nejblíž je asi (Dž)Albert
[82]
29. 10. 2008 v 14:16Emel
Palmovka i Křižíkova jsou moje oblasti, pizza na Palmovce ale jedině La Palma nebo Pindruše. Perunův bar u viaduktu musím zkusit.
[83]
29. 10. 2008 v 14:27Perun
[81] Emel:
Spíš „baříček“
[84]
29. 10. 2008 v 14:36Navtech
[79] Stravenky jsou príma. Obchodníkům z nich strhávaj 5%, v samoobsluze, když s tim někdo platí, tak čekáš ve frontě hodinu. Skvělej business bez práce. Už aby je zrušily, jenže teď to vypadá, že budou platit i na nákup aut.
[85]
29. 10. 2008 v 14:48T613
(80) tam stejně ty nerezy nepojedu montovat
[86]
29. 10. 2008 v 14:50Perun
[83] Navtech: Myslíš, že je mají zrušit ženy? :-O
A máš pravdu, jen houšť – aspoň bude vidět, který auta jsou pořádný „žrádlo“
[87]
29. 10. 2008 v 14:52Perun
[84] T613: Stará láska nerezaví.. Tedy snad až na tu Tatru
[88]
29. 10. 2008 v 14:58T613
Navtech jim tam sběsilým nakupování Míši zničil nerezové dveře tak na to spěchají
[89]
29. 10. 2008 v 14:59Navtech
[85] Ženy na tom maj taky podíl, ne?
Se nezblázni, já jsem sotva vyučenej elektrikář v Karlíně.
Chtěl bych vidět tu hromadu stravenek na takovej Bentley GT.
[90]
29. 10. 2008 v 15:03Perun
[88] Navtech: Tak Teslák!
Taky mě ta halda papírů napadla… to by se pak skoro vyplatilo odvézt kamionem do sběrných surovin… A bylo by na fajnový HTPéčko
[91]
29. 10. 2008 v 15:09Navtech
Kdepak teslák…spíš tesilák
[92]
29. 10. 2008 v 15:15Perun
No ale pocem! Já jako kluk zase nosil kalhoty z krymplenu… Taky fajnová věc
[93]
29. 10. 2008 v 15:30Navtech
[91] No vidíš, tak si dáme sraz u toho itala, já si vezmu ty tesilový kraťasy s tou kšandičkou na jeden knoflík, co jsem si v nich hrál na hromadě uhlí, vezmu bednu stravenek a s Pijérem to roztočíme!
[94]
29. 10. 2008 v 15:53Emel
Hele, vy si děláte srandu.. ale já bych celkem nebyl proti to někdy realizovat. Jestli se teda do baříčku všichni vejdeme :-))
[95]
29. 10. 2008 v 15:59Navtech
[93] OK. Zítra v poledne jsem tam. Dám si dvojitej italskej hermelín. Ovšem pokud platí Perun, já stravenky nenávidim.
[96]
29. 10. 2008 v 16:02Emel
Zítra v pravé poledne už mám rande U Karlínského přístavu.. preferuju třeba za týden ve středu. Dám si pizzu, stravenky mám. Jestli přijdeš v tesilových kraťasech s kšandičkou na jeden knoflík, klidně do tebe tu stravenku investuju :-)).
[97]
29. 10. 2008 v 16:08Navtech
[95] Neboj, zavolám Hůga Bosse z Pat Pongu, ten to spíchne za hodinu a strčí DHL
[98]
29. 10. 2008 v 16:36Perun
92+93: A já jsem pro! :-))) Sodexhovej polední mejdan.. Pandolfi nás požene ven a já tam měsíc nebudu smět…
[99]
29. 10. 2008 v 16:56T613
Ještě že pizzu nejím, bo jinak by mi to bylo líto
[100]
29. 10. 2008 v 16:58Emel
Perun: příští středa :-)?
[101]
29. 10. 2008 v 17:14Perun
[98] T613: Tatrováku, nevěš hlavu, mají tam i lasagne, salátky, gyros.. A jinovatku :-))
[102]
29. 10. 2008 v 17:15Perun
[99] Emel: Nó, to je výzva.. Tak jo! Začíná se nám to pěkně slejzat
[103]
29. 10. 2008 v 18:31Navtech
[98] Neboj, jídlo si beru vlastní! Nejsem přece včerejší…
[104]
29. 10. 2008 v 19:11T613
(100) to jsou vyhlídky.. samé vegoš jídla
[105]
29. 10. 2008 v 22:21Perun
[102] Navtech: Mám takovej pocit, že ti budeme vykat :-))))
[106]
29. 10. 2008 v 22:23Perun
[103] T613: Jo, zejména ten gyros, ten je pro vegany jako stvořenej… Roste na takových nízkých keřících v tundře a nejlepší je přešlý prvními mrazíky s čerstvým salátem a ředkvičkou
:-p
[107]
29. 10. 2008 v 22:29Navtech
[105] Tatra je asi takovej ten „vegan“, co pije maso a káže řízek!
[108]
29. 10. 2008 v 22:40Perun
[109]
30. 10. 2008 v 6:46T613
Jak je někde stejně nebo víc zeleniny jak masa tak je to vegoš jídlo! Howgh! Domluvil jsem!
[110]
30. 10. 2008 v 10:44LERAK
Perun: Hezké čtení jako obvykle, jen tak dál.
Tvé vcelku pozitivní hodnocení Brava mě překvapilo. Motoristická periodika se k tomuto autu staví trochu jinak. Ale vždy je fajn vidět, že toto spíše podceňované auto má vlastnosti, kterými si řidiče získá.
Na druhou stranu, řídil jsi v podstatě vypiplanou verzi s nejlepším motorem v nabídce, takže Tvé hodnocení ani nemohlo být jiné. Měl jsi ale také sednout dozadu, pokud možno za sebe. Zjistil bys, že se tam nevejdeš, stejně jako jsem se tam nevešel já. Takže mohu-li Tě slušně požádat, vezmi to příště i z pohledu cestujícího vzadu.
Já jsem zkoušel (z důvodu rozpočtového omezení) základní motorizaci 1.4 Fire 16V. Na autě jsem ocenil hlavně kufr a velice pěkně vypadající interiér. Prostornost interiéru a motor ale byly jednoznačně slabinou vozu.
Těším se na další testíky. Hoď sebou, jsem zvědav, co řekneš na moje auto.
[111]
30. 10. 2008 v 10:58Pierro
Emel + Perun + Navtech: tak chlapci kdy se teda sejdeme??…:o)
[112]
30. 10. 2008 v 11:18Perun
[109] LERAK: Díky. Já ale problém s místem neměl.. Ne že by se dalo prodávat jako třeba v nejmenované hyperluxusní limuzíně z Kvasin, ale jinak celkem ok. Samozřejmě, v rámci třídy jsou lepší, někdy i výrazně lepší.
P.S. Tuším Kia, viď? No… ale nebudu testovat to tvé auto, tak to tak ber
[113]
30. 10. 2008 v 11:19Perun
[110] Pierro: Emel navrhoval příští středu, já přitakal, Navtech dodal něco extravtipného, ale odtušil jsem, že je pro
[114]
30. 10. 2008 v 11:21Pierro
PERUNE ALE PŘES OBĚD SE MI TO NEHODÍ….
[115]
30. 10. 2008 v 11:27Perun
Ty nejíš, nebo co, čéče? :-))
Pivo dáme, to je jasný, ale oběd… Chtěl bych vidět Maestra „N“ s vidličkou a nožem který:
a) Spokojeně chrochtá
b) Nespokojeně pokřikuje směrem k Pandolfimu
[116]
30. 10. 2008 v 11:37Pierro
Perune, no jestli přijede ten náš dyjamantovej kovboj z liďáku, co loví supersporty z kastrolu tak to jdu…
[117]
30. 10. 2008 v 11:39Perun
[115] Pierro: No vidíš, život je otázka priorit
[118]
30. 10. 2008 v 11:58Pierro
Když chceš vyzrát jako on, není co řešit….
[119]
30. 10. 2008 v 12:18Perun
[117] Pierro: Jo jo, jako víno… s kofolou
[120]
30. 10. 2008 v 18:24ladlen
(109) Tak to sme dvaja, ktorým sa ten priestor vzadu nezdal, hoci Perun tvrdí, že to tak nie je. Asi si to pôjdem do Fiatu overiť ešte raz, aj keď ho kupovať ani náhodou nemienim.
[121]
30. 10. 2008 v 21:50Emel
Perun: pivo v Pizzerii :-)? Ale proč ne, jsem pro…
[122]
30. 10. 2008 v 22:05Emel
ladlen: Rozměrově je Bravo prakticky identické s Focusem (a o něco větší než třeba Megane), subjektivně mi přijde podobný i vnitřní prostor – nohu přes nohu si nedám, ale koleny do opěradla také neryju. Je ale potřeba říct, že v menší Bravě bylo místa o něco více, aspoň pocitově (vzpomínkový optimismus :-)?).
[123]
31. 10. 2008 v 7:53Perun
[120] Emel: Tam mají jen plechovky… nic moc. Ale ten oběd, ten by šel
[124]
31. 10. 2008 v 10:30Emel
Perun: se středou počítám… pokud se nestane něco v práci.
[125]
3. 11. 2008 v 21:58babo
ja by som sa tu tiez trochu pridal k Dinarovi, ktory niekde vyssie pise… Podla mna Bravo dost mlati uz snad na 16-kach, na 17-kach urcite a na 18-kach by som cakal neuveritelny kostitras (na 18-kach som ale nastastie nesiel
). Celkovo je ale podvozok celkom slusny, treba povedat a auto naozaj nevyzera zle… mozno skoda trochu tych bocnych zadnych okien, ale inak fajn.
a celkovo testu tiez tlieskam
[126]
4. 11. 2008 v 21:58Emel
Perun: napiš mi na emmel@centrum.cz… něco dohodneme
Komentáře nejsou povoleny.