• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > mari.blog.auto.cz  > Renault 25: Na vlně komfortu

  • Renault 25: Na vlně komfortu

    Publikováno: 3. 10. 2006

    r25

    Renault měl ve vyšší třídě vždycky těžkou pozici. Beznadějně zastaralá dvojice R20/R30 jenom živořila a tak byl čas na změnu. Tentokrát to ale byla trefa rovnou do černého: Renault 25 se stal rekordmanem nejen v aerodynamice, ale především v nabízeném komfortu.
    Renault byl vždy propagátorem vozů s výklopnou zádí, což se ovšem v této třídě příliš nenosilo. Vyřešil to šalamounsky: Zadní část z boku evokovala klasický sedan, zatímco mistrně zakomponované panoramatické okno ve výklopné zádi dávalo tušit variabilitu vozů s pátými dveřmi. Celek působil velice přirozeně a elegantně.

    25v6

    Ve srovnání se svým předchůdcem byl o 15cm delší a rozvor vzrostl o 5cm. Odpor vzduchu dosáhl hodnoty 0,28 a pokořil tak i dosavadního krále Audi 100.

    th14

    25i

    Od předchůdce zdědil zejména vidlicový šestiválec PRV 2.7 a karburační motor 2.0 . Zcela nový byl naopak čtyřválec 2.2 se vstřikováním Renix a bezdotykovým zapalováním, který vznikl zvětšením zdvihu základního motoru. Dále výrobce nabízel atmosferický nebo přeplňovaný diesel 2.1. Oba základní benzínové čtyřválce byly poměrně živé a úsporné, zatímco šestiválec se chováním přibližoval dieselu: Byl silný, ale poněkud hlučnější a chyběla mu i ochota se vytáčet. Výrobce, vědom si tohoto nedostatku, zanedlouho nabídl překvapení v podobě jeho přeplňované varianty 2.5 V6 Turbo. U něj musela být instalována nová zesílená kliková hřídel i jiná hlava válců, proto zmenšil objem o cca 0,2L. Nárust výkonu byl opravdu pozoruhodný, navíc motor dosahoval i vyšších otáček. Překvapením byla spotřeba, která byla v průměru o litr nižší než v původní atmosferické verzi – také díky těžšímu zpřevodování.

    leder

    Při modernizaci v roce 1988 dostal základní dvoulitr tříventilový rozvod a vstřkování, čímž jeho výkon stoupl dokonce nad hranici motoru 2.2 . Ten pak paradoxně plnil roli základní benzínové jednotky. Posílily také oba šestiválce: Atmosferický zvedl svůj objem na 2.9, Turbo zase výrazně přidalo na výkonu. Z nabídky vypadl slabší diesel. Převodovky se používaly 5st mechanické, bohužel automat byl velmi dlouhou dobu pouze třístupňový. To byla škoda, protože ke komfortnímu charakteru pětadvacítky se hodil. Náprava přišla, ale už poměrně pozdě…

    v6t

    tu


    Interiér byl doslova výstavní skříní tohoto vozu. Přístrojová deska vypadala komplikovaně a honosně, sedadla byla obrovská a velmi pohodlná. Ohromující byla nabídka místa: Na zadní sedadla se v plném pohodlí vešly tři dospělé osoby. Již standartní výbava překračovala rámec běžných zvyklostí, vyšší specifikace dostaly např.informační systém s hlasovým výstupem (později posloužil k prototypovým zkouškám prvních funkčních navigačních systémů) , kvalitní audiosystém Philips s designem HiFi věže, dálkově ovládané zamykání, tempomat, klimatizaci, elektricky ovládaná sedadla+ zrcátka+ všechny okna atd atd. Doslova pohromou pro konkurenci bylo uvedení luxusní verze Baccara s ergomatickým vybavením pro přední sedadla a veškerým myslitelným komfortem… Až do ukončení výroby v roce 1992 byl tento model jedním z nejlépe vybavených vozů své třídy na evropském trhu. V malých sériích vznikla i varianta s prodlouženým rozvorem- zejména pro potřeby vlády.

    Podvozek byl podřízen potřebě maximálního pohodlí, přesto jízdní vlastnosti byly poměrně dobré. Při decentní modernizaci v roce 1988 byla přepracována přední náprava, kde lisovaná ramena byla nahrazena odlitky. Pružení také mírně stvrdlo, přesto bylo schopno nadále tlumit nerovnosti způsobem téměř srovnatelným s hydropneumatickým systémem. Kvůli přednímu pohonu překvapoval zejména velice malý poloměr otáčení 10,8m. Z celkové hmotnosti vozu připadalo na přední nápravu zhruba 60%, což mělo za následek poměrně dobrou směrovou stabilitu, ale i celkem pochopitelný sklon k nedotáčivosti. Ani v nejvýkonější verzi se nejednalo o vůz sportovního charakteru, spíše vrcholně pohodlný a rychlý sedan. Mimochodem: Poslední generace modelu V6 Turbo měla nachlup stejné zrychlení na sto, jako dvanáctiválec v BMW 7…

    aus

    Po celou dobu své existence tento vůz výborně reprezentoval značku výrobce, a po osmi letech odešel jako hrdý a nepokořený do automobilového důchodu. Jeho nástupce Safrane samozřejmě navázal na to nejlepší, ovšem (jak už bývá zvykem) narážel na bariéru předsudků a mýtů. To ovšem nemění nic na kvalitách těchto vozů…

    Motor Objem kW Nm Km/h
    2.0 karb. 1995 74 158 182
    2.0i 1995 86 170 194
    2.0i 12v kat. 1995 99 174 203
    2.2i 2165 89 178 195
    2.2i kat. 2165 79 170 187
    2.7i V6 2664 104 215 201
    2.9i V6 kat. 2849 110 225 208
    2.5i V6 Turbo 2458 133 280 228
    2.5i V6 Turbo kat. 2458 151 290 233
    2.1 D 2068 46 124 155
    2.1 TD 2068 63 181 172

    d4

    25r

    tur

Fiat Croma I. : První toho jména Alfa Romeo 75: Proti všem

42 Responses to Renault 25: Na vlně komfortu

  • [1]

    3. 10. 2006 v 16:40shiller

    Mari jednička s hvězdičkou! AbsoluteMari

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    3. 10. 2006 v 18:13frollo

    Perfektní fotky a skvěle napsaný text! Díky.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    3. 10. 2006 v 19:14Ricardo

    Super! R25 a Safrane jsou nádherný a decentní auta ne jako Vel Satis. Cx 0,28 u hranaté karosérie je neuvěřitelný. Jinak bravo Mari!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    3. 10. 2006 v 20:19Alessio

    Mari…přiznej barvu, že ty jsi povoláním encyklopedista (palec)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    3. 10. 2006 v 21:30GTI

    Má to grády. Bravo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    3. 10. 2006 v 21:45dCi

    jen se tetelím

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    4. 10. 2006 v 9:28mari

    shiller: díky! :-))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    4. 10. 2006 v 9:29mari

    frollo: taky díky! Snažím se 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    4. 10. 2006 v 9:32mari

    Ricardo: díky, ano R25 i Safrane jsou stále nadčasový auta. Z Vel Satisu jsem měl nejdřív trochu šok, ale s odstupem času v něm vidím velmi silnou osobnost… Je prostě jiný a tím je krásný. Navíc evidentně předběhl svou dobu. Auta tohoto typu budou přibývat více a více.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    4. 10. 2006 v 9:33mari

    Allesio: díky, no s tím encyklopedistou… možná… 🙂 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    4. 10. 2006 v 9:33mari

    GTI: díky

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    4. 10. 2006 v 9:35mari

    dCi: díky, musím přiznat že tím že jsi pětadvacítku vzpomněl- jsi ji posunul v pořadníku docela dopředu. Každopádně v merku jsem ji měl.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    4. 10. 2006 v 12:54JB

    pocatkem 90tych let se amerikanizovana verze vyrabela v Kanade-/Eagle a Monaco od Chrysler Dodge/ moc pohodlne vozitko nez prorezlo topeni

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    4. 10. 2006 v 14:41mari

    JB: ano, to souhlasí. Renault chtěl proniknout i na trh v USA, díky čemuž vzniklo několik svérázných typů, ovšem bez výraznějšího úspěchu. PS: to topení- staré ojeté auto je plné překvapení 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    4. 10. 2006 v 19:22Charger

    Mari je to perfektní. Navíc rodiče mají R21 které je takovou zmenšeninou této R25 a používá podobnou techniku a některé další věci (mají tam motor 2.2 kat.) a jezdí taky pěkně, hlavně ten motor právě z té R25 je velmi dobrý. A R25 se mi náramně líbí, navíc ta verze Baccara to je luxus!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    4. 10. 2006 v 19:52mari

    Charger: díky. R21 znám velice dobře, dnes je už ale není skoro vidět. Ten 2.2 byl solidní, dovedu si představit že s tou jednadvacítkou pohne. Na tu dobu to bylo dělo 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    5. 10. 2006 v 7:35JaK

    „… překvapoval zejména velice malý poloměr otáčení 10,8m“,. Snad průměr, ne ? Jinak dost dobrý (auto i článek).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    5. 10. 2006 v 15:22mari

    JaK: překlep… Omlouva 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    6. 10. 2006 v 22:58Charger

    No ten motor s R21 opravdu nemá výraznější problémy a myslím že se renaultu vydařil, škodá té rzi a špatného zpracování, pak by to bylo velmi dobré auto

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    6. 10. 2006 v 23:43mari

    to je pravda: R21 měl velkou náchylnost ke korozi (výrobce prý zkoušel nějakou jinou technologii pozinkování) díky čemuž už dneska tyto auta není možné potkat. Buď se už rozpadly, nebo jsou těsně před tímto stádiem. Zpracování R21 taky nebylo bůhvíco, tak jak píšeš. R25 ho měl samozřejmě o mnoho lepší, protože v této třídě si nemohl dovolil úplně propadnout. Lepší to být mohlo, to jo

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    7. 10. 2006 v 0:40JB

    kouknete na tu americkou verzi
    http://www.geocities.com/eagle_premier/

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    7. 10. 2006 v 12:44Kubas

    no, v tomto aute me kdysi pred lety vezl jeden znamy asi 30km a dodnes si pamatuju ten opravdovy sok, ktery jsem mel z prebytku mista vzadu… Pokud si vzpominam, sedeli jsme tam tri kluci kolem 18 let a o nejakem kontaktu v oblasti ramen nemohlo byt ani reci 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    7. 10. 2006 v 15:26Charger

    To Kubas: Ona aji R21 je vzadu velmi prostorná- není problém si úplně natáhnout nohy i když jejich část je už pod sedadlem toho vepředu, ale prostě když v R21 je takový přebytek místa, tak v R25 to musí být královské

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    7. 10. 2006 v 15:30Charger

    To Mari: To auto mého otce je po technické stránce úplně v pořádku, má najeto 240tis. a motor jede jako nový, podvozek taky OK, ale ta rez je opravdu hrozná- prahy a podběhy jsou na tom hodně špatně, no a v interiéru furt něco vrže, ale zase je tam královského prostoru:-) Ale celkově je to několikanásobně lepší auto než nějaký Favorit a z vlastní zkušenosti můžu říct že i než Felicie, která je několikanásobně dražší

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    7. 10. 2006 v 21:29mari

    Kubas: ano ta šířka v ramenou i prostor pro kolena vzadu byl fakt velkorysý, dokonce bych řekl že to prostorem pro nohy nemělo daleko k Superbu. A to je co říct

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    7. 10. 2006 v 21:33mari

    Charger: To je pravda, s Felinou nebo podobnou havětí se to nedá srovnávat. Rezivěním byla jednadvacítka doslova vyhlášená. Je zajímavé že i ta nejlevnější R5 na tom byla v tomto směru líp.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    8. 10. 2006 v 18:34Charger

    to Mari: No co už, ale už jsem viděl felicie které byly víc zrezlé 🙂 než tátova R21. A jenom k tomu co jsi napsal Kubasovi- už R21 má porstorem pro nohy blízko k superbu (vlastní zkušenost), takže R25 by mohla v tomto ohledu Superb překonat

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    9. 10. 2006 v 9:49mari

    Charger: je to možný s tím prostorem pro nohy. Až se naskytne příležitost změřím to.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    10. 10. 2006 v 21:42Charger

    Mari: No každopádně tam bude královského prostoru:-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    13. 10. 2006 v 19:57luke

    Good, 😉 …. švagr má R21 140 koníků a jezdí výborně :o)..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    13. 10. 2006 v 23:29Dess S@fr@ne

    Tohle je BEST…Kdy jsi dávno jsem měl blog zaměřený jenom na R25-Safrane dnes už jsem na wz.cz :-)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    15. 10. 2006 v 10:37mari

    Charger: o tom nepochybuji 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    15. 10. 2006 v 10:43mari

    Dess S@fr@ne: Rád se pak podívám 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    15. 10. 2006 v 10:44mari

    luke: to věřím… 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    12. 12. 2006 v 18:35Tuza

    Zdravym všechny kdo máte R.25

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    23. 1. 2007 v 19:57o.r.w.e.l

    mám R25 už 10let a nedám na ní dopustit super auto pohodlný prostorný vysoce spolehlivé nevím o takovém autě ve své třídě kde je tolik místa pro lidi ten prostor pro nohy je pravda jsme v rodině všichni 180 a více a jedeme všichni pohodlně

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    1. 3. 2007 v 17:17ondra

    To auto na fotkách vipadá úplňe přesňe jako to moje auto

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    11. 3. 2007 v 16:45LIKE

    Zdravim. Zvazuji koupi leveneho ale velkeho a pohodlneho vozu. Je R25 ka v automatu z roku 1987 obsah 2,2 dobrou olbou? Co mam od tohoto vozu cekat. A jak je to u Renaultu ze spotrebou? Eventualne kolik po koupi mam do toho zhruba vrazit aby mi to auto bez problemu par let poslouzilo? Diky

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    12. 3. 2007 v 2:17Mr.Cadillac

    Jsem kovany nadsenec US Cars,a majitelem,predsedou US cars clubu a musim rici ze podobny luxus jao mam ve sve americce mam jen v R 25 !!,Koncem mesice si jeden kupuji. Prvni co vymnenim bude motor Mam rad motory do V. Preji vsem majitelu R25 hodne mil bez nehody a koroze.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    25. 9. 2007 v 21:16milan

    Mám R25 již 6 let a plná spokojenost. Absolutně spolehlivé. Prodělalo mimo jiné i Finsko přes Pobaltí. Výhrady mám jen k šířce prostoru u řidiče. Má motor stříkačku obsah 2. Malá spotřeba.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    27. 5. 2008 v 0:23safar vladimir

    cau hosi mam r 25 kterou sem koupil pred 14 dny a o tom komfortu ani pochyb je trosku prohnila ale chci to dat do puvodniho stavu nislim tim do stavu podobnemu jak to bylo kdiz r25ka vyjela z linky akorad potrebuju vymnenit gufero bo zacina trosku curkat no ted uz vic no a mam strach z rozvodu nevym jestli to mam delat sam nebo to mam prenechat odbornikum mam 2,1 turbo diesel a jeste by mne zajimali jestli je to fakticky pravda ze se delal i 5ti valec a kolik by mne vysla generalka predem diky moc kdiz tak odepista na muj mail safar17@seznam.cz r 25 se my uz libila svou vybavou ve 13 nacti letech bo to mnel kamos a ted to mam i ja

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [42]

    27. 5. 2008 v 23:32safar vladimir

    haosi a mam jeste jeden dotaz co to znamena kdyz my kecalek hlasi stop simistro

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

mari.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Březen 20071 Příspěvek
  • Leden 20071 Příspěvek
  • Prosinec 20063 Posts
  • Říjen 20067 Posts
  • Září 20063 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura