• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > perun.blog.auto.cz  > Nižší střední třída: Audi A3

  • Nižší střední třída: Audi A3

    Publikováno: 16. 10. 2008

    Tak jo… začínáme, a bereme to podle abecedy…

     

    AUDI A3 Ambiente 1,9 TDI

    Představte si jedenáct hráčů v kasinu. Jeden hází na stůl žetony a poulí při tom oči jako ryba, druhý v pruhovaném tričku a v teniskách stydlivě stojí opodál, třetí se šklebí v bolestné grimase ztracených nadějí na výhru a další se liší od ostatních tím, že hraje hlavou dolů s nohami zapřenými do ramen lustru… Asi Donald. Zbytek je tak nějak víceméně podobný.. „Lidé jsou ale divná zvířátka“ řekla mi jednou v metru jedna dáma…

    Ale jeden z nich je klasik. Kvalitní tvídové sako, kalhoty z jemného manšestru a boty z jemné kůže. Nedbale se opírá o stůl a přemýšlí, jestli sem vlastně patří a jestli nakonec přeci jen neměl jet na ten golf. Ale hra je hra a v sázce je mnoho, a tak přihazuje i svůj žeton. Levá ruka opíše oblouk a zpod vyhrnutého rukávu zasvítí staré Omegy.. „černá trojka“ pronese tichým a kultivovaným hlasem.. Rukáv byl ale vyhrnutý příliš dlouho, takže pozornému divákovi neušlo, že Omegy neukazují přesně a hyzdí je rozbité sklíčko…

    Ten klasik je samozřejmě první z tohoto testu, Audi A3. Už první pohled do očí odhalí, že tady se s ničím neexperimentuje a designér sází na jistotu „Single frame“ efektu a lehce podmračených očí bez zbytečných plastových „mračítek“ a spoilerů jako u A4. A3 je ze všech Audi ta nejméně nápadná, je uhlazená, elegantní a z mého pohledu dokonale kompaktní. Vně ani uvnitř v podstatě nelze nelézt téměř nic, co by nějakým způsobem rušilo harmonický celek, přičemž platí, že zatímco pozoruji předek, už dopředu intuitivně vím, jaký bude boční profil i záď… Všechno to do sebe zapadá jako puzzle.

    Tvido

    Tvído

    Testovaný vůz byl vybaven koly s rozměrem 225/45/ZR17, takže letmý pohled před semaforem na jeho rozměry by dával tušit, že tentokrát bude o vítězi závodu Zelená-Červená předem rozhodnuto. To by ovšem byla chyba, nebo spíš důsledek perfektního „klamání tělem“ a o tom tahle konkrétní A3 byla.

    Ale abych dokončil virtuální prohlídku, je třeba zastavit se také vzadu u zavazadlového prostoru. Víko se zvedá vysoko s tichým syčením plynových vzpěr a odkrývá opravdu prostorný a celkem hluboký lodní kufr s objemem 370 l, byť s poněkud vyšší nakládací hranou jako daň za tuhou karoserii. Tahle konkrétní A3 tiše trpěla plechovou mřížkou za zadními sedadly, svědčící o mdlém  duchu eventuálního majitele i českého importéra. Víko dopadlo dolů trochu zlehka, takže jsem pokus opakoval s větší razancí i s podstatně větším úspěchem.

    370 praktických litrů

    370 praktických litrů

     

     

    Audinteriér

     

    Ne ne, to není nová rasa německého teriéra.. Audi má velmi propracované interiéry, které všechny spojuje bytelná kvalita a jakási „pocitová“ solidnost. Ta vyplývá z již poněkud přefrázované kvality zpracování a slícování, kde nic nevrže a během jízdy neodpadne, vynikajících volantů a ergonomie.. Ale i Audi má své mouchy a těmi jsou (byť v malé míře) prohřešky při volbě některých materiálů..

    Usedám za volant a jen tak z radosti ho uchopím oběma rukama. Mám pocit, že mi je matka příroda před mnoha léty vytvarovala podle vzoru s perforovanou kůží, na kterém právě spočívají. Tedy dopředu říkám, že v pod-rubrice „Volant“ je A3 suverénním vítězem.

    Oči a ruce se dívají dále a s překvapením zjišťují, že je jim tu mnohem příjemněji, než ve větší A4, která působí lacinějším a méně propracovaným dojmem. Nákladní A3 ve které sedím stojí „pouhých“ cca 670.000 Kč vč. DPH a proto je pro mne záhadou, jak je možné, že i přední látková sedadla jsou o poznání lepší než ta (základní), která jsem vyzkoušel v A4. Jsou dostatečně rozměrná a tuhá, hlavová opěrka tak akorát a posaz za volantem je (pominu-li typickou „utopenost“) bezproblémový. stejně jako výhled ven.

    Všeobecná pohoda cestováni prvni třidou

    Všeobecná pohoda cestování první třídou

    Ruka na řadící páce zkouší kulisu… zbytečně, řazení u koncernových aut nepatří mezi problematické stránky. Zapínám rádio (které na rozdíl od některých konkurentů lze aktivovat i bez klíčku v zapalování) a jsem velmi příjemně překvapen kvalitou a barvou zvuku. Zejména basové složky jsou krásně vykreslené a i při hlasitějším projevu nemají reproduktory tendenci drnčet nebo nějak zkreslovat. Zkrátka dobrá AUDIosoustva je pro pohodu za volantem veliké + 😉 Klimatizovaná schránka před spolujezdcem svým objemem určitě neohromí.. Litrová petláhev se vejde, ale praktické to opravdu moc není a konkurence umí nabídnout víc… Ovšem, jaksi… ehm 🙂

    Dost zkoumání místa řidiče, jde se dozadu, takže beru za madlo a.. Ejhle! To je hrůzostrašný materiál.. Nevzhledný šedý kus plastu bez nápadu, skoro se ho nechci dotýkat bez rukavic.. a to přeháním jen málo, protože tohle je pro útulný a kvalitní interiér tvrdá rána pod pás. A myslím to vážně, je to hrůza.

    Timhle se daji strašit děti

    Tímhle se dají strašit děti

    Přes velmi rozměrné zadní dveře s dobrým přístupem usedám za sebe a zjišťuji, že pro ramena a hlavu je opravdu dostatek místa, ale pro kolena je to vážně jen tak tak a navíc, zadní strana předních sedadel A3 je obalená do jakéhosi tvrdého plastu s vybráním pro kolena. Nic podobného jsem dosud neviděl a doufám, že také už neuvidím, nekouká se na to vůbec dobře, tlačí to a rychle mě to vyhání zpět na místo řidiče.

    Na silnici s rezervou

    Dveře tlumeně dosednou, dostatečně důstojně na nižší střední, ale odstup od A4 je tu znát. Otáčím klíčkem a studený motor okamžitě naskočí. Necítím vibrace (dobrá práce), ale klapání přeslechnout opravdu nejde. Žádná tragédie, to určitě ne, ale..

    Odezírám celkem 13 800 ujetých kilometrů, čili celkem nový vůz, už ale zajetý, takže o motor nemám obavu.

    Řadím za „jedna“, lehce to tam padne a trochu přespříliš pouštím trochu tvrdší spojku. A3 nečekaně svižně vyrazí vpřed díky nízko položenému maximu točivého momentu a já si užívám krásně tvarovaného volantu a citlivého řízení při ručkování kolem kamenné zídky směrem ven na silnici.

    Najíždím na klasickou okresku a chvíli zahřívám motor, než mu šlápnu na krk, takže hledám v menu údaje o spotřebě… leč marně, Audi opět „nezklamalo“ a palubní počítač pro jistotu bez příplatku vůbec nenabízí. Ach jo. Během marného hledání jsem ale našel cosi úplně jiného a to digitální údaj o aktuální rychlosti na info displeji mezi rychloměrem a otáčkoměrem. Příjemná a v případě rychlostních limitů v obci i užitečná věc (vím z praxe 😉 )

    Pohled do bezvadně čitelné a přehledné kapličky mi oznamuje, že se voda v chladiči začíná ohřívat. Tak jo, ze čtyřky na trojku a šlápnu na to…

    A3 za neuvěřitelného (!) dunění začala zvolna, ale vytrvale zrychlovat. S přibývajícími otáčkami se ale hluk od dunícího motoru (stále bez vibrací) stával doslova nepříjemným a v oblasti okolo maxima výkonu už jsem to nevydržel a musel přeřadit. Zase jsem zvolnil a zamračeně se dívám na otáčkoměr, hledaje ještě snesitelné pole. Do třech tisíc, pak už je to jen pro a) otrlé, b) zvyklé, c) traktoristy. Ne ne, tenhle motor si mou přízeň určitě nezískal a považuji ho za nejslabší místo modelu A3. Tu totiž nehendikepuje ani tak vysoká cena (protože ta je daní za vstupenku do vyšší ligy), jako spíš lowendová nálepka na motoru.

    Netrvá dlouho a člověk za volantem A3 jaksi zdomácní a zjistí, že přátelsky a nezáludně naladěný podvozek toho (zejména s takovými koly!) snese opravdu hodně. S trochou nadsázky lze říci, že mi Átrojka smutně špitala „já bych mohla víc, mnohem víc, víš? Ale těch 77 kW mi nestačí, tak toho nechej, jo? Ono to víc už stejně nepojede“…. Ona ta A3 vůbec nejela špatně, ale výkonová rezerva pro předjetí byla víceméně na úrovni trochu lepší Fabie, což za příspěvek k aktivní bezpečnosti považovat zrovna nelze a zejména ve srovnání s kvalitami podvozku vyšla nahota téhle „sociální“ motorizace nepěkně najevo.

    V ostatních disciplínách nazvaných „řízení“; „řazení“; „odhlučnění podvozku“; „výhled“ (s výjimkou směrem vzad, tam tedy žádná sláva) a pohodlí nemám téměř žádné důvody k výtkám. Osobně bych ale raději volil pneumatiky s vyšším profilovým číslem, protože rozbitá silnice byla místy přeci jen trochu cítit.

    No.1

    No.1

    Dojíždím zpátky do cíle uvolněným tempem, které této Átrojce sluší asi nejlépe a užívám si řízení i řazení do posledních metrů. S pohledem do velkých zpětných zrcátek rovnám Audi zpět na své místo o vypínám motor. To ticho!

    +/-

    Audi A3 vyčnívala nad ostatní tím tvídovým sakem mezi mikinami a tričky s krátkými rukávy. Její potenciál je ale mnohem výš, než u zkoušené verze, která spíše zapadá svou cenovou kategorií mezi ostatní. Z toho pohledu bych volbu také chápal, volil bych ale jiný motor. Přesněji jakýkoliv jiný motor. V dané cenové relaci (ano, těch, co se řídí také cenou je většina, byť u Audi to neplatí tak zhusta) bych zvolil asi TS.

    Velikým plusem A3 je reálný pocit bytelné kvality provedení (pozor, nezaměňovat s pojmem spolehlivost!), kvalitní, čitelný a neutrální podvozek, kvalitní audiosoustava, výtečné řízení a řazení, solidní sedadla a praktické pětidvéřové provedení s velkým zavazadlovým prostorem.

    Mezi nevýhody počítám přeci jen vyšší cenu (ale viz výše), vysoký podíl přeražených VIN čísel, prázdné místo před domem jako vzpruha místo ranní kávy, některé lacině působící materiály (madla dveří a zadní výplně předních sedadel) a málo místa pro zadní cestující v oblasti kolen.

    Specifickou nevýhodou všech Audi je servis. Neplatí to paušálně všude, ale vím své.. zejména o kvalitě lidí a servisních sazbách. Ty jsou jaksi.. ambiciózní 😉

    Jinak ale Audi A3 zanechala v testovacím jezdci velmi, velmi dobrý dojem!

Nižší střední třída: Citroën C4 Nižší střední třída – Prolog

6 330 Responses to Nižší střední třída: Audi A3

  • [1]

    17. 10. 2008 v 10:56Perun

    foto Perun

    [50] Kuko: Souhlasím. A3 míří výš, než ke klapavým sedmasedmdesáti kilowattům.

  • [2]

    17. 10. 2008 v 10:57Navtech

    [44] No divil by ses, koupilo si to jedno děvče a evidentně zrovna neměla chlapce. Červená barva, černý vnitřek, že srdce každého děvčete zaplesalo, když jsem brázdil silnice. Naštěstí to mělo i černý okna, protože jsem se v tom celkem styděl. 😉

  • [3]

    17. 10. 2008 v 11:07T613

    foto T613

    (46) Perune já se za to nestydím. S dost lidma jsem se teď radil. Malá ukázka rad:
    Pierro: Passat! Jedině Passat!
    Ronault: Laguna I! Jedině Laguna I!
    Navtech: hlavně ať to má klímu! 😀

  • [4]

    17. 10. 2008 v 11:26Dinar

    [52] tak jedině, že neměla toho chlapce, s patřičně upravenou sedačkou se dá s-line používat jako vibrátor.

  • [5]

    17. 10. 2008 v 11:49Perun

    foto Perun

    [53] T613: Kamarád viděl ve Švýcarsku u Citroën dealera vykoupený Volvo 850R. Tmavě zelená, uvnitř světlý interiér – kůže, tehdejší naprosto kompletní výbava a defacto úplně 100% stav. Krásný auto, kombík na velkých kolech s 250 koňmi. Štestí zná své jméno… a Pierro tady s Passatem, no tohle… 😀

  • [6]

    17. 10. 2008 v 12:08Pierro

    Perun: no tatra chtěl relatině ne drahé auto střední třídy – tak jsem mu doporučil Passata. Ne že bych byl z apoštola paf, ale v porovnání s Peugeotem 406 se mi to zdálo jako spolehlivější auťák. Jinak to volvo by se mi taky docela líbilo… 🙂

  • [7]

    17. 10. 2008 v 12:17Navtech

    [56] Hlavně tu klímu! 🙂

  • [8]

    17. 10. 2008 v 12:17T613

    foto T613

    (56) kdybych měl poslouchat všechny rady co si koupit dle spolehlivosti, včetně recenzí, tak by mi taky mohla explodovat hlava! 😀 Proto jsem se taky smál u spravedlivého rozhořčení nad dlouhodobým testem Passatu.
    Když jsem pak vlezl do třetího bazaru, a tam viděl toho černého Focuse sedan s těmi drobnými erby na C sloupku, tak to byla láska 😀

  • [9]

    17. 10. 2008 v 12:22Pierro

    Tatra: však já myslím žes pořídil velmi dobře… 🙂 Foky bylo a je velice dobré auto. I když musím přiznat, že s první generací Fokyho sedana jsem se doposud ještě nesvez. Ale hatch i kombík jezdily velice příjemně.

  • [10]

    17. 10. 2008 v 12:24T613

    foto T613

    (59) tak přijeď 😀

  • [11]

    17. 10. 2008 v 12:34Navtech

    Hele srazíček, nebo výměna manželek?! 🙂

  • [12]

    17. 10. 2008 v 12:45T613

    foto T613

    (61) tak přijeď taky, ať ti to není líto 😀

  • [13]

    17. 10. 2008 v 12:46onk

    krasne auta, kdyz se rekne Audi, hned se mi vybavi luxus a komfort

  • [14]

    17. 10. 2008 v 12:50Pierro

    Tatra: no já bych i přijel, jenže kdybys viděl tu mojí ingolstadtskou prémii, měl bys z toho ještě mundrák. 🙂 takže by mi nezbejvalo než zajít do Študák ejdžensy anebo skáknout do Liďáku za navtechem aby mě do Ovy odvez… 😀

  • [15]

    17. 10. 2008 v 12:57Perun

    foto Perun

    [56] Pierro: To Volvo bylo za něco mále přes dvě stě tisíc, takže řešit podobný „problém“ jako Tatra, neváhal bych ani chvíli. Starý Focus s ulítlým interiérem a hranatým batůžkem, to už snad raději tu tramvaj 🙂
    P.S. 406 bývala obvykle neuvěřitelný držák, stejně jako starší Passaty. U nových aut už to tak neplatí.

  • [16]

    17. 10. 2008 v 13:01T613

    foto T613

    (65) kolik ti je? 12? 😀

  • [17]

    17. 10. 2008 v 13:04Perun

    foto Perun

    [66] T613: Už brzo! Těším se, že si zajdu do kina i na biják do té doby mně zapovězený. Třeba na Mumii 😛

  • [18]

    17. 10. 2008 v 13:26T613

    foto T613

    (67) tak hybaj se zatím dívat na Mumínky!

  • [19]

    17. 10. 2008 v 13:27T613

    foto T613

    (65) nad Volvem 760 jsem drahnou chvíli uvažoval. Leč ještě není, kde bych se mu věnoval. A na reznutí před barákem je ho škoda. A až bude garáž tak bude Tatra 😀

  • [20]

    17. 10. 2008 v 13:30Dinar

    T613: focus I sedan, designová zvrácenost, zajímavé, koho taková auta přitahují. 🙂 😉

  • [21]

    17. 10. 2008 v 13:34T613

    foto T613

    (70) tatromuže dvoutakt 😀

  • [22]

    17. 10. 2008 v 13:55Lonestarstate

    Mně se Focus I sedan líbí moc (v rámci možností sedanů nižší střední třídy) 😉 Asi jsem taky zvrácený.

  • [23]

    17. 10. 2008 v 14:07T613

    foto T613

    (72) vždy jsem věděl, že máš potenciál! 😀

  • [24]

    17. 10. 2008 v 14:34AG

    Opět výborná práce Perune,souhlasím s tím,že 77kw v tomto zastaralém motoru není A3 hodno.Jinak jsem v A3 jezdil i na 18“ a to už je docela utrpení,kromě snad nových úseků dálnice.Zase to ovšem sedí jak přibitý.Ty 17“ jsou pro někoho,kdo si rád zařídí celkem slušný kompromis (i když ten asi zvolí jinou motorizaci).
    Už se těším na další recenze.

  • [25]

    17. 10. 2008 v 14:43Dinar

    Lonestatra: jo, jedno z mála aut na kterým mi nevadí zástěrky. Je to totiž úplně jedno. http://katalog-automobilu.cz/img/ford-focus-sedan-1-4-16v-3.jpg Jen jeden sedan jej dokáže překonat v „přitažlivosti“, zejména svých zadních partií, ten s orgánem ve znaku a výrobou v Istambulu. 😉

  • [26]

    17. 10. 2008 v 14:58Perun

    foto Perun

    AG: Děkuju. 18″ už je na nižší střední moc a efekt je vykoupený někdy až příliš draho. Kvalitní podvozek nepotřebuje na dobrý grip příliš velká kola a třeba takový Focus na základních kolech 195/65/R15 jezdil v podstatě srovnatelně se 17″ koly konkurence…

  • [27]

    17. 10. 2008 v 14:59Perun

    foto Perun

    [75] Dinar: To je zrůdička >:-D

  • [28]

    17. 10. 2008 v 15:01T613

    foto T613

    (75) já tu svoji zrůdičku budu muset vyfotit 😀

  • [29]

    17. 10. 2008 v 15:14Lonestarstate

    [75] To ej ten nejméně lichotivý údel, co jsi mohl vybrat. Samozřejmě, že zadní stupínek kufru, krátký už sám o sobě (je to přece nižší střední), vypadá ještě kratší při úhlu šikmo odzadu 😉 V rámci třídy mne prostě oslovuje nejvíc. A to T613 nijak nepodlejzám 😀

  • [30]

    17. 10. 2008 v 15:22T613

    foto T613

    Nejvíc mě oslovuje co se malých sedanů týče Bora, ale její prostornost není příliš velká.

  • [31]

    17. 10. 2008 v 15:23Dinar

    [79] Astra sedan nebo bora byly proti tomuhle vrcholem elegance, focus I je zvenku (interier je zmatek) krásné a originální auto, ale jen ve verzi HB, odvozeniny jsou obludky. A to bych Tatrovi rád podlézal, jenže to nejde. 😉

  • [32]

    17. 10. 2008 v 15:26T613

    foto T613

    (81) S Borou souhlas a velký, Astrou nesouhlas. Focus sedan se mi líbí v jak které barvě. V těch nejobvyklejších ve kterých se Foc1 zde vyskytuje moc krásy nepobral. V té černé vypadá mnohem lépe 🙂

  • [33]

    17. 10. 2008 v 15:38Dinar

    [82] Bora měla jednu zajímavou variantu, zajímavou jako důvod koupě bory jako ojetiny. Myslím tu V6ku, nejel jsem s tím, ale párkrát jsem to na silnici potkal a jelo to slušně. Do zatáček to moc nebude, ale na dálnici takový nenápadný expres. Těžko říct kolik jich bude a za kolik, ale v dojčlandu by se mohla dát slušná najít.

  • [34]

    17. 10. 2008 v 16:51Navtech

    [62] já vám nechci dělat křena 🙂 Příští týden jedu do Bruselu na gastrotah, tak jsem zvědavej komu dá Pijérro přednost 😉

  • [35]

    17. 10. 2008 v 16:52Navtech

    [83] Tam strkali i nějakej pětiválec?

  • [36]

    17. 10. 2008 v 18:57T613

    foto T613

    Bora je veskrze pěkné auto, leč v bazarech stojí tolik co Octavia. A i ta se mi zdála předražená 🙂

  • [37]

    17. 10. 2008 v 20:13Emel

    Sedan v nižší nebo nižší střední… je prostě problém, když má základní auto nějaký výraznější design a sedan se na to nalepí. Fabia I, Thalia I, C4, Focus… to jsou zástupy nepříliš vydařených pokusů. VW to naopak i v historii vždy ustál docela slušně – Jetta, Vento, Polo, Bora… každý měl osobitý výraz. Asi nejvíc se mi líbí současná Mazda 3, i Almera je lepší v sedanu.

  • [38]

    17. 10. 2008 v 20:59Navtech

    [87] Teď jsem jel za nějakou Magdou, asi kombíkem a mělo to zadní světla, jak špičatý uši čerta. Co to bylo? Celkem legrační, i když ne tak „hnusný“, jako A6…

  • [39]

    17. 10. 2008 v 23:58Emel

    Navtech: špičatý světla mají MPV… Premacy, Mazda 5.. 5ka se mi taky hodně líbí 🙂

  • [40]

    18. 10. 2008 v 23:02ladlen

    Výborné, lepšie ako v motoristických časopisoch, lebo tam nie som o objektivite vždy presvedčený. Ak udržíš vysoko položenú latku z tohto príspevku, možno budú podľa Teba ľudia kupovať auto, aké práve chcú. Mňa len veľmi zaujíma, ako ohodnotíš to moje súčasné auto, práve som sa vrátil z Hamburgu na otočku a v Nemecku mi na diaľniciach aj niečo na ňom vadilo, som zvedavý, či to potvrdíš.

  • [41]

    19. 10. 2008 v 8:27Perun

    foto Perun

    [90] ladlen: Děkuju, budu se snažit… Právě jsem se vrátil z hradu :-))

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

perun.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20121 Příspěvek
  • Září 20111 Příspěvek
  • Květen 20111 Příspěvek
  • Leden 20111 Příspěvek
  • Listopad 20103 Posts
  • Srpen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Duben 20102 Posts
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20103 Posts
  • Prosinec 20091 Příspěvek
  • Listopad 20093 Posts
  • Srpen 20091 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Leden 20091 Příspěvek
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20083 Posts
  • Říjen 20084 Posts
  • Srpen 20081 Příspěvek
  • Červen 20081 Příspěvek
  • Květen 20087 Posts
  • Únor 20081 Příspěvek
  • Leden 20081 Příspěvek
  • Červenec 20072 Posts
  • Květen 20074 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura